Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ShuruQ » 17. maj 2016, 09:01

FruDulle skrev:
Flora skrev:Hmm. Jeg kan godt få det til at virke :gruble:

Jeg højreklikker på videoen og trykker "kopier videoens webadresse" og paster det ind mellem [youtubeapp]-klammerne. Er det sådan du også gør det

Linket kommer til at se sådan her ud (uden mellemrum).

[youtubeapp] https://youtu.be/f85ViOmwbI0 [/youtubeapp]

Jeg får ikke s efter http når jeg kopierer. Kan se andre tilføjer der selv oh at der er forskel på om der bruges det ene eller andet link. Om der står watch eller youtube eller youtu.be :stoned:

Nu brugte jeg bare det du satte ind, til det der var mit formål.

I appen klikker du på delepilen, hvor du bl.a. kan dele til facebook. Så kopierer du "link til video" og det er det link du bruger når det er via app.

app.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 17. maj 2016, 09:02

Eller det plejer at være sådan. Har ofte gjort det. På vej til møde, tjekker senere.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 608
Likede indlæg: 3392

Indlægaf FruDulle » 17. maj 2016, 09:03

ShuruQ skrev:
FruDulle skrev:

Jeg højreklikker på videoen og trykker "kopier videoens webadresse" og paster det ind mellem [youtubeapp]-klammerne. Er det sådan du også gør det

Jeg får ikke s efter http når jeg kopierer. Kan se andre tilføjer der selv oh at der er forskel på om der bruges det ene eller andet link. Om der står watch eller youtube eller youtu.be :stoned:

I appen klikker du på delepilen, hvor du bl.a. kan dele til facebook. Så kopierer du "link til video" og det er det link du bruger når det er via app.

app.jpg

Det giver mig det her

http://youtu.be/FsbWnud8ZAM

Så stadig uden s. Men læste at andre også skal sætte s ind af og til
0
Whatever
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10262

Indlægaf icelady » 17. maj 2016, 09:08

At elektrikeren ikke ringer og spørger "Hvornår kan jeg komme og kigge på dit komfur?" :cuss:

Jeg vil så gerne bage rosinboller, men ovnen i komfuret stod af i fredags.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 317
Likede indlæg: 3407

Indlægaf dgd2007 » 17. maj 2016, 09:08

FruDulle skrev:Det var en anden der lavede det. Jeg kopierede det bare.

Nja, jeg prøvede også lige på en iPad. Det er rigtigt, at man så ikke får s'et i "https://..." med. Og det vil debatten åbenbart have skal være der. Så det kan nok forklare sagen.
Det man så sætte ind selv.
0
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 17. maj 2016, 10:01

FruDulle skrev:
ShuruQ skrev:
FruDulle skrev:

app.jpg

Det giver mig det her

http://youtu.be/FsbWnud8ZAM

Så stadig uden s. Men læste at andre også skal sætte s ind af og til

Men de appadresser plejer også at se anderledes ud. Det er selve youtuveappen der er opdateret, og opdateres det ikke tilsvarende herinde så virker det jo ikke.
0
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 608
Likede indlæg: 3392

Indlægaf FruDulle » 17. maj 2016, 10:03

ShuruQ skrev:Men de appadresser plejer også at se anderledes ud. Det er selve youtuveappen der er opdateret, og opdateres det ikke tilsvarende herinde så virker det jo ikke.

Det er fra app jeg tager også, på iPhone. Men ja det kan være. Synes at det er noget bøvl at det ikke bare virker :wacko:
0
Whatever
JoyNips
Kort karma: 222
Likede indlæg: 2904

Indlægaf JoyNips » 17. maj 2016, 10:12

MUS når man er udflytningsramt. Nej, jeg gider faktisk ikke at sidde og bruge krudt på at planlægge fremad, når mit job flytter til udkantsdanmark ved slutningen af året og jeg ikke flytter med. Det er spild af alles tid.
2
POCKETKITTEN
Kort karma: 204
Likede indlæg: 2600

Indlægaf POCKETKITTEN » 17. maj 2016, 11:03

At jeg ikke er typen, der er topmotiveret til at tage i Fitness, som får mere energi af det, eller som bare ikke ikke kan starte dagen uden. Hvorfor kan jeg ikke bare være det?
3
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Thestral » 17. maj 2016, 11:40

Fik jeg nævnt at jeg ikke har sommerferie :sur:

