Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1941

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dykkersild » 26. maj 2016, 11:48

Kollega der hele tiden siger; ja det ved jeg ikke hvordan man gør - jeg kommer fra store virksomheder, hvor det skete automatisk.
Nå men velkommen og få så fingrene i bolledejen, mester - det er ikke et gavebord.
2
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 709
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 14038

Indlægaf icelady » 26. maj 2016, 11:50

Visse folks evindelige højhellige pis ang affald og hundelorte :rulle:

Edit: Ikke herinde men på FB :D
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 26. maj 2016, 15:22

Telenor!

Datteren prøvede på et tidspunkt at oprette et abonnement til en Ipad men fik nej, da hun havde for mange Smart-abonnementer. Det er jo fair nok.

Nu har hun så fået mail fra Telenor, at hun skal indbetale 1300 kr på den aftale??? :gruble:

Datteren tager sig sammen og ringer til dem (hun er ikke god til at snakke i mobil pga sygdom) og får guddøme at vide, at hun skal fortsætte med at betale, for ellers ophæver de hendes andre abonnementer??? WTF??

Så HUN skal betale for noget, hun aldrig har haft? :cuss:
0
....

Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1028
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 11212
Kontakt:

Indlægaf Ado » 26. maj 2016, 15:27

kidkomb skrev:Titelmelodien til Orange is the new black :sur:

Juuuuuuu got taaaaaaaajm.....juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu gooooooooooooooooooooooooooot taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaim.

Shut the fuck up!
3
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 26. maj 2016, 16:59

icelady skrev:Telenor!

Datteren prøvede på et tidspunkt at oprette et abonnement til en Ipad men fik nej, da hun havde for mange Smart-abonnementer. Det er jo fair nok.

Nu har hun så fået mail fra Telenor, at hun skal indbetale 1300 kr på den aftale??? :gruble:

Datteren tager sig sammen og ringer til dem (hun er ikke god til at snakke i mobil pga sygdom) og får guddøme at vide, at hun skal fortsætte med at betale, for ellers ophæver de hendes andre abonnementer??? WTF??

Så HUN skal betale for noget, hun aldrig har haft? :cuss:

I forlængelse af denne...jeg rignede til dem for hun var helt hysterisk. (tæt på hysterisk).

"Jamen det kan vi da godt se. Den, hun har fået meddelelse om skal betales 6/6 skal I afvise i banken og så får hun dem, hun allerede har betalt tilbage til sin konto i løbet af en uges tid."

Og det irriterer mig allerhelvedes, at hun får en besked, som krævede hun skulel fortsætte med at betale i et par måneder, mens jeg får det stik modsatte at vide.

Fuck you, Telenor!

Og min lille hævn var da de sendte SMS "På en skala fra 1-10 hvor 10 er bedst,hvor godt vil du bedømme os?" Øeh.... 0!
2
....

Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1166
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 10847

Indlægaf 2SHY » 26. maj 2016, 17:24

En underlig trykken i det højre øje. Det er afsindigt irriterende og ubehageligt
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 328
Likede indlæg: 3932

Indlægaf Skralde » 26. maj 2016, 18:03

Lige nu irriterer mit lave blodtryk mig ærligt talt grænseløst, jeg er dæleme ved at dejse om hver gang jeg laver en pludselig bevægelse.
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Smiling_Goat
Kort karma: 599
Likede indlæg: 8897

Indlægaf Smiling_Goat » 27. maj 2016, 14:31

Jeg formoder, der er talentkonkurrence på torvet :nerve:

Folk spiller musik. Folk spiller meget høj, meget dårlig musik. Bandet før var, formoder jeg, Verdens Værste Jazzband. De spillede noget, jeg ofte har hørt, når jeg har ventet i kø i telefonen. Nuværende band har en mandlig forsanger, som jeg formoder, de har fundet tilfældigt blandt publikum. Han lyder ikke helt som om, han kender sangteksten, eller helt ved hvordan man synger. Til gengæld gør han det virkelig højt.

Jeg har opgivet at høre musik selv, fordi mine høretelefoner skulle bruge så høj volume for at overdøve torvemusikken, at jeg ikke vil udsætte mine ører for det.
0
Aviva
Kort karma: 16
Likede indlæg: 147

Indlægaf Aviva » 27. maj 2016, 15:00

En "flyer" fra biblioteket om, at en film jeg havde forlænget inde på hjemmesiden,
ikke kunne forlænges alligevel selvom den er gået igennem der, så må afsted på bib hurtigst muligt.

-kunne de da godt have sendt på mail istedet (den er sendt derfra den 25)
0
Palestine never existed!

