Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 104
Likede indlæg: 1198

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kattefjæs » 19. jul 2016, 21:13

Kattefjæs skrev:
Sophies-mor skrev:At jeg nu får en lille notifikation, oppe på klokken ved siden af pb'-ikonet, hver gang, der er skrevet i en tråd, jeg har skrevet i.
:sur:
Kan det slås fra?

Ja, gå ind i tråden og vælg "Stop med at følge" (mener jeg det hedder) - oppe i toppen under "Fora".

Stop overvågning af emne hedder det. :)
1
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 200
Likede indlæg: 1344

Indlægaf Sophies-mor » 19. jul 2016, 21:15

Kattefjæs skrev:
Kattefjæs skrev:
Sophies-mor skrev:At jeg nu får en lille notifikation, oppe på klokken ved siden af pb'-ikonet, hver gang, der er skrevet i en tråd, jeg har skrevet i.
Kan det slås fra?

Ja, gå ind i tråden og vælg "Stop med at følge" (mener jeg det hedder) - oppe i toppen under "Fora".

Men, jeg har ikke ændret indstillinger og før her kl.... 22?-ish har det ikke været noget. Kun, hvis der var svaret på indlæg, som jeg havde skrevet eller liket/grønnet.
:gruble:

Men tak :)
0
Billede SÅ kom bananen!

:sur: Hævnrødbede :-D
Brugeravatar
Kattefjæs

Indlægaf Kattefjæs » 19. jul 2016, 22:14

Sophies-mor skrev:
Kattefjæs skrev:
Kattefjæs skrev:
Kan det slås fra?

Men, jeg har ikke ændret indstillinger og før her kl.... 22?-ish har det ikke været noget. Kun, hvis der var svaret på indlæg, som jeg havde skrevet eller liket/grønnet.

Jeg har kartoffelhænder og kommer relativt ofte til at overvåge noget uden at ønske det. Opdager det først når der kommer notifikationer fra random tråde. :lol:
0
Brugeravatar
Sophies-mor

Indlægaf Sophies-mor » 19. jul 2016, 22:41

Kattefjæs skrev:
Sophies-mor skrev:
Kattefjæs skrev:
Kattefjæs skrev:
Kan det slås fra?

Jeg har kartoffelhænder og kommer relativt ofte til at overvåge noget uden at ønske det. Opdager det først når der kommer notifikationer fra random tråde. :lol:

Alle trådene, jeg får "der er skrevet" notifikationer fra, der ser det sådan her ud - og det er da den, I siger, at jeg deaktivere på, ikke??
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Billede SÅ kom bananen!

Brugeravatar
Kattefjæs

Indlægaf Kattefjæs » 20. jul 2016, 05:27

Sophies-mor skrev:Alle trådene, jeg får "der er skrevet" notifikationer fra, der ser det sådan her ud - og det er da den, I siger, at jeg deaktivere på, ikke??

Jo, sådan bør det ser ud når du IKKE overvåger en tråd.

Så er der nisser på spil. :jule: Du må hellere spørge Patrick.
0
Brugeravatar
Sophies-mor

Indlægaf Sophies-mor » 20. jul 2016, 07:05

Kattefjæs skrev:
Sophies-mor skrev:Alle trådene, jeg får "der er skrevet" notifikationer fra, der ser det sådan her ud - og det er da den, I siger, at jeg deaktivere på, ikke??

Jo, sådan bør det ser ud når du IKKE overvåger en tråd.

Så er der nisser på spil. :jule: Du må hellere spørge Patrick.

Takker :)
0
Billede SÅ kom bananen!

Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11757

Indlægaf Dirtylittledevil » 20. jul 2016, 09:59

Dirtylittledevil skrev:Naboen har smækket sin bildør 6 millioner gang nu, Bang! Bang! Bang! Så kør dog væk, eller gå ind i huset din dumme mand!

Jamen hvad fanden har den mand gang i? Han fortsætter med sig smækkeri i dag! Ja nu kan jeg så høre han bakker ud, men han smækkede seriøst sin dør 20-30 gange før dét! :forvirret:
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8429
Kontakt:

Indlægaf Ado » 20. jul 2016, 10:09

Folk, der bitcher og brokker sig hånligt over Pokémon Go.

Folk hygger sig med spillet. Uha, for en slemmer ting. Hvor vover de?
9
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 395
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 20. jul 2016, 10:13

Min hals. Hold nu op, hvor gør den ondt. Jeg er normalt ikke så pivet, men det er lige før jeg græder når jeg synker.
0
x
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5112

Indlægaf Fyrst Eberhard » 20. jul 2016, 10:34

Dirtylittledevil skrev:
Dirtylittledevil skrev:Naboen har smækket sin bildør 6 millioner gang nu, Bang! Bang! Bang! Så kør dog væk, eller gå ind i huset din dumme mand!

Jamen hvad fanden har den mand gang i? Han fortsætter med sig smækkeri i dag! Ja nu kan jeg så høre han bakker ud, men han smækkede seriøst sin dør 20-30 gange før dét! :forvirret:

Din nabo leder tankerne hen på guldfisken. For selvom det er en myte, at guldfisken kun har 3 sekunders hukommelse, kan det vel godt være tilfældet for din nabo.

Udover dét, er det derimod ikke er en myte, at guldfisken kunne spille på samme hold som regnormen og vandmanden i hjernekapacitetens laveste liga, i en kamp hvor ikke engang den røde skovsnegl og hamsteren ville gide at blive siddende til anden halvleg.
2
Peace!
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 20. jul 2016, 10:52

Fyrst Eberhard skrev:Din nabo leder tankerne hen på guldfisken. For selvom det er en myte, at guldfisken kun har 3 sekunders hukommelse, kan det vel godt være tilfældet for din nabo.

Udover dét, er det derimod ikke er en myte, at guldfisken kunne spille på samme hold som regnormen og vandmanden i hjernekapacitetens laveste liga, i en kamp hvor ikke engang den røde skovsnegl og hamsteren ville gide at blive siddende til anden halvleg.

Det giver mig en stor ro og tryghed at vide at jeg altid kan ty til dig, hvis jeg havner i dyrehjernekapacitettvivlssituationer. <3
6
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 20. jul 2016, 10:55

Min nabo vendte for øvrigt hjem igen få minutter efter han var kørt. Nu er jeg helt sikker på han er en vandmand i forklædning. Det kunne også forklare de suspekte vandpytter i hans indkørsel, som jeg er sikker på jeg ikke er den eneste der har undret mig over.
3
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5112

Indlægaf Fyrst Eberhard » 20. jul 2016, 10:58

Dirtylittledevil skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Din nabo leder tankerne hen på guldfisken. For selvom det er en myte, at guldfisken kun har 3 sekunders hukommelse, kan det vel godt være tilfældet for din nabo.

Det giver mig en stor ro og tryghed at vide at jeg altid kan ty til dig, hvis jeg havner i dyrehjernekapacitettvivlssituationer. <3

Det gælder kun ugen ud. Men vi skal nok finde ud af det, hvis det er.
3
Peace!
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10305

Indlægaf icelady » 21. jul 2016, 23:31

At jeg pludselig ikke kan se videoer på FB??????

Og nej, jeg har IKKE været inde og rode i nogle indstillinger. :D
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5033

Indlægaf Aima » 21. jul 2016, 23:58

Fucking forpulede pubertære pokemonpikhoveder, der er på pisselatterlig pokemonjagt klokken fucking lort om natten i min gade. For de LARMER. Og det er anden nat i træk jeg bliver vækket. ARGH!!
0
I'll stick with hell no's and headphones...

Tilbage til "Generelt"