Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pityt » 3. sep 2015, 17:49

At mit CV grundet diverse computerdødsfald (og min egen sløsethed med at have det liggende på f.eks. en USB-thingy) er gone gone gone. Så nu kan jeg pænt sidde og prøve at genskabe det ud fra hukommelsen (og fantasien :devil: )
Det er fandenfløjtme mange års erhvervserfaring der liiiige skal hentes frem fra støvede skuffer i hjernen :s

Update: Jeg fandt alligevel et (tudsegammelt) cv...så skal jeg kun "doktorere" de sidste 6 år :klap:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Hønsekræmmeren
Kort karma: 13
Geografisk sted: 4711, Tørre-Røvelse Overdrev
Likede indlæg: 275

Indlægaf Hønsekræmmeren » 3. sep 2015, 19:19

Det irriterer mig zindzygt at ztort zet alle piger og yngre kvinder inden for ganzke få år er begyndt at znakke med zådan nogle zukkerzøde, ztemte ezzer....!!

- jeg forztår bare ikke hvorfor zelv vokzne kvinder abzolut zkal læzpe - fandme' zom var de zekz-årige, tzandløze småtøzer :gruble:
4
'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 447
Likede indlæg: 3309

Indlægaf Kommodedyret » 3. sep 2015, 20:54

Termostaten på min radiator i køkkenet er åbenbart gået i stykker, så nu drejer den bare rundt uden at jeg kan skrue ned. Radiatoren kværner bare derudaf og stinker af gammel røg. Bwadr.
0
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 577
Likede indlæg: 5108

Indlægaf ManicNinja » 3. sep 2015, 21:04

didas skrev:
ManicNinja skrev:
didas skrev:At vi skriver d. 1. og jeg har kun kr. 3.500 i rådighedsbeløb til resten af måneden, der også skal dække 3 x fødselsdagsgaver. I teorien burde jeg have over kr. 8.000,00 til rådighed men det er sgu længe siden, jeg har oplevet det. Synes altid, der kommer uforudsete ting, der æder bufferen godt og grundigt :træt3:

Så længe der ER en buffer...

Men det er så det, der irriterer mig grænseløst, at der ligesom aldrig kommer luft til, at den buffer kan fyldes op igen. Så selvom jeg på papiret burde have penge nok, skal jeg spinke og spare fordi der bare bliver trukket overtræk med over fra måned til måned. Må gøre mit ypperste for at holde mig på maks. de 3.500! Heldigvis er der masser af benzin på bilen :P

Tja... Ved godt, jeg sikkert er irriterende. Men mange har slet ikke mulighed for et overtræk. Når der ikke er mere på kontoen den måned, så er der bare ikke mere. Så hvor ærgerlig du måtte finde situationen, er den strengt taget stadig ret så privilegeret.
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 577
Likede indlæg: 5108

Indlægaf ManicNinja » 3. sep 2015, 21:05

Hønsekræmmeren skrev:Det irriterer mig zindzygt at ztort zet alle piger og yngre kvinder inden for ganzke få år er begyndt at znakke med zådan nogle zukkerzøde, ztemte ezzer....!!

- jeg forztår bare ikke hvorfor zelv vokzne kvinder abzolut zkal læzpe - fandme' zom var de zekz-årige, tzandløze småtøzer :gruble:

Hvis dét kan oplive dig: JEG kommer ikke til det - lyder forfærdeligt. Er dog nok heller ikke målgruppen aldersmæssigt. Oplever dog alligevel jævnaldrende (dvs. 30+'ere), som gør det. :rulle: Jeg har en tese om, at det er de samme, der synes, de ser sexede ud, når de laver duck face... :stoned:
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 556
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10345

Indlægaf icelady » 4. sep 2015, 11:56

Ulvedebatten.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 4. sep 2015, 21:01

Min lillebror skulle have to parfumer med fra den toldfrie. Har så lige snakket med ham, og han siger "jeg er altså ked af at sige det men den ene er en bodylotion".

Med fare for at lyde forkælet så bliver jeg sådan virkelig ked/gal og irriteret over at have brugt penge på noget jeg ikke skulle have. Ikke på min lillebror, men på på hende der fandt den til ham. Jeg havde skrevet det ned Yves Saint Laurent Manifesto de PERFUME (som han viste hende fordi han var bange for at få det udtalt forkert)). Så giver det vel sig selv det ikke er en bodylotion jeg skal have med.

