Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 480
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 5649

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 18. jun 2016, 19:52

2SHY skrev:
Delfin skrev:At Le Mans overtager, når fodbolden er ved at nå vejs ende.

Jeg er mest træt af at hele sommerens sendeflade mere eller mindre består af sport af den ene eller anden art. Hurra for Netfilx og Youtube!

Jep. For min skyld kan vi godt tage det hele under samme hat :træt:

Må se at få det tv koblet på nettet.
1
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 513
Likede indlæg: 3942

Indlægaf Kommodedyret » 18. jun 2016, 20:20

At jeg glemte at købe ind til at lave hyldeblomstsaft. Dammit, nu var det lige så hyggeligt at plukke blomsterne.
0
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 342
Likede indlæg: 5524

Indlægaf Rosa Espinosa » 18. jun 2016, 20:35

Alt det her snak om alkohol herinde, giver mig lyst til at tage i byen og drikke mig fuld. Det er alt for længe siden sidst :whine:
1
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 165
Likede indlæg: 1909

Indlægaf Badesandalen » 18. jun 2016, 22:06

At mit net er så dårligt at hvis jeg skal læse noget på min mobil hvor man "bladrer" på hjemmesiden skal jeg slukke for wifiet. :forvirret:
0
"One of the pigeons turned out to be a pinecone."

Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 330
Likede indlæg: 2599

Indlægaf Mulan » 19. jun 2016, 06:35

at jeg vågnede kl 6. Skal have sovet igennem. Der var en fluffy lille trefarvet sag, der spandt ind i hovedet på mig. Næh, nej ikke for at hygge, men for at fedte for morgenmad. Lille madøre af en pelskugle.
1
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 420
Likede indlæg: 4023

Indlægaf Sophaya » 19. jun 2016, 08:22

At jeg skal hele vejen ud til zoo. Det bliver enormt hyggeligt, men for fanden hvor jeg glæder mig til jeg flytter hen, hvor der er bedre busforbindelser.
0
x
Brugeravatar
malou_43
Kort karma: 102
Geografisk sted: Jylland
Likede indlæg: 721

Indlægaf malou_43 » 19. jun 2016, 10:07

Min mave! Jeg hader virkelig at mangle muligheden for at spise, hvad jeg vil og ikke have ondt det meste af tiden. Jeg hader at skulle blive hjemme hele dagen i nærheden af et toilet, fordi man i går spiste forpulede 2 spk. pizza mel. Damn you!
0
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 364
Likede indlæg: 5887

Indlægaf Persnikedy » 19. jun 2016, 10:09

Persnikedy skrev:http://www.bt.dk/danmark/kelwin-fra-toender-maatte-ikke-soege-job-i-undertoejsbutik-nu-faar-han-5000-kroner

Starter en sag i ligestillingens navn, udtaler så:

»Jeg forstå godt, at nogle kan være utrygge. Men mænd skal også have ret til at søge stillingen. Men så kunne man måske lave en aftale om, at der var en mand og kvinde på arbejde samtidig, som kunne supplere hinanden. Som mand ville jeg måske også være bedre til at give en ærlig mening om, hvordan tøjet ser ud, at hjælpe med teknikken i butikken og det matematiske med regnskaber,« siger Kelwin Kostecki, der lige nu er i gang med en kontoruddannelse og søger elevplads.

:rulle: ffs

Fandt lige dette på 9gag

http://9gag.com/gag/awVr6Q4
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3037

Indlægaf sigge » 19. jun 2016, 12:17

At jeg har fået ødelagt min morgensøvn både i går og i dag af 1½ times hostemarathon.
0
Har du endnu ikke planlagt sommerferie? Hvad med en tur til Budapest? :sol:

Se min tråd i salgsforummet. http://debatten.net/forum/viewtopic.php?f=58&t=6538
Søhest
Kort karma: 13
Likede indlæg: 121

Indlægaf Søhest » 19. jun 2016, 12:26

At jeg er SÅ skide nervøs for eksamen i næste uge. Er slet ikke i tvivl om at jeg nok skal bestå (håber ikke jeg lige jinxede det der :kryds: ) men hvorfor er det så lige min krop tror at den skal til offentlig ydmygelse og ikke bare til en 30 minutters samtale med to kedelige undervisere? :tie:
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1123
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 10412

Indlægaf 2SHY » 19. jun 2016, 15:27

Når man er ved at streame en film eller serie og skidtet går i stå bare loader (eller forsøger på det). Come on! Det har virket i timevis i dag og i går og pludselig dør det :sur:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1464
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 12731

