Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 718
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6861

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 6. jul 2016, 19:28

Ado skrev:Entrépriserne i Djurs Sommerland. Det er jo fuldkommen latterligt, at de ikke laver to forskellige armbånd. Et blåt til dem, der vil prøve forlystelser. Og et rødt til dem, der bare er med for hyggens skyld og som ikke skal prøve noget.

Det er det samme med Legoland - jeg har ikke været der i over 15 år og vil rigtig gerne. Men for at se parken, ikke prøve forlystelser. Og så er det filme dyrt :tie:
1
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 498
Likede indlæg: 1911

Indlægaf Vira » 6. jul 2016, 19:41

At jeg skal have ny overbo, ny underbo og ny nabo. Jeg var egentligt så glad for dem jeg havde.
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8416
Kontakt:

Indlægaf Ado » 6. jul 2016, 20:04

Daine skrev:
Ado skrev:Entrépriserne i Djurs Sommerland. Det er jo fuldkommen latterligt, at de ikke laver to forskellige armbånd. Et blåt til dem, der vil prøve forlystelser. Og et rødt til dem, der bare er med for hyggens skyld og som ikke skal prøve noget.

Det er det samme med Legoland - jeg har ikke været der i over 15 år og vil rigtig gerne. Men for at se parken, ikke prøve forlystelser. Og så er det filme dyrt :tie:

Det er så svinsk.
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 7. jul 2016, 05:50

Jeg har en tid på sygehuset kl 9, og har selvfølgelig glemt alt om det spørgeskema jeg skal printe ud og udfylde.
Vores printer er selvfølgelig løbet tør og der er ingen print/kopi steder der åbner før kl 9 - hvor jeg skal være på sygehuset :panik:
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 310
Likede indlæg: 5753

Indlægaf Animi » 7. jul 2016, 06:43

At jeg åbenbart ikke kan se mine facebook beskeder på mobilen gennem dens internetbrowser mere. Nu skal det åbenbart kun være gennem messengerappen....
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 162
Likede indlæg: 1833

Indlægaf Anilara » 7. jul 2016, 06:50

Animi skrev:At jeg åbenbart ikke kan se mine facebook beskeder på mobilen gennem dens internetbrowser mere. Nu skal det åbenbart kun være gennem messengerappen....

Hvis du bruger Chrome på mobil, så gå ind på Facebook.dk, og så tryk på de tre prikker ved siden af det ikon, som viser hvor mange faner du har åbent øverst i højre hjørne. Tryk derefter på "vis computerversion". Hvis hele facebook.dk skifter til en side, som det ligner på din computer, så prøv igen på en ny fane. Det skal fortsat ligne mobilsiden - når den gør det, selvom du har trykket "vis computerversion", kan du bare bruge den fane til fb fremover. Der virker beskedfunktionen.

(Ja, jeg var stædig og nægtede at hente den forpulede app). :-D
2
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 285
Likede indlæg: 2111

Indlægaf Danseprinsesse » 7. jul 2016, 09:41

Pixie88 skrev:Jeg har en tid på sygehuset kl 9, og har selvfølgelig glemt alt om det spørgeskema jeg skal printe ud og udfylde.
Vores printer er selvfølgelig løbet tør og der er ingen print/kopi steder der åbner før kl 9 - hvor jeg skal være på sygehuset :panik:

Det har du nok opdaget nu, men det er de super meget vant til. Alle afdelinger jeg har været på har spørgeskemaer liggende af samme årsag, så det får du nok bare udleveret. :)
0
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 7. jul 2016, 10:50

Danseprinsesse skrev:
Pixie88 skrev:Jeg har en tid på sygehuset kl 9, og har selvfølgelig glemt alt om det spørgeskema jeg skal printe ud og udfylde.

Det har du nok opdaget nu, men det er de super meget vant til. Alle afdelinger jeg har været på har spørgeskemaer liggende af samme årsag, så det får du nok bare udleveret. :)

Tak for info, det vidste jeg faktisk ikke! Lægen skulle dog ikke bruge spørgeskemaet, fordi alle prøver viste jeg ikke fejler noget.
1
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10270

Indlægaf DetSorteCirkus » 7. jul 2016, 13:36

At jeg sidste år ikke kunne finde ud af at registrere mig på hotels.com.
Havde jeg havde kunne det, ville jeg have fået den overnatning, jeg lige har booket i Aarhus, gratis :sur:
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8416
Kontakt:

Indlægaf Ado » 7. jul 2016, 14:30

---------------------------------------
Senest rettet af Ado 7. jul 2016, 15:01, rettet i alt 2 gange.
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 498
Likede indlæg: 1911

Indlægaf Vira » 7. jul 2016, 14:35

Firmaer der skifter navn. Det gør mig hysterisk! :-D
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
HappyQ
Kort karma: 112
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 762

Indlægaf HappyQ » 7. jul 2016, 14:43

At de lover regn på søndag, jeg skal til fødselsdag og det plejer at foregå i haven :(
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 7. jul 2016, 15:16

Jeg er endelig klar til at hoppe i hyggetøjet, dvs en grim blå hættetrøje og et par behagelige sorte bukser. Jeg har lige vasket det, efterfølgende smidt det i tørretumbleren og havde glædet mig sindssygt.

Går ned for at hente det, der er smidt noget andet i tørretumbleren, helt fint. Men mit tøj er pistforsvundet. Og det pisser mig ret meget af lige nu, da det er det eneste sådan virkelig "slap-af-tøj" jeg ejer. Satser da på det dukker op igen, men lige nu :evil:.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11744

Indlægaf Dirtylittledevil » 7. jul 2016, 17:07

Når jordens største sofakartoffel, som altid får lokket os andre til at underholde hendes børn, liker et billede med teksten "Tid brugt på leg med dine børn er aldrig spildt"
2
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 334
Likede indlæg: 3762

Indlægaf Novella » 7. jul 2016, 17:15

At min unges pisselortemøgdyr af en kanin åbenbart har lært at planke den ud af indhegningen. Er I klar over, hvor svært det er at fange sådan en på friland?
0

Tilbage til "Generelt"