Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 367
Likede indlæg: 3403
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Annione » 23. jun 2016, 10:29

...at her ellers lige var så hyggeligt at være. Det synes jeg der blev lagt en dæmper på.
6
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1543
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 13894

Indlægaf kidkomb » 23. jun 2016, 10:45

Samano skrev:At jeg altid har mega hovedpine efter eksamen.

Jeg er også sådan en, der får max hovedpine, når min adrenalin har peaket. (Af samme årsag har jeg virkelig svært ved at forstå folk der søger adrenalin-kicket)
Vand, vand og ro. Og jeg håber din eksamen gik godt :kys:
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 918
Likede indlæg: 7071

Indlægaf ManicNinja » 23. jun 2016, 10:47

Samano skrev:At jeg altid har mega hovedpine efter eksamen.

En god gang professionel massage af især nakke, skuldre og balder (!) plejer at være guld værd for mig efter en eksamen eller - de senere år - større arbejdsdeadline. Ellers går jeg også nemt ned med hovedpine eller måske ligefrem migræne ...

God bedring!
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Sjo
Kort karma: 63
Likede indlæg: 1013

Indlægaf Sjo » 23. jun 2016, 11:33

Folk, der kommenterer andres mad. I min kantine var der boller i selleri til frokost, jeg kan ikke fordrage boller i selleri, men at voksne mennesker laber bræklyde og højlydt ytrer sig om, at det er ulækker mad. jeg kan simpelthen ikke ha' det! Jeg undlod at tage af det, det er faktisk ikke så svært.
15
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 998
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 10723
Kontakt:

Indlægaf Ado » 23. jun 2016, 11:39

Sjo skrev:Folk, der kommenterer andres mad. I min kantine var der boller i selleri til frokost, jeg kan ikke fordrage boller i selleri, men at voksne mennesker laber bræklyde og højlydt ytrer sig om, at det er ulækker mad. jeg kan simpelthen ikke ha' det! Jeg undlod at tage af det, det er faktisk ikke så svært.

Det fatter jeg simpelthen heller ikke, at voksne mennesker har behov for. Det er lidt latterligt.
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1543
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 13894

Indlægaf kidkomb » 23. jun 2016, 11:42

Ado skrev:
Sjo skrev:Folk, der kommenterer andres mad. I min kantine var der boller i selleri til frokost, jeg kan ikke fordrage boller i selleri, men at voksne mennesker laber bræklyde og højlydt ytrer sig om, at det er ulækker mad. jeg kan simpelthen ikke ha' det! Jeg undlod at tage af det, det er faktisk ikke så svært.

Det fatter jeg simpelthen heller ikke, at voksne mennesker har behov for. Det er lidt latterligt.

Og mega mærkeligt. Hvad er det de vil have ud af det?
Er det sådan et latent behov for, at andre skal synes de er lidt seje, med de har glemt at opdatere deres skills udi sejhed siden børnehaven?
3
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 998
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 10723
Kontakt:

Indlægaf Ado » 23. jun 2016, 11:48

kidkomb skrev:
Ado skrev:

Er det sådan et latent behov for, at andre skal synes de er lidt seje, med de har glemt at opdatere deres skills udi sejhed siden børnehaven?

Haha...godt bud. :D

Men ja, det er sgu mærkeligt. Sej er nok det sidste jeg tænker om sådanne personer.

Nå...og så er jeg i øvrigt grænseløst irriteret over visse ting herinde. Jeg gider ikke søndagsskole.
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Sjo
Kort karma: 63
Likede indlæg: 1013

Indlægaf Sjo » 23. jun 2016, 11:51

kidkomb skrev:
Ado skrev:

Jeg synes det er pisseuhøfligt og så er der bare masser af andet mad at spise i vores kantine, så LUK RØVEN! :evil:
2
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 942
Likede indlæg: 5576

Indlægaf FruDulle » 23. jun 2016, 12:04

At Aarstiderne har sendt 10 røde peberfrugter istedet for 10 avocadoer. Jeg er ikke fan af peberfrugt
1
Whatever
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1160
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 10809

Indlægaf 2SHY » 23. jun 2016, 13:49

Øv hvor jeg synes det er irriterende at visse tråde bliver ved med at dukke op når jeg går ind under "Mine indlæg". Det ville virkelig være lækkert hvis man kunne slå den fra efterhånden som man ikke ønskede at se dem længere
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
bluetof1
Kort karma: 175
Likede indlæg: 1401

Indlægaf bluetof1 » 23. jun 2016, 14:56

Det irriterer mig grænseløst at jeg ikke gider med til skt. hans-halløj i aften, men nu hvor de andre er taget afsted sidder jeg og føler mig forladt fordi a) ingen forsøgte at overtale mig til at tage med, men sagde bare "nå, okay. Hej hej" og b) jeg gider heller ikke sidde alene hjemme.
0
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.
Brugeravatar
Avino
Kort karma: 150
Likede indlæg: 769

Indlægaf Avino » 23. jun 2016, 14:58

ShuruQ skrev:Mit venstre lår, jeg ved ikke om det er den del af iskiasnerven der går ned der sidder i klemme eller hvad fanden det er, men fuck hvor gør det ondt. Jeg kan nærmest ikke gå :rulle:.

:ae:
Prøv at sætte dig i en god stol, med en bold under din venstre balde.Du skal lægge den, hvor det gør mest ondt.
I mangel af bold, så brug : Frosne ærter eller andet frossent, som du lægger et viskestykke over. Helst noget som kan formes- rundt.
Det vil gøre SK*** ondt i starten. Både i balden, men også i benet.
Jeg har prøvet det flere gange, men det hjælper, hvis det er iskiasnerven.
God bedring :)
1
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 363
Likede indlæg: 5920

Indlægaf Rosa Espinosa » 23. jun 2016, 16:00

At jeg er så træt at jeg kunne sove nu, men der er stadig et par timer til at jeg kan gå i seng. Ender sikkert med at jeg er blevet overtræt til den tid og ikke kan sove.
0
Jeg trænger til et slumretæppe
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 942
Likede indlæg: 5576

Indlægaf FruDulle » 23. jun 2016, 17:55

ShuruQ skrev:
FruDulle skrev:At Aarstiderne har sendt 10 røde peberfrugter istedet for 10 avocadoer. Jeg er ikke fan af peberfrugt

De har ansat en blind farveblind uden god følingssans :-D?

Guess so. Er virkelig ikke begejstret for rød peber, men så må vi lave muhammara istedet for guacamole. Det er tilgengæld også ret så lækkert.
0
Whatever
Nipsting
Kort karma: 15
Likede indlæg: 97

Indlægaf Nipsting » 23. jun 2016, 20:01

At jeg i lang tid har været pisse negativ, og jeg kan ikke komme ud af ringen
0

Tilbage til "Generelt"