Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 392
Likede indlæg: 3768

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sophaya » 8. jul 2016, 09:08

At jeg har en 15 kg pose kattegrus stående, som jeg ikke skal bruge. Da jeg overtog Dobby sagde jeg ja tak til hans kattebakke fordi den er stor og overdækket. Hun spurgte om jeg ville have gruset med, og jeg sagde nej tak. Da vi stod der blev hun så ved med at insistere på, at jeg skulle have gruset, "for det er godt grus!". Jaja, men jeg bruger altså noget andet, som jeg er glad for og har en masse af. Hun ville ikke høre, så nu står det her og fylder, og jeg vil altså hellere blive ved med at bruge det jeg har i forvejen. Det hjælper ikke på det, at det er en lillebitte lejlighed, der skal fremvises på søndag og at her nu er to katte. Her er ikke plads til den pose!

.. Er der nogen der mangler 15 kg kattegrus?
0
x
Brugeravatar
Sophaya

Indlægaf Sophaya » 8. jul 2016, 09:12

Novella: Det står i Odense :)

Jeg mener det - hvis nogen gider hente det, så er det deres!
0
x
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 328
Likede indlæg: 3680

Indlægaf Novella » 8. jul 2016, 09:18

Sophaya skrev:Novella: Det står i Odense :)

Jeg mener det - hvis nogen gider hente det, så er det deres!

Pokkers. Det bliver lidt langt :kys:
1
Lulu
Kort karma: 55
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 563

Indlægaf Lulu » 8. jul 2016, 10:00

Sophaya skrev:At jeg har en 15 kg pose kattegrus stående, som jeg ikke skal bruge. Da jeg overtog Dobby sagde jeg ja tak til hans kattebakke fordi den er stor og overdækket. Hun spurgte om jeg ville have gruset med, og jeg sagde nej tak. Da vi stod der blev hun så ved med at insistere på, at jeg skulle have gruset, "for det er godt grus!". Jaja, men jeg bruger altså noget andet, som jeg er glad for og har en masse af. Hun ville ikke høre, så nu står det her og fylder, og jeg vil altså hellere blive ved med at bruge det jeg har i forvejen. Det hjælper ikke på det, at det er en lillebitte lejlighed, der skal fremvises på søndag og at her nu er to katte. Her er ikke plads til den pose!

Hvad med at høre kattens værn eller Inges kattehjem om de mangler?
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11676

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. jul 2016, 10:00

Når man skal overlade en opgave til en anden person, og på vej ud af døren spørger man gentagende gange om personen har styr på det og om der er spørgsmål til opgaven, men nej nej der er helt styr på det.
Lige indtil man er 10 meter nede af gangen og står med hånden på yderdørens håndtag. SÅ bliver der helt sikkert kaldt på én og man må tilbage igen.
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Sophaya

Indlægaf Sophaya » 8. jul 2016, 10:03

Lulu skrev:
Sophaya skrev:At jeg har en 15 kg pose kattegrus stående, som jeg ikke skal bruge. Da jeg overtog Dobby sagde jeg ja tak til hans kattebakke fordi den er stor og overdækket. Hun spurgte om jeg ville have gruset med, og jeg sagde nej tak. Da vi stod der blev hun så ved med at insistere på, at jeg skulle have gruset, "for det er godt grus!". Jaja, men jeg bruger altså noget andet, som jeg er glad for og har en masse af. Hun ville ikke høre, så nu står det her og fylder, og jeg vil altså hellere blive ved med at bruge det jeg har i forvejen. Det hjælper ikke på det, at det er en lillebitte lejlighed, der skal fremvises på søndag og at her nu er to katte. Her er ikke plads til den pose!

Hvad med at høre kattens værn eller Inges kattehjem om de mangler?

Tror du de kører ud og henter den slags? Er ret sikker på at donationer skal afleveres, og jeg har ingen bil :)
0
x
Lulu
Kort karma: 55
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 563

Indlægaf Lulu » 8. jul 2016, 10:05

^ pas men du kan ringe og spørge.
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6807

Indlægaf Daine » 8. jul 2016, 10:24

Den gågaderenovering der er i gang j Herning. De er ved at stampe sand ud for butikken og det larmer helt ekstremt. Og vores kasse er selvfølgelig HELT oppe ved vinduet ud mod gaden.

Jeg. Bliver. Bims. !!!
1
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1709

Indlægaf Guilded_Lily » 8. jul 2016, 12:30

Tordenfluer og hækklipning!
1
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1142
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9611

Indlægaf kidkomb » 8. jul 2016, 21:13

Underkoen og hendes far.
Han er simpelthen så ubehøvlet og upassende.
De holder mega fest (det gør de engang imellem) bevares, men deres anlæg er så kraftigt, at vi sidder og ryster heroppe.
Nå, det er, hvad det er, MEN denne gang ryger de ude på bagtrappen og udover, at vi har ting ude på reposen, som jeg sgu da ikke gider have lugter af røg, så siver det ind i vores køkken :puke:
Min kæreste går så derned, for at bede dem lade være og det første faren siger er "Vi skrevet at vi holder fest, så det gør vi!"

