Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Sjo
Kort karma: 63
Likede indlæg: 1010

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sjo » 3. jun 2016, 08:24

At man åbenbart ikke kan kopiere sine kontakter til et simkort i en f***ing lorte Nokia Lumia!

Hvad gør jeg så?
0
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 508
Likede indlæg: 9369

Indlægaf Animi » 3. jun 2016, 08:33

Jeg kom til at slå de nye emojis til i Facebook Messenger - og nu kan jeg åbenbart ikke bruge de gode gamle iPhone emojis mere i app'en :whine:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1248

Indlægaf Pixie88 » 3. jun 2016, 08:37

At hver gang varmemesteren slår græs, går min allergi helt amok.
Han slår det 2-3 gange om ugen :(
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1248

Indlægaf Pixie88 » 3. jun 2016, 08:39

Mulan skrev:
Karkluden skrev:Mine ældre kollegaer...
Hvis der spises noget som helst med det mindste milligram hvidløg, så sidder de, og laver gag-lyde, og siger "puuuuuh, hvor her stinker, pyha". Har man fået hvidløg til aftensmad, kommer det samme.. "puuuh, hvor du lugter".
De har seriøst foreslået, at det sal forbydes at medbringe mad med hvidløg samt at spise hvidløg 48 timer før en vagt...
Da jeg så sagde, at så så jeg gerne, at folk undlod at medbringe (dåse)makrel, tun og især torskerogn, så blev de fandeme sure. "Det lugter jo slet ikke. Det dufter dejligt".
Det kommer da ved gud an på hvem man er. Jeg kan godt lide tun og makrel, men det LUGTER altså. I lang tid. Også på andre.
Jeg kan næsten kaste op, når jeg tømmer skraldespand om natten, og der ligger en dåse torskerogn, der har ligget hele dagen og søbet.
Men det er jo noget andet. for det er noget, de spiser :rulle:

Makrel om NOGET, stinker fandme og man kan næsten ikke få lugten væk - meget værre end hvidløg :nerve:

Makrel lugter decideret af sur fisse. Det er det klammeste pålæg EVER, og burde ikke være I produktion :genert:
2
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 204
Likede indlæg: 3838

Indlægaf sigge » 3. jun 2016, 09:18

Jeg har fået knopper på hænderne. Min læge kalder det "virus i huden", og så ved man jo, at der ikke er nogen behandling. Men de klør, og når de vokser sig rigtigt store, gør de også ondt. Og de sidder selvfølgelig de steder på fingrene, hvor man ikke kan undgå at støde imod jævnligt.
0
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1028
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 11201
Kontakt:

Indlægaf Ado » 3. jun 2016, 09:23

Jeg ved ikke, om det irriterer mig grænseløst. Men jeg synes det er plat, når folk omtaler sig selv ud fra deres titel i deres opdateringer. Som f.eks:

"Så er det fyraften for frisøren! Nu kalder sofaen"
"Nu trænger kokken til en kold øl. Pyha. Endelig fyraften!"
"Grillen er tændt, salaten er ordnet og NU fortjener direktøren vist et koldt glas hvidvin".

Jamen, stop dog jer selv, for fanden!

Jeg tror jeg vil lave en opdatering i stil med: "Nu vil fleksjobberen læne sig tilbage med et glas vand og et par Ipreen".
19
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 17917

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. jun 2016, 09:29

Ado skrev:Jeg ved ikke, om det irriterer mig grænseløst. Men jeg synes det er plat, når folk omtaler sig selv ud fra deres titel i deres opdateringer. Som f.eks:

"Grillen er tændt, salaten er ordnet og NU fortjener direktøren vist et koldt glas hvidvin".

Jeg tror jeg vil lave en opdatering i stil med: "Nu vil fleksjobberen læne sig tilbage med et glas vand og et par Ipreen".

