Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 446
Likede indlæg: 3308

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kommodedyret » 16. maj 2016, 21:03

Når man er 2 timer inde i en lydbog, og endelig indser at den er for kedelig.
3
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11708

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. maj 2016, 22:26

Om at tjene penge på sin Youtubekanal :nej:

yt1.jpg

yt2.jpg

True story.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 16. maj 2016, 23:09

At jeg skal være så pisse-nervøs for mit første a-kasse-møde i morgen, at jeg ikke kan sove.
Godt nok er det første gang i mit liv, men de æder mig jo ikke..
0
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 17. maj 2016, 00:06

Fuck.exe skrev:Det irriterer mig vildt meget at hele landet går i stå, bare fordi der er helligdag på menuen.

Me too. Jeg ved også kun, det er helligdag, fordi a) min mormor HVER gang ringer og snakker om helligdage og fri, og jeg hver gang fortæller, at jeg kun har styr på jul og påske, og at jeg i øvrigt arbejder aften-nat-dag-weekend-helligdag-fødselsdage og whatsoever og ikke har fri bare fordi det er helligdag og b) fordi det tit vælter ind med sygdom på jobbet :forvirret:

Jeg HADER, at hele landet lukker ned, og at det er helt umuligt at handle osv. Vi er faktisk nogen, hvis liv er fuldstændig almindeligt selvom det er helligdag...
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Bad Samaritan
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1529

Indlægaf Bad Samaritan » 17. maj 2016, 04:55

At alt arbejde her til morgen er standset af sikkerhedsmæssige hensyn, og jeg nu kan se frem til fem dage på et lille værelse med min grab-bag ved døren, mens hele sidste uges arbejde langsomt smuldrer mellem fingrene på mig. Fuck en nederen start på dagen... men i det mindste kan jeg få tjekket op på min backlog af emails fra de sidste to uger - og så burde jeg nok også se at få uploadet min eksamensopgave, før jeg bliver smidt ud af skolen.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11708

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. maj 2016, 06:38

Træls dame jeg kender, som når hun besøger mig kun har to stadier i sin banken på døren.
1. stadie: Helt almindelig styrke bank-bank-bank.
(hvorefter der går 3 sekunder før hun går over til 2. stadie)
2. stadie: BANKBANKBANKBANK!! (voldsomme slag) og presse ansigt mod vindue for at finde mig, hive i den låste dør.

Jeg har flere gange fortalt hende at der godt kan gå mere end 3 sekunder før jeg lige kan troppe op og åbne, jeg har et stort hus og det ved hun godt, så det irriterer mig at hun lave det panik bankedrama hver gang.
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 17. maj 2016, 06:49

LadyFox skrev:
Studsgaard skrev:
LadyFox skrev:
Tiger skrev:
LadyFox skrev:At butikkerne har lukket igen idag - jeg magter ikke døgn netto :(

Vores Døgn-netto var ryddet for varer kl. 14.30 :8: Vi blev så irriterede at vi gik igen og handlede andetsteds ;) Jeg håber du havde mere held med det :kram:

Der var heldigvis vare i begge vores (igår og idag) vi ligger lige mellem 2. Men jeg bryder mig ikke om stemningen i nogen af butikkerne, og endnu mindre om deres meget begrænsede sortiment. Jeg. HADER. døgn. netto!!!

Når jeg læser sådan noget jer er jeg så glad for at bo i en lille by, med både daglig brugs og en stor spar, og de har åbent altid (ca :D )

Jeg bor med Dagli' Brugsen, Meny, Fakta, Lidl, Netto, Føtex, Rema1000, Irma og de to døgnnettoer inden for meget overskuelig afstand, og det er kun Døgn Netto der har åbent i går og i dag. Det er ikke altid en fordel at bo i hovedstaden.

Hvor er det vildt at der ikke er flere der har åbent. Her i bette Frederikssund, havde både Fakta, (alm.) Netto og Irma åbent samt to købmænd åbent. Jeg kan dog glæde dig med at Døgn netto ophører og bliver til alm. Netto'er - måske ændrer det forholdende i jeres netto'er :)
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5998

Indlægaf LadyFox » 17. maj 2016, 07:15

Skralde skrev:
LadyFox skrev:
Studsgaard skrev:
LadyFox skrev:
Tiger skrev:
LadyFox skrev:At butikkerne har lukket igen idag - jeg magter ikke døgn netto :(

Vores Døgn-netto var ryddet for varer kl. 14.30 :8: Vi blev så irriterede at vi gik igen og handlede andetsteds ;) Jeg håber du havde mere held med det :kram:

Der var heldigvis vare i begge vores (igår og idag) vi ligger lige mellem 2. Men jeg bryder mig ikke om stemningen i nogen af butikkerne, og endnu mindre om deres meget begrænsede sortiment. Jeg. HADER. døgn. netto!!!

