Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 618
Likede indlæg: 3484

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf FruDulle » 17. maj 2016, 12:56

Sjo skrev:
FruDulle skrev:
dgd2007 skrev:
ShuruQ skrev:Og er det fra app kopiere du hele adressen via appen og bruger sætter det ind mellem den her:

[youtubeapp] [/youtubeapp]

Den bruger jeg også altid fra PC.
Og vigtigt: så med den url, man får ved at højreklikke på selve videoen og være "Kopier videoens webadresse" (eller hvad det nu hedder på den enkelte browser). Den hedder ikke noget med youtube.com/..., men noget med youtu.be/...

I den url, der står øverst i browservinduet kan der nemlig godt være nogle flere oplysninger med om starttidspunkt, om den med på en spilleliste osv. Det kan vist godt forvirre debatten.

Der kan dog være nogle videoer, hvor ejeren har indstillet, at de ikke kan embeddes. Men normalt virker det altid med denne formel - i eksemplet er "ajqWJEVKMLc" selvfølgelig id'en for den konkrete video:
]

Jeg bruger kun tlf og iPad. Gider ikke tænde min bærbar for at lave et youtube link. Det skal bare virkw

Du kopierer fra en playliste, ja? Det kan man ikke, det skal være den unikke video, jeg har selv siddet med samme problem.

Aner ikke hvad en playliste er :D jeg finder bare random videoer
0
Whatever
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2147

Indlægaf sigge » 17. maj 2016, 12:58

POCKETKITTEN skrev:At jeg ikke er typen, der er topmotiveret til at tage i Fitness, som får mere energi af det, eller som bare ikke ikke kan starte dagen uden. Hvorfor kan jeg ikke bare være det?

Åh ja, det gad jeg virkelig også godt. Jeg forsøger at holde mig selv i gang med noget hjemmetræning af mave og ryg, fordi det giver mig færre rygsmerter. Og når jeg har gennemført sådan en gang træning, er jeg da glad for, at det er overstået, og jeg gør noget godt for min ryg, men det er ikke noget, jeg bliver "høj" af eller får øget velvære af sådan lige der i momentet.
0
Rakel
Kort karma: 423
Likede indlæg: 3114

Indlægaf Rakel » 17. maj 2016, 13:06

At være tvangsindlagt på andres højrøstede telefonsamtaler i toget og nej, her er ikke en stillekupe.
Jeg gider bare ikke høre mere om hendes liv nu, men ok vi er da fremme om 15 min (så gik der 5 kvarter med det).
4
Sjo
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1008

Indlægaf Sjo » 17. maj 2016, 13:10

FruDulle skrev:
Sjo skrev:
Du kopierer fra en playliste, ja? Det kan man ikke, det skal være den unikke video, jeg har selv siddet med samme problem.

Aner ikke hvad en playliste er :D jeg finder bare random videoer

Så må jeg give fortabt, jeg havde problemet, da jeg kopierede fra mine egne playlister, men da jeg tog unikke videoer, kunne jeg godt lægge dem op.
1
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 17. maj 2016, 13:23

Rakel skrev:At være tvangsindlagt på andres højrøstede telefonsamtaler i toget og nej, her er ikke en stillekupe.
Jeg gider bare ikke høre mere om hendes liv nu, men ok vi er da fremme om 15 min (så gik der 5 kvarter med det).

Du er ikke alene om at blive irriteret.

http://ekstrabladet.dk/112/mand-larmede ... ks/6085140
0
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 320
Likede indlæg: 3458

Indlægaf dgd2007 » 17. maj 2016, 13:26

Whoosh skrev:Du er ikke alene om at blive irriteret.

Men Rakel gør åbenbart bare ikke noget ved det :)
0
Rakel
Kort karma: 423
Likede indlæg: 3114

Indlægaf Rakel » 17. maj 2016, 13:26

Whoosh skrev:
Rakel skrev:At være tvangsindlagt på andres højrøstede telefonsamtaler i toget og nej, her er ikke en stillekupe.

En forhåbentlig antyder du ikke, at jeg er voldelig ;)
1
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 17. maj 2016, 13:44

Rakel skrev:
Whoosh skrev:

En forhåbentlig antyder du ikke, at jeg er voldelig ;)

Nej, jeg regner ikke med at du cirkelsparker dig gennem kupéen. :D
1
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 285
Likede indlæg: 2120

Indlægaf Danseprinsesse » 17. maj 2016, 14:19

At det skal være så besværligt at få vores tilgodehavende for vand-/varmeregskab fra sidste år. Det drejer sig om 5.500 kr.