Og at nogle har en meget lang hukommelse :s
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
HappyQ
Kort karma: 112
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 754

Indlægaf HappyQ » 17. maj 2016, 11:44

At to grupperinger har valgt at bekrige hinanden i mit boligområde :sur:
Man tør snart ikke gå ud om aftenen :tie:
0
23-06-16 :love2:
Sjo
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1008

Indlægaf Sjo » 17. maj 2016, 12:00

FruDulle skrev:
dgd2007 skrev:
ShuruQ skrev:Og er det fra app kopiere du hele adressen via appen og bruger sætter det ind mellem den her:

[youtubeapp] [/youtubeapp]

Den bruger jeg også altid fra PC.
Og vigtigt: så med den url, man får ved at højreklikke på selve videoen og være "Kopier videoens webadresse" (eller hvad det nu hedder på den enkelte browser). Den hedder ikke noget med youtube.com/..., men noget med youtu.be/...

I den url, der står øverst i browservinduet kan der nemlig godt være nogle flere oplysninger med om starttidspunkt, om den med på en spilleliste osv. Det kan vist godt forvirre debatten.

Der kan dog være nogle videoer, hvor ejeren har indstillet, at de ikke kan embeddes. Men normalt virker det altid med denne formel - i eksemplet er "ajqWJEVKMLc" selvfølgelig id'en for den konkrete video:
]

Jeg bruger kun tlf og iPad. Gider ikke tænde min bærbar for at lave et youtube link. Det skal bare virkw

Du kopierer fra en playliste, ja? Det kan man ikke, det skal være den unikke video, jeg har selv siddet med samme problem.
1
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 17. maj 2016, 12:03

Sjo skrev:
FruDulle skrev:
dgd2007 skrev:
ShuruQ skrev:Og er det fra app kopiere du hele adressen via appen og bruger sætter det ind mellem den her:

[youtubeapp] [/youtubeapp]

Den bruger jeg også altid fra PC.
Og vigtigt: så med den url, man får ved at højreklikke på selve videoen og være "Kopier videoens webadresse" (eller hvad det nu hedder på den enkelte browser). Den hedder ikke noget med youtube.com/..., men noget med youtu.be/...

I den url, der står øverst i browservinduet kan der nemlig godt være nogle flere oplysninger med om starttidspunkt, om den med på en spilleliste osv. Det kan vist godt forvirre debatten.

Der kan dog være nogle videoer, hvor ejeren har indstillet, at de ikke kan embeddes. Men normalt virker det altid med denne formel - i eksemplet er "ajqWJEVKMLc" selvfølgelig id'en for den konkrete video:
]

Jeg bruger kun tlf og iPad. Gider ikke tænde min bærbar for at lave et youtube link. Det skal bare virkw

Du kopierer fra en playliste, ja? Det kan man ikke, det skal være den unikke video, jeg har selv siddet med samme problem.

Jeg plejer at kopiere koden fra den enkelte video, men i min app er der indenfor de sidste uger åbenbart sket en opdatering, i hvert fald ser de koder jeg får nu helt anderledes ud end de plejer. I det hele taget et min youtubeapp helt anderledes end før, så jeg kan ikke mere sætte video ind den vej (android).
0
Brugeravatar
Sevii
Kort karma: 61
Likede indlæg: 625

Indlægaf Sevii » 17. maj 2016, 12:08

Det irriterer mig helt seriøst at jeg ikke kan være udenfor i mit hjem uden at være en smule nervøs for tiden. Jeg bor i en by med sådan nogle åndsboller (tror aldrig jeg har kaldt nogen en åndsbolle før faktisk...) der er åbenbart gået i krig med hinanden. I dag tager jeg op for at handle, og så kommer der pludselig 15-20 mænd med deres ansigt skjult med golfkøller, knive (og en enkel brødkniv) løbende imod mig. Jeg var på en bro, så jeg vidste ikke helt hvordan jeg skulle undvige dem. Heldigvis slår de kun hinanden ned, men det er da ikke sjovt at opleve.
De måtte godt se at få sig et liv. Eller gøre det et sted, hvor der ikke går andre mennesker.
6
:banan: :banan:
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1709

Indlægaf Guilded_Lily » 17. maj 2016, 12:14

At jeg skal spilde min forberedelsestid på et infomøde om et nyt tiltag, vi måske/måske ikke skal arbejde med om to år!
0

Tilbage til "Generelt"