Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 182
Likede indlæg: 2180

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Moxy-lady » 16. jun 2016, 21:53

Persnikedy skrev:http://www.bt.dk/danmark/kelwin-fra-toender-maatte-ikke-soege-job-i-undertoejsbutik-nu-faar-han-5000-kroner

Starter en sag i ligestillingens navn, udtaler så:

»Jeg forstå godt, at nogle kan være utrygge. Men mænd skal også have ret til at søge stillingen. Men så kunne man måske lave en aftale om, at der var en mand og kvinde på arbejde samtidig, som kunne supplere hinanden. Som mand ville jeg måske også være bedre til at give en ærlig mening om, hvordan tøjet ser ud, at hjælpe med teknikken i butikken og det matematiske med regnskaber,« siger Kelwin Kostecki, der lige nu er i gang med en kontoruddannelse og søger elevplads.

:rulle: ffs

Helt ærligt, og nu er jeg måske ikke særlig ligestillings-agtig, så kan jeg altså godt forstå at en undertøjsbutik ikke har lyst til at ansætte en ung fyr i en sådan stilling. Det er vel åbenlyst at det kan give problemer med kunder der bliver ubehageligt til mode.
Jeg giver desuden ejeren ret i at han nok er en lykke-ridder. Han var ikke oprigtigt interesseret i den stilling. Han virker ærlig talt, også jvf. dit quote, som en nar. Pardon my French.
10
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 251
Likede indlæg: 4097

Indlægaf Persnikedy » 16. jun 2016, 21:59

Moxy-lady skrev:
Persnikedy skrev:http://www.bt.dk/danmark/kelwin-fra-toender-maatte-ikke-soege-job-i-undertoejsbutik-nu-faar-han-5000-kroner

Starter en sag i ligestillingens navn, udtaler så:

»Jeg forstå godt, at nogle kan være utrygge. Men mænd skal også have ret til at søge stillingen. Men så kunne man måske lave en aftale om, at der var en mand og kvinde på arbejde samtidig, som kunne supplere hinanden. Som mand ville jeg måske også være bedre til at give en ærlig mening om, hvordan tøjet ser ud, at hjælpe med teknikken i butikken og det matematiske med regnskaber,« siger Kelwin Kostecki, der lige nu er i gang med en kontoruddannelse og søger elevplads.

:rulle: ffs

Helt ærligt, og nu er jeg måske ikke særlig ligestillings-agtig, så kan jeg altså godt forstå at en undertøjsbutik ikke har lyst til at ansætte en ung fyr i en sådan stilling. Det er vel åbenlyst at det kan give problemer med kunder der bliver ubehageligt til mode.
Jeg giver desuden ejeren ret i at han nok er en lykke-ridder. Han var ikke oprigtigt interesseret i den stilling. Han virker ærlig talt, også jvf. dit quote, som en nar. Pardon my French.

Jeg har det på samme måde. Han lyder som en narrøv
4
Fab-Yule-Ous
Smiling_Goat
Kort karma: 460
Likede indlæg: 5868

Indlægaf Smiling_Goat » 17. jun 2016, 00:43

Hå.. Den nederen udtale bliver han glad for at have affilieret med sit meget specielle navn, mens han søger elevplads inden for et fag med primært kvinder...
4
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9158

Indlægaf Fru Sunshine » 17. jun 2016, 04:23

Han skulle godt nok ikke i nærheden af mit korpus i undertøj. Det er grænseoverskridende nok med kvindelige ekspedienter.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 249
Likede indlæg: 3515

Indlægaf Lemonella » 17. jun 2016, 09:01

At nogen mennesker absolut skal vente til sidste øjeblik med, at svare på en invitation. :sur:
5
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Sorenspige
Kort karma: 215
Likede indlæg: 1015

Indlægaf Sorenspige » 17. jun 2016, 09:03

At jeg læste, svarede og ikke mindst fik tilbagesvar på en arbejdsmail, som i den grad har gjort mig arrig.

Nu burde jeg så have lært ikke at læse mails under min barsel!
0
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5032

Indlægaf Fyrst Eberhard » 17. jun 2016, 19:16

Typer i Bullrot-jeans, hættetrøje og tætsiddende Adidasjakker i skinnende materiale passerer dagligt vores matrikel, vinde og skæve, og kyler tomme Redbull- og øldåser ind i haven. Desuden skider deres mastiffer på mit fortov, så jeg må skrabe op. Det trætter en del.

