Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Smiling_Goat
Kort karma: 466
Likede indlæg: 5882

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Smiling_Goat » 27. maj 2016, 15:36

Smiling_Goat skrev:Jeg formoder, der er talentkonkurrence på torvet :nerve:

Folk spiller musik. Folk spiller meget høj, meget dårlig musik. Bandet før var, formoder jeg, Verdens Værste Jazzband. De spillede noget, jeg ofte har hørt, når jeg har ventet i kø i telefonen. Nuværende band har en mandlig forsanger, som jeg formoder, de har fundet tilfældigt blandt publikum. Han lyder ikke helt som om, han kender sangteksten, eller helt ved hvordan man synger. Til gengæld gør han det virkelig højt.

Jeg har opgivet at høre musik selv, fordi mine høretelefoner skulle bruge så høj volume for at overdøve torvemusikken, at jeg ikke vil udsætte mine ører for det.

Åh gud.. Det er en musikskole.

Lige nu har en mand overtaget mikrofonen, og hans sangteknik er at råbe de første to ord og så mumle resten af strofen. Én eller anden giv de mennesker undervisning!

Det behøver ikke nødvendigvis være i musik. Bare de stopper med at råbe.
4
Muddi
Kort karma: 58
Likede indlæg: 192

Indlægaf Muddi » 27. maj 2016, 15:52

At jeg ikke kan tage mig sammen til at rydde op i stuen. Det skal jo for pokker gøres, inden jeg begynder at tømme køkken, ikke i omvendt rækkefølge!
0
Guldfisk
Kort karma: 49
Likede indlæg: 1047

Indlægaf Guldfisk » 27. maj 2016, 18:31

Smiling_Goat skrev:

Folk spiller musik. Folk spiller meget høj, meget dårlig musik. Bandet før var, formoder jeg, Verdens Værste Jazzband. De spillede noget, jeg ofte har hørt, når jeg har ventet i kø i telefonen. Nuværende band har en mandlig forsanger, som jeg formoder, de har fundet tilfældigt blandt publikum. Han lyder ikke helt som om, han kender sangteksten, eller helt ved hvordan man synger. Til gengæld gør han det virkelig højt.

Jeg har opgivet at høre musik selv, fordi mine høretelefoner skulle bruge så høj volume for at overdøve torvemusikken, at jeg ikke vil udsætte mine ører for det.

Åh gud.. Det er en musikskole.

Lige nu har en mand overtaget mikrofonen, og hans sangteknik er at råbe de første to ord og så mumle resten af strofen. Én eller anden giv de mennesker undervisning!

Det behøver ikke nødvendigvis være i musik. Bare de stopper med at råbe.

Jeg har endeløs sympati for dig. Min byfest er lige stoppet med en (lang) optræden med fløjte! (Ikke fløjtemusik, bare noget, der lød som om det involverede en højlydt trænerfløjte eller hvad de nu hedder) og jeg håber virkelig, det var den endelige slutning på "underholdningen".
1
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 572
Likede indlæg: 5089

Indlægaf ManicNinja » 28. maj 2016, 08:46

Er faktisk utroligt oplivet over dit indlæg, Goat. For jeg bor lige ud til det lokale torv i mit område. Og her er der nogen, der har fået det lyse indfald at lade den lokale musikskoles steelband (!) (altså sådan nogle glade olietøndefætre i spraglede skjorter) give den max gas på alt tænkeligt olietønde-metalagtigt slagtøj næste lørdag. Kl 10. :shock: Og indtil jeg læste dit indlæg, troede jeg, vi var hårdt ramt. Nu smiler jeg bare. Og har så i øvrigt stadig planer om at tage på besøg hos mine forældre fredag-lørdag ...
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Smiling_Goat
Kort karma: 466
Likede indlæg: 5882

Indlægaf Smiling_Goat » 28. maj 2016, 09:00

ManicNinja skrev:

Er faktisk utroligt oplivet over dit indlæg, Goat. For jeg bor lige ud til det lokale torv i mit område. Og her er der nogen, der har fået det lyse indfald at lade den lokale musikskoles steelband (!) (altså sådan nogle glade olietøndefætre i spraglede skjorter) give den max gas på alt tænkeligt olietønde-metalagtigt slagtøj næste lørdag. Kl 10. :shock: Og indtil jeg læste dit indlæg, troede jeg, vi var hårdt ramt. Nu smiler jeg bare. Og har så i øvrigt stadig planer om at tage på besøg hos mine forældre fredag-lørdag ...

