Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2146

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 3. jun 2016, 09:18

Jeg har fået knopper på hænderne. Min læge kalder det "virus i huden", og så ved man jo, at der ikke er nogen behandling. Men de klør, og når de vokser sig rigtigt store, gør de også ondt. Og de sidder selvfølgelig de steder på fingrene, hvor man ikke kan undgå at støde imod jævnligt.
0
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8423
Kontakt:

Indlægaf Ado » 3. jun 2016, 09:23

Jeg ved ikke, om det irriterer mig grænseløst. Men jeg synes det er plat, når folk omtaler sig selv ud fra deres titel i deres opdateringer. Som f.eks:

"Så er det fyraften for frisøren! Nu kalder sofaen"
"Nu trænger kokken til en kold øl. Pyha. Endelig fyraften!"
"Grillen er tændt, salaten er ordnet og NU fortjener direktøren vist et koldt glas hvidvin".

Jamen, stop dog jer selv, for fanden!

Jeg tror jeg vil lave en opdatering i stil med: "Nu vil fleksjobberen læne sig tilbage med et glas vand og et par Ipreen".
19
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11748

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. jun 2016, 09:29

Ado skrev:Jeg ved ikke, om det irriterer mig grænseløst. Men jeg synes det er plat, når folk omtaler sig selv ud fra deres titel i deres opdateringer. Som f.eks:

"Grillen er tændt, salaten er ordnet og NU fortjener direktøren vist et koldt glas hvidvin".

Jeg tror jeg vil lave en opdatering i stil med: "Nu vil fleksjobberen læne sig tilbage med et glas vand og et par Ipreen".

Der var i hvert fald en vis person i en vis FB-gruppe, hvor man ikke var i tvivl om at han var kok, for det nævnte han i hvert. Eneste. Opslag!
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 3. jun 2016, 10:29

Dirtylittledevil skrev:
Ado skrev:Jeg ved ikke, om det irriterer mig grænseløst. Men jeg synes det er plat, når folk omtaler sig selv ud fra deres titel i deres opdateringer. Som f.eks:

Der var i hvert fald en vis person i en vis FB-gruppe, hvor man ikke var i tvivl om at han var kok, for det nævnte han i hvert. Eneste. Opslag!

Åh gud ja. :rulle:
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 104
Likede indlæg: 1198

Indlægaf Kattefjæs » 3. jun 2016, 10:39

Jeg har én på min FB som gør det samme. Hun omtaler konsekvent sig selv i tredje person uanset hvad det drejer sig om, og alle opdateringer involverer noget med at gå på arbejde i kjole og stiletter, at hendes kæreste er bedre end din, eller at hun nu igen er blevet inviteret til et eller andet fancy med semikendte (ligegyldige) mennesker.

Nå ja, hun er så ikke kok, men "superkonsulenten", som hun kalder sig. :lol:

Jeg er ret sikker på at det ikke er hendes egentlige stillingsbetegnelse...
0
Aviva
Kort karma: 10
Likede indlæg: 68

Indlægaf Aviva » 3. jun 2016, 10:47

At HM ikke kom en bikini top med i den ordre jeg havde bestilt.

-kan se de har den på hjemmesiden i min str
0
Palestine never existed!

Gud velsigne ISRAEL
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 3. jun 2016, 11:08

Kattefjæs skrev:

Jeg har én på min FB som gør det samme. Hun omtaler konsekvent sig selv i tredje person uanset hvad det drejer sig om, og alle opdateringer involverer noget med at gå på arbejde i kjole og stiletter, at hendes kæreste er bedre end din, eller at hun nu igen er blevet inviteret til et eller andet fancy med semikendte (ligegyldige) mennesker.

Nå ja, hun er så ikke kok, men "superkonsulenten", som hun kalder sig. :lol:

Jeg er ret sikker på at det ikke er hendes egentlige stillingsbetegnelse...

Jeg vil gå så vidt og kalde det ynkeligt. :stoned:
1
Aviva
Kort karma: 10
Likede indlæg: 68

Indlægaf Aviva » 3. jun 2016, 13:20

den mand der sad og harkede og spyttede flere gange, mens jeg sad og ventede på bussen.. han fik lavet en lille sø.. AD

- sagde til ham, at han var for klam, da jeg gik forbi ham
0
Palestine never existed!

Gud velsigne ISRAEL
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 310
Likede indlæg: 5757

Indlægaf Animi » 3. jun 2016, 18:39

Folk der ikke rigtig tager stilling til noget, når man skal være sammen, men stiller mig alle spørgsmålene:
- Hvad skal vi lave?
- Hvorhenne skal det være?
- Hvad tid skal vi mødes?
- Skriver du til xxx og spørger om hun også vil med?
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Flowergirl
Kort karma: 9
Likede indlæg: 149

Indlægaf Flowergirl » 3. jun 2016, 21:04

En hvis person i min kærestes familie som skylder ham næsten 26.000. Det er tre år siden, at han lånte pengene, og vi har ikke set så meget som en krone af de penge... Før undskyldte han, at han ikke lige havde begyndt og betale af endnu osv. Og nu er det så gået over til, at han ignorerer min kæreste fuldstændigt hvis familien er samlet.
Men at tage på ferie igen og igen, købe nye biler, skaffe sig ny hund osv. Er åbenbart intet problem...
1
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2146

Indlægaf sigge » 4. jun 2016, 13:36

Når bageopskrifter opgiver mængder på ikke-flydende ting som sukker og mel i rummål i stedet for vægt. I min verden er det altså noget mere præcist at afmåle mel i gram end i deciliter.
5
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 5. jun 2016, 09:56

Varmen blandet med manglende hulmursisolering.
Varmen blandet med et 12 år gammelt tv der afgiver sygt meget varme, så jeg ikke kan se tv medmindre jeg vil sidde i en sauna.
At der allerede er 26 grader i stuen, og det bliver kun værre når solen bager ind fra eftermiddagen og resten af aftenen. I går var rekorden 31 grader indendørs.
At her trænger til at blive ryddet op og gjort rent, men varmen gør mig doven!
At folk er for nærtagende i denne hede.
En lille møghund der skaber sig i en have. Skyder den snart med en bedøvende pil :sur:

Fuck.nu.af.
2
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1715

Indlægaf Guilded_Lily » 5. jun 2016, 11:27

Fluer! :cuss: :cuss: :cuss: :cuss: :cuss:
0
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 7. jun 2016, 10:15

"Se mig, hør mig"-typen. Jeg bliver idiot :tie:.

Egentligt en jeg i lang tid har set som en veninde, men jeg får det nærmest fysisk dårligt nu over hendes blotte tilstedeværelse og sådan har det været længe. Jeg bliver virkelig idiot af det der opmærksomhedstrip :rulle:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Bad Samaritan
Kort karma: 134
Likede indlæg: 1540

Indlægaf Bad Samaritan » 7. jun 2016, 12:47

Bureaukrati... Jeg er så fucking træt af folk, som sidder med skyklapper på og bare ikke ser en skid andet end alle de dér små hoops, de skal have folk til at hoppe igennem, selv om alle udmærket ved, de kunne ekspedere tingene langt hurtigere. Men så ville den dér følelse af at være det allervigtigste lille tandhjul i det store maskineri jo forsvinde - og det kan vi jo ikke have! :sarkasme:
1

Tilbage til "Generelt"