Der var i hvert fald en vis person i en vis FB-gruppe, hvor man ikke var i tvivl om at han var kok, for det nævnte han i hvert. Eneste. Opslag!
0
How people treat you is their karma; how you react is yours.
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 3. jun 2016, 10:29

Dirtylittledevil skrev:
Ado skrev:Jeg ved ikke, om det irriterer mig grænseløst. Men jeg synes det er plat, når folk omtaler sig selv ud fra deres titel i deres opdateringer. Som f.eks:

Der var i hvert fald en vis person i en vis FB-gruppe, hvor man ikke var i tvivl om at han var kok, for det nævnte han i hvert. Eneste. Opslag!

Åh gud ja. :rulle:
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1572

Indlægaf Kattefjæs » 3. jun 2016, 10:39

Jeg har én på min FB som gør det samme. Hun omtaler konsekvent sig selv i tredje person uanset hvad det drejer sig om, og alle opdateringer involverer noget med at gå på arbejde i kjole og stiletter, at hendes kæreste er bedre end din, eller at hun nu igen er blevet inviteret til et eller andet fancy med semikendte (ligegyldige) mennesker.

Nå ja, hun er så ikke kok, men "superkonsulenten", som hun kalder sig. :lol:

Jeg er ret sikker på at det ikke er hendes egentlige stillingsbetegnelse...
0
Aviva
Kort karma: 16
Likede indlæg: 147

Indlægaf Aviva » 3. jun 2016, 10:47

At HM ikke kom en bikini top med i den ordre jeg havde bestilt.

-kan se de har den på hjemmesiden i min str
0
Palestine never existed!

Gud velsigne ISRAEL
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 3. jun 2016, 11:08

Kattefjæs skrev:

Jeg har én på min FB som gør det samme. Hun omtaler konsekvent sig selv i tredje person uanset hvad det drejer sig om, og alle opdateringer involverer noget med at gå på arbejde i kjole og stiletter, at hendes kæreste er bedre end din, eller at hun nu igen er blevet inviteret til et eller andet fancy med semikendte (ligegyldige) mennesker.

Nå ja, hun er så ikke kok, men "superkonsulenten", som hun kalder sig. :lol:

Jeg er ret sikker på at det ikke er hendes egentlige stillingsbetegnelse...

Jeg vil gå så vidt og kalde det ynkeligt. :stoned:
1
Aviva
Kort karma: 16
Likede indlæg: 147

Indlægaf Aviva » 3. jun 2016, 13:20

den mand der sad og harkede og spyttede flere gange, mens jeg sad og ventede på bussen.. han fik lavet en lille sø.. AD

- sagde til ham, at han var for klam, da jeg gik forbi ham
0
Palestine never existed!

Gud velsigne ISRAEL
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 508
Likede indlæg: 9369

Indlægaf Animi » 3. jun 2016, 18:39

Folk der ikke rigtig tager stilling til noget, når man skal være sammen, men stiller mig alle spørgsmålene:
- Hvad skal vi lave?
- Hvorhenne skal det være?
- Hvad tid skal vi mødes?
- Skriver du til xxx og spørger om hun også vil med?
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Flowergirl
Kort karma: 9
Likede indlæg: 149

Indlægaf Flowergirl » 3. jun 2016, 21:04

En hvis person i min kærestes familie som skylder ham næsten 26.000. Det er tre år siden, at han lånte pengene, og vi har ikke set så meget som en krone af de penge... Før undskyldte han, at han ikke lige havde begyndt og betale af endnu osv. Og nu er det så gået over til, at han ignorerer min kæreste fuldstændigt hvis familien er samlet.
Men at tage på ferie igen og igen, købe nye biler, skaffe sig ny hund osv. Er åbenbart intet problem...
1
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 204
Likede indlæg: 3838

Indlægaf sigge » 4. jun 2016, 13:36

Når bageopskrifter opgiver mængder på ikke-flydende ting som sukker og mel i rummål i stedet for vægt. I min verden er det altså noget mere præcist at afmåle mel i gram end i deciliter.
5

Tilbage til "Generelt"