Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3565

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Lemonella » 25. maj 2016, 16:12

Maoam skrev:Min mor.

Udad til er hun ih og åh så forstående og hjælpsom, men kører guilt trip, når jeg melder afbud til familiearrangementer to timer væk p.g.a. forskellige helbredsproblemer. Det har tidligere været psykiske problemer og deraf udmattelse og maveproblemer. Jeg faldt og slog hovedet i sidste uge og har stadig smerter i nakken. Hun forventer, jeg bruger hele den kommende weekend sammen med familien. De ser mig jo aaaaaldrig, jeg har trukket mig fra familien, o.s.v.

Jeg tager ikke af sted medmindre min nakke har det godt igen.

Sådan en svigermor har jeg. Altså hun er normalt et sød og dejligt menneske som jeg holder utrolig meget af.

Hun har bare lidt svært ved, at forstå jeg ind imellem må melde afbud til de familie-ture de er begyndt, at holde.
Jeg har forklaret hende, at jeg har en irritabel tyktarm og helst ikke vil rende rundt en hel dag i enten Legoland eller Givskud Zoo, hvor jeg ikke bare kan komme på toilettet når jeg skal.

Hun mener ikke det er noget problem. Hun mener jeg overdriver når jeg siger, at når jeg skal, skal det være nu, medmindre jeg skal skide i bukserne (sorry).
Jeg vil helst på et toilet, hvor der er en håndvask ved siden af, så jeg kan blive vasket ordentligt. Hun mener så jeg bare er sart.

Hun mener også, vi jo bare kan køre hjem igen, hvis jeg får det dårligt. Ja okay, vi bor ca. Halvanden times kørsel fra begge steder og desuden er det jo ikke sikkert min kæreste har lyst til at tage hjem efter en times samvær med familien.

Jeg føler mig sgu en anelse asocial, når folk ikke fatter, at jeg altså ikke altid er helt oppe på mærkerne.
1
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Maoam
Kort karma: 70
Likede indlæg: 813

Indlægaf Maoam » 25. maj 2016, 18:34

Lemonella skrev:

Udad til er hun ih og åh så forstående og hjælpsom, men kører guilt trip, når jeg melder afbud til familiearrangementer to timer væk p.g.a. forskellige helbredsproblemer. Det har tidligere været psykiske problemer og deraf udmattelse og maveproblemer. Jeg faldt og slog hovedet i sidste uge og har stadig smerter i nakken. Hun forventer, jeg bruger hele den kommende weekend sammen med familien. De ser mig jo aaaaaldrig, jeg har trukket mig fra familien, o.s.v.

Sådan en svigermor har jeg. Altså hun er normalt et sød og dejligt menneske som jeg holder utrolig meget af.

Hun har bare lidt svært ved, at forstå jeg ind imellem må melde afbud til de familie-ture de er begyndt, at holde.
Jeg har forklaret hende, at jeg har en irritabel tyktarm og helst ikke vil rende rundt en hel dag i enten Legoland eller Givskud Zoo, hvor jeg ikke bare kan komme på toilettet når jeg skal.

Hun mener ikke det er noget problem. Hun mener jeg overdriver når jeg siger, at når jeg skal, skal det være nu, medmindre jeg skal skide i bukserne (sorry).
Jeg vil helst på et toilet, hvor der er en håndvask ved siden af, så jeg kan blive vasket ordentligt. Hun mener så jeg bare er sart.

Hun mener også, vi jo bare kan køre hjem igen, hvis jeg får det dårligt. Ja okay, vi bor ca. Halvanden times kørsel fra begge steder og desuden er det jo ikke sikkert min kæreste har lyst til at tage hjem efter en times samvær med familien.

Jeg føler mig sgu en anelse asocial, når folk ikke fatter, at jeg altså ikke altid er helt oppe på mærkerne.

Det er så anstrengende.

Jeg har skrevet til min mor i dag, at jeg ikke kommer med i weekenden, og har modtaget to lange skuffede sms'er fyldt med en masse beskyldninger.
0
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3565

Indlægaf Lemonella » 26. maj 2016, 05:10

Maoam skrev:
Lemonella skrev:

Det er så anstrengende.

Jeg har skrevet til min mor i dag, at jeg ikke kommer med i weekenden, og har modtaget to lange skuffede sms'er fyldt med en masse beskyldninger.

Man bliver jo træt i sjælen af den slags. :(
God bedring til dig. :kram:
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
HappyQ
Kort karma: 113
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 763

Indlægaf HappyQ » 26. maj 2016, 06:08

At der bliver slået græs, nu sidder jeg med rindende øjne og lukket altandør.
1
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1638

Indlægaf dykkersild » 26. maj 2016, 11:48

Kollega der hele tiden siger; ja det ved jeg ikke hvordan man gør - jeg kommer fra store virksomheder, hvor det skete automatisk.
Nå men velkommen og få så fingrene i bolledejen, mester - det er ikke et gavebord.
2
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10305

Indlægaf icelady » 26. maj 2016, 11:50

Visse folks evindelige højhellige pis ang affald og hundelorte :rulle:

Edit: Ikke herinde men på FB :D
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 26. maj 2016, 15:22

Telenor!

