Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 239
Likede indlæg: 1919

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 10. jul 2016, 20:22

Heldagstømmermænd. Skrid nu!!
0
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 260
Likede indlæg: 2787

Indlægaf Pandesteg » 10. jul 2016, 20:26

Guilded_Lily skrev:Heldagstømmermænd. Skrid nu!!

Samme her. :badr:
1
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 239
Likede indlæg: 1919

Indlægaf Guilded_Lily » 10. jul 2016, 20:30

Pandesteg skrev:
Guilded_Lily skrev:Heldagstømmermænd. Skrid nu!!

Samme her. :badr:

Det er godt nok belastende! Jeg går i byen 3-4 gange om året, og jeg er en totalskadet mammut op til tre dage efter! *gammelkælling.dk*
0
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 144
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3687

Indlægaf Hunkat » 11. jul 2016, 04:01

Den høje luftfugtighed. Det er total umuligt at lufte ud uden at luftfugtigheden indendørs stiger. Det er så klamt og klistret overalt.
3
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 288
Likede indlæg: 5627

Indlægaf Fyrst Eberhard » 12. jul 2016, 10:55

Nedladende typer, der taler ned til folk i servicebranchen. Fx ved at fløjte, knipse eller råbe garcon efter tjenere.(fordom: de hedder typisk Gregers eller Ditlev, kører sort Audi og har ingen musiksmag).

MEN! Udspekulerede tjenere der åbenbart tror, at man har hjerneaktivitet som et bløddyr, og derfor foreslår at alle ved bordet bestiller det samme, "så man kan tale om det mens man spiser", når det er åbenlyst, at det er for at lette køkkenets arbejde. Dem afskyr jeg også.
3
Peace!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 890
Likede indlæg: 12290

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. jul 2016, 11:59

Folk der elsker Magtens Korridorer og mener at dét faktum at forsangeren også er biolog eller forsker eller hvad han nu er, altid skal nævnes som om det skulle gøre musikken bedre af den grund.
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 288
Likede indlæg: 5627

Indlægaf Fyrst Eberhard » 12. jul 2016, 12:14

Dirtylittledevil skrev:Folk der elsker Magtens Korridorer og mener at dét faktum at forsangeren også er biolog eller forsker eller hvad han nu er, altid skal nævnes som om det skulle gøre musikken bedre af den grund.

Men, det at han holder det Rock'n'Roll ved ikke at få ordnet sin døde tand, aftvinger dog en smule respekt.
2
Peace!
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 260
Likede indlæg: 2787

Indlægaf Pandesteg » 12. jul 2016, 12:15

Min ene kontaktlinse. Så lad dog for fanden være med at skøjte rundt inde i øjet. :sur:
0
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 663
Likede indlæg: 3791

Indlægaf FruDulle » 12. jul 2016, 14:48

At e-boks ikke virker
0
Whatever
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 274
Likede indlæg: 3831

Indlægaf Lemonella » 12. jul 2016, 14:50

FruDulle skrev:At e-boks ikke virker

Jeg har lige været i min e-boks og den virkede upåklageligt.
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 663
Likede indlæg: 3791

Indlægaf FruDulle » 12. jul 2016, 14:53

Lemonella skrev:
FruDulle skrev:At e-boks ikke virker

Jeg har lige været i min e-boks og den virkede upåklageligt.

Jeg kan ikke hverken via det link jeg har fået på mail, SMS, eller borger.dk
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Whatever
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 104
Likede indlæg: 1209

Indlægaf Kattefjæs » 12. jul 2016, 15:25

Der sidder en forsker på mit gamle institut som er kommet med penge udefra, dvs. han bliver ikke betalt af universitetet, men har bare fået kontorplads der. Han er helt utroligt selvoptaget og -promoverende og omtaler konsekvent sig selv som "Dr. [efternavn]" - i alle hans statusopdateringer på FB fx... Og så liker han alle sine egne opslag. Aaaerghh.

Nå, men forleden fik han sig en god lang rant over hvordan ingen af de fastansatte på det institut laver noget, og at det er utroligt at der ikke er mødepligt for VIP'er. Så ligger de garanteret bare hjemme under dynen og snorker jo.

Hvis han fulgte lidt med, så ville han vide at de ikke sidder så meget på deres kontorer mere fordi de hele tiden skal rende til møder med administrationen og dekanen om flere administrative byrder de nu skal løfte fordi administrationen er halveret og der ikke er nogen studievejledning... Flere af dem har i øvrigt også fået inddraget deres sommerferie i år, og mere end halvdelen af deres studerende var "syge" til eksamen i juni, så de skal også bruge hele august måned på at sygeeksaminere folk og rette opgaver...

Sjovt nok er han selv aktiv på FB stort set hele dagen i kontortiden hvor han promoverer sine forskellige forskningsprojekter, skriver fedterøvsbeskeder til vigtige folk, flirter med unge studiner, og ja, brokker sig over at andre ikke laver noget? :gruble: Hvis man kaster et blik på hans væg, så er der vitterligt 2-3 opslag i timen mellem 9 og 16 - HVER dag.

Men det, som virkelig irriterer mig, er at han åbenbart er gået langt over grænsen for hvad man kan tillade sig overfor nogle kvindelige studerende - han har haft noget seminar sidste semester og havde derfor en underviserrolle overfor dem. Det er sgu ikke så smart.

Jeg kan slet ikke klare at det nogle steder stadig er sådan at man kun bliver til noget på/efter uni hvis man helt bogstaveligt er klar til at sutte underviserpik for det.
6
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 979
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8933

Indlægaf 2SHY » 12. jul 2016, 21:10

At min vestibulærsans fortæller mig at jeg stadig kører i tog selvom jeg ligger stille i min seng. Men okay... Efter 12 timer med DSB så er der nok ikke så sært
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1221
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 10398

Indlægaf kidkomb » 12. jul 2016, 21:24

2SHY skrev:At min vestibulærsans fortæller mig at jeg stadig kører i tog selvom jeg ligger stille i min seng. Men okay... Efter 12 timer med DSB så er der nok ikke så sært

Jeg har seriøst aldrig hørt ordet "vestibulærsans" før.
Det er virkelig sejt :banan:
4
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 890
Likede indlæg: 12290

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. jul 2016, 22:37

Når man har en kæreste, og denne kæreste har en ven, og denne ven gang på gang finder kærester som er hjernedøde, ikke kan tale om andet end Kählervaser, og bare generelt er ufestlige og uspændende. Og dem skal man så holde parmiddage sammen med. Og de to hankøn elsker selvfølgelig hinandens selskab og ender gerne med at trække ind i den anden stue og snakke privat. Og så sidder man jo der med Frøken Hjernedød Nr. 27.

Det er heldigvis ikke noget jeg oplever nu, jeg har tjent min værnepligt.
5
The more I eat the butter I feel

Tilbage til "Generelt"