Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1964

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Mani » 23. jun 2016, 20:33

2SHY skrev:Det er her jeg mener :)

Kan du ikke bruge 'Overvågede emner' i stedet?
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1715

Indlægaf Guilded_Lily » 23. jun 2016, 20:33

2SHY skrev:
Guilded_Lily skrev:
2SHY skrev:Øv hvor jeg synes det er irriterende at visse tråde bliver ved med at dukke op når jeg går ind under "Mine indlæg". Det ville virkelig være lækkert hvis man kunne slå den fra efterhånden som man ikke ønskede at se dem længere

Hvis du går ind i den pågældende tråd, kan du klikke på "Stop overvågning af emne" oppe under den blå bjælke. Så får du ikke flere notifikationer. Jeg går ud fra, det også gælder "Mine indlæg"?

Det er ikke fordi jeg får notifikationer på dem. Det er i oversigten hvor de er røde hvis der er nye ulæste indlæg i dem. Og dem kan jeg ikke slå fra desværre

Ah. Det kan jeg godt se.
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 939
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8515

Indlægaf 2SHY » 23. jun 2016, 20:35

Mani skrev:

Jo men jeg gør det bare aldrig :genert: Jeg glemmer den er der fordi det er mere logisk for mig at følge mine indlæg
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1964

Indlægaf Mani » 23. jun 2016, 20:37

2SHY skrev:
Mani skrev:

Jo men jeg gør det bare aldrig :genert: Jeg glemmer den er der fordi det er mere logisk for mig at følge mine indlæg

Næ, vi er vanemennesker :)
Jeg bruger kun Nye indlæg eller Ulæste indlæg :genert:
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 23. jun 2016, 20:39

Mani skrev:
2SHY skrev:
Mani skrev:

Næ, vi er vanemennesker :)
Jeg bruger kun Nye indlæg eller Ulæste indlæg :genert:

Det er vi så også :) Jeg bruger stort set kun Mine indlæg og så lidt sporadisk Nye indlæg

Men det betyder da at der er tråde jeg ikke bidrager til fordi jeg ikke gider at den bliver ved med at poppe op selvom jeg kun har skrevet et enkelt indlæg og aldrig vil skrive flere i tråden
0

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11753

Indlægaf Dirtylittledevil » 24. jun 2016, 00:31

Jeg bliver bedt om at gøre noget som jeg ved jeg vil få bøvl med hvis jeg skal stå med det selv.
Jeg får at vide at jeg bare skal åbne munden og sige til hvis jeg vil have hjælp når det skal gøres.
Jeg åbner munden og er 100% ærlig om at jeg helst ikke vil stå alene med det og allerhelst vil have hjælp.
Jeg får lovning på hjælp.
Men da det så skal løbe af stablen får jeg opkald om at hjælperen ikke kommer alligevel. Cirka 10 minutter før han skulle komme.
Jeg kan ikke stoppe selve dét der skal ske, så jeg har reelt ikke andet valg end at stå med det selv.
Jeg klarer mig igennem ganske hæderligt men ikke til UG.
Jeg får opkald fra personen som ikke mødte op for at hjælpe, han ville bare fortælle at jeg ikke havde klaret det særlig godt.
Jeg dropper ham fra listen over mennesker jeg gider have noget at gøre med.
0
The more I eat the butter I feel
Smiling_Goat
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5915

Indlægaf Smiling_Goat » 24. jun 2016, 07:37

Jeg synes egentligt tv2s dækning af vejret er sk***irriterende. De har hele ugen spyttet den ene artikel efter den anden ud om, hvor fantastik vejret skulle blive i weekenden. Det skulle blive varmt, sagde de, der var billeder af stranden og badende mennesker i artiklen. Jeg læste den endda ret grundigt igennem for at se, om de mente varmt med regn eller varmt med sol, for min erfaring siger mig, at bare temperaturen kommer over 20 går tv2 i selvsving og laver artikler om det fantastiske vejr - og udelader regnen.. Nå, men solen stod nævnt nogle steder, så jeg følte mig ret sikker på, at det rent faktisk ville blive godt vejr..