Indlægaf kidkomb » 19. jun 2016, 22:37

Det her. Hvor er det dog pisseunderlødigt. Hun siger ingen steder, at hun føler sig udvalgt. Ikke det der ligner. Hun siger også i interwievet at hendes politiske forbillede er en sort kvinde, en hollandsk politiker. Det er så latterligt, at den fløj, der påråber sig ordentlighed, ikke kan finde ud af, at kæmpe kampen uden løgn og manipulation. Det er eddermanme pinligt, så latterligt det er :(
https://www.facebook.com/frode.steinicke/posts/10207920984915563

Diiiisclaimer: Jeg er ikke DF-vælger. Jeg er ikke Pia sympatisør. Jeg taler om Frode. Ikke Pia. Og jeg mener, at os på den anden fløj har et God damn ansvar for at opføre os ordentligt i debatten. For ellers er vi ikke stort bedre end dem. Bekæmp ondsind med næstekærlighed. Sgu da ikke med mere ondsind!
Senest rettet af kidkomb 19. jun 2016, 23:08, rettet i alt 1 gang.
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1099
Likede indlæg: 15919

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. jun 2016, 22:58

En perifær kvindelig bekendt som altid skal føre sig frem som særligt dyb og "terapeut-agtig". Jeg har været sammen med hende en håndfuld gange irl og synes egentlig bare hun virker lidt... nærmest en blanding imellem småkedelig og småspeciel og lettere ucharmerende.
Men altså hun elsker at opdatere på FB omkring hvor god en veninde hun er. Efter især en bestemt opdatering har jeg måttet logge af for ikke at eksplodere.

Ifølge denne opdatering havde hun en meget lang og dyb og intens samtale med en veninde omkring venindens liv, og hun fik fuldstændig vendt venindens humør fra opgivende til håbefuldt, og (som hun skrev) hun havde hjulpet denne veninde til at få nogle vigtige indsigter i sit liv, som veninden bagefter havde udtrykt meget smukt og poetisk med ordene: At hendes liv fra nu af ikke skulle handle om at vente på at stormen lagde sig, men i stedet lære at danse i regnen. Og nu var damen dér bare SÅ duperet over at have hjulpet sin veninde til at sige noget så fint.

Og jeg koger og syder indvendigt :lol: for det er jo fucking fandme det mest forslidte og fortærskede citat som nærmest ugentligt præsenteres på en eller andens wall eller signatur eller profilfoto eller... jamen hvordan kan hun ikke vide det? Aaargh! :sur:
2
"This is the strangest life I've ever known."
Jim Morrison
Brugeravatar
eks-Maupassant
Kort karma: 212
Likede indlæg: 3371

Indlægaf eks-Maupassant » 19. jun 2016, 23:06

Dirtylittledevil skrev:En perifær kvindelig bekendt som altid skal føre sig frem som særligt dyb og "terapeut-agtig". Jeg har været sammen med hende en håndfuld gange irl og synes egentlig bare hun virker lidt... nærmest en blanding imellem småkedelig og småspeciel og lettere ucharmerende.
Men altså hun elsker at opdatere på FB omkring hvor god en veninde hun er. Efter især en bestemt opdatering har jeg måttet logge af for ikke at eksplodere.

Ifølge denne opdatering havde hun en meget lang og dyb og intens samtale med en veninde omkring venindens liv, og hun fik fuldstændig vendt venindens humør fra opgivende til håbefuldt, og (som hun skrev) hun havde hjulpet denne veninde til at få nogle vigtige indsigter i sit liv, som veninden bagefter havde udtrykt meget smukt og poetisk med ordene: At hendes liv fra nu af ikke skulle handle om at vente på at stormen lagde sig, men i stedet lære at danse i regnen. Og nu var damen dér bare SÅ duperet over at have hjulpet sin veninde til at sige noget så fint.

Og jeg koger og syder indvendigt :lol: for det er jo fucking fandme det mest forslidte og fortærskede citat som nærmest ugentligt præsenteres på en eller andens wall eller signatur eller profilfoto eller... jamen hvordan kan hun ikke vide det? Aaargh! :sur:

Den facebook opdatering handler stensikkert om dig. Glæder mig til at høre om hvordan du danser i regnen.

Billede
2
This clarification is certainly important, but it does not change much.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1099
Likede indlæg: 15919

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. jun 2016, 23:14

eks-Maupassant skrev:
Den facebook opdatering handler stensikkert om dig. Glæder mig til at høre om hvordan du danser i regnen.

Nej! :sur:
Jeg kan højst strække mig til at skubbe den trælse dame ned i en vandpyt.

og måske danse lidt på hende
6
"This is the strangest life I've ever known."
Jim Morrison

Tilbage til "Generelt"