Bevares, det er en menneskelig fejl og de sker, men det er irriterende ærgerligt.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 259
Likede indlæg: 4286

Indlægaf Flora » 5. sep 2015, 15:38

Jeg holdt op med at ryge for et par måneder siden og har siden spist nikotin sugetabletter. Det grænseløst irriterende er så at da jeg sidst købte en pakke kom ekspedienten til at give mig tyggegummi i stedet. Nu har jeg så grotesk ondt i kæberne af at gå og tygge på det :rulle:. Og fandme nej, om jeg vil smide pakken ud og købe tabletter i stedet. De koster jo en bondegård! :sur:
1
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Ultraviolet
Kort karma: 83
Likede indlæg: 335

Indlægaf Ultraviolet » 6. sep 2015, 12:09

Der er lige noget der er gået op for mig, som faktisk irriterer mig temmelig meget!

Når ens kæreste er admin for den debat man ligesom er en del af, så kan man bare ikke deltage i nogle hemmelige tråde! Julegave/fødselsdagsgave/pakkekalender/hvornår-har-din-kæreste-sidst-været-streng/osv -tråde er nu udelukket for mig at deltage i :sur:
9
“You are mine. I recognize you. We twist our souls around each other's miseries. It is that which makes us family."
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 7. sep 2015, 11:22

Telenor. De sidste par måneder har jeg måtte ringe til dem i hvert fald 40 gange, skal spare jer for hele historien, men blot det seneste.

Starter sidste mandag. Jeg har på min PBS en post til dem for 175, kan ikke huske hvad den dækker, så vil ringe og tjekke, mener dog det er min iPhone, som jeg ikke har mere. Ham derinde kan så fortælle mig det er bredbånd. Jeg har ikke bredbånd siger jeg. Hvorpå han siger min fars navn. Hvordan han kommer frem til det på mit telenor er mig stadig en gåde. Men efter at have snakket med min far og overvejet at gå videre med det, da det er foruroligende hvis min fars bredbånd kan ende på mit PBS. Så jeg ringer i banken og beder dem holde betalingen for denne måned tilbage, blot imens jeg prøver at stykke puslespillet sammen. Senere i en samtale med en anden hos Telenor får jeg bekræftet at det er min Iphone og at han i øvrigt ikke forstår hvordan hans kollega er kommet frem til den oplysning han gav mig. Så langt så godt, skriver til mi bankrådgiver om han kan åbne betalingen igen, det kan han ikke, men siger jeg skal bede Telenor om et girokort. Det gør jeg så, sidste tirsdag, forfaldsdatoen er i dag og stadig intet girokort, så tænker jeg hellere må ringe derind.

Opkald 1: Nej, du skylder ikke noget, alt der skal betales for denne måned er betalt. Nej siger jeg, det kan jeg jo se det ikke er. Kan høre, jeg ingen vegne kommer, så slutter af og siger, okay, jeg holder øje og ringer igen hvis det er. Tjekker, og jeg har, som jeg vidste ret.

Opkald 2: Efter laaaaaaang tids søgning finder han frem til at jeg har ret og vil sende sende regningen pr. mail. Staver Yahoo for ham, 5 gange før det lykkes. Jeg får mailen, men jeg kan ikke åbne pdf-filen da der er fejl i den.

Opkald 3: Forklare og hun forstår det lynhurtigt og tilbyder mig at sen fik-koden pr sms.

Halleluja, det fungerede og jeg fik betalt, men havde dælme været nemmere om han blot havde tilbudt det allerede i tirsdags i stedet for at love at sende en faktura som åbenbart alligevel ikke er sendt, eller at en af de to første i dag havde fået den ide. Snakkede med 3 forskellige indenfor 15 minutter.

Men er da glad for det lykkes til sidst, men sikke et cirkus Og når jeg ser hvor meget dette indlæg fylder er jeg endnu mere glad for jeg ikke startede på hele historien for så var jeg da aldrig blevet færdig.

(Har i øvrigt udelukkende Telenor endnu nu fordi jeg for 258 kr har tre abonnementer med fri tale, sms, mms og internet, og bliver svært at få andre steder, men min tålmodighed med dem er ikke-eksisterende mere og havde det ikke været pga prisen var jeg altså gledet).
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 556
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10345

Indlægaf icelady » 7. sep 2015, 11:29

Fuck Telenor! Jeg vil hellere undvære telefon end at have dem igen!