Vi har solgt vores gamle lejlighed pr. 1/2 i år. Varmeopgørelsen sendes til køberen, der så skal afregne med os (tåbeligt system).

Vi har rykket for det flere gange hos køber, der siger, de ikke har modtaget noget.
I dag talte jeg så med selskabet, der står for administrationen af det, og de siger beløbet er udbetalt til køber i starten af april. Køber nægter.

Jeg bliver så træt. Og det bedste er, at vi kan prøve en gang til næste år, for der skal vi afregne for januar måned 2016 med køber. Gah! :sur:
0
Smiling_Goat
Kort karma: 469
Likede indlæg: 5948

Indlægaf Smiling_Goat » 17. maj 2016, 16:25

Jeg skal skrive en artikel om noget kedeligt, og jeg gider ikke. Jeg gider virkelig ikke. Det værste er, at jeg ville have været færdig nu, hvis jeg bare var gået i gang, da jeg først tænkte, at jeg hellere måtte få det gjort.

Hvorfor læser folk artikler om kedelige ting?! Er der slet ikke nogen, der tænker på skribenten i det her?
2
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 285
Likede indlæg: 2120

Indlægaf Danseprinsesse » 17. maj 2016, 23:52

Danseprinsesse skrev:At det skal være så besværligt at få vores tilgodehavende for vand-/varmeregskab fra sidste år. Det drejer sig om 5.500 kr.

Vi har solgt vores gamle lejlighed pr. 1/2 i år. Varmeopgørelsen sendes til køberen, der så skal afregne med os (tåbeligt system).

Vi har rykket for det flere gange hos køber, der siger, de ikke har modtaget noget.
I dag talte jeg så med selskabet, der står for administrationen af det, og de siger beløbet er udbetalt til køber i starten af april. Køber nægter.

Jeg bliver så træt. Og det bedste er, at vi kan prøve en gang til næste år, for der skal vi afregne for januar måned 2016 med køber. Gah! :sur:

Nu har køberen ombestemt sig og "fundet" pengene.
Det irriterer mig stadig, at jeg skulle bruge 1/2 dag på at ringe og skrive frem og tilbage, når de har haft 1,5 mdr. til at få styr på det.
Jeg tror sådan set ikke, de bevidst har ønsket at snyde - men omvendt er jeg ret overbevist om, at de ikke havde haft sådan en lad og passiv tilgang til det regnskab, hvis nu det var os, der havde skyldt dem noget.
4
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5148

Indlægaf Fyrst Eberhard » 18. maj 2016, 07:15

'Jeg har godt nok ikke sat mig ind i sagen, og jeg har heller ikke tænkt mig at gøre det, men her er min mening om den'-typer.
2
Peace!
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 18. maj 2016, 07:41

At jeg ikke har tjekket de mails der ryger i uønsket-mappen.

Nu har jeg først, 1 år efter han har svaret, kunne svare min 18-årige søn, fordi hans mail var røget i spam filtret.

Jeg har ikke set ham siden han var baby, og jeg skrev til ham for lidt over et år siden.
Så har han svaret ret hurtigt faktisk, men jeg har ikke set hans mail.
Forpulede spamfilter, du skal sgu da kun fjerne ting, jeg har bedt dig om at fjerne.
0
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2147

Indlægaf sigge » 18. maj 2016, 11:58

At jeg ikke kan få SAS Eurobonus point for mine lange flyvninger på rejsen til New Zealand, selvom vi har fløjet med Singapore Airlines, som har samarbejde med SAS om bonuspoint gennem Staralliance. Men ifølge SAS har vi haft en bookingklasse, som ikke giver point, selvom det bogstav, der står på boardingpasset (som burde angive bookingklassen), siger, at vi burde kunne få point.
Crap. Når man nu endelig har en lang rejse, der virkelig kunne bon'e ud, så får man ikke noget bonus ud af det.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11798

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. maj 2016, 08:32

Alle de opslag på facebook, som i virkeligheden handler om at afsenderen er utilfreds og vil klage over noget som er sket, men de starter altid noget a la "Kære dame med grøn regnfrakke på gågaden i går, tak fordi du... bla bla bla"
5
The more I eat the butter I feel

Tilbage til "Generelt"