Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1083
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9732

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 2. aug 2016, 15:32

Måske ikke grænseløst (endnu) men jeg er noget træt af at jeg ikke kan finde det fællesvaskeri/møntvaskeri der eftersigende skulle være her i Sakskøbing. Jeg nægter at vaske i hånden det næste halve år!
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Chatsy
Kort karma: 63
Likede indlæg: 833

Indlægaf Chatsy » 2. aug 2016, 16:37

Den trælse kollega er vendt tilbage fra ferie og åh altså.

Hun og en anden kollega spekulerer over, hvem der skal tage sig af et bestemt arbejdsområde i næste uge, da hende, der ellers står for det, er på ferie. Det står godt nok ellers på vores skema, at det er mig, der skal gøre det, men jeg havde ikke tid - endsige lyst - til at bryde ind og give dem svaret, så jeg tænkte, de nok selv ville finde ud af det.
De fik da også endelig diskuteret sig frem til, at det højst sandsynligt er mig, der skal gøre det, kunne jeg høre, men så kom den irriterende kollega pludselig i tanker om, at jeg da sørme ikke ved, hvordan arbejdet skal gøres. Det var den anden kollega åbenbart ikke klar over og synes, det er skørt at lade mig udføre arbejdet, hvis jeg ikke er lært op i det og det nok var en god idé at få afklaret med mig, om det vitterlig er tilfældet.
Det tog den irriterende kollega så som en vedtagelse for, at jeg ikke aner en kæft om arbejdsområdets fremgangsmåde og da jeg var færdig med min ekspedition af en kunde, kom hun straks op til mig med en udskrift med om arbejdsområdet, og sagde at når jeg nu skal udføre arbejdet i næste ud, så vil udskriften være rigtig relevant for mig at støtte mig til, for der kommer nogen gange nogle pop-up'ere som kan forvirre.

Jeg kiggede dumt på hende og spurgte "Såsom?"
Hun svarede "Yes, og ellers så spørger du bare, ing?", vendte sig om og gik.
"Det virker sgu ikke lovende, når du ikke engang kan svare på mit spørgsmål" kommenterede jeg tørt, men det tror jeg så heller ikke, at hun hørte.

Havde hun da bare lige spurgt mig "Det arbejde, du skal afløse for i næste uge - er du blevet lært op i det?", kunne hun spare en masse besvær, da JO, GU FANDEN ER JEG DA LÆRT OP I DET

Udskriften, hun gav mig, har i øvrigt ikke en hujende fis at gøre med arbejdsområdets fremgangsmåde (det er kun sådan en overordnet forklaring på nylige ændringer, som ikke har betydning for selve det arbejdes fremgangsmåde, som jeg skal afløse for), så hvordan hun havde forestillet sig, at jeg kunne bruge det til nogen form for hjælp, går over min fatteevne. Det skal så lige siges, at hun også havde bildt sig ind, at jeg ikke havde læst dokumentet, bare fordi jeg tidligere havde svaret nej til at få den udskrevet - og hun var ikke interesseret i at høre, hvorfor jeg ikke havde udskrevet det; fordi jeg havde læst det og vurderet at der ikke står noget nævneværdigt, der er værd at spilde udskriftspapir på.

Allerede efter to dage er jeg ved at få patter så lange.
1
Mutter70
Kort karma: 1
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 30

Indlægaf Mutter70 » 2. aug 2016, 19:09

At jeg skulle skrive et eller andet herinde, men nu kan jeg ikke huske hvad.
3
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 458
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 4971

Indlægaf Delfin » 2. aug 2016, 19:21

Bøtte skrev:At en eller anden idiot har fået den dumme ide at sætte mærkesedler i de gravid-strømpebukser, jeg bruger. :sur:

Det irriterer mig, at jeg ikke kan regne ud, hvad du mener. Er der ikke altid mærkesedler i tøj?
2
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 602
Likede indlæg: 3083

Indlægaf Bøtte » 2. aug 2016, 19:46

Delfin skrev:
Bøtte skrev:At en eller anden idiot har fået den dumme ide at sætte mærkesedler i de gravid-strømpebukser, jeg bruger. :sur:

Det irriterer mig, at jeg ikke kan regne ud, hvad du mener. Er der ikke altid mærkesedler i tøj?

