Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10262

Moderator

Indlægaf icelady » 9. nov 2015, 22:25

Hvis I finder indlæg, som I finder stødende så skriv direkte til personen eller anmeld dem.
Det her har afsporet tråden, og vi ser gerne, tråden vender tilbage på sporet.

Tak. Mod-team.
8
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Only Me
Kort karma: 25
Likede indlæg: 157

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Only Me » 10. nov 2015, 00:12

At jeg skal nå at skrive to sæt noder på en dag. :gisp:
0
Altid glad for at hjælpe. :)
Brugeravatar
Chatsy
Kort karma: 45
Likede indlæg: 669

Indlægaf Chatsy » 10. nov 2015, 07:10

Mine gamle kollegaer irriterer mig grusomt. Magen til konfliktsky, hykleriske mennesker, som de viste sig at være. Er helt ked af at jeg måtte opsige mit gamle job bl.a. pga. deres manglende støtte og pillen navle.
Og så min gamle chef, der var en bindegal, psyko-kælling der efter at have overtaget firmaet, havde interesse i at luge ud blandt dem, hun ikke kunne lide (herunder mig og et par andre, fordi vi ikke var forgabt i hendes selvforherligende postulater og ævl om at vi da endelig bare skal komme til hende, hvis der er noget. Hun sagde så bare ikke, at hvis det var fordi vi var uenige med hende, så skulle vi ikke vove det for så ville hun tage alle vores ansvarsområder væk fra os, køre personlig hetz og opfordre os til at sige op. At hun drev to af os til en sygemelding og derefter fuskede med timerne, var så en detalje hun ikke havde regnet med, jeg ville opdage. Surt show for hende). Det irriterer mig, at den slags mennesker findes, men sådan er den voksne verden vel bare nogen gange.
Senest rettet af Chatsy 10. nov 2015, 17:46, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 195
Likede indlæg: 1977

Indlægaf lillebjoern » 10. nov 2015, 08:35

GnueN skrev:Ok, fair nok... Så lad mig lige høre engang. Når du skriver følgende:

lillebjoern skrev:At nogle debattører herinde åbenbart får fripas til at svine andre - og andre, der gør det samme, får verbale prygl over det. Jeg elsker at være herinde på den ny debat, men jeg kan godt nok (stadig) mærke hvor stor line nogle debattører får af andre.

og

lillebjoern skrev:Jeg har bare, som nævnt, følt, at nogen får længere snor end andre. Og det synes jeg er en lidt ærgerlig tendens. Det er ikke noget, jeg regner med bliver gjort noget ved, og jeg har ikke tænkt mig at starte rygter i krogene, som jeg synes I får det til at lyde som om.

... hvem ER det så helt præcist, du mener, får "stor line" og af hvem? Altså, hvem herinde - hvis ikke det er moderationen på stedet, du brokker dig over - kan så give nogen længere line end andre? Og det manglende adressat taget i betragtning, hvordan kan du så forvente, at nogen læser dét som andet end "godt JEG ikke er passiv-aggressiv - i modsætning til visse andre..." ?

Altså, hvad ER det helt præcist du mener foregår herinde? At nogen sviner nogen, men ikke sviner andre, som burde svines? Jeg forstår det ikke - og jeg forstår ikke hvad formålet skulle være med at nedtone din tydelige irritation - i en tråd om, hvad som irriterer dig grænseløst - over... hvad var det nu... at nogen (igen: hvem?) slipper afsted med noget (igen: hvad?). Kan du selv finde hoved og hale i det dér? :forvirret2:

Det er godt du har det sjovt med det. Skidesjovt.

Jeg er fandeme ked af at blive angrebet på den her måde. Jeg kan godt skrive konkrete navne, men jeg har ikke lyst til at hænge nogen ud. Til dine spørgsmål, så mener jeg, at jeg synes nogen får lov til at svine andre i høj grad, og andre, der gør det ikke samme, ikke får lov. Altså, de bliver bashet af andre debattører. Det er præcist det jeg mener – værsgo'.

Hvad er helt seriøst formålet med at bashe mig så meget? Aima har talt, I know, og *gosh* jeg talte ikke så pænt til hende, og så er der åbenbart intet at stille op – så er der fribillet til at angribe mig fra alle sider. Der var sjovt nok ingen kommentarer (andre end opbakkende) før hun kommenterede det.

Tror du ikke jeg har fattet, at jeg ikke må skrive sådan noget herinde? Eller har du bare tænkt dig at blive ved? Var diskussionen ikke slut? Eller du skulle måske liiiige vade det i lidt mere?
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
HappyQ
Kort karma: 112
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 758

Indlægaf HappyQ » 10. nov 2015, 09:55

Min ældste datters kæreste.
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10262

Moderator

Indlægaf icelady » 10. nov 2015, 10:10

Jeg gentager lige det her:

Hvis I finder indlæg, som I finder stødende så skriv direkte til personen eller anmeld dem.
Det her har afsporet tråden, og vi ser gerne, tråden vender tilbage på sporet.

Tak. Mod-team.
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 446
Likede indlæg: 3304

Indlægaf Kommodedyret » 10. nov 2015, 17:51

Når min antivirus fornyer sig selv uden mit samtykke, og trækker 100dollars på min konto, og overtrækker min kassekredit så banken bliver sur.
FOR helved, jeg er så sur på alt hvad der har med penge at gøre, de er sgu roden til alt ondt.

Edit: nå ja, og så har deres kundeservice selvfølgelig lukket for længst, så jeg skal vente til i morgen med at skælde dem ud. :cuss: Sur.
0
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 254
Likede indlæg: 4239

Indlægaf Flora » 10. nov 2015, 19:01

At to i familien fylder rundt/halvrundt i denne måned, så nu skal jeg bruge de næste to weekender på suppe-steg-is-familie-tamtam med hele den pukkelryggede. Magter det virkelig ikke :wacko: :panik: :nerve:
1
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 317
Likede indlæg: 3413

Indlægaf dgd2007 » 10. nov 2015, 19:23

Flora skrev:At to i familien fylder rundt/halvrundt i denne måned, så nu skal jeg bruge de næste to weekender på suppe-steg-is-familie-tamtam med hele den pukkelryggede. Magter det virkelig ikke :wacko: :panik: :nerve:

Det er da også ubetænksomt :D

Nu er han heldigvis blevet voksen, men vi har en nevø, der har fødseldag mellem jul og nytår ... så hver gang man lige troede, man skulle slappe af efter juleræset, så skulle man til føs'da' :wacko:

Stakkels barn, for øvrigt ... ikke lige det mest lukrative tidspunkt at fødselsdag på ... sådan rent gavemæssigt ;)
Senest rettet af dgd2007 10. nov 2015, 19:26, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Flora

Indlægaf Flora » 10. nov 2015, 19:24

dgd2007 skrev:