Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1223
Likede indlæg: 18386

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. aug 2016, 09:45

Folk der bare lader autocorrect styre hvad det er de sender ud i verden på skrift, uden lige at få tjekket det igennem. Jeg gider simpelthen ikke at læse mere af den slags, så når jeg møder en tekst med "Jeg hakkebøffer at I alle havde en god DagliBrugsen" så er jeg begyndt at springe det over.
10
I'm a social vegan. I avoid meet.
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 684
Likede indlæg: 3949

Indlægaf Bøtte » 28. aug 2016, 12:27

Altdå hvor længe sover I lige? :-D
Jeg havde været oppe i flere timer da tordenvejret stod på.
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1047
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 11672
Kontakt:

Indlægaf Ado » 28. aug 2016, 13:56

Bøtte skrev:Altdå hvor længe sover I lige? :-D

09:30. :lun:
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 372
Likede indlæg: 5750

Indlægaf Lemonella » 28. aug 2016, 14:04

Jeg stod op 06:30 og ingen torden før ved 12:00 tiden. :)
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 447
Likede indlæg: 4187

Indlægaf Pandesteg » 28. aug 2016, 14:08

Tror den var omkring 5:30-6 her. Så tidligt står jeg sgu ikke op på en søndag! :D
1
I don't follow rules. I follow dogs. On Instagram.
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 218
Likede indlæg: 4671

Indlægaf Sangius » 28. aug 2016, 14:14

Her tordnede det var ca. kl 2-3 stykker til 7-8 om morgenen. Jeg sover alligevel ikke om natten (den søde ventetid, 3. trimester), så jeg lå og hyggede mig gevaldigt med at kigge på lysglimt og lytte til regnen sile. Jeg elsker tordenvejr. <3
3
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 733
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 10726

Indlægaf LadyFox » 28. aug 2016, 14:15

Jeg tænker det ikke er noget unormalt i at stå op EFTER solen her i sommermånederne? :P
0
"You used to call me on my cell phone,
Late night when you need my love"
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1047
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 11672
Kontakt:

Indlægaf Ado » 28. aug 2016, 14:23

At jeg har voldsomt lyst til sex. Sådan rigtig svedig beskidt sex. Fandeme uretfærdigt, at der ikke lige er en kæreste på sådan en søndag.
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Aspargsen
Kort karma: 57
Likede indlæg: 1374

Indlægaf Aspargsen » 28. aug 2016, 14:49

Så længe som det overhoved er muligt :træt: :klap: :banan: :dance:
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 265
Likede indlæg: 2209

Indlægaf Pityt » 28. aug 2016, 17:13

At mine blendere tilsyneladende har begået kollektivt harakiri :cuss:
Jeg havde lyst til hummus,- min almindelige blender stod af efter et par sekunder, så jeg tog stavblenderen frem. Den holdt 5 sekunder!
Så nu har jeg ingen blendere OG min hummus var temmelig "grov" :rulle:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 218
Likede indlæg: 4240

Indlægaf sigge » 29. aug 2016, 11:36

At min kollega har samme ringetone som mig, og hun har skruet så højt op for sin, at selvom hun sidder i den modsatte ende af lokalet, tror jeg, det er min telefon (som står ret lavt), der ringer, hver gang hendes gør. Og jeg havde den først, så jeg vil ikke skifte. :-D
2
Sjo
Kort karma: 63
Likede indlæg: 1010

Indlægaf Sjo » 29. aug 2016, 11:51

Nedenstående korrespondance mellem mig og chef. Jeg forventes at give 8 timer til socialt samvær - udenløn? Det tror jeg s'gu ikke, at jeg gider at deltage i.

Hej Sjo

Det er ikke et arrangement som afregnes – hverken i den ene eller den anden retning.

Vi holder alle sammen fri kl 12, og det der ligger efter arbejdstid må påregnes som social samvær med kollegaer.

Mvh Chef

Hej Chef,

Hvordan afregnes dette, som overarbejde? Det ser ud som om I regner med, at man deltager hele aftenen frem til kl 22? Det er jo 8 timer mere end, vi normalt arbejder.

//Sjo

Kære kollegaer

Så er vi klar til at løfte sløret for vores fælles dag i privatkundecentret  Nederst i mailen finder i en Doodle, som i bedes tilmelde jer i snarest muligt - dog senest fredag d. 2 september kl. 12.00.