Se ud af vinduet!

Er det godt vejr tv2? Er det?! Jeg har lavet planer om at grille og nyde solen hele weekenden.

På DMI snakker de også om varmt, men vådt vejr. Så tv2, selvom der garanteret er flere der læser jeres artikler om godt vejr end om regn, så lad dog være med at fordreje sandheden. Lad dog være med at bruge billeder af folk på stranden, når I ved, det ikke bliver strandvejr. Det er virkelig skadeligt for min tillid til mediet i hvert fald, og jeg er helt sikkert færdig med at læse vejrrelaterede artikler fra det sted - og muligvis også andre artikler derfra. Det her vidner om en jagt på læsere, som kompromitterer sandhedsværdien af nyhederne - og det er jo nok ikke kun vejret, man gør det omkring.
4
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3442

Indlægaf HappyPaww » 24. jun 2016, 07:54

Smiling_Goat skrev:Jeg synes egentligt tv2s dækning af vejret er sk***irriterende. De har hele ugen spyttet den ene artikel efter den anden ud om, hvor fantastik vejret skulle blive i weekenden. Det skulle blive varmt, sagde de, der var billeder af stranden og badende mennesker i artiklen. Jeg læste den endda ret grundigt igennem for at se, om de mente varmt med regn eller varmt med sol, for min erfaring siger mig, at bare temperaturen kommer over 20 går tv2 i selvsving og laver artikler om det fantastiske vejr - og udelader regnen.. Nå, men solen stod nævnt nogle steder, så jeg følte mig ret sikker på, at det rent faktisk ville blive godt vejr..

Se ud af vinduet!

Er det godt vejr tv2? Er det?! Jeg har lavet planer om at grille og nyde solen hele weekenden.

På DMI snakker de også om varmt, men vådt vejr. Så tv2, selvom der garanteret er flere der læser jeres artikler om godt vejr end om regn, så lad dog være med at fordreje sandheden. Lad dog være med at bruge billeder af folk på stranden, når I ved, det ikke bliver strandvejr. Det er virkelig skadeligt for min tillid til mediet i hvert fald, og jeg er helt sikkert færdig med at læse vejrrelaterede artikler fra det sted - og muligvis også andre artikler derfra. Det her vidner om en jagt på læsere, som kompromitterer sandhedsværdien af nyhederne - og det er jo nok ikke kun vejret, man gør det omkring.

Synes generelt, at de forskellige meterolog-instanser er dybt uenige pt. om vejrets udvikling. Tror bare vi må kigge ud af vinduet, og tage den dag for dag... I København skinner solen i øvrigt, og det er virkelig varmt!
0
Dr_bp
Kort karma: 58
Likede indlæg: 561

Indlægaf Dr_bp » 24. jun 2016, 08:06

Dirtylittledevil skrev:Jeg bliver bedt om at gøre noget som jeg ved jeg vil få bøvl med hvis jeg skal stå med det selv.
Jeg får at vide at jeg bare skal åbne munden og sige til hvis jeg vil have hjælp når det skal gøres.
Jeg åbner munden og er 100% ærlig om at jeg helst ikke vil stå alene med det og allerhelst vil have hjælp.
Men da det så skal løbe af stablen får jeg opkald om at hjælperen ikke kommer alligevel. Cirka 10 minutter før han skulle komme.
Jeg kan ikke stoppe selve dét der skal ske, så jeg har reelt ikke andet valg end at stå med det selv.
Jeg får opkald fra personen som ikke mødte op for at hjælpe, han ville bare fortælle at jeg ikke havde klaret det særlig godt.