Har haft dem og når man havde haft kontakt med dem kom den der "På en skala fra 0-10, hvor stor er sandsynligheden så for at du vil anbefale Telenor til andre?" Lad mig se... 0!!!

Så gik der ikke mere end en time, så ringede de for at høre hvorfor jeg ikke ville anbefale.
Efter 3. eller 4. gang fik de at vide, at de måtte gerne sætte mig på et liste, over folk der IKKE ville kontaktes af dem mere.
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 7. sep 2015, 12:07

Sådan cirka ALT i dag :cuss: Mine kollegaer er dumme, dem der ringer er dumme, det er mandag, mine øjne bliver generet af solen og jeg har ondt i maven :whine:
Og så er jeg vist en lillebitte smule PMS-ramt :genert:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 7. sep 2015, 15:11

Liseletpåtå skrev:Prøver at ringe til borgerservice og får en tlf-svare, der fortæller jeg ringer uden for tlf-tiden som er kl 8-17..... Kl er 16.20 wtf??

Jeg havde engang en sagsbehandler, på et tidspunkt i forbindelse med en påskeferie, havde hun en telefonsvarlerbesked der fortalte hun var på ferie og ville komme tilbage den og den dag. Ringede så længe efter, den pågældende dag hun skulle vende tilbage, samme besked, gjorde hende opmærksom på det, senere over et år efter havde hun stadig den her besked om hendes påskeferie året før :stoned: .
Senest rettet af ShuruQ 7. sep 2015, 15:13, rettet i alt 2 gange.
1
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 7. sep 2015, 15:13

Liseletpåtå skrev:
ShuruQ skrev:
Liseletpåtå skrev:Prøver at ringe til borgerservice og får en tlf-svare, der fortæller jeg ringer uden for tlf-tiden som er kl 8-17..... Kl er 16.20 wtf??

Jeg havde engang en sagsbehandler, på et idspunkt i forbindelse med en påskeferie, havde hun en telefonsvarlerbesked der fortalte hun var på ferie og ville komme tilbage den og den dag. Ringede så længe efter, den pågældende dag hun skulle vende tilbage, samme besked, gjorde hende opmærksom på det, senere over et år efter havde hun stadig den her besked om hendes påskeferie :stoned: .

Det er simpelthen for slapt :stoned:

Bestemt.
0
Brugeravatar
KinderBueno
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1065

Indlægaf KinderBueno » 7. sep 2015, 15:30

Min svigerfamilie på ét punkt. Be warned - jeg raser i nærværende indlæg! :sur:

Når vi besøger dem skal vi ALTID høre for, at vi ikke er oppe og klar til dagen fra klokken otte. Hver. Eneste. Gang. Det har stået på i alt den tid, jeg har været sammen med min kæreste, og det er mange år efterhånden. Og jeg er seriøst ved at være pisseirriteret over, at det bliver ved med at være et samtaleemne.

Min kæreste har to nevøer, som vågner omkring kl. 7, som små børn jo ofte gør. De vækkede os med larm, grin og skrig i lørdags, men jeg stod altså ikke lige op endnu, for kl. 7 på en lørdag er altså liiiige tidligt nok. Jeg var i forvejen helt mast af en hård uge. Jeg døsede lidt hen og stod så endelig ud af sengen kl. 9.15, min kæreste 10 min før mig.

Og endnu engang er det et emne, der skal debatteres.
"Ja, vi sover GODT NOK LÆNGE. Og hvad gør vi egentlig, når vi skal op og på arbejde? Hvordan klarer vi egentlig det, hva? (Ja, så sætter vi nok et vækkeur ligesom alle andre almindelige mennesker!!!) Kan vi egentlig se os selv have sådan nogle små børn (indforstået: hvordan vil I overhovedet overleve børn nogensinde, når I sover SÅ LÆNGE)? Ja, morgenmaden er jo blevet sat væk."

Nå ja, og sørme da også inden vi gik i seng, kom hans far lige med en kommentar, som vi har hørt CIRKA firehundrede gange før. "Ja, vi skal jo nok tage ungerne i morgen tidlig, når de vågner. Eller vi kan sende dem ind til jer? Hæ hæ ;) " - Og ja, det var da semi-sjovt de første sytten gange, vi hørte den joke. Men nu er den måske ved at være lidt sløj.

Jeg er så TRÆT af at skulle gå og føle, at jeg som det første skal komme med en officiel undskyldning, når jeg står op.

AAAAAAAARGGGGHHH!!!!!!
5
hej hest, hestehest

Tilbage til "Generelt"