Datteren prøvede på et tidspunkt at oprette et abonnement til en Ipad men fik nej, da hun havde for mange Smart-abonnementer. Det er jo fair nok.

Nu har hun så fået mail fra Telenor, at hun skal indbetale 1300 kr på den aftale??? :gruble:

Datteren tager sig sammen og ringer til dem (hun er ikke god til at snakke i mobil pga sygdom) og får guddøme at vide, at hun skal fortsætte med at betale, for ellers ophæver de hendes andre abonnementer??? WTF??

Så HUN skal betale for noget, hun aldrig har haft? :cuss:
0
....

Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8429
Kontakt:

Indlægaf Ado » 26. maj 2016, 15:27

kidkomb skrev:Titelmelodien til Orange is the new black :sur:

Juuuuuuu got taaaaaaaajm.....juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu gooooooooooooooooooooooooooot taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaim.

Shut the fuck up!
3
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 26. maj 2016, 16:59

icelady skrev:Telenor!

Datteren prøvede på et tidspunkt at oprette et abonnement til en Ipad men fik nej, da hun havde for mange Smart-abonnementer. Det er jo fair nok.

Nu har hun så fået mail fra Telenor, at hun skal indbetale 1300 kr på den aftale??? :gruble:

Datteren tager sig sammen og ringer til dem (hun er ikke god til at snakke i mobil pga sygdom) og får guddøme at vide, at hun skal fortsætte med at betale, for ellers ophæver de hendes andre abonnementer??? WTF??

Så HUN skal betale for noget, hun aldrig har haft? :cuss:

I forlængelse af denne...jeg rignede til dem for hun var helt hysterisk. (tæt på hysterisk).

"Jamen det kan vi da godt se. Den, hun har fået meddelelse om skal betales 6/6 skal I afvise i banken og så får hun dem, hun allerede har betalt tilbage til sin konto i løbet af en uges tid."

Og det irriterer mig allerhelvedes, at hun får en besked, som krævede hun skulel fortsætte med at betale i et par måneder, mens jeg får det stik modsatte at vide.

Fuck you, Telenor!

Og min lille hævn var da de sendte SMS "På en skala fra 1-10 hvor 10 er bedst,hvor godt vil du bedømme os?" Øeh.... 0!
2
....

Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 940
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8517

Indlægaf 2SHY » 26. maj 2016, 17:24

En underlig trykken i det højre øje. Det er afsindigt irriterende og ubehageligt
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 26. maj 2016, 18:03

Lige nu irriterer mit lave blodtryk mig ærligt talt grænseløst, jeg er dæleme ved at dejse om hver gang jeg laver en pludselig bevægelse.
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
Smiling_Goat
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5917

Indlægaf Smiling_Goat » 27. maj 2016, 14:31

Jeg formoder, der er talentkonkurrence på torvet :nerve:

Folk spiller musik. Folk spiller meget høj, meget dårlig musik. Bandet før var, formoder jeg, Verdens Værste Jazzband. De spillede noget, jeg ofte har hørt, når jeg har ventet i kø i telefonen. Nuværende band har en mandlig forsanger, som jeg formoder, de har fundet tilfældigt blandt publikum. Han lyder ikke helt som om, han kender sangteksten, eller helt ved hvordan man synger. Til gengæld gør han det virkelig højt.

Jeg har opgivet at høre musik selv, fordi mine høretelefoner skulle bruge så høj volume for at overdøve torvemusikken, at jeg ikke vil udsætte mine ører for det.
0
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 617
Likede indlæg: 3465

Indlægaf FruDulle » 27. maj 2016, 14:45

At jeg har brugt 1 time på at køre frem og tilbage til vores lager for at hente 2 sengeborde som en skulle købe. Og hun brænder mig af
0
Whatever
Aviva
Kort karma: 10
Likede indlæg: 68

Indlægaf Aviva » 27. maj 2016, 15:00

En "flyer" fra biblioteket om, at en film jeg havde forlænget inde på hjemmesiden,
ikke kunne forlænges alligevel selvom den er gået igennem der, så må afsted på bib hurtigst muligt.

-kunne de da godt have sendt på mail istedet (den er sendt derfra den 25)
0
Palestine never existed!

Gud velsigne ISRAEL
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 426
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6055

Indlægaf LadyFox » 27. maj 2016, 15:25

Min ansøgning om at få bevilget skole efter sommerferien er "ude at flyve" et eller andet sted i systemet. Der har igen ikke været andet end problemer med det, og nu er jeg ikke sikker på det kan nå at blive betalt tids nok.
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.

Tilbage til "Generelt"