Vores ønske med dagen er at samle os alle til en sjov, hyggelig og festlig dag hvor vi er sammen og lærer hinanden at kende på kryds og tværs af alle teams - nye som gamle.

Denne dag foregår IKKE på en kontorstol!
I eftermiddagstimerne skal vi nemlig lege, klatre, køre på MTB og på ATV  Det bliver en sjov og aktiv dag under åben himmel – så påklædning er ”outdoor efter vejrforholdene”. Vi skal være i smukke omgivelser på Dittendatten kun få minutters kørsel fra motorvejsafkørsel E45
Efter vores aktiviteter starter vi grillen op og nyder mad, drikke og skønne kollegaers samvær frem til kl. 22.00. Vi klæder ikke om til spisning – vi kommer som vi er 

Der er fælles busafgang fra HOKT kl. 12.15 og retur igen fra Dittendatten kl. 22.00. Bemærk, at vi denne dag ikke spiser frokost i kantinen, men starter samlet med sandwich når vi ankommer til Dittendatten .
0
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 275
Likede indlæg: 4248

Indlægaf Juki » 29. aug 2016, 11:54

Sjo skrev:Nedenstående korrespondance mellem mig og chef. Jeg forventes at give 8 timer til socialt samvær - udenløn? Det tror jeg s'gu ikke, at jeg gider at deltage i.

Hej Sjo

Det er ikke et arrangement som afregnes – hverken i den ene eller den anden retning.

Vi holder alle sammen fri kl 12, og det der ligger efter arbejdstid må påregnes som social samvær med kollegaer.

Mvh Chef

Hej Chef,

Hvordan afregnes dette, som overarbejde? Det ser ud som om I regner med, at man deltager hele aftenen frem til kl 22? Det er jo 8 timer mere end, vi normalt arbejder.

//Sjo

Kære kollegaer

Så er vi klar til at løfte sløret for vores fælles dag i privatkundecentret  Nederst i mailen finder i en Doodle, som i bedes tilmelde jer i snarest muligt - dog senest fredag d. 2 september kl. 12.00.

Vores ønske med dagen er at samle os alle til en sjov, hyggelig og festlig dag hvor vi er sammen og lærer hinanden at kende på kryds og tværs af alle teams - nye som gamle.

I eftermiddagstimerne skal vi nemlig lege, klatre, køre på MTB og på ATV  Det bliver en sjov og aktiv dag under åben himmel – så påklædning er ”outdoor efter vejrforholdene”. Vi skal være i smukke omgivelser på Dittendatten kun få minutters kørsel fra motorvejsafkørsel E45
Efter vores aktiviteter starter vi grillen op og nyder mad, drikke og skønne kollegaers samvær frem til kl. 22.00. Vi klæder ikke om til spisning – vi kommer som vi er 

Der er fælles busafgang fra HOKT kl. 12.15 og retur igen fra Dittendatten kl. 22.00. Bemærk, at vi denne dag ikke spiser frokost i kantinen, men starter samlet med sandwich når vi ankommer til Dittendatten .

Det gad jeg godt nok heller ikke :genert:
0
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 275
Likede indlæg: 4248

Indlægaf Juki » 29. aug 2016, 11:59

Det irriterer mig helt vildt at jeg er vågen på 25.-26. time, men ikke er træt nok til at sove :cuss:

Jeg er træt i kroppen og mat i betrækket, så jeg orker ikke rigtig noget, men kan jeg sove? Nej da. :rulle:
0
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1605
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 14565

Indlægaf kidkomb » 29. aug 2016, 12:20

Juki skrev:
Sjo skrev:Nedenstående korrespondance mellem mig og chef. Jeg forventes at give 8 timer til socialt samvær - udenløn? Det tror jeg s'gu ikke, at jeg gider at deltage i.

Hej Sjo

Mvh Chef

Hej Chef,

//Sjo

Kære kollegaer

Det gad jeg godt nok heller ikke :genert:

Hvorfor?
Jeg tror ikke jeg forstår det overhovedet?
Det er en hyggelig dag, hvor man kommer tættere på sine kolleger og laver alt mulig sjovt.
Og hvis man er fornærmet kan man vel lade være med at komme?
Ej, jeg synes det er mega mærkeligt.
Måske er der et eller andet jeg har misset ved historien.
19
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.

Tilbage til "Generelt"