Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Pussikat82
Kort karma: 238
Likede indlæg: 975
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pussikat82 » 4. nov 2015, 12:01

Dårlig service. Der er VIP-arrangement i Imerco i morgen med tilbud på julepynt, har jeg fået en mail om. Der var et link lagt ind, hvor man skulle kunne finde åbningstiderne for VIP-arrangementet, men når jeg fulgte det, kom jeg bare til siden med butikker og generelle åbningstider. Skrev til Imerco og spurgte omkring det med at finde åbningstiderne, specifikt omkring den i vores egen (navngivne) by, og om det så gælder hele dagen, når der ikke står noget specifikt omkring arrangementet. Får svar tilbage, at nogle butikker bare ikke er med, og hvis de er, findes tidsrummet derinde.

Nu har jeg så været tilbage og kigge på siden og kan se, at jeg kunne scrolle ned i åbningstiderne og finde datoer med udviddet åbning (bl.a. i morgen), men der står intet om, at det er et VIP-arrangement, hvor tilbuddet gælder hele dagen eller ej. Jeg er ærlig talt noget irriteret over Imercos virkelig fesne kundeservice. Hvor svært er det lige at slå en navngiven by op, når der specifikt bliver spurgt til den, så hun kunne fortælle mig, hvornår jeg kunne tage derned i morgen? I stedet for at fyre sådan noget generelt pis af? :sur: Lugter virkelig af seriøst doven medarbejder, og det er virkelig dårlig service, synes jeg.
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.

Billede
Brugeravatar
Pussikat82
Kontakt:

Indlægaf Pussikat82 » 4. nov 2015, 12:05

Pussikat82 skrev:Dårlig service. Der er VIP-arrangement i Imerco i morgen med tilbud på julepynt, har jeg fået en mail om. Der var et link lagt ind, hvor man skulle kunne finde åbningstiderne for VIP-arrangementet, men når jeg fulgte det, kom jeg bare til siden med butikker og generelle åbningstider. Skrev til Imerco og spurgte omkring det med at finde åbningstiderne, specifikt omkring den i vores egen (navngivne) by, og om det så gælder hele dagen, når der ikke står noget specifikt omkring arrangementet. Får svar tilbage, at nogle butikker bare ikke er med, og hvis de er, findes tidsrummet derinde.

Nu har jeg så været tilbage og kigge på siden og kan se, at jeg kunne scrolle ned i åbningstiderne og finde datoer med udviddet åbning (bl.a. i morgen), men der står intet om, at det er et VIP-arrangement, hvor tilbuddet gælder hele dagen eller ej. Jeg er ærlig talt noget irriteret over Imercos virkelig fesne kundeservice. Hvor svært er det lige at slå en navngiven by op, når der specifikt bliver spurgt til den, så hun kunne fortælle mig, hvornår jeg kunne tage derned i morgen? I stedet for at fyre sådan noget generelt pis af? :sur: Lugter virkelig af seriøst doven medarbejder, og det er virkelig dårlig service, synes jeg.

Nu har jeg så fået svar fra damen igen. Arrangementet er kun i den åbningstid, der går fra normal åbningstids slut og frem til den udvidede åbningstid slutter (måske et par timer). Og det står INGEN steder! Kæft, jeg synes, de er nogle aber derinde. Jeg har skrevet til dem, at jeg så synes, at de skulle tage og skrive det et eller andet sted, for det er jo ikke en oplysning, man kan finde nogen steder. Hverken på deres hjemmeside eller i mailen, man fik. Argh! :sur: :rulle:
0

Billede
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 4. nov 2015, 16:33

At man ikke kan tænde for en dansk radiostation uden at at blive tæppebombet med Rasmus Seebachs nyeste 4 gange i timen :rulle:.

Ja, man kan skrue væk for at ende på en anden kanal der spiller den indenfor 5 minutter. Jeg kan sagtens udholde Rasmus Seebach i små mængder, men hvor bliver jeg træt af, ikke bare ham, men al musik der bliver spillet så meget at numret er tyndslidt inden for få dage efter dets frigivelse.
4
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3565

Indlægaf Lemonella » 4. nov 2015, 19:14

At en eller anden idiot åbenbart synes det er pissesjovt, at fyre et mega-mægtigt kanonslag af lige neden for vores altaner.
Det er så tredje aften i træk det sker og tredje aften jeg sidder med et galloperende hjerte oppe i halsen.
Vi snakker ikke om et lovligt indkøbt kanonslag. Det er lyden simpelthen alt for voldsom til. Hold nu kæft, hvor man bare får et chok når den slags sker. :sur:
Jeg har en idé om, hvem det kan være og i morgen aften stiller jeg mig ned på græsplænen, et sted, hvor man ikke kan se mig fra vinduerne og er det ham jeg tror det er, så får han en skideballe af dimensioner han aldrig før har fået og så bliver han forøvrigt også meldt til politiet.
2
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
computermus
Kort karma: 44
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 913

