Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4202

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 6. nov 2015, 12:15

Sidst jeg vaskede tøj ville den ene maskine ikke lukke mit tøj ud... denne gang er det tørretumbleren der ikke vil samarbejde.
ARGH! Så køb da nye maskiner for helved istedet for at blive ved med at sige at de er stadig virker.

Møg boligkontor
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 6. nov 2015, 16:57

At jeg har siddet og set et vildt fedt afsnit af NCIS for til sidst at finde ud af det er et dobbeltafsnit og ikke er hjemme mandag. Kunne være rart de fra start gav et hint om det var et dobbeltafsnit.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11748

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. nov 2015, 17:07

ShuruQ skrev:At jeg har siddet og set et vildt fedt afsnit af NCIS for til sidst at finde ud af det er et dobbeltafsnit og ikke er hjemme mandag. Kunne være rart de fra start gav et hint om det var et dobbeltafsnit.

:) http://www.uflix.is/show/ncis
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 6. nov 2015, 19:19

Det ikke bare irriterer mig, det gør mig faktisk edderspændtrasende.

Jeg meldte mig til en tur til Skallerup Klit. Der er lejet to huse, vi fik at vide det ville være mænd i det ene hus, kvinder i det andet. Tilmelding bindende. Nu er det pludselig blandet og jeg magter ikke flere konflikter men omvendt havde jeg ikke meldt mig til hvis jeg havde vidst de ville lave om på det. Jeg vil ikke være vanskelig og kræver ikke særhensyn i det daglige, men jeg bliver vred over der laves om på tingene og jeg skal komme i klemme over det her :evil:.
2
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 188
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 4155

Indlægaf decibell » 6. nov 2015, 20:35

ShuruQ skrev:Det ikke bare irriterer mig, det gør mig faktisk edderspændtrasende.

Jeg meldte mig til en tur til Skallerup Klit. Der er lejet to huse, vi fik at vide det ville være mænd i det ene hus, kvinder i det andet. Tilmelding bindende. Nu er det pludselig blandet og jeg magter ikke flere konflikter men omvendt havde jeg ikke meldt mig til hvis jeg havde vidst de ville lave om på det. Jeg vil ikke være vanskelig og kræver ikke særhensyn i det daglige, men jeg bliver vred over der laves om på tingene og jeg skal komme i klemme over det her :evil:.

Nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvad det er for en aftale, du har indgået, og med hvem, men generelt rent aftalemæssigt kan man ikke forlange, at den ene part skal overholde aftalen, hvis den anden part selv laver om på aftalens vilkår. Aftalelovens § 36 kan måske påberåbes her?
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 6. nov 2015, 20:38

decibell skrev:
ShuruQ skrev:Det ikke bare irriterer mig, det gør mig faktisk edderspændtrasende.

Nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvad det er for en aftale, du har indgået og med hvem, men generelt rent aftalemæssigt kan man ikke forlange, at den ene part skal overholde aftalen, hvis den anden part selv laver om på aftalens vilkår.

Nej, det vil jeg også mene. Men jeg ved blot, det vil give stormvejr, men er efterhånden bredskuldret, så tager den på min kappe.
0
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 196
Likede indlæg: 1978

Indlægaf lillebjoern » 9. nov 2015, 06:39

At nogle debattører herinde åbenbart får fripas til at svine andre - og andre, der gør det samme, får verbale prygl over det. Jeg elsker at være herinde på den ny debat, men jeg kan godt nok (stadig) mærke hvor stor line nogle debattører får af andre.
3
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
DenBlødeJyde
Kort karma: 78
Likede indlæg: 904

Indlægaf DenBlødeJyde » 9. nov 2015, 08:06

At det er mandag..........
2
DenBlødeJyde
Kort karma: 78
Likede indlæg: 904

Indlægaf DenBlødeJyde » 9. nov 2015, 09:41

Jeg har i morges haft nogle "anfald", hvor jeg får kraftig trykken for ørerne, susen for ørerne og svimmelhed, hvor det hele kører rundt. Det er ikke umiddelbart noget jeg har haft før, og blev selvfølgelig forskrækket. I stedet for, at kontakte min læge, har jeg så gjort det man aboslut ikke skal. Jeg har googlet....... Duuuuumt......
Bliver det ved i dag kontakter jeg min læge i løbet af ugen.
0
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8423
Kontakt:

Indlægaf Ado » 9. nov 2015, 11:13

lillebjoern skrev:At nogle debattører herinde åbenbart får fripas til at svine andre - og andre, der gør det samme, får verbale prygl over det. Jeg elsker at være herinde på den ny debat, men jeg kan godt nok (stadig) mærke hvor stor line nogle debattører får af andre.

