Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9669

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 23. jun 2016, 11:42

Ado skrev:
Sjo skrev:Folk, der kommenterer andres mad. I min kantine var der boller i selleri til frokost, jeg kan ikke fordrage boller i selleri, men at voksne mennesker laber bræklyde og højlydt ytrer sig om, at det er ulækker mad. jeg kan simpelthen ikke ha' det! Jeg undlod at tage af det, det er faktisk ikke så svært.

Det fatter jeg simpelthen heller ikke, at voksne mennesker har behov for. Det er lidt latterligt.

Og mega mærkeligt. Hvad er det de vil have ud af det?
Er det sådan et latent behov for, at andre skal synes de er lidt seje, med de har glemt at opdatere deres skills udi sejhed siden børnehaven?
3
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 814
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8379
Kontakt:

Indlægaf Ado » 23. jun 2016, 11:48

kidkomb skrev:
Ado skrev:
Sjo skrev:Folk, der kommenterer andres mad. I min kantine var der boller i selleri til frokost, jeg kan ikke fordrage boller i selleri, men at voksne mennesker laber bræklyde og højlydt ytrer sig om, at det er ulækker mad. jeg kan simpelthen ikke ha' det! Jeg undlod at tage af det, det er faktisk ikke så svært.

Det fatter jeg simpelthen heller ikke, at voksne mennesker har behov for. Det er lidt latterligt.

Er det sådan et latent behov for, at andre skal synes de er lidt seje, med de har glemt at opdatere deres skills udi sejhed siden børnehaven?

Haha...godt bud. :D

Men ja, det er sgu mærkeligt. Sej er nok det sidste jeg tænker om sådanne personer.

Nå...og så er jeg i øvrigt grænseløst irriteret over visse ting herinde. Jeg gider ikke søndagsskole.
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Sjo
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1008

Indlægaf Sjo » 23. jun 2016, 11:51

kidkomb skrev:
Ado skrev:

Jeg synes det er pisseuhøfligt og så er der bare masser af andet mad at spise i vores kantine, så LUK RØVEN! :evil:
2
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 608
Likede indlæg: 3401

Indlægaf FruDulle » 23. jun 2016, 12:04

At Aarstiderne har sendt 10 røde peberfrugter istedet for 10 avocadoer. Jeg er ikke fan af peberfrugt
1
Whatever
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 23. jun 2016, 12:26

FruDulle skrev:At Aarstiderne har sendt 10 røde peberfrugter istedet for 10 avocadoer. Jeg er ikke fan af peberfrugt

De har ansat en blind farveblind uden god følingssans :-D?
2
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8466

Indlægaf 2SHY » 23. jun 2016, 13:49

Øv hvor jeg synes det er irriterende at visse tråde bliver ved med at dukke op når jeg går ind under "Mine indlæg". Det ville virkelig være lækkert hvis man kunne slå den fra efterhånden som man ikke ønskede at se dem længere
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 23. jun 2016, 14:06

At jeg ikke kan blive sat af bussen tættere på mit hjem.

Ikke det i sig selv, men på den her bustur er der nok 10 andre der er blevet sat af steder hvor der ikke er stoppested, så synes jeg egentligt det bør være enten eller. Jeg spørger aldrig og gjorde det kun i dag fordi så mange andre havde gjort det.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
bluetof1
Kort karma: 132
Likede indlæg: 646

Indlægaf bluetof1 » 23. jun 2016, 14:56

Det irriterer mig grænseløst at jeg ikke gider med til skt. hans-halløj i aften, men nu hvor de andre er taget afsted sidder jeg og føler mig forladt fordi a) ingen forsøgte at overtale mig til at tage med, men sagde bare "nå, okay. Hej hej" og b) jeg gider heller ikke sidde alene hjemme.
0
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Brugeravatar
Avino
Kort karma: 105
Likede indlæg: 451

Indlægaf Avino » 23. jun 2016, 14:58

ShuruQ skrev:Mit venstre lår, jeg ved ikke om det er den del af iskiasnerven der går ned der sidder i klemme eller hvad fanden det er, men fuck hvor gør det ondt. Jeg kan nærmest ikke gå :rulle:.

:ae:
Prøv at sætte dig i en god stol, med en bold under din venstre balde.Du skal lægge den, hvor det gør mest ondt.
I mangel af bold, så brug : Frosne ærter eller andet frossent, som du lægger et viskestykke over. Helst noget som kan formes- rundt.
Det vil gøre SK*** ondt i starten. Både i balden, men også i benet.
Jeg har prøvet det flere gange, men det hjælper, hvis det er iskiasnerven.
God bedring :)
1
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4430

Indlægaf Rosa Espinosa » 23. jun 2016, 16:00

At jeg er så træt at jeg kunne sove nu, men der er stadig et par timer til at jeg kan gå i seng. Ender sikkert med at jeg er blevet overtræt til den tid og ikke kan sove.
0
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 608
Likede indlæg: 3401

Indlægaf FruDulle » 23. jun 2016, 17:55

ShuruQ skrev:
FruDulle skrev:At Aarstiderne har sendt 10 røde peberfrugter istedet for 10 avocadoer. Jeg er ikke fan af peberfrugt

De har ansat en blind farveblind uden god følingssans :-D?

Guess so. Er virkelig ikke begejstret for rød peber, men så må vi lave muhammara istedet for guacamole. Det er tilgengæld også ret så lækkert.
0
Whatever
Nipsting
Kort karma: 14
Likede indlæg: 81

Indlægaf Nipsting » 23. jun 2016, 20:01

At jeg i lang tid har været pisse negativ, og jeg kan ikke komme ud af ringen
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1710

Indlægaf Guilded_Lily » 23. jun 2016, 20:14

2SHY skrev:Øv hvor jeg synes det er irriterende at visse tråde bliver ved med at dukke op når jeg går ind under "Mine indlæg". Det ville virkelig være lækkert hvis man kunne slå den fra efterhånden som man ikke ønskede at se dem længere

Hvis du går ind i den pågældende tråd, kan du klikke på "Stop overvågning af emne" oppe under den blå bjælke. Så får du ikke flere notifikationer. Jeg går ud fra, det også gælder "Mine indlæg"?
0
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 23. jun 2016, 20:27

Guilded_Lily skrev:
2SHY skrev:Øv hvor jeg synes det er irriterende at visse tråde bliver ved med at dukke op når jeg går ind under "Mine indlæg". Det ville virkelig være lækkert hvis man kunne slå den fra efterhånden som man ikke ønskede at se dem længere

Hvis du går ind i den pågældende tråd, kan du klikke på "Stop overvågning af emne" oppe under den blå bjælke. Så får du ikke flere notifikationer. Jeg går ud fra, det også gælder "Mine indlæg"?

Det er ikke fordi jeg får notifikationer på dem. Det er i oversigten hvor de er røde hvis der er nye ulæste indlæg i dem. Og dem kan jeg ikke slå fra desværre
0

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 23. jun 2016, 20:29

Det er her jeg mener :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0

Tilbage til "Generelt"