Det er da ikke utænkeligt, at jeg selv lejlighedsvis ryger en jazz-cigaret. Men ikke hver dag. Meget langt fra.

De "tab" der passerer forbi os, lever i en helt anden verden. Jeg har egentlig mest lyst til at hjælpe dem med en fremtid, der indeholder noget håb. Nogle af dem er jeg - bevidst - faldet i snak med, og det er jo søde mennesker. Livet har bare været noget lort.
2
Peace!
Marott
Kort karma: 86
Likede indlæg: 408

Indlægaf Marott » 17. jun 2016, 20:52

At jeg har brugt en dag på at hjælpe en kollega efterfulgt af et mentalt "fuck dig!", da jeg gik, fordi han mente, at det, som jeg demonstrerede, var ligegyldigt og han fandme ikke havde tid til at gøre xx og yy. Men vi ses da bare mandag, når jeg kan vise ham det hele en gang til, fordi det netop ikke vil virke, når han ikke har gjort det jeg sagde i første omgang. :rulle:
0
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 392
Likede indlæg: 3770

Indlægaf Sophaya » 17. jun 2016, 20:54

At jeg altid har en indre kamp mellem alt det jeg gerne ville/burde have gjort og så min dovenskab. Jeg gad helt vildt godt ordne mit køkken lige nu, men på den anden side gider jeg virkelig ikke rejse mig.
1
x
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1709

Indlægaf Guilded_Lily » 17. jun 2016, 21:11

Sophaya skrev:At jeg altid har en indre kamp mellem alt det jeg gerne ville/burde have gjort og så min dovenskab. Jeg gad helt vildt godt ordne mit køkken lige nu, men på den anden side gider jeg virkelig ikke rejse mig.

Velkommen i klubben! Jeg bliver ved og ved og ved med at udsætte, og det ender med stress og knalddårligt humør! Øv!
1
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 104
Likede indlæg: 1198

Indlægaf Kattefjæs » 17. jun 2016, 21:25

Når det bliver fredag... Og halvdelen af befolkningen mener at det er carte blanche til at opføre sig uanstændigt g ubehageligt overfor totalt fremmede mennesker. Én ting er at man skejer ud og hygger sig med sine venner, men fremmede mennesker som passer sig selv skal ikke passes op af klamme typer, og det er ikke lige pludselig på magisk vis tilladt at chikanere andre bare fordi det er fredag. Jeg har lyst til at lange sådan nogle typer en flad.
1
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4428

Indlægaf Rosa Espinosa » 17. jun 2016, 22:20

At denne høne har oplevet mere af verden end mig. EN HØNE!
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 18. jun 2016, 08:06

At man ikke kan regne med mig.

Jeg hader, hader, hader det. Jeg havde aftalt med en kammerat at jeg ville passe hans søn i næste uge og skulle afsted i dag. Nu har det forbandede angst så hakket kløerne i mig noget så eftertrykkeligt og jeg sidder bare her og føler mig helt paralyseret :s .
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
ScottLevisen
Kort karma: 3

Indlægaf ScottLevisen » 18. jun 2016, 08:09

Det irriterer mig grænseløst, at jeg stadig mangler besvarelser på mit spørgeskema i forbindelse med færdiggørelsen af min kandidatuddannelse på CBS.

Det tager 6 minutter og der er sat biografbilletter på højkant som tak for hjælpen :)
Håber nogle af jer vil hjælpe, så jeg kan komme i mål med min uddannelse!

https://docs.google.com/forms/d/1cHpOtB ... U/viewform

På forhånd tak for hjælpen!
0
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 18. jun 2016, 08:14

ScottLevisen skrev:Det irriterer mig grænseløst, at jeg stadig mangler besvarelser på mit spørgeskema i forbindelse med færdiggørelsen af min kandidatuddannelse på CBS.

Det tager 6 minutter og der er sat biografbilletter på højkant som tak for hjælpen :)
Håber nogle af jer vil hjælpe, så jeg kan komme i mål med min uddannelse!

https://docs.google.com/forms/d/1cHpOtB ... U/viewform

På forhånd tak for hjælpen!

Nu har det hvert fald en besvarelse mere :).
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.

Tilbage til "Generelt"