Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 220
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3953

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HappyPaww » 14. jul 2016, 06:16

Smiling_Goat skrev:
Dirtylittledevil skrev:Når man har en kæreste, og denne kæreste har en ven, og denne ven gang på gang finder kærester som er hjernedøde, ikke kan tale om andet end Kählervaser, og bare generelt er ufestlige og uspændende. Og dem skal man så holde parmiddage sammen med. Og de to hankøn elsker selvfølgelig hinandens selskab og ender gerne med at trække ind i den anden stue og snakke privat. Og så sidder man jo der med Frøken Hjernedød Nr. 27.

Det er heldigvis ikke noget jeg oplever nu, jeg har tjent min værnepligt.

Åh ja, "tvungne venner".. Og man kan ikke engang sige, at man ikke gider være med til legen, fordi man synes Frøken Hjernedød er lidt træls. Så man ender med at sidde der over for hende og stille spørgsmål nummer 32 i træk, fordi man åbenbart er den eneste, der kan finde ud af at føre en samtale, mens mændene fjoller rundt et eller andet udefineret sted og hygger sig.

Oh the joys of being in a relationship :træt:

Man kan jo også bare lade være med at have de parmiddage..? Min kæreste og jeg ser stort set aldrig vores venner "sammen" - kun til større anledninger. Man behøver da ikke være sammen konstant og kan da se vennerne uden påhæng..
5
IrmaPigen
Kort karma: 131
Likede indlæg: 1334

Indlægaf IrmaPigen » 14. jul 2016, 06:33

Vejret. Jeg vil have par og tyve grader og sol.
4
Brugeravatar
MissDitte
Kort karma: 77
Likede indlæg: 486

Indlægaf MissDitte » 14. jul 2016, 07:18

At jeg påvirkes af, at et sygt kvindemenneske prøver at ødelægge mit forhold.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 960
Likede indlæg: 13389

Indlægaf Dirtylittledevil » 14. jul 2016, 07:29

HappyPaww skrev:
Smiling_Goat skrev:
Dirtylittledevil skrev:Når man har en kæreste, og denne kæreste har en ven, og denne ven gang på gang finder kærester som er hjernedøde, ikke kan tale om andet end Kählervaser, og bare generelt er ufestlige og uspændende. Og dem skal man så holde parmiddage sammen med. Og de to hankøn elsker selvfølgelig hinandens selskab og ender gerne med at trække ind i den anden stue og snakke privat. Og så sidder man jo der med Frøken Hjernedød Nr. 27.

Åh ja, "tvungne venner".. Og man kan ikke engang sige, at man ikke gider være med til legen, fordi man synes Frøken Hjernedød er lidt træls. Så man ender med at sidde der over for hende og stille spørgsmål nummer 32 i træk, fordi man åbenbart er den eneste, der kan finde ud af at føre en samtale, mens mændene fjoller rundt et eller andet udefineret sted og hygger sig.

Man kan jo også bare lade være med at have de parmiddage..? Min kæreste og jeg ser stort set aldrig vores venner "sammen" - kun til større anledninger. Man behøver da ikke være sammen konstant og kan da se vennerne uden påhæng..

Nemlig!
Men dengang i min pure ungdom da dette skete, var jeg åbenbart ikke i stand til at tænke selv og i det hele taget stå fast ved hvad jeg selv gerne ville, i forhold til hvad andre ønskede af mig. Og så fik jeg startet på det for at please kæresten og så blev det sværere og sværere for mig at sige stop igen.
I dag ville jeg nok også give det en chance, 1 chance, og så ville jeg tage stilling bagefter om det var noget jeg gad igen.
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 345
Likede indlæg: 4599

Indlægaf Angelina » 14. jul 2016, 07:35

Du er nu nummer 245542326546773423615635 i køen - vent venligst... *ARGH* Hvorfor skal det altid være så snot umuligt at få fat i en læge?
0
~indsæt smart signatur her~
Smiling_Goat
Kort karma: 513
Likede indlæg: 6994

Indlægaf Smiling_Goat » 14. jul 2016, 08:15

HappyPaww skrev:
Smiling_Goat skrev:

Selvfølgelig kan man det, men jeg har ikke mødt hende så mange gange igen, så jeg synes, det er lidt hurtigt at melde ud, at jeg ikke gider tilbringe tid med hende. Hun skal lige have en chance.

