Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 394
Likede indlæg: 3777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sophaya » 2. jun 2016, 10:54

At ejendomsmægleren hverken tager sin telefon eller ringer tilbage!
0
x
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8464

Indlægaf 2SHY » 2. jun 2016, 14:38

At Stofa har så store problemer med pixeleringer for tiden. Især ID er nogle gange nærmest umulig at se :sur:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1016
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9216

Indlægaf Fru Sunshine » 2. jun 2016, 14:41

Ado skrev:I Danmark må man kun kun elske varmen. Hvis man elsker efterår/vinter, er man åbenbart sær. Det er fandeme plat og grænseløst irriterende.
Weberfolket må godt sidde i november og sige: "Uhh, om seks måneder skal vi grille!". Det medfører et hav af likes og hjerter. Men hvis man i juni siger: "Årh, om et halvt år er det december", er modtagelsen til at tage og føle på.

Man må da ikke elske varmen.

Men det er rigtigt nok, at man overhovedet ikke må nævne jul før i december, hvis man ikke vil have verbale klø. Det er nok det, der bliver skældt mest ud over rundt omkring.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 812
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8373
Kontakt:

Indlægaf Ado » 2. jun 2016, 15:07

Fru Sunshine skrev:
Ado skrev:I Danmark må man kun kun elske varmen. Hvis man elsker efterår/vinter, er man åbenbart sær. Det er fandeme plat og grænseløst irriterende.
Weberfolket må godt sidde i november og sige: "Uhh, om seks måneder skal vi grille!". Det medfører et hav af likes og hjerter. Men hvis man i juni siger: "Årh, om et halvt år er det december", er modtagelsen til at tage og føle på.

Men det er rigtigt nok, at man overhovedet ikke må nævne jul før i december, hvis man ikke vil have verbale klø. Det er nok det, der bliver skældt mest ud over rundt omkring.

Altså; det jeg har erfaring med, er at blive latterliggjort, fordi jeg hader alt over 22 grader.

"Nyd det da. Nu er det her endelig!"
"Ja ja. Og så brokker du dig, når det bliver koldt. Jeg kender typen".
"Det er da noget sært noget at sige".

Hvis Karen siger i februar: "Øj, jeg glæder mig til sommer. Jeg hader vinter!", så er mit bud, at 90% er enige med hende.
Hvis Heidi siger i juli: "Kæft, jeg glæder mig til efterår. Jeg hader sommer!", så er mit bud, at 90% er uenige med mig og stempler mig som en brokkerøv.
5
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2243

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 2. jun 2016, 15:11

Daine skrev:Hvad irriterer dig grænseløst?

I reglen bare andre mennesker, men i disse tider også temperaturen! Jeg kan ikke udstå varmt vejr og solskin! Nogen kommer til at bøde for det!
4
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10262

Indlægaf icelady » 2. jun 2016, 15:12

Varmen.

Og det kunne jeg for så vidt lige så godt have lagt i "Dét må man ikke sige...." for det er åbenbart dybt forkasteligt at sige.

alene 3 gange i dag har jeg rendt ind i bekendte/venner og hver gang røg vi ind på snak om vejret og jeg siger: "jeg glæder mig til køligere vejr."

"Eiiiiij altså, Ice, det må du ikke sige. Det er da skønt med varmen og solen. Nyd det nu."

Jeg kan såmænd godt nyde det Men satme ikke i flere dage; jeg storsveder, har konstant tørst, hovedpine og elselskabet elsker mig, fordi min blæser kører på fuld drøn!
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Alphilia
Kort karma: 15
Likede indlæg: 245

Indlægaf Alphilia » 2. jun 2016, 15:15

DSB. I dag er der ikke strøm på køreledningerne.
Distortion.
*gammel og sur i dag*
0
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2243

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 2. jun 2016, 15:19

icelady skrev:Varmen.

Og det kunne jeg for så vidt lige så godt have lagt i "Dét må man ikke sige...." for det er åbenbart dybt forkasteligt at sige.

alene 3 gange i dag har jeg rendt ind i bekendte/venner og hver gang røg vi ind på snak om vejret og jeg siger: "jeg glæder mig til køligere vejr."

"Eiiiiij altså, Ice, det må du ikke sige. Det er da skønt med varmen og solen. Nyd det nu."

Jeg kan såmænd godt nyde det Men satme ikke i flere dage; jeg storsveder, har konstant tørst, hovedpine og elselskabet elsker mig, fordi min blæser kører på fuld drøn!

