Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 35
Likede indlæg: 244

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Prosperity74 » 25. jul 2016, 21:57

Varmen i de her dage, hvilket resulterer i at jeg bliver "tung" i hovedet og får hovedpine :(
2
Brugeravatar
Anlewi
Kort karma: 28
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 390

Indlægaf Anlewi » 26. jul 2016, 04:10

Min mangle mulighed for at gå, glæder mig til om ca 7 uger når jeg må begynde st støtte på benet igen
0
:love: lige børn leger godt - skæve børn har det sjovere :love:
derived242
Kort karma: 2
Likede indlæg: 24

Indlægaf derived242 » 26. jul 2016, 04:52

Muddi skrev:Har lige købt den nye iphone SE. Har så lige opdaget, at jeg ikke kan bruge mit gamle simkort og skal have et nyt. Altså kan jeg ikke komme til at lege med den nye fon idag. :(

Du kan klippe eller skære et eksisterende simkort til at passe i nano format hvis du har mod på det. Skabeloner kan findes online.
1
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3566

Indlægaf Lemonella » 26. jul 2016, 05:55

At jeg nu igen igen, skal vaske hovedpuder og tæpper fordi vi har gennemsvedt det om natten. Det tager jo en krig, at tørre sådan nogen hovedpuder i den luftfugtighed der er lige nu. :cuss:
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 556
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10340

Indlægaf icelady » 28. jul 2016, 12:37

Boligforeningen...

Os, der var den ene part i klagen i Boligklagenævnet fik efterfølgende at vide, at Boligforening IKKE ville tage klager over min nabo til efterretning, fordi det netop havde været i Boligklagenævn...

Men de vil søreme gerne tage klager fra hende over os, alvorligt :rulle:
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 28. jul 2016, 20:43

Jeg sidder og ser et program om en gidseltagning. Skuespillere, men med rigtige optagelser fra dengang. Ham gidseltagerens, hans stemme, den er mere hysterisk end Adolf Hitlers, på de der gamle optagelser. Programmet er spændende, og jeg vil gerne se enden på det, men for fanden, selv om jeg har skruet ret meget ned summer det helt i mit hoved.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
paint
Kort karma: 96
Likede indlæg: 2393

Indlægaf paint » 28. jul 2016, 22:11

Jeg har brokket mig over det før, men for fanden, hvor er det irriterende. Hvorfor kan diverse krydstogtsskibe, ikke forlade Københavns Havn uden at skulle fyre nogle enorme trut af?

Jeg passer en kat for nogle venner som er på ferie (igen, igen). Den har været her før, men skal lige vænne sig til det, hver gang. Dét havde den lige gjort og lå fredeligt, her i fodenden af min sofa og sov, mens den klamrede sig til min ene bare fod. (en sær vane den har).
Min altandør står åben og pludselig, kommer et enormt brøl drønende ind i stuen, fra en ski.. krydstogtsskib. Katten fik et chok, vågnede og rev mig i foden.
Det blev jeg til gengæld forskrækket over og hev foden til mig, hvilket gjorde katten endnu mere forskrækket, så den bed mig i foden. :sur:
6
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5135

Indlægaf Fyrst Eberhard » 29. jul 2016, 09:55

At TV2 NEWS ikke bare holder sig til fakta, når de dækker terror.

Når de går i BREAKING ligner TV-skærmen mest af alt en tilbudsavis fra Netto, fyldt med ofte uaktuelle oplysninger. Alle teorier får fuldstændig frit spil, og der gættes til højre og venstre. Alt imens man samtidig er håbløst bagud informationsmæssigt, i forhold til andre nyhedsmedier. Det er ødelæggende, fordummende og umuligt som seer, at skelne mellem fakta og værternes overgearet iver.

Under München-episoden, LIGE efter der var forlydende om, at gerningsmanden havde råbt "I skide tyrkere", spørger TV2-NEWS-vært et øjenvidne: "Var der nogen der råbte "Allah er stor"?"

For 5 år siden fik Niels Brinch også sagt "islamisk terror" om Breivik.

Det er så useriøst!
6
Peace!
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 169
Likede indlæg: 893

Indlægaf Æble » 29. jul 2016, 09:58

Fyrst Eberhard skrev:At TV2 NEWS ikke bare holder sig til fakta, når de dækker terror.

Når de går i BREAKING ligner TV-skærmen mest af alt en tilbudsavis fra Netto, fyldt med ofte uaktuelle oplysninger. Alle teorier får fuldstændig frit spil, og der gættes til højre og venstre. Alt imens man samtidig er håbløst bagud informationsmæssigt, i forhold til andre nyhedsmedier. Det er ødelæggende, fordummende og umuligt som seer, at skelne mellem fakta og værternes overgearet iver.

Under München-episoden, LIGE efter der var forlydende om, at gerningsmanden havde råbt "I skide tyrkere", spørger TV2-NEWS-vært et øjenvidne: "Var der nogen der råbte "Allah er stor"?"

Det er så useriøst!

Og alle deres tåbelige spørgsmål til folk de møder i området. Jeg er da så ligeglad hvad en eller anden tilfældig mener om det der er sket.
0
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3456

Indlægaf dgd2007 » 29. jul 2016, 12:22

Fyrst Eberhard skrev:At TV2 NEWS ikke bare holder sig til fakta, når de dækker terror.

Det er så useriøst!

Jeg har i hvert fald lagt mærke til, at der tit kører diverse "forlydender" på deres rullebånd, længe efter at de er blevet afkræftet.
Men i de situationer veksler jeg altid mellem CNN og BBC (evt. ARD/ZDF/RTL hvis det er i Tyskland), så jeg tør ikke sige, hvor galt det står til. Ind imellem har de vist kun hende Frederikke til at sidde og læse udenlandske telegrammer og tweets på internettet.
2
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5135

Indlægaf Fyrst Eberhard » 29. jul 2016, 12:32

dgd2007 skrev:

Det er så useriøst!

Jeg har i hvert fald lagt mærke til, at der tit kører diverse "forlydender" på deres rullebånd, længe efter at de er blevet afkræftet.
Men i de situationer veksler jeg altid mellem CNN og BBC (evt. ARD/ZDF/RTL hvis det er i Tyskland), så jeg tør ikke sige, hvor galt det står til. Ind imellem har de vist kun hende Frederikke til at sidde og læse udenlandske telegrammer og tweets på internettet.

Ja, det er helt grotesk. De har tydeligvis taget munden for fuld med deres "Nyheder 24 timer i døgnet".

Mit problem er egentlig ikke at skifte kanal. Mit problem er, at det ikke behøver være sådan.
1
Peace!
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9242

Indlægaf Fru Sunshine » 29. jul 2016, 14:48

Den skide forbandede fucking KULDE!
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3456

Indlægaf dgd2007 » 29. jul 2016, 14:54

Fru Sunshine skrev:Den skide forbandede fucking KULDE!

Men dog! :genert:
(Herovre er det nærmest lummert.)
2
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3566

Indlægaf Lemonella » 29. jul 2016, 15:17

dgd2007 skrev:
Fru Sunshine skrev:Den skide forbandede fucking KULDE!

Men dog! :genert:
(Herovre er det nærmest lummert.)

Det føles også lidt lummert her. 24 grader på altanen med vinduerne åbne og 25 grader i stuen med vinduer og altandør åben.
1
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1964

Indlægaf Mani » 29. jul 2016, 15:24

At jeg må i Ikea igen! Og skal i køkkenkøen igen :whine: Åh, for fanden - bare vi snart var færdige med den skide ombygning!

On the bright side bliver resultatet pissefedt!
1
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'

Tilbage til "Generelt"