Når jeg læser sådan noget jer er jeg så glad for at bo i en lille by, med både daglig brugs og en stor spar, og de har åbent altid (ca :D )

Jeg bor med Dagli' Brugsen, Meny, Fakta, Lidl, Netto, Føtex, Rema1000, Irma og de to døgnnettoer inden for meget overskuelig afstand, og det er kun Døgn Netto der har åbent i går og i dag. Det er ikke altid en fordel at bo i hovedstaden.

Hvor er det vildt at der ikke er flere der har åbent. Her i bette Frederikssund, havde både Fakta, (alm.) Netto og Irma åbent samt to købmænd åbent. Jeg kan dog glæde dig med at Døgn netto ophører og bliver til alm. Netto'er - måske ændrer det forholdende i jeres netto'er :)

Fedt :D Så kommer jeg til at have 4 Nettoer lokalt, og tre nærmest på stribe. Jeg håber så bare en af dem har åbent på helligdage :P
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 17. maj 2016, 07:19

LadyFox skrev:
Skralde skrev:
LadyFox skrev:
Studsgaard skrev:
LadyFox skrev:
Tiger skrev:

Fedt :D Så kommer jeg til at have 4 Nettoer lokalt, og tre nærmest på stribe. Jeg håber så bare en af dem har åbent på helligdage :P

Haha, det håber jeg også for dig :kys:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1284

Indlægaf Thestral » 17. maj 2016, 07:22

At løntilskudsfætteren sniger sig med til mine møder. Han skal bare holde sig væk. Nå! :sur:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5043

Indlægaf Fyrst Eberhard » 17. maj 2016, 07:39

Dirtylittledevil skrev:Træls dame jeg kender, som når hun besøger mig kun har to stadier i sin banken på døren.
1. stadie: Helt almindelig styrke bank-bank-bank.
(hvorefter der går 3 sekunder før hun går over til 2. stadie)
2. stadie: BANKBANKBANKBANK!! (voldsomme slag) og presse ansigt mod vindue for at finde mig, hive i den låste dør.

Jeg har flere gange fortalt hende at der godt kan gå mere end 3 sekunder før jeg lige kan troppe op og åbne, jeg har et stort hus og det ved hun godt, så det irriterer mig at hun lave det panik bankedrama hver gang.

Hvis du har sådan et løve-hoved med en tung metalring i munden hængende på din dør, så har jeg ikke ondt af dig.

Det er jo umuligt at dy sig med sådan en.
1
Peace!
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 116
Likede indlæg: 2142

Indlægaf sigge » 17. maj 2016, 07:39

LadyFox skrev:Fedt :D Så kommer jeg til at have 4 Nettoer lokalt, og tre nærmest på stribe. Jeg håber så bare en af dem har åbent på helligdage :P

Jeg tænker, at du må gå lidt strategisk til værks så, det er nemlig butikker med en omsætning på under 33,7 mio. om året, der må holde åbent på helligdage, så hvis du nu udvælger en af "dine" Netto butikker, som du aldrig handler i på andre dage, kan det være med til at holde omsætningen så langt nede, at de så holder åbent på helligdage. :gruble:
1
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5998

Indlægaf LadyFox » 17. maj 2016, 07:41

sigge skrev:
LadyFox skrev:Fedt :D Så kommer jeg til at have 4 Nettoer lokalt, og tre nærmest på stribe. Jeg håber så bare en af dem har åbent på helligdage :P

Jeg tænker, at du må gå lidt strategisk til værks så, det er nemlig butikker med en omsætning på under 33,7 mio. om året, der må holde åbent på helligdage, så hvis du nu udvælger en af "dine" Netto butikker, som du aldrig handler i på andre dage, kan det være med til at holde omsætningen så langt nede, at de så holder åbent på helligdage. :gruble:

Jeg kender en del lokalt, så vi kan vel finde ud af et eller andet andet :genert: Ellers må jeg starte et rygte.
1
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1284

Indlægaf Thestral » 17. maj 2016, 08:01

At jeg ikke har sommerferie lige nu :sur:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 608
Likede indlæg: 3400

Indlægaf FruDulle » 17. maj 2016, 08:17

At jeg ikke kan finde ud af at sætte youtube link ind herinde så der er video direkte og ikke bare link!!!!
1
Whatever

Tilbage til "Generelt"