Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pityt » 30. jun 2016, 15:24

At min pms denne gang består af både migræne OG vanvittig træthed! :cuss:
Åh, det er så spændende at nærme sig overgangsalderen og blive mere og mere ramt af pms og menstruationssmerter :nerve:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6808

Indlægaf Daine » 1. jul 2016, 06:04

At man ikke kan sortere sine billeder i mapper på iPaden :sur: Eller rettere sagt, at man ikke kan FLYTTE billederne over i en ny mappe, kun kopiere dem. Min indre trang til systemer og overblik bliver jo fuldstændigt fucket op. Jeg forstår heller ikke, hvorfor de ikke har lavet det sådan, det giver for mig ingen mening.
3
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 307
Likede indlæg: 5686

Indlægaf Animi » 1. jul 2016, 09:18

Der er en regning jeg åbenbart ikke har haft modtaget i min post. I stedet for at sende mig en påmindelse om at jeg ikke har betalt, sender de mig en trussel om inkasso. Plus et ekstra gebyr på 200kr
Jeg ved godt at det i princippet ikke er deres problem, men alligevel. Jeg har aldrig misset en regning før, så det er irriterende pludselig at få sådan en "trussel"
Nå, må hellere huske at sætte den på min betalingsservice
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 116
Likede indlæg: 2131

Indlægaf sigge » 1. jul 2016, 09:33

Animi skrev:Der er en regning jeg åbenbart ikke har haft modtaget i min post. I stedet for at sende mig en påmindelse om at jeg ikke har betalt, sender de mig en trussel om inkasso. Plus et ekstra gebyr på 200kr
Jeg ved godt at det i princippet ikke er deres problem, men alligevel. Jeg har aldrig misset en regning før, så det er irriterende pludselig at få sådan en "trussel"

Det er vist meget normalt at pålægge et rykkergebyr, men "man" plejer da også at sende mindst en rykker, før der kommer trusler om inkasso, så det virker godt nok også som en overreaktion. Det kan jeg godt forstå, du bliver irriteret over.
0
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 1. jul 2016, 09:41

sigge skrev:
Animi skrev:Der er en regning jeg åbenbart ikke har haft modtaget i min post. I stedet for at sende mig en påmindelse om at jeg ikke har betalt, sender de mig en trussel om inkasso. Plus et ekstra gebyr på 200kr

Det er vist meget normalt at pålægge et rykkergebyr, men "man" plejer da også at sende mindst en rykker, før der kommer trusler om inkasso, så det virker godt nok også som en overreaktion. Det kan jeg godt forstå, du bliver irriteret over.

Ja,rykkergebyret er selvfølgelig helt fair (selvom min pengepung synes det er irriterende :P).
Men ja, jeg blev også ret forskrækket da jeg pludselig fik en mail om det. Tænker det da også havde været nemmere for dem at sende en påmindelsesmail først, før de tropper op på min adresse. Heldigvis var jeg ikke hjemme, for det havde jeg da ikke kunne overskue :panik:
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1145
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9625

Indlægaf kidkomb » 1. jul 2016, 09:50

At jeg ikke har hørt fra min mor.
Hun skrev for 14 dage siden, at jeg kunne hente æg ugen efter og siden har jeg ikke hørt fra hende.
Jeg lader hende komme til mig, fordi jeg jo indleverede en underretning og hun er nævnt i den.
Men hun kunne sgu da godt lige skrive, "næh fuck dig, du kan ikke hente æg" eller "hvorfor henter du ikke dine æg?"
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
lulu-p
Kort karma: 54
Likede indlæg: 834

Indlægaf lulu-p » 1. jul 2016, 10:02

Vejret.
2
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 1. jul 2016, 11:08

Der er så varmt i min stue, men jeg kan ikke åbne vinduet pga dumme bygningsarbejdere udenfor :cuss:
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11681

Indlægaf Dirtylittledevil » 1. jul 2016, 13:47

Jeg får røde knopper af den der type overskrifter som vist er "født" på facebook som clickbait, og nu har spredt sig til alle mulige aviser osv.
"Han ryddede op på datterens værelse, og fandt det han ikke skulle finde!"
"Han spiste hakket lever hver dag, resultatet er for vildt!"
"Det hun så i sin mormors skuffe vil give dig tårer i øjnene!"

:badr:
27
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10257

Indlægaf icelady » 1. jul 2016, 13:53

At stort set ligemeget, hvad børn/unge laver af unoder, så skal der nok komme en "Det er jo forældrenes skyld/forældrene har ikke opdraget dem ordentligt."-kommentar.

Seriøst; hold nu op. Jeg vil gætte på de fleste forældre selv har lavet unoder som barn/ung.
5
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 305
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2537

Indlægaf Rikke » 1. jul 2016, 15:52

At jeg store idiot har skudt mig selv gooodt og grundigt i foden i dag :cuss:
0
:whip:
Frk._Strawberry
Kort karma: 49
Likede indlæg: 384

Indlægaf Frk._Strawberry » 1. jul 2016, 16:25

Min svigermor, bare for en gangs skyld.. :rulle:

Hun har en evne til at vende ALT til hendes fordel. Blandt andet, at det var mig, der "stormer ud og bliver vred", fordi jeg ikke er enig med hende.

Nej, svigermor, du lader mig aldrig tale ud i diskussioner - og hvis du en enkelt gang gør, sidder du og griner hånende ad mine argumenter.. :evil:
0
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4428

Indlægaf Rosa Espinosa » 1. jul 2016, 17:18

Voksne mennesker der skriver "bum" efter en sætning. Det er som at sige "mit udsagn er korrekt, diskussionen er lukket, din mening har ingen betydning".
Det skal stoppe nu :sur:
3
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 254
Likede indlæg: 4231

Indlægaf Flora » 1. jul 2016, 17:20

Rosa Espinosa skrev:Voksne mennesker der skriver "bum" efter en sætning. Det er som at sige "mit udsagn er korrekt, diskussionen er lukket, din mening har ingen betydning".
Det skal stoppe nu :sur:

Helt enig. Bum! :P
5
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8451

Indlægaf 2SHY » 1. jul 2016, 18:08

At jeg bare er super cranky i dag :sur: Min tå gør pisse ondt, skulderbladet ligeså og så er jeg bare pisse frustreret over mit liv. Og det irriterer mig helt vildt at jeg har det sådan her :sur:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:

Tilbage til "Generelt"