Indlægaf computermus » 4. nov 2015, 19:31

At en eneste dag (!) magtede personalet i børnehaven at sætte deres forbandede sko og støvler på plads inden de gik hjem . Argh !!!
Jeg burde have lagt deres fodtøj ,der stod på gulvet,i en sort affaldssæk ,men det kunne jeg så ikke få mig selv til alligevel. Så jeg lagde endnu en gang en seddel til dem .
For jeg vil helst heller ikke ses som hende den emsige rengøringsdame, så hver gang jeg har lagt en seddel har det heddet "Vil i ikke godt være søde at huske, jeres fodtøj ikke skal være på gulvet,men på de dertil indrettede hylder".
Indtil nu har det ikke virket mere end højst 2 dage ad gangen og det irriterer mig,samtidig med at det også irriterer mig at jeg er bange for at de bliver sure.'
Men dette er definitivt allersidste chance,så må jeg se om affaldssækken skal i brug i morgen.
1
Brugeravatar
Pjeps
Kort karma: 261
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 2103

Indlægaf Pjeps » 5. nov 2015, 07:33

At postdk har puttet min pakke over i en anden pakke station end den jeg havde bestilt varen til, og selvfølgelig finder de en der er længere væk, frem for at finde en i en anden retning der er lige så tæt på :rulle:
0
:ninja:
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2233

Indlægaf Puffi » 5. nov 2015, 14:11

Jeg har ikke mere cola!!!

Billede
1
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 259
Likede indlæg: 4276

Indlægaf Flora » 5. nov 2015, 17:14

Jeg skulle i gang med at lave mad og opdager så jeg ikke har mere salt, så nu skal jeg heeeelt ned i Aldi og købe nyt før jeg kan lave mad :rulle: (ok, den ligger 2 minutters gang herfra, but still). Jeg har oven i købet været der for mindre end en time siden :deer:
0
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 5. nov 2015, 19:30

Absurd PMS! Mit humør skifter hver 5. minut,- udsvingene strækker sig fra fuldstændig grådlabil over selvmedlidenhed og til vrede så voldsom, at jeg har lyst til at tæske nogen med en stol! :tie:
Nabobarnet der skriger, tramper og (lyder det til) kaster med ting, trigger mest det sidste :sur:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Dime
Kort karma: 356
Likede indlæg: 1438

Indlægaf Dime » 5. nov 2015, 19:42

At jeg ikke har flere is :whine:
0
Damn, I'm fucked...
- Dime, 1.52
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 556
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10323

Indlægaf icelady » 5. nov 2015, 19:45

Politikerne i Debatten!

Ej, men en flok "snakken uden om og pegen fingre og vræl tude trampe i gulvet" :rulle: Tag en kiks og tag jer sammen.
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Pjeps
Kort karma: 261
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 2103

Indlægaf Pjeps » 5. nov 2015, 20:41

At Føtex posthuset har smidt min pakke væk, røvhuller!

Jeg havde virkelig glædet mig til min hue med lys i!
0
:ninja:
Brugeravatar
Pussikat82
Kontakt:

Indlægaf Pussikat82 » 5. nov 2015, 20:54

At vi ikke har noget vand, og der er ingen fejlmelding på vandnettet :sur: Vi har ikke haft vand i halvanden time efterhånden, og der er intet at læse nogen steder. Og jeg skal tisse! Det gør jeg helst ikke, hvis jeg ikke kan komme til at vaske hænder bagefter :tie:
0

Billede
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11758

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. nov 2015, 21:56

Folk med meget voldsomt lysende pandelampe, som man møder på en mørk vej. Det er akavet, for man nærmer sig hinanden, man er selv badet i lys fra førnævnte pandelampe, men man kan til gengæld ikke selv se andet end mørke og en svævende lampe. Så man ved ikke om den anden smiler eller kigger væk eller vil hilse eller hvad.
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 576
Likede indlæg: 5107

Indlægaf ManicNinja » 6. nov 2015, 02:39

Pityt skrev:Absurd PMS! Mit humør skifter hver 5. minut,- udsvingene strækker sig fra fuldstændig grådlabil over selvmedlidenhed og til vrede så voldsom, at jeg har lyst til at tæske nogen med en stol! :tie:
Nabobarnet der skriger, tramper og (lyder det til) kaster med ting, trigger mest det sidste :sur:

Ih altså, Pityt! Sidder i halvfuld natbus og har svært ved at holde latteren inde pga dit udtryk: Tæske nogen med en stol - hahahaha!

Derudover håber jeg, du har det bedre, når du vågner. Lyder virkelig slemt, og jeg er ellers vant til lidt af hvert på det område ...
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".

Tilbage til "Generelt"