Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 176
Likede indlæg: 2039

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Badesandalen » 21. jun 2016, 15:24

Tiden. Den kan tydeligvis ikke finde ud af det selv, så hvorfor kan jeg ikke bare få lov til at styre den? Det bedste ville faktisk være hvis tid var individuelt; så selvom vores alles tid matcher, så går den hurtigere, langsommere og bliver somme tider stoppet helt alt efter de forskellige individer.

Nej?

Okay, så er det bare ekstremt irriterende at dagen er gået så hurtigt, at det allerede er tirsdag, juni og sommer, og at det samtidigt kun er juni og at der stadig er måneder til de ting der skal ske sker. Jeg hader at vente. :træt2:
0
"One of the pigeons turned out to be a pinecone."

Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 186
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 5199

Indlægaf Hunkat » 21. jun 2016, 16:58

Det studienævn jeg skal administrere for.

De giver dispensationer totalt hovedløst! Næsten hvadsomhelst går igennem, uden spørgsmål og uden at spørge os om det kan lade sig gøre. "Det har jeg lyst til" er åbenbart et gangbart argument.

Jeg bliver sindsyg.
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 361
Likede indlæg: 4583

Indlægaf POCKETKITTEN » 21. jun 2016, 17:50

At mine hænder lugter af røg, når jeg har røget. Selvom jeg vasker dem grundigt og med det samme. Adrk.
0
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Oveditlevsen
Kort karma: 23
Likede indlæg: 585

Indlægaf Oveditlevsen » 21. jun 2016, 17:56

kidkomb skrev:At vi, som samfund, taber så mange unge mennesker på gulvet, der kunne have blevet de mest fantastiske håndværkere (og andre erhverv, hvor man før kunne stå i lære) fordi de død og pine skal tæskes igennem et fuldstændig ligegyldigt uddannelsesforløb.
-selvfølgelig er det uddannelsesforløb ikke ligegyldigt for alle, men sådan helt generelt forekommer det mig inderligt ligegyldigt for dem, som i forvejen har haft det svært med skole. Mennesker, der har besvær med det boglige, excellerer ofte på andre områder og det er da dét, der er det væsentlige!
Jeg kan slet ikke forstå, hvorfor man ikke opererer med mesterlære osv.
Det gør mig virkelig irriteret.
I det hele taget alt den fokus på uddannelse.
Mange fag er man overhovedet ikke dygtig til, bare fordi man har styr på pensum.

Mesterlære lever da i bedste velgående :forvirret:
0
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 264
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 4547

Indlægaf HappyPaww » 21. jun 2016, 17:56

POCKETKITTEN skrev:At mine hænder lugter af røg, når jeg har røget. Selvom jeg vasker dem grundigt og med det samme. Adrk.

Andre kan lugte det endnu mere..! Min kæreste kan vaske hænder og ansigt + børste tænder, og jeg kan stadig med det samme lugte, hvis han har røget :badr:
Senest rettet af HappyPaww 21. jun 2016, 19:40, rettet i alt 1 gang.
2
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1502
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 13295

Indlægaf kidkomb » 21. jun 2016, 19:01

Oveditlevsen skrev:

Man skal have gennemført ex matematik 4, for at kunne blive tømrer. Og dansk 2. Jeg har lige googlet og googlet og jeg kan simpelthen ikke finde noget, der beskriver hvor svært det er.
Ved du det?
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 521
Likede indlæg: 4098

Indlægaf Kommodedyret » 21. jun 2016, 19:04

Når man skal tidligt i seng. :(
2
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 289
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 3440

Indlægaf Studsgaard » 21. jun 2016, 19:15

kidkomb skrev:
Oveditlevsen skrev:

Man skal have gennemført ex matematik 4, for at kunne blive tømrer. Og dansk 2. Jeg har lige googlet og googlet og jeg kan simpelthen ikke finde noget, der beskriver hvor svært det er.
Ved du det?

Jeg googlede og det her dukkede op.
0
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 242
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 5515

Indlægaf decibell » 21. jun 2016, 19:30

En Windows 10-opdatering, jeg vel at mærke IKKE sagde ja til forinden (og har udsat længe), som nu efter flere timer er på 92 % og "konfiguration af indstillinger 69 %". Det startede uden varsel, mens jeg sad og skrev noget andet ret vigtigt, og det har det garanteret ikke fået gemt. :sur: Og jeg skal i seng.
2
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 969
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 10331
Kontakt:

Indlægaf Ado » 21. jun 2016, 19:33

Jeg elsker glade studenter. De er livsglæde samlet på ladet af en lastbil. Men jeg elsker ikke deres vilde havefest en tirsdag aften, som bliver mere og mere højrøstet. Bevares, de må og skal være glade og fejre det. Men sgu ikke en tirsdag aften i midtbyen i et kvarter med tætbebyggede byhuse. Vi er altså nogen, der skal op på arbejde.
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 21. jun 2016, 19:47

Studsgaard skrev:
kidkomb skrev:
Oveditlevsen skrev:

Ved du det?

Mangler der et link? Ellers forstår jeg ikke hvad du mener tror jeg :blush:
1
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 289
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 3440

Indlægaf Studsgaard » 21. jun 2016, 20:17

kidkomb skrev:
Studsgaard skrev:
kidkomb skrev:
Oveditlevsen skrev:

Ved du det?

Mangler der et link? Ellers forstår jeg ikke hvad du mener tror jeg :blush:

Ups ja. Jeg glemte linket http://khs.dk/eud-business/andre-grundf ... sterlaere/

Det her er bare et af de ting der dukkede op. Så mesterlære findes - jeg har dog ikke nærlæst hvad kravene er
0
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 21. jun 2016, 20:19

Det findes, men selv om man slipper for en del skole, så er der nogle adgangskrav. Jeg kan bare ikke finde ud af, hvor højt niveau matematik trin 4 er feks
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 869
Likede indlæg: 6712

Indlægaf ManicNinja » 22. jun 2016, 04:13

Når folk mener, at de skal have "bolo" eller "tofler" at spise. Eller er "intra" i et eller andet emne. De to første kan jeg nødtvungent forstå. Det sidste giver INGEN mening whatsoever. Hvor er a'et i 'interesseret'?

Det er lidt noget andet med folk, der siger/skriver sludder som "alligevellet" og "jeg har fået afvide, at". Her siger erfaring mig, at der er tale om personer, som simpelthen ikke véd, hvad tingene hedder. Men de første eksempler ... Folk véd jo godt, at det hedder "kartofler" - og at de, altså ikke kartoflerne, er ældre end fem år.

Sjovt nok kan jeg lige leve med ordet 'deller' i stedet for 'frikadeller'. Men generelt synes jeg bare, den slags forkortelser er pattet barnesprog og får lyst til at råbe: "Tag dig dog sammen!" ind i hovedet på voksne mennesker, der skriver sådan. Hvilket jo så er enormt voksent ... I know. :genert:
Senest rettet af ManicNinja 22. jun 2016, 14:17, rettet i alt 1 gang.
12
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 646
Likede indlæg: 3543

Indlægaf Bøtte » 22. jun 2016, 07:24

Eller betaler med en halvtreller :tie:
0
S :lun:
V :lun:

Tilbage til "Generelt"