Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1222
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 10401

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 25. jul 2016, 10:52

Jeg har en idé om, at min kæreste ikke kan lide ærter og majs.
Ingen af os forstår hvorfor og han kan godt lide begge dele :lol:
3
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Muddi
Kort karma: 63
Likede indlæg: 228

Indlægaf Muddi » 25. jul 2016, 10:56

Har lige købt den nye iphone SE. Har så lige opdaget, at jeg ikke kan bruge mit gamle simkort og skal have et nyt. Altså kan jeg ikke komme til at lege med den nye fon idag. :(
0
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 202
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 4513

Indlægaf decibell » 25. jul 2016, 10:58

dgd2007 skrev:
decibell skrev:[...]
At jeg så nu har vendt det om (måske pga. al det mørke chokolade? :D ), er en helt anden sag.
[...]

Nej det er det da ikke - det viser jo netop, at man bare skal blive ved :)

Jeg er blevet hjernevasket. :nerve:
2
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7799

Indlægaf ShuruQ » 25. jul 2016, 11:08

At jeg har fået den her på hjernen:

Det værste er (ca. 50 sekunder henne) at jeg kun hører "Macavity, Macavity". Navnet og melodien har kørt på ustandselig repeat siden jeg vågnede :stoned:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 218
Likede indlæg: 1680

Indlægaf Pityt » 25. jul 2016, 11:35

At min vikar på jobbet ikke kan være der de sidste 3 dage af min ferie...hvilket betyder, at jeg vender tilbage til lort og møgbunker! Det var derfor der skulle være vikar for mig...så jeg kunne nyde min ferie uden at frygte hvad jeg vender tilbage til.... :cuss:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 288
Likede indlæg: 5627

Indlægaf Fyrst Eberhard » 25. jul 2016, 20:47

Håndværkere, der ikke magter at være på plads til tiden. Irritation bliver dog afløst af hvidglødende raseri, når det viser sig, at grunden til deres fravær skyldes at deres Kansas-røv ikke har forladt bilsædet, selvom bilen er ankommet en halv time forinden. Jeg er ikke ekspert, men måske man kunne vente med at sidde i bilen og trykke Wienerbrød og Cocio ned i halsen, til man rent faktisk har pause.

Det er fandeme et mærkeligt folkefærd.
2
Peace!
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 36
Likede indlæg: 264

Indlægaf Prosperity74 » 25. jul 2016, 21:57

Varmen i de her dage, hvilket resulterer i at jeg bliver "tung" i hovedet og får hovedpine :(
2
Brugeravatar
Anlewi
Kort karma: 31
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 414

Indlægaf Anlewi » 26. jul 2016, 04:10

Min mangle mulighed for at gå, glæder mig til om ca 7 uger når jeg må begynde st støtte på benet igen
0
:love: lige børn leger godt - skæve børn har det sjovere :love:
derived242
Kort karma: 2
Likede indlæg: 24

Indlægaf derived242 » 26. jul 2016, 04:52

Muddi skrev:Har lige købt den nye iphone SE. Har så lige opdaget, at jeg ikke kan bruge mit gamle simkort og skal have et nyt. Altså kan jeg ikke komme til at lege med den nye fon idag. :(

Du kan klippe eller skære et eksisterende simkort til at passe i nano format hvis du har mod på det. Skabeloner kan findes online.
1
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 275
Likede indlæg: 3833

Indlægaf Lemonella » 26. jul 2016, 05:55

At jeg nu igen igen, skal vaske hovedpuder og tæpper fordi vi har gennemsvedt det om natten. Det tager jo en krig, at tørre sådan nogen hovedpuder i den luftfugtighed der er lige nu. :cuss:
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 581
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10936

Indlægaf icelady » 28. jul 2016, 12:37

Boligforeningen...

Os, der var den ene part i klagen i Boligklagenævnet fik efterfølgende at vide, at Boligforening IKKE ville tage klager over min nabo til efterretning, fordi det netop havde været i Boligklagenævn...

Men de vil søreme gerne tage klager fra hende over os, alvorligt :rulle:
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7799

Indlægaf ShuruQ » 28. jul 2016, 20:43

Jeg sidder og ser et program om en gidseltagning. Skuespillere, men med rigtige optagelser fra dengang. Ham gidseltagerens, hans stemme, den er mere hysterisk end Adolf Hitlers, på de der gamle optagelser. Programmet er spændende, og jeg vil gerne se enden på det, men for fanden, selv om jeg har skruet ret meget ned summer det helt i mit hoved.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
paint
Kort karma: 116
Likede indlæg: 2795

Indlægaf paint » 28. jul 2016, 22:11

Jeg har brokket mig over det før, men for fanden, hvor er det irriterende. Hvorfor kan diverse krydstogtsskibe, ikke forlade Københavns Havn uden at skulle fyre nogle enorme trut af?

Jeg passer en kat for nogle venner som er på ferie (igen, igen). Den har været her før, men skal lige vænne sig til det, hver gang. Dét havde den lige gjort og lå fredeligt, her i fodenden af min sofa og sov, mens den klamrede sig til min ene bare fod. (en sær vane den har).
Min altandør står åben og pludselig, kommer et enormt brøl drønende ind i stuen, fra en ski.. krydstogtsskib. Katten fik et chok, vågnede og rev mig i foden.
Det blev jeg til gengæld forskrækket over og hev foden til mig, hvilket gjorde katten endnu mere forskrækket, så den bed mig i foden. :sur:
6
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 288
Likede indlæg: 5627

Indlægaf Fyrst Eberhard » 29. jul 2016, 09:55

At TV2 NEWS ikke bare holder sig til fakta, når de dækker terror.

Når de går i BREAKING ligner TV-skærmen mest af alt en tilbudsavis fra Netto, fyldt med ofte uaktuelle oplysninger. Alle teorier får fuldstændig frit spil, og der gættes til højre og venstre. Alt imens man samtidig er håbløst bagud informationsmæssigt, i forhold til andre nyhedsmedier. Det er ødelæggende, fordummende og umuligt som seer, at skelne mellem fakta og værternes overgearet iver.

Under München-episoden, LIGE efter der var forlydende om, at gerningsmanden havde råbt "I skide tyrkere", spørger TV2-NEWS-vært et øjenvidne: "Var der nogen der råbte "Allah er stor"?"

For 5 år siden fik Niels Brinch også sagt "islamisk terror" om Breivik.

Det er så useriøst!
6
Peace!
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 179
Likede indlæg: 1037

Indlægaf Æble » 29. jul 2016, 09:58

Fyrst Eberhard skrev:At TV2 NEWS ikke bare holder sig til fakta, når de dækker terror.

Når de går i BREAKING ligner TV-skærmen mest af alt en tilbudsavis fra Netto, fyldt med ofte uaktuelle oplysninger. Alle teorier får fuldstændig frit spil, og der gættes til højre og venstre. Alt imens man samtidig er håbløst bagud informationsmæssigt, i forhold til andre nyhedsmedier. Det er ødelæggende, fordummende og umuligt som seer, at skelne mellem fakta og værternes overgearet iver.

Under München-episoden, LIGE efter der var forlydende om, at gerningsmanden havde råbt "I skide tyrkere", spørger TV2-NEWS-vært et øjenvidne: "Var der nogen der råbte "Allah er stor"?"

For 5 år siden fik Niels Brinch også sagt "islamisk terror" om Breivik.

Det er så useriøst!

Og alle deres tåbelige spørgsmål til folk de møder i området. Jeg er da så ligeglad hvad en eller anden tilfældig mener om det der er sket.
0

Tilbage til "Generelt"