Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Charly
Kort karma: 56
Likede indlæg: 843

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Charly » 6. jul 2016, 11:19

En kollegas arbejde, der er så elendigt, at jeg har været nødt til at lave det om og bruge alt for meget tid på det.

Og jeg får sgu også lidt ondt af hende, når jeg så kommer med en milliard rettelser, for hun er jo sød nok. Bare ikke særlig god til at oversætte.....
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 239
Likede indlæg: 1943

Indlægaf Guilded_Lily » 6. jul 2016, 12:44

FruDulle skrev:Ar jeg skal udenadlære en masse latterligt som er umuligt for mig at lære udenad. Hver gang jeg vender en side, så har jeg glemt det jeg læste.

For mig hjælper det at skrive det, jeg skal lære/kunne grundigt, ned. (At det så gav skrivekrampe, tennisalbue og en hel mappe med notater op til eksamen, det...)

Har du prøvet det?
0
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 679
Likede indlæg: 3850

Indlægaf FruDulle » 6. jul 2016, 13:53

Guilded_Lily skrev:
FruDulle skrev:Ar jeg skal udenadlære en masse latterligt som er umuligt for mig at lære udenad. Hver gang jeg vender en side, så har jeg glemt det jeg læste.

For mig hjælper det at skrive det, jeg skal lære/kunne grundigt, ned. (At det så gav skrivekrampe, tennisalbue og en hel mappe med notater op til eksamen, det...)

Har du prøvet det?

Jeg skal have læst 2200 sider, så det sker ikke.
0
Whatever
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 147
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3757

Indlægaf Hunkat » 6. jul 2016, 15:32

Folk der bruger man og jeg som om de betyder det samme. Af en eller anden grund ser jeg det især i luksusfælden.
2
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 891
Likede indlæg: 12407

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. jul 2016, 15:49

Folk der dækker deres egne fejl ind under at sådan har/gør alle det jo.
"Så trængte jeg altså til at drikke ordentligt igennem her i weekenden, sådan har alle det jo engang imellem. Jeg tog bilen hjem, selvom jeg nok havde fået for meget, den kan jo smutte for alle."
4
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 869
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 9031
Kontakt:

Indlægaf Ado » 6. jul 2016, 17:06

Entrépriserne i Djurs Sommerland. Det er jo fuldkommen latterligt, at de ikke laver to forskellige armbånd. Et blåt til dem, der vil prøve forlystelser. Og et rødt til dem, der bare er med for hyggens skyld og som ikke skal prøve noget.
5
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 756
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 7392

Indlægaf Daine » 6. jul 2016, 19:28

Ado skrev:Entrépriserne i Djurs Sommerland. Det er jo fuldkommen latterligt, at de ikke laver to forskellige armbånd. Et blåt til dem, der vil prøve forlystelser. Og et rødt til dem, der bare er med for hyggens skyld og som ikke skal prøve noget.

Det er det samme med Legoland - jeg har ikke været der i over 15 år og vil rigtig gerne. Men for at se parken, ikke prøve forlystelser. Og så er det filme dyrt :tie:
1
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 504
Likede indlæg: 2054
Kontakt:

Indlægaf Vira » 6. jul 2016, 19:41

At jeg skal have ny overbo, ny underbo og ny nabo. Jeg var egentligt så glad for dem jeg havde.
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 869
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 9031
Kontakt:

Indlægaf Ado » 6. jul 2016, 20:04

Daine skrev:
Ado skrev:Entrépriserne i Djurs Sommerland. Det er jo fuldkommen latterligt, at de ikke laver to forskellige armbånd. Et blåt til dem, der vil prøve forlystelser. Og et rødt til dem, der bare er med for hyggens skyld og som ikke skal prøve noget.

Det er det samme med Legoland - jeg har ikke været der i over 15 år og vil rigtig gerne. Men for at se parken, ikke prøve forlystelser. Og så er det filme dyrt :tie:

Det er så svinsk.
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1268

Indlægaf Pixie88 » 7. jul 2016, 05:50

Jeg har en tid på sygehuset kl 9, og har selvfølgelig glemt alt om det spørgeskema jeg skal printe ud og udfylde.
Vores printer er selvfølgelig løbet tør og der er ingen print/kopi steder der åbner før kl 9 - hvor jeg skal være på sygehuset :panik:
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 364
Likede indlæg: 6410

Indlægaf Animi » 7. jul 2016, 06:43

At jeg åbenbart ikke kan se mine facebook beskeder på mobilen gennem dens internetbrowser mere. Nu skal det åbenbart kun være gennem messengerappen....
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 180
Likede indlæg: 1964

Indlægaf Anilara » 7. jul 2016, 06:50

Animi skrev:At jeg åbenbart ikke kan se mine facebook beskeder på mobilen gennem dens internetbrowser mere. Nu skal det åbenbart kun være gennem messengerappen....

Hvis du bruger Chrome på mobil, så gå ind på Facebook.dk, og så tryk på de tre prikker ved siden af det ikon, som viser hvor mange faner du har åbent øverst i højre hjørne. Tryk derefter på "vis computerversion". Hvis hele facebook.dk skifter til en side, som det ligner på din computer, så prøv igen på en ny fane. Det skal fortsat ligne mobilsiden - når den gør det, selvom du har trykket "vis computerversion", kan du bare bruge den fane til fb fremover. Der virker beskedfunktionen.

(Ja, jeg var stædig og nægtede at hente den forpulede app). :-D
2
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 293
Likede indlæg: 2199

Indlægaf Danseprinsesse » 7. jul 2016, 09:41

Pixie88 skrev:Jeg har en tid på sygehuset kl 9, og har selvfølgelig glemt alt om det spørgeskema jeg skal printe ud og udfylde.
Vores printer er selvfølgelig løbet tør og der er ingen print/kopi steder der åbner før kl 9 - hvor jeg skal være på sygehuset :panik:

Det har du nok opdaget nu, men det er de super meget vant til. Alle afdelinger jeg har været på har spørgeskemaer liggende af samme årsag, så det får du nok bare udleveret. :)
0
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1268

Indlægaf Pixie88 » 7. jul 2016, 10:50

Danseprinsesse skrev:
Pixie88 skrev:Jeg har en tid på sygehuset kl 9, og har selvfølgelig glemt alt om det spørgeskema jeg skal printe ud og udfylde.

Det har du nok opdaget nu, men det er de super meget vant til. Alle afdelinger jeg har været på har spørgeskemaer liggende af samme årsag, så det får du nok bare udleveret. :)

Tak for info, det vidste jeg faktisk ikke! Lægen skulle dog ikke bruge spørgeskemaet, fordi alle prøver viste jeg ikke fejler noget.
1
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 788
Likede indlæg: 10686

Indlægaf DetSorteCirkus » 7. jul 2016, 13:36

At jeg sidste år ikke kunne finde ud af at registrere mig på hotels.com.
Havde jeg havde kunne det, ville jeg have fået den overnatning, jeg lige har booket i Aarhus, gratis :sur:
0
Je suis un tableau noir.
I know when that hotline bling/That can only mean one thing

Tilbage til "Generelt"