Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1117
Likede indlæg: 16553

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. jul 2016, 12:08

Ado skrev:Fluer. Hvorfor helvede skal de fræse rundt om øregangen og næsen og munden. Klamme svin.

De leder efter et sted at vaske deres små hundelortebefængte fødder. Hav medlidenhed :-D
0
"This is the strangest life I've ever known."
Jim Morrison
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 969
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 10367
Kontakt:

Indlægaf Ado » 2. jul 2016, 12:10

Dirtylittledevil skrev:
Ado skrev:Fluer. Hvorfor helvede skal de fræse rundt om øregangen og næsen og munden. Klamme svin.

De leder efter et sted at vaske deres små hundelortebefængte fødder. Hav medlidenhed :-D

Jeg slår dem ihjel. På den ledeste måde. Jeg skal bare lige fange dem først. Og så optager jeg det på video og sender til til en veganer.
7
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 521
Likede indlæg: 4096

Indlægaf Kommodedyret » 2. jul 2016, 21:37

Stråmandsargumenter.

Hold kæft hvor jeg synes at det er en træls måde at opføre sig på.
0
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 355
Likede indlæg: 5711

Indlægaf Rosa Espinosa » 3. jul 2016, 17:29

At den maniske side af min sygdom er begyndt at stikke sit grimme lille fjæs frem. Forsvind ud af mit hoved.
0
Jeg trænger til et slumretæppe
IrmaPigen
Kort karma: 161
Likede indlæg: 1750

Indlægaf IrmaPigen » 3. jul 2016, 21:47

Alt det kryb der kommer ind i ens lejlighed lige i disse tider, hvor vinduerne står åbne mere eller mindre hele tiden.

I dag var det en møl eller lille natsværmer. Forleden var det er stort flyvende højtbrummende billeagtigt dyr, jeg aldrig fik artsbestemt - men klamt var det satme. Gad vide hvordan en oldenborre ser ud?
2
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 273
Likede indlæg: 1882

Indlægaf Sophies-mor » 3. jul 2016, 22:18

At min kat mjaver hele tiden.
Så vil han ud, så vil han ind, så vil han ud... Jeg installerer ikke en svingdør!
1
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 526
Likede indlæg: 5467

Indlægaf Ballademager » 4. jul 2016, 04:43

At jeg skal op nu. Har sovet alt for lidt hele sidste uge :nerve:
0
Forstadskedelig :love:

I won't let it die
I can feel you when you're not around
When the night gets cold
We won't be alone
Brugeravatar
Tiger
Kort karma: 19
Likede indlæg: 191

Indlægaf Tiger » 4. jul 2016, 04:54

IrmaPigen skrev:Alt det kryb der kommer ind i ens lejlighed lige i disse tider, hvor vinduerne står åbne mere eller mindre hele tiden.

I dag var det en møl eller lille natsværmer. Forleden var det er stort flyvende højtbrummende billeagtigt dyr, jeg aldrig fik artsbestemt - men klamt var det satme. Gad vide hvordan en oldenborre ser ud?

Du tager bare i Dyrehaven en aften inden solen går ned. Start på sletten. Så har du sværme af Oldenborrer siddende i hår og på krop :lol:

Så ved du hvordan de ser ud :-D
0
“Den største ære i livet ligger ikke i aldrig at falde, men i at rejse os hver gang vi falder” (Nelson Mandela)
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 4. jul 2016, 05:09

Tiger skrev:
IrmaPigen skrev:Alt det kryb der kommer ind i ens lejlighed lige i disse tider, hvor vinduerne står åbne mere eller mindre hele tiden.

Du tager bare i Dyrehaven en aften inden solen går ned. Start på sletten. Så har du sværme af Oldenborrer siddende i hår og på krop :lol:

Ellers er der info her, hvis modet endnu ikke helt er til den slags feltstudier :D

http://www.fugleognatur.dk/artsbeskrive ... rtsID=1849
2

I won't let it die
When the night gets cold
We won't be alone
Brugeravatar
Tiger
Kort karma: 19
Likede indlæg: 191

Indlægaf Tiger » 4. jul 2016, 05:13

Ballademager skrev:
Tiger skrev:

Ellers er der info her, hvis modet endnu ikke helt er til den slags feltstudier :D

Det er step 2 efter den sjove oplevelse (jeg taler af erfaring) Man googler hvad helvede der overfaldt og jagtede en hen over sletten.. :nerve:

Din metode er dog mindre actionfyldt og det er nok meget godt :D
2
“Den største ære i livet ligger ikke i aldrig at falde, men i at rejse os hver gang vi falder” (Nelson Mandela)
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 300
Likede indlæg: 2719

Indlægaf Guilded_Lily » 4. jul 2016, 07:08

Ballademager skrev:

Nu var jeg nødt til at klikke, bare for at se - og kan konstatere, min mor ikke havde helt styr på insekterne :ad!: Hun lærte mig, at de skarnbasser, vi mødte i hobetal på skovstierne var oldenborgere. Min børnelærdom er rystet i sin grundvold! :whine:
2
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 4. jul 2016, 07:19

Guilded_Lily skrev:
Ballademager skrev:

Nu var jeg nødt til at klikke, bare for at se - og kan konstatere, min mor ikke havde helt styr på insekterne :ad!: Hun lærte mig, at de skarnbasser, vi mødte i hobetal på skovstierne var oldenborgere. Min børnelærdom er rystet i sin grundvold! :whine:

Undskyld! :blush2: Havde jeg kendt til de fulde konsekvenser, så havde jeg aldrig postet det link :ae:

:D
1

I won't let it die
When the night gets cold
We won't be alone
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 543
Likede indlæg: 2376
Kontakt:

Indlægaf Vira » 4. jul 2016, 11:14

At jeg er sulten konstant, som i hele tiden. Jeg bliver vanvittig over det :lol2:
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Smiling_Goat
Kort karma: 562
Likede indlæg: 8146

Indlægaf Smiling_Goat » 4. jul 2016, 12:21

Jeg hygger mig med at lave babyting (de er bare sødere end voksenting :P) og tænkte, at jeg måske kunne sælge af dem, og det kan jeg da sikkert også, hvis det ikke var for alle de andre nørklere, der ikke forstår, hvad deres ting er værd.

Jeg har tilmeldt mig en gruppe på facebook, og de her mennesker tager 80 kr. for ting, der har taget dem timevis at fremstille. De får formentligt knapt dækket materialeomkostninger, og jeg tør da slet ikke tænke på deres timeløn. Én kvinde solgte en havfruehale til voksne mennesker til 250 kr. Jeg tror faktisk ikke, at hun får dækket sine garnomkostninger. Sådan helt oprigtigt, jeg tror hun taber penge på det.

Der er tale om fine, søde ting, som endda ikke kan købes i butikkerne = specielle og semi-unikke. HVIS de her varer blev solgt i BR, ville de nemt kunne indbringe minimum 200 kr. Men fordi folk har lavet det selv tænker de: "Jeg må hellere give det væk" :stoned:

Nej! Kræv dog en timeløn på minimum en krone. Så meget er din tid vel for pokker værd?

Ja, jeg har fundet mig en ny kæphest.. Og nej, jeg bebrejder ikke folk, at de køber varerne så billigt. De vælger selvfølgelig den handel, der betaler sig bedst for dem - det ville jeg også selv gøre - og det er ikke deres ansvar at overveje, om folk tager nok i betaling.

Men du dér, Hanne fra Nørre Snede, kan du så forstå, at du laver ting, der rent faktisk har en værdi.
4
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1967

Indlægaf Mani » 4. jul 2016, 12:37

Smiling_Goat skrev:Jeg hygger mig med at lave babyting (de er bare sødere end voksenting :P) og tænkte, at jeg måske kunne sælge af dem, og det kan jeg da sikkert også, hvis det ikke var for alle de andre nørklere, der ikke forstår, hvad deres ting er værd.

Jeg har tilmeldt mig en gruppe på facebook, og de her mennesker tager 80 kr. for ting, der har taget dem timevis at fremstille. De får formentligt knapt dækket materialeomkostninger, og jeg tør da slet ikke tænke på deres timeløn. Én kvinde solgte en havfruehale til voksne mennesker til 250 kr. Jeg tror faktisk ikke, at hun får dækket sine garnomkostninger. Sådan helt oprigtigt, jeg tror hun taber penge på det.

Der er tale om fine, søde ting, som endda ikke kan købes i butikkerne = specielle og semi-unikke. HVIS de her varer blev solgt i BR, ville de nemt kunne indbringe minimum 200 kr. Men fordi folk har lavet det selv tænker de: "Jeg må hellere give det væk" :stoned:

Nej! Kræv dog en timeløn på minimum en krone. Så meget er din tid vel for pokker værd?

Ja, jeg har fundet mig en ny kæphest.. Og nej, jeg bebrejder ikke folk, at de køber varerne så billigt. De vælger selvfølgelig den handel, der betaler sig bedst for dem - det ville jeg også selv gøre - og det er ikke deres ansvar at overveje, om folk tager nok i betaling.

Men du dér, Hanne fra Nørre Snede, kan du så forstå, at du laver ting, der rent faktisk har en værdi.

Hå! I hate that! Hvilket så igen får folk, som min svigermor..., til at tro hun faktisk gør mig en tjeneste når hun vil have mig til at lave noget håndarbejde til sig ... 'for du sidder jo alligevel bare der og dimser...' Ja tak, men jeg dimser med det jeg har lyst til at dimse med - og ikke det du mener, at jeg skal dimse med. Og i øvrigt bruger jeg rent faktisk de ting, som jeg laver.
2
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'

Tilbage til "Generelt"