Altså jeg skal gerne indrømme, at da sangeren overhørte sit cue i en Dizzy Mizz Lizzy sang efter guitarsoloen, og guitaristen i panik over at blive overhørt begyndte at inddrage en helt anden sang, indtil sangeren genfandt stemmens brug og stemte ind mumlende halvvejs inde i det vers, der skulle have fulgt efter, smilede jeg lidt. Så det var ikke alt sammen slemt.

Selvom det lød virkelig, virkelig slemt.
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9654

Indlægaf kidkomb » 28. maj 2016, 09:19

Så GÅ din snotunge! 1km bør dine skravlede ben kunne bære din uduelige krop :rulle:

_20160528_111817.JPG

_20160528_105442.JPG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
15
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 770
Likede indlæg: 10180

Indlægaf DetSorteCirkus » 28. maj 2016, 11:41

Nu er jeg også med i støj forklædt som arrangement-klubben. Jeg er i Kgs. Have, og da jeg ankom, gjaldede det ud over det hele med sambatrommer. Det viste sig at være starten på et eller andet velgørenhedshalløj, og lige før lød det, som om den ene konferencier blev slået ihjel på scenen. Hendes veninder var åbenbart efter aftale med den foreningen bag arrangementet dukket op for at kidnappe hende til polterabend, og da hun fik øje på dem, brølede hun op, som om hun blev angrebet.

Med tændt mikrofon.

Behøver jeg at sige, at især de ikke-danskkyndige herinde gloede?
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 28. maj 2016, 11:43

At det der klister der er bag på hygiejnebind aldrig kan klistre en skid :rulle:.
3
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 770
Likede indlæg: 10180

Indlægaf DetSorteCirkus » 28. maj 2016, 12:06

Det her sker ikke. Nu er der gået et jamband på.
Et jamband, der spiller Sko/Torp :gisp:
3
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1709

Indlægaf Guilded_Lily » 28. maj 2016, 12:11

At min nøglebrik ikke virkede, så jeg kunne komme i fitness. Jeg har betalt og også trænet tidligere i maj, så nogen må have jokket i spinaten! :sur:
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5971

Indlægaf LadyFox » 28. maj 2016, 13:40

DetSorteCirkus skrev:Det her sker ikke. Nu er der gået et jamband på.

:shock:
Sæt dig over i en anden park.
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 116
Likede indlæg: 2136

Indlægaf sigge » 28. maj 2016, 15:12

DetSorteCirkus skrev:Det her sker ikke. Nu er der gået et jamband på.

Noooo! Som om Sko/Torp i sig selv ikke er slemt nok, men så Sko/Torp-jam. Det lyder virkelig frygteligt. Flygt!

(Og jeg kommer endda fra samme by som Søren Sko, så jeg burde være lokalpatriotisk på hans musiks vegne, men nej.)
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8461

Indlægaf 2SHY » 28. maj 2016, 16:09

Fuuuuuuck jeg er træt af det fly der bliver ved med at cirkulere over karnevalet og vender ude over mit kvarter :sur: Det er fint at der skal være sikkert og trygt at tage til karneval, men behøver vi andre skulle høre på det der forbandede fly?! :sur:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 29. maj 2016, 08:53

AT halvdelen af Rammsteins videoer er slettet inde på Youtube-appen fordi de indeholder "anstødeligt materiale" :rulle:.

Luk nu, jeg har ganske givet set ting der var mere anstødelige.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1709

Indlægaf Guilded_Lily » 29. maj 2016, 08:54

At jeg har set alle afsnit af Bear Grylls The Island på tv2Play.
1

Tilbage til "Generelt"