Ved du hvad din fede idiot, nej, det har I absolut ikke! Vi er 4 lejligheder i vores opgang og tro mig, jeg ville have opdaget, hvis du havde skrevet noget som helst nogen steder.
Og goddag til dig også.
Men de gik da med til, at lade være.
Jeg er spændt på om de overholder det.
Imens sidder jeg så her i vores køkken/alrum og kigger på, at vores nyvaskede tøj begynder at lugte af røg.
Vi kan ikke tørre det andre steder i lejligheden, for der kan kun luftes ordentlig ud herinde.
Og kan næsten ikke hænge sammen af træthed, for jeg har sovet dårligt længe, og vi skal tidligt op og til Fyn til 30 års fødselsdag, som skal vare hele aftenen.
Og jeg ved bare, at kl 20 må jeg gå ud i bilen og sove, fordi jeg ikke kan mere.
Øv!
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
HappyHippo
Kort karma: 48
Likede indlæg: 716

Indlægaf HappyHippo » 8. jul 2016, 22:02

Jeg har aldrig forstået den med at man skriver en seddel om at man larmer hele natten, og så er det ok? Så kan man jo for helvede skrive en ny seddel hver dag?
2
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1142
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9611

Indlægaf kidkomb » 8. jul 2016, 22:06

HappyHippo skrev:Jeg har aldrig forstået den med at man skriver en seddel om at man larmer hele natten, og så er det ok? Så kan man jo for helvede skrive en ny seddel hver dag?

De kunne i det mindste fucking have skrevet en! Så kunne man have arrangeret overnatning et andet sted.
-Havde jeg vidst det, havde jeg redt op i bilen tror jeg. Eller sovet hos en veninde.
(Vi kan ikke parkere hvor vi bor, så bilen holder et stykke væk)
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Justified Ancients of Mu Mu
Kort karma: 53
Geografisk sted: Live from The Lost Land of Lemuria
Likede indlæg: 288

Indlægaf Justified Ancients of Mu Mu » 8. jul 2016, 23:15

Purple Haze skrev:
Justified Ancients of Mu Mu skrev:At jeg har mistet/smidt mit dankort væk endnu en gang! Arh, men det er så træls og så at der ringer en vel ca. 5 minutter efter jeg tabt det for lige at fortælle at det er fundet og så sidder jeg forvirret og anede ikke engang det var væk. Og jeg kan ikke engang forstå hvordan jeg har mistet det for jeg havde bare siddet i et tog og har kun lige skiftet, der var ikke engang en togkontrollør så jeg skulle have rejsekortet op af lommen. Nå, ja, så irriterer det mig også at jeg lige skulle bruge en halv aften på et hurtigt besøg, for at låne nogle kontanter af en ven.
Og hvorfor er det ikke rejsekortet eller togkortet eller....eller sygesikringsbeviset jeg taber, hver eneste effing gang, sådan cirkus en gang om året og det passer vel meget godt omkring nu, måske lige et par måneder for tidligt.

Kan kun for levende sætte mig ind i det.
Vil forsøge mig senere med at gå ned i banken og se om jeg kan hæve penge der, men tvivler lidt. Det ville jo være god service!

Hvis det ikke er en kasseløs bank, så kan man sagtens hvis altså man har pas eller anden gyldig billeddokumentation med. Been there, done that, men jeg kunne ikke lige overskue at få det til at passe med bankens åbningstid den her gang. Jeg siger jo jeg har erfaring på området. :deer: Sådan i gennemsnit en gang om året....mindst! Jeg burde næsten skrive det på cv'et.:gruble:
1
This is what the Billede is about
Following the white rabbit
Oh, I am so absolutely the most lobstromonous here!
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1902

Indlægaf Purple Haze » 9. jul 2016, 11:37

Endte faktisk med at kunne hæve, skulle godt nok til en anden bydel (Kbh), men det lykkedes.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 317
Likede indlæg: 3391

Indlægaf dgd2007 » 9. jul 2016, 11:43

Purple Haze skrev:Endte faktisk med at kunne hæve, skulle godt nok til en anden bydel (Kbh), men det lykkedes.

Ja, det er sgu gået stærkt med det der. Hvem skulle for bare ti år siden have troet, at det kunne være problematisk at hæve penge i en bank! :genert:
0

Tilbage til "Generelt"