Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1051
Likede indlæg: 15070

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. jul 2016, 19:20

Naboen har smækket sin bildør 6 millioner gang nu, Bang! Bang! Bang! Så kør dog væk, eller gå ind i huset din dumme mand!
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 602
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 8667

Indlægaf LadyFox » 19. jul 2016, 19:29

FruDulle skrev:
Persnikedy skrev:
LadyFox skrev:
Persnikedy skrev:
LadyFox skrev:
Persnikedy skrev:Jeg er lige kommet hjem fra ikea og ved bussen var der myriader af små sorte insekter. De var overalt indenfor 30sek, fra mit hår til min bh. Selvom jeg har snuppet et bad klør det over det hele

Møg dyr

Min kæreste og jeg havde samme problem - dog ikke ved IKEA :gruble:

Jeg tænker at det må være noget med det lumre vejr vi har idag. Det får alt fra de små sorte insekter til flyvemyrene frem alt sammen på en gang

Der var bare virkelig mange insekter, endda i København. Det er lidt vildt.

Jeg er i Århus og har holdt mig indendørs resten af dagen. Forhåbeligt forsvinder de snart igen

http://nyheder.tv2.dk/samfund/2016-07-1 ... ium=Social

"Normalt er myrer noget, man forbinder med et lille irriterende dyr, der er på din terasse med det vuns, hvis du taber en slat cola eller en pølse. Man forbinder det i hvert fald ikke med et flyvende væsen, der sætter sig på din kolde is.

Men i dag har flere rundt omkring i det danske land kunne opleve flyvende myrer. Det bekræfter museumsinspektør på Naturhistorisk Museum i Aarhus, Morten D. D. Hansen over for TV 2.

Dagen i dag har nemlig været perfekt som 'parringsdag' for myrerne, som bevæger sig væk fra jordens overflade, når de skal parre sig.

Insekt-rig dag
Dagen i dag beskriver Morten D. D. Hansen som fyldt med insekter - ikke kun myrer. Og det skyldes igen det lune og fugtige vejr.

- Sådan en 'tordenluft' er rigtig godt. Så kommer der masser af myg, der parrer sig. Der vil være masser af tordenfluer i luften og i aften vil man opleve, at der vil komme en del mitter ud og bide, forklarer han og tilføjer, at mitter er bittesmå myg der bider og 'kan være et mareridt om natten'."

De der mitter lyder frygtindgydende :8:
0
"You used to call me on my cell phone,
Late night when you need my love"
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1102
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9895

Indlægaf 2SHY » 19. jul 2016, 19:53

Stemmen på en af dem der sidder udenfor vores værelse på vandrerhjemmet. Fuck den er belastende!!!
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 337
Likede indlæg: 5318

Indlægaf Persnikedy » 19. jul 2016, 19:55

Jeg har ingen anelse hvad de små sorte bæster er. Ca 2-4 mm lange, kan helt sikkert flyve men vil heller ned i undertøjet, bliver let forvirret af glas busskure, færdes i store flokke.
De var bare så tynde jeg først troede det var orme eller lus og ikke fluer.

Ved helt sikkert at de dør af at man forsøger at børste dem af... heldigvis
0
Fab-Yule-Ous
Sorenspige
Kort karma: 244
Likede indlæg: 1190

Indlægaf Sorenspige » 19. jul 2016, 20:03

At min mands humør skifter fra det ene øjeblik til det andet. Han går glad i seng og vågner sur op (hele dagenkr. Han tager glad ud at handle og kommer sur hjem. Osv.