Jeg synes også et eller andet sted, at det er et tab, hvis man kun er sammen med folk, man svinger helt vildt godt med. Der ligger da en masse udviklings- og læringspotentiale i at være sammen med folk, der måske ikke lige minder så meget om én selv.

Nå ja, og så ville det være ret akavet at ikke tage med, når invitationerne nu er til os begge (fordi hun synes, jeg er nem at snakke med..) Jeg gider ikke kridte et uvenskab op med min kærestes venner, og især ikke, når jeg ikke har noget imod dem som personer. Jeg synes de virker flinke og med gode værdier.. De er måske bare lidt kedelige til min smag, men det kan jo være, jeg ved nærmere bekendtskab lærer at sætte pris på andre sider af dem. Mennesker har jo mange facetter. Det er i virkeligheden også sådan, jeg godt vil have, min kærestes indstilling er over for mine venner. De betyder meget for mig, og derfor er det vigtigt for mig, at han i det mindste gør en oprigtig indsats for at kunne tilbringe et par timer sammen med dem engang imellem.
9
Sjo
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1012

Indlægaf Sjo » 14. jul 2016, 08:20

Jeg har taget en t-shirt med stjerner på på arbejde... Jeg fucking ligner en, der går rundt i nattøj...
3
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 149
Likede indlæg: 1788

Indlægaf dykkersild » 14. jul 2016, 08:53

Jeg fik ikke billetter til Stephen Hawkings foredrag i DR-byen - ØV!!!!!
1
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 298
Likede indlæg: 3090

Indlægaf Pandesteg » 14. jul 2016, 09:03

At jeg er megaurolig over et opkald jeg skal modtage - og er ikke engang sikker på at vedkommende ringer til mig i dag :gruble:
0
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 605
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 11537

Indlægaf icelady » 14. jul 2016, 09:18

At folk bliver pissesure over at være smidt ud af en FB-gruppe....selvom de har fået 3 beskeder om at stoppe med deres irrelevante opslag. :rulle:
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 294
Likede indlæg: 6101

Indlægaf Fyrst Eberhard » 14. jul 2016, 10:13

Mennesker, der afbryder én i en samtale, for derefter at tabe tråden.

De må gerne lige tage en færge ud af verden, tak!
1
Peace!
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 418
Likede indlæg: 4205

Indlægaf Ballademager » 14. jul 2016, 11:54

Min kollega har brugt en eller anden creme, der lugter forfærdeligt, også her en time efter, at hun tog den på :tie:
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 605
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 11537

Indlægaf icelady » 14. jul 2016, 22:57

Terrorattentater/attentater.

Hvad fanden er det da for en lorte logik at tro det hjælper på jeres sag at myrde og såre andre? Hvad ind i helvede regner I med? At I kan true jer til at folk underkaster sig jer? Så er I da snot hamerende dumme!!!
10
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 15. jul 2016, 00:09

Hold i nakken :sur:
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Guldfisk
Kort karma: 55
Likede indlæg: 1253

Indlægaf Guldfisk » 15. jul 2016, 05:15

At jeg vågnede 2.30 i nat, da nogen i området valgte lige at skrue op for musikken og råbe woo! en masse gange.

Skide tak! Det er jo ikke alle, der har ferie, og selv hvis jeg havde, kunne jeg nok finde på andet at bruge den til end at ligge vågen midt om natten.
1

Tilbage til "Generelt"