Jeg tror aldrig jeg har haft strømpebukser med mærkesedler.

Det er der i hvert fald ikke i de første, jeg købte (og heller ikke dem jeg brugte før jeg blev gravid).
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 891
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 8590

Indlægaf Daine » 2. aug 2016, 19:47

At jeg ikke kan hoppe i sjip :sur: Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at løfte futterne simultant, der er altid forsinkelse på den ene af dem.

Nu stirrer jeg mig helt blind på ordene. Hedder det ikke 'hoppe i sjip'? Det lyder pludselig helt forkert.
0
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
ina
Kort karma: 194
Likede indlæg: 1017

Indlægaf ina » 2. aug 2016, 19:56

Daine skrev:At jeg ikke kan hoppe i sjip :sur: Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at løfte futterne simultant, der er altid forsinkelse på den ene af dem.

Nu stirrer jeg mig helt blind på ordene. Hedder det ikke 'hoppe i sjip'? Det lyder pludselig helt forkert.

Hedder det ikke enten at hoppe i sjippetov eller at sjippe?
6
Brugeravatar
inactiveOlive
Kort karma: 0
Likede indlæg: 4

Indlægaf inactiveOlive » 2. aug 2016, 19:56

Daine skrev:At jeg ikke kan hoppe i sjip :sur: Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at løfte futterne simultant, der er altid forsinkelse på den ene af dem.

Hedder det ikke bare "at sjippe"? :) :gruble:
2
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 458
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 4971

Indlægaf Delfin » 2. aug 2016, 19:59

Bøtte skrev:
Delfin skrev:

Jeg tror aldrig jeg har haft strømpebukser med mærkesedler.

Det er der i hvert fald ikke i de første, jeg købte (og heller ikke dem jeg brugte før jeg blev gravid).

Ok det troede jeg, men jeg bruger heller ikke strømpebukser
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 233
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 4045

Indlægaf HappyPaww » 2. aug 2016, 20:04

Er det ikke bare, at klippe mærket ud..?
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 891
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 8590

Indlægaf Daine » 2. aug 2016, 20:15

ina skrev:

Hedder det ikke enten at hoppe i sjippetov eller at sjippe?

Jeg skrev faktisk først det med at hoppe i sjippetov, men synes så ikke det gav mening heller :genert:

Men uanset om det er det ene eller det andet, kan jeg ikke finde ud af det. Lortetov :sur:
1
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 602
Likede indlæg: 3083

Indlægaf Bøtte » 2. aug 2016, 20:22

HappyPaww skrev:

Er det ikke bare, at klippe mærket ud..?

Så irriterer den rest der er tilbage. De skal pilles ud med en opsprætter, men så er jeg bange for der går hul i dem.
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 301
Likede indlæg: 6427

Indlægaf Fyrst Eberhard » 2. aug 2016, 21:53

Hvorfor skal facere for enhver pris stå, hvor myldretiden har allermest tryk på. Hvor folk skal nå en helvedes masse, såsom toge og hjem. Jeg bliver sindssyg af den der forloren gensynsglæde; "Heeeeeeeeej, har du tid et øjeblik?"

Røv klø/korte arme.
8
Peace!
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 317
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1687

Indlægaf Æske » 2. aug 2016, 22:13

En mærkelig besked, jeg skal tage stilling til.
0
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2209

Indlægaf Guilded_Lily » 2. aug 2016, 23:32

At det lykkedes mig at falde i søvn, drømme noget besynderligt om Meryl Streep og hendes påstand om, at mine knyster sagtens kunne være i hendes stiletter (??), så vågnede jeg for tre kvarter siden og er bare plingvågen! Alarmen bimler om fire timer. Yes, my boys! :rulle:
Senest rettet af Guilded_Lily 3. aug 2016, 05:10, rettet i alt 1 gang.
0

Tilbage til "Generelt"