Shit, en klaphat! Hvordan reagerede du på det?
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5105

Indlægaf ManicNinja » 24. jun 2016, 08:12

At overbo åbenbart lige syntes, der skulle hamres nogle søm i her mellem 09 og 09:30 lige netop i dag, hvor jeg har lukkevagt og derfor kunne have sovet til 11. Kunne det måske have ventet lidt? Hun ved, at blot hun venter til efter 10, så rammer hun ikke min søvn, uanset hvilken vagt jeg har.
Har man håndværkere rendende, er det noget andet. Men det her var sådan noget fesent gammelkonebankeri. Der går sgu ikke noget af dig for at vente til i eftermiddag. Klump!
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2146

Indlægaf sigge » 24. jun 2016, 08:55

Smiling_Goat skrev:Jeg synes egentligt tv2s dækning af vejret er sk***irriterende. De har hele ugen spyttet den ene artikel efter den anden ud om, hvor fantastik vejret skulle blive i weekenden. Det skulle blive varmt, sagde de, der var billeder af stranden og badende mennesker i artiklen. Jeg læste den endda ret grundigt igennem for at se, om de mente varmt med regn eller varmt med sol, for min erfaring siger mig, at bare temperaturen kommer over 20 går tv2 i selvsving og laver artikler om det fantastiske vejr - og udelader regnen.. Nå, men solen stod nævnt nogle steder, så jeg følte mig ret sikker på, at det rent faktisk ville blive godt vejr..

Se ud af vinduet!

Jeg har mere eller mindre opgivet tv2.dk som nyhedsmedie, fordi jeg synes, de er blevet alt for tabloide i deres tilgang. Og deres nyhedsudsendelser i TV bruger jeg heller ikke ret meget mere. På et tidspunkt indførte de et indslag i 18-nyhederne fra deres "social media-redaktion", så boykottede jeg i hvert fald den udsendelse fuldstændig.

Mht. vejr stoler jeg også mere på yr.no og dmi.
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11753

Indlægaf Dirtylittledevil » 24. jun 2016, 09:50

Dr_bp skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg bliver bedt om at gøre noget som jeg ved jeg vil få bøvl med hvis jeg skal stå med det selv.

Jeg gik rundt lidt med tårer i øjnene indtil det gik op for mig hvordan sammenhængen jo var. Jeg har ikke sagt noget til ham endnu, men det vil komme på et tidspunkt. Jeg er virkelig ikke god til den slags.
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 24. jun 2016, 12:32

Jeg synes det er pisse irriterende at bruge en time på at rydde op (læs: fjerne) de "lagre" en kollega insisterer på at lave når der fyldes varer op :sur: Ja der skal være fyldt godt op på hylderne men det skal sgu også se pænt ud og man skal være i stand til at tage varerne uden at det hele ryger på gulvet og evt går i stykker. Det ligner noget der er løgn når der er fyldt op og der så er stoppet yderligt 10-15 produkter ind ovenpå dem der allerede står på hylden! I kid you not! Jeg har fyldt en halv indkøbsvogn kun med hendes lagre i parfumeafdelingen!

Godt hun smutter om en uge så man ikke skal rydde op efter hende længere!
1

Brugeravatar
Bimmerdyret
Kort karma: 63
Likede indlæg: 784

Indlægaf Bimmerdyret » 24. jun 2016, 14:56

Dirtylittledevil skrev:
Dr_bp skrev:

Jeg gik rundt lidt med tårer i øjnene indtil det gik op for mig hvordan sammenhængen jo var. Jeg har ikke sagt noget til ham endnu, men det vil komme på et tidspunkt. Jeg er virkelig ikke god til den slags.

Lods i bollerne...så kan se hvor effektivt du kan gøre noget.
:kram:
narhat [censur]
1
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 208
Likede indlæg: 2660

Indlægaf POCKETKITTEN » 24. jun 2016, 16:09

Jeg skal sælge min bil, og jeg har brugt så mange penge på reparationer på den. Og så har jeg bulet døren, så jeg kommer ikke til at få en tredjedel af det, jeg selv gav for den, for et år siden.

Dumme, sorte hul af en pengesluger. Jeg kommer til at savne den.
0
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt

Tilbage til "Generelt"