Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 423
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6033

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 19. jul 2016, 16:33

Persnikedy skrev:
LadyFox skrev:
Persnikedy skrev:Jeg er lige kommet hjem fra ikea og ved bussen var der myriader af små sorte insekter. De var overalt indenfor 30sek, fra mit hår til min bh. Selvom jeg har snuppet et bad klør det over det hele

Møg dyr

Min kæreste og jeg havde samme problem - dog ikke ved IKEA :gruble:

Jeg tænker at det må være noget med det lumre vejr vi har idag. Det får alt fra de små sorte insekter til flyvemyrene frem alt sammen på en gang

Der var bare virkelig mange insekter, endda i København. Det er lidt vildt.
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4202

Indlægaf Persnikedy » 19. jul 2016, 16:50

LadyFox skrev:
Persnikedy skrev:
LadyFox skrev:
Persnikedy skrev:Jeg er lige kommet hjem fra ikea og ved bussen var der myriader af små sorte insekter. De var overalt indenfor 30sek, fra mit hår til min bh. Selvom jeg har snuppet et bad klør det over det hele

Møg dyr

Jeg tænker at det må være noget med det lumre vejr vi har idag. Det får alt fra de små sorte insekter til flyvemyrene frem alt sammen på en gang

Jeg er i Århus og har holdt mig indendørs resten af dagen. Forhåbeligt forsvinder de snart igen
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 19. jul 2016, 16:59

Nogle gange når jeg har skrevet et indlæg og trykker send forsvinder de sidste ca. 5 ord, det i sig selv er skide irriterende, men lige nu er det så sket igen og jeg kan død og pine ikke huske hvad jeg skrev :rulle:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3882

Indlægaf Delfin » 19. jul 2016, 17:34

Elgiganten
1
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 613
Likede indlæg: 3426

Indlægaf FruDulle » 19. jul 2016, 17:55

At jeg har brækket foden. Får at vide i morgen tidlig om den skal opereres. Jeg håber det næsten for så er det vist nok hurtigere overstået end at skulle have en latterlig skinne på i 6-8 uger. Jeg er så ked af det, både fordi det gør møg hamrende ondt hel tiden og jeg ikke kan bevæge mit ben den mindste smule og jeg kan slet ikke overskue hvordan vores hverdag skal hænge sammen med det her. Jeg er så absolut nødt til at kunne køre bil. Ellers kan vores liv ikke hænge sammen :(
0
Whatever
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 613
Likede indlæg: 3426

Indlægaf FruDulle » 19. jul 2016, 18:24

Persnikedy skrev:
LadyFox skrev:
Persnikedy skrev:
LadyFox skrev:

Møg dyr

Jeg er i Århus og har holdt mig indendørs resten af dagen. Forhåbeligt forsvinder de snart igen

http://nyheder.tv2.dk/samfund/2016-07-1 ... ium=Social

"Normalt er myrer noget, man forbinder med et lille irriterende dyr, der er på din terasse med det vuns, hvis du taber en slat cola eller en pølse. Man forbinder det i hvert fald ikke med et flyvende væsen, der sætter sig på din kolde is.

Men i dag har flere rundt omkring i det danske land kunne opleve flyvende myrer. Det bekræfter museumsinspektør på Naturhistorisk Museum i Aarhus, Morten D. D. Hansen over for TV 2.

Dagen i dag har nemlig været perfekt som 'parringsdag' for myrerne, som bevæger sig væk fra jordens overflade, når de skal parre sig.

Insekt-rig dag
Dagen i dag beskriver Morten D. D. Hansen som fyldt med insekter - ikke kun myrer. Og det skyldes igen det lune og fugtige vejr.