Dernæst at han ikke tjekker sin mobil, når han handler.
0
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 476
Likede indlæg: 4851

Indlægaf Ballademager » 19. jul 2016, 20:06

Har brændt mig på håndleddet (skulle skolde nogle marmeladeglas og fik varm damp op på huden). Nøj, det gør ondt. Er nu gået i seng med køleelementet fra ismaskinen :genert:
0
Forstadskedelig :love:

I won't let it die
I can feel you when you're not around
When the night gets cold
We won't be alone
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 241
Likede indlæg: 1835

Indlægaf Pityt » 19. jul 2016, 21:03

Pollenallergi...selvom tallene er ret lave. Jeg nyser og snotter :rulle:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 253
Likede indlæg: 1735

Indlægaf Sophies-mor » 19. jul 2016, 21:07

At jeg nu får en lille notifikation, oppe på klokken ved siden af pb'-ikonet, hver gang, der er skrevet i en tråd, jeg har skrevet i.
:sur:
Kan det slås fra?
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1344

Indlægaf Kattefjæs » 19. jul 2016, 21:12

Sophies-mor skrev:At jeg nu får en lille notifikation, oppe på klokken ved siden af pb'-ikonet, hver gang, der er skrevet i en tråd, jeg har skrevet i.
Kan det slås fra?

Ja, gå ind i tråden og vælg "Stop med at følge" (mener jeg det hedder) - oppe i toppen under "Fora".
1
Brugeravatar
Kattefjæs

Indlægaf Kattefjæs » 19. jul 2016, 21:13

Kattefjæs skrev:
Sophies-mor skrev:At jeg nu får en lille notifikation, oppe på klokken ved siden af pb'-ikonet, hver gang, der er skrevet i en tråd, jeg har skrevet i.
Kan det slås fra?

Ja, gå ind i tråden og vælg "Stop med at følge" (mener jeg det hedder) - oppe i toppen under "Fora".

Stop overvågning af emne hedder det. :)
1
Brugeravatar
Sophies-mor

Indlægaf Sophies-mor » 19. jul 2016, 21:15

Kattefjæs skrev:
Kattefjæs skrev:
Kan det slås fra?

Men, jeg har ikke ændret indstillinger og før her kl.... 22?-ish har det ikke været noget. Kun, hvis der var svaret på indlæg, som jeg havde skrevet eller liket/grønnet.
:gruble:

Men tak :)
0
Brugeravatar
Kattefjæs

Indlægaf Kattefjæs » 19. jul 2016, 22:14

Sophies-mor skrev:
Kattefjæs skrev:
Kattefjæs skrev:
Kan det slås fra?

Men, jeg har ikke ændret indstillinger og før her kl.... 22?-ish har det ikke været noget. Kun, hvis der var svaret på indlæg, som jeg havde skrevet eller liket/grønnet.

Jeg har kartoffelhænder og kommer relativt ofte til at overvåge noget uden at ønske det. Opdager det først når der kommer notifikationer fra random tråde. :lol:
0
Brugeravatar
Sophies-mor

Indlægaf Sophies-mor » 19. jul 2016, 22:41

Kattefjæs skrev:
Sophies-mor skrev:
Kattefjæs skrev:
Kattefjæs skrev:
Kan det slås fra?

Jeg har kartoffelhænder og kommer relativt ofte til at overvåge noget uden at ønske det. Opdager det først når der kommer notifikationer fra random tråde. :lol:

Alle trådene, jeg får "der er skrevet" notifikationer fra, der ser det sådan her ud - og det er da den, I siger, at jeg deaktivere på, ikke??
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Kattefjæs

Indlægaf Kattefjæs » 20. jul 2016, 05:27

Sophies-mor skrev:Alle trådene, jeg får "der er skrevet" notifikationer fra, der ser det sådan her ud - og det er da den, I siger, at jeg deaktivere på, ikke??

Jo, sådan bør det ser ud når du IKKE overvåger en tråd.

Så er der nisser på spil. :jule: Du må hellere spørge Patrick.
0
Brugeravatar
Sophies-mor

Indlægaf Sophies-mor » 20. jul 2016, 07:05

Kattefjæs skrev:
Sophies-mor skrev:Alle trådene, jeg får "der er skrevet" notifikationer fra, der ser det sådan her ud - og det er da den, I siger, at jeg deaktivere på, ikke??

Jo, sådan bør det ser ud når du IKKE overvåger en tråd.

Så er der nisser på spil. :jule: Du må hellere spørge Patrick.

Takker :)
0

Tilbage til "Generelt"