Jeg må være enig med dig i denne. Jeg synes godt nok weekenden har været alt andet end hyggelig herinde. Og det er sgu skide ærgerligt. For denne debat overhaler Jubii på så mange områder. Blandt andet med at der ikke er "unavngiven"-tråden.
Jeg brugte den selv voldsomt meget på Jubii og nu kan jeg virkelig mærke, hvilken forskel det gør, at den ikke er herinde. Men ja...altså, jeg synes godt nok stemningen har været træls herinde.
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
lillebjoern

Indlægaf lillebjoern » 9. nov 2015, 13:27

Ado skrev:
lillebjoern skrev:At nogle debattører herinde åbenbart får fripas til at svine andre - og andre, der gør det samme, får verbale prygl over det. Jeg elsker at være herinde på den ny debat, men jeg kan godt nok (stadig) mærke hvor stor line nogle debattører får af andre.

Jeg må være enig med dig i denne. Jeg synes godt nok weekenden har været alt andet end hyggelig herinde. Og det er sgu skide ærgerligt. For denne debat overhaler Jubii på så mange områder. Blandt andet med at der ikke er "unavngiven"-tråden.
Jeg brugte den selv voldsomt meget på Jubii og nu kan jeg virkelig mærke, hvilken forskel det gør, at den ikke er herinde. Men ja...altså, jeg synes godt nok stemningen har været træls herinde.

Ja, lige netop. Den tråd opfordrede til interne svinere. Og det er mit indlæg jo også - altså internt rettet her på debatten, men det er virkelig noget, som har irriteret mig. Og som jeg virkelig ikke savner fra den gamle debat :(
1
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3436

Indlægaf dgd2007 » 9. nov 2015, 14:40

lillebjoern skrev:Ja, lige netop. Den tråd opfordrede til interne svinere. Og det er mit indlæg jo også - altså internt rettet her på debatten, men det er virkelig noget, som har irriteret mig. Og som jeg virkelig ikke savner fra den gamle debat :(

Mor ... hvad snakker de om? :genert:
5
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 9. nov 2015, 15:45

Det irriterer mig grænseløst, at min svigerinde (min kærestes brors kone) syntes, at det lige var hendes call at latterliggøre vores interne kælenavn i laaang tid til julefrokost/vennehygge i lørdags. Næh, "musse" er ikke det mest sexede i hele verden, men det er nu engang blevet "vores" navn til hinanden, når vi ikke bruger hinandens navne, og hvis jeg siger "skat" eller sådan noget, vil han gerne have, at jeg siger "musse" i stedet.
Hun syntes så lige, hun skulle holde et langt foredrag om, hvor bøsset og klamt det var. Jeg synes, det er virkelig ucharmerende at bruge "bøsse" som skældsord, og derudover så forstår jeg ikke, hvad det rager hende, når vi synes, det er fint. jeg ville kalde min kæreste noget andet pronto, hvis han pludseligt fandt det træls.

Hun var generelt on fire. Jeg havde en lidt nedringet kjole på, ikke til navlen eller noget, men jeg kan nu godt lide at vise lidt barm til festlige lejligheder. Jeg går meget tækkeligt klædt til hverdag og til almindelig fritid, og har et studie/job med uniformering, så jeg kan godt lide at være lidt mere udfordrende til fest. Der syntes hun lige, hun skulle markere, at hun "ALDRIG havde haft brug for at stille patterne sådan frem". Wtf. Det var altså en helt almindelig wrapkjole fra ASOS med lidt udringning.
2
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
lillebjoern

Indlægaf lillebjoern » 9. nov 2015, 15:47

dgd2007 skrev:
lillebjoern skrev:Ja, lige netop. Den tråd opfordrede til interne svinere. Og det er mit indlæg jo også - altså internt rettet her på debatten, men det er virkelig noget, som har irriteret mig. Og som jeg virkelig ikke savner fra den gamle debat :(

Mor ... hvad snakker de om? :genert:

Det er ikke fordi det er hemmeligt. Her på det sidste har jeg bare oplevet ret forskelligt toleranceniveau i forhold til, hvem der skriver hvad her på debatten - og det irriterer mig, men ærgrer mig egentlig mest :)
0
Akehurst2
Kort karma: 273
Likede indlæg: 4556

Indlægaf Akehurst2 » 9. nov 2015, 15:48

Karkluden skrev:
Hun var generelt on fire. Jeg havde en lidt nedringet kjole på, ikke til navlen eller noget, men jeg kan nu godt lide at vise lidt barm til festlige lejligheder. Jeg går meget tækkeligt klædt til hverdag og til almindelig fritid, og har et studie/job med uniformering, så jeg kan godt lide at være lidt mere udfordrende til fest. Der syntes hun lige, hun skulle markere, at hun "ALDRIG havde haft brug for at stille patterne sådan frem". Wtf. Det var altså en helt almindelig wrapkjole fra ASOS med lidt udringning.

Om du så havde været nedringet til navlen kan hun da passe sin egen biks og undlade at kommentere andres påklædning på den uforskammede måde. Lede gimpe, helt ærligt.
6

Tilbage til "Generelt"