- Sådan en 'tordenluft' er rigtig godt. Så kommer der masser af myg, der parrer sig. Der vil være masser af tordenfluer i luften og i aften vil man opleve, at der vil komme en del mitter ud og bide, forklarer han og tilføjer, at mitter er bittesmå myg der bider og 'kan være et mareridt om natten'."
1
Whatever
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11748

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. jul 2016, 19:20

Naboen har smækket sin bildør 6 millioner gang nu, Bang! Bang! Bang! Så kør dog væk, eller gå ind i huset din dumme mand!
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 423
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6033

Indlægaf LadyFox » 19. jul 2016, 19:29

FruDulle skrev:
Persnikedy skrev:
LadyFox skrev:
Persnikedy skrev:
LadyFox skrev:

Møg dyr

http://nyheder.tv2.dk/samfund/2016-07-1 ... ium=Social

"Normalt er myrer noget, man forbinder med et lille irriterende dyr, der er på din terasse med det vuns, hvis du taber en slat cola eller en pølse. Man forbinder det i hvert fald ikke med et flyvende væsen, der sætter sig på din kolde is.

Men i dag har flere rundt omkring i det danske land kunne opleve flyvende myrer. Det bekræfter museumsinspektør på Naturhistorisk Museum i Aarhus, Morten D. D. Hansen over for TV 2.

Dagen i dag har nemlig været perfekt som 'parringsdag' for myrerne, som bevæger sig væk fra jordens overflade, når de skal parre sig.

Insekt-rig dag
Dagen i dag beskriver Morten D. D. Hansen som fyldt med insekter - ikke kun myrer. Og det skyldes igen det lune og fugtige vejr.

- Sådan en 'tordenluft' er rigtig godt. Så kommer der masser af myg, der parrer sig. Der vil være masser af tordenfluer i luften og i aften vil man opleve, at der vil komme en del mitter ud og bide, forklarer han og tilføjer, at mitter er bittesmå myg der bider og 'kan være et mareridt om natten'."

De der mitter lyder frygtindgydende :8:
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8511

Indlægaf 2SHY » 19. jul 2016, 19:53

Stemmen på en af dem der sidder udenfor vores værelse på vandrerhjemmet. Fuck den er belastende!!!
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4202

Indlægaf Persnikedy » 19. jul 2016, 19:55

Jeg har ingen anelse hvad de små sorte bæster er. Ca 2-4 mm lange, kan helt sikkert flyve men vil heller ned i undertøjet, bliver let forvirret af glas busskure, færdes i store flokke.
De var bare så tynde jeg først troede det var orme eller lus og ikke fluer.

Ved helt sikkert at de dør af at man forsøger at børste dem af... heldigvis
0
Fab-Yule-Ous
Sorenspige
Kort karma: 215
Likede indlæg: 1017

Indlægaf Sorenspige » 19. jul 2016, 20:03

At min mands humør skifter fra det ene øjeblik til det andet. Han går glad i seng og vågner sur op (hele dagenkr. Han tager glad ud at handle og kommer sur hjem. Osv.

Dernæst at han ikke tjekker sin mobil, når han handler.
0
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 353
Likede indlæg: 3513

Indlægaf Ballademager » 19. jul 2016, 20:06

Har brændt mig på håndleddet (skulle skolde nogle marmeladeglas og fik varm damp op på huden). Nøj, det gør ondt. Er nu gået i seng med køleelementet fra ismaskinen :genert:
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 19. jul 2016, 21:03

Pollenallergi...selvom tallene er ret lave. Jeg nyser og snotter :rulle:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 200
Likede indlæg: 1344

Indlægaf Sophies-mor » 19. jul 2016, 21:07

At jeg nu får en lille notifikation, oppe på klokken ved siden af pb'-ikonet, hver gang, der er skrevet i en tråd, jeg har skrevet i.
:sur:
Kan det slås fra?
0
Billede SÅ kom bananen!

:sur: Hævnrødbede :-D
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 104
Likede indlæg: 1198

Indlægaf Kattefjæs » 19. jul 2016, 21:12

Sophies-mor skrev:At jeg nu får en lille notifikation, oppe på klokken ved siden af pb'-ikonet, hver gang, der er skrevet i en tråd, jeg har skrevet i.
:sur:
Kan det slås fra?

Ja, gå ind i tråden og vælg "Stop med at følge" (mener jeg det hedder) - oppe i toppen under "Fora".
1

Tilbage til "Generelt"