Gud velsigne ISRAEL
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 708
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 10241

Indlægaf LadyFox » 27. maj 2016, 15:25

Min ansøgning om at få bevilget skole efter sommerferien er "ude at flyve" et eller andet sted i systemet. Der har igen ikke været andet end problemer med det, og nu er jeg ikke sikker på det kan nå at blive betalt tids nok.
0
"You used to call me on my cell phone,
Late night when you need my love"
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 27. maj 2016, 15:36

Smiling_Goat skrev:Jeg formoder, der er talentkonkurrence på torvet :nerve:

Folk spiller musik. Folk spiller meget høj, meget dårlig musik. Bandet før var, formoder jeg, Verdens Værste Jazzband. De spillede noget, jeg ofte har hørt, når jeg har ventet i kø i telefonen. Nuværende band har en mandlig forsanger, som jeg formoder, de har fundet tilfældigt blandt publikum. Han lyder ikke helt som om, han kender sangteksten, eller helt ved hvordan man synger. Til gengæld gør han det virkelig højt.

Jeg har opgivet at høre musik selv, fordi mine høretelefoner skulle bruge så høj volume for at overdøve torvemusikken, at jeg ikke vil udsætte mine ører for det.

Åh gud.. Det er en musikskole.

Lige nu har en mand overtaget mikrofonen, og hans sangteknik er at råbe de første to ord og så mumle resten af strofen. Én eller anden giv de mennesker undervisning!

Det behøver ikke nødvendigvis være i musik. Bare de stopper med at råbe.
4
Muddi
Kort karma: 140
Likede indlæg: 527

Indlægaf Muddi » 27. maj 2016, 15:52

At jeg ikke kan tage mig sammen til at rydde op i stuen. Det skal jo for pokker gøres, inden jeg begynder at tømme køkken, ikke i omvendt rækkefølge!
0
Guldfisk
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1256

Indlægaf Guldfisk » 27. maj 2016, 18:31

Smiling_Goat skrev:

Åh gud.. Det er en musikskole.

Lige nu har en mand overtaget mikrofonen, og hans sangteknik er at råbe de første to ord og så mumle resten af strofen. Én eller anden giv de mennesker undervisning!

Det behøver ikke nødvendigvis være i musik. Bare de stopper med at råbe.

Jeg har endeløs sympati for dig. Min byfest er lige stoppet med en (lang) optræden med fløjte! (Ikke fløjtemusik, bare noget, der lød som om det involverede en højlydt trænerfløjte eller hvad de nu hedder) og jeg håber virkelig, det var den endelige slutning på "underholdningen".
1
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 946
Likede indlæg: 7396

Indlægaf ManicNinja » 28. maj 2016, 08:46

Er faktisk utroligt oplivet over dit indlæg, Goat. For jeg bor lige ud til det lokale torv i mit område. Og her er der nogen, der har fået det lyse indfald at lade den lokale musikskoles steelband (!) (altså sådan nogle glade olietøndefætre i spraglede skjorter) give den max gas på alt tænkeligt olietønde-metalagtigt slagtøj næste lørdag. Kl 10. :shock: Og indtil jeg læste dit indlæg, troede jeg, vi var hårdt ramt. Nu smiler jeg bare. Og har så i øvrigt stadig planer om at tage på besøg hos mine forældre fredag-lørdag ...
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 28. maj 2016, 09:00

ManicNinja skrev:

Er faktisk utroligt oplivet over dit indlæg, Goat. For jeg bor lige ud til det lokale torv i mit område. Og her er der nogen, der har fået det lyse indfald at lade den lokale musikskoles steelband (!) (altså sådan nogle glade olietøndefætre i spraglede skjorter) give den max gas på alt tænkeligt olietønde-metalagtigt slagtøj næste lørdag. Kl 10. :shock: Og indtil jeg læste dit indlæg, troede jeg, vi var hårdt ramt. Nu smiler jeg bare. Og har så i øvrigt stadig planer om at tage på besøg hos mine forældre fredag-lørdag ...

Altså jeg skal gerne indrømme, at da sangeren overhørte sit cue i en Dizzy Mizz Lizzy sang efter guitarsoloen, og guitaristen i panik over at blive overhørt begyndte at inddrage en helt anden sang, indtil sangeren genfandt stemmens brug og stemte ind mumlende halvvejs inde i det vers, der skulle have fulgt efter, smilede jeg lidt. Så det var ikke alt sammen slemt.

Selvom det lød virkelig, virkelig slemt.
0

Tilbage til "Generelt"