Hep. Min ventilator kører også mange timer for tiden, men den bruger heldigvis kun 27 watt i timen. Det svarer til 648 watt i døgnet - hvilket koster mellem 1-2 kroner. Til under en daler i døgnet, så får den lov at køre løs. Så posh er jeg!
3
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 2. jun 2016, 16:19

Jeg synes, det er Pænt belastende både at høre om jul i juni og grill i november. Ikke hvis folk brokker sig over de er fysisk dårlige af vejret. DET kan jeg godt forstå og have medfølelse for, men jeg gider simpelthen ikke høre om Weber og grillsæson i november eller "et halvt år til1/12" i juni.. For mig fjerner det glæden ved de forskellige årstider. Men jeg siger aldrig noget på fb. Scroller bare forbi og ruller øjne af mit familiemedlem der HVER uge fra 1/1 tæller ned med "51 uger til jul" osv. Og det er ikke ironisk.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5093

Indlægaf ManicNinja » 2. jun 2016, 17:23

Karkluden skrev:Jeg synes, det er Pænt belastende både at høre om jul i juni og grill i november. Ikke hvis folk brokker sig over de er fysisk dårlige af vejret. DET kan jeg godt forstå og have medfølelse for, men jeg gider simpelthen ikke høre om Weber og grillsæson i november eller "et halvt år til1/12" i juni.. For mig fjerner det glæden ved de forskellige årstider. Men jeg siger aldrig noget på fb. Scroller bare forbi og ruller øjne af mit familiemedlem der HVER uge fra 1/1 tæller ned med "51 uger til jul" osv. Og det er ikke ironisk.

Jeg kan godt høre, du ikke har prøvet vintergrill. :) Det har vi brugt en del i vores familie. Superhyggeligt!
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3547

Indlægaf Lemonella » 2. jun 2016, 17:25

ManicNinja skrev:
Karkluden skrev:Jeg synes, det er Pænt belastende både at høre om jul i juni og grill i november. Ikke hvis folk brokker sig over de er fysisk dårlige af vejret. DET kan jeg godt forstå og have medfølelse for, men jeg gider simpelthen ikke høre om Weber og grillsæson i november eller "et halvt år til1/12" i juni.. For mig fjerner det glæden ved de forskellige årstider. Men jeg siger aldrig noget på fb. Scroller bare forbi og ruller øjne af mit familiemedlem der HVER uge fra 1/1 tæller ned med "51 uger til jul" osv. Og det er ikke ironisk.

Jeg kan godt høre, du ikke har prøvet vintergrill. :) Det har vi brugt en del i vores familie. Superhyggeligt!

Andesteg lavet på grill til jul. Mums :savl:
1
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Muddi
Kort karma: 58
Likede indlæg: 192

Indlægaf Muddi » 2. jun 2016, 17:34

Min chef!
0
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 308
Likede indlæg: 5724

Indlægaf Animi » 2. jun 2016, 17:39

Den enorme spyflue der bare ikke kan finde ud af at flyve ud af mit vindue igen :cuss:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1016
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9216

Indlægaf Fru Sunshine » 2. jun 2016, 18:29

Ado skrev:
Fru Sunshine skrev:

Altså; det jeg har erfaring med, er at blive latterliggjort, fordi jeg hader alt over 22 grader.

"Nyd det da. Nu er det her endelig!"
"Ja ja. Og så brokker du dig, når det bliver koldt. Jeg kender typen".
"Det er da noget sært noget at sige".

Hvis Karen siger i februar: "Øj, jeg glæder mig til sommer. Jeg hader vinter!", så er mit bud, at 90% er enige med hende.
Hvis Heidi siger i juli: "Kæft, jeg glæder mig til efterår. Jeg hader sommer!", så er mit bud, at 90% er uenige med mig og stempler mig som en brokkerøv.

Jeg får dem med omvendt fortegn, når jeg fryser og brokker mig over kulde.

Det er ikke fordi, jeg mener, det ene er hverken værre eller bedre end det andet, for jeg kan levende forestille mig, at du har det lige så slemt med varmen, som jeg har med kulden.
Jeg synes bare, det er lidt interessant, at der er så mange, der har stærke holdninger om, hvordan man åbenbart bør mene om vejret og dets påvirkning af os.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 2. jun 2016, 18:30

ManicNinja skrev:

Øh jo? Min familie ynder at grille til jul og hele vinteren og efteråret, og jeg synes, det er unødigt og julemaden smager hverken værre eller bedre af det :lol: Så.. lidt ligesom det godt kan være, man ikke kan lide kogte kartofler bare fordi man ikke lide dem, kan det jo også være, man bare synes, at nogle ting hører forskellige årstider til?
I andre skal endelig bare grille løs i december, og tælle ned til jul i juni. Og jeg skal nok lade være at kritisere jer på facebook og irl. Men jeg vil have lov at ryste mentalt på hovedet.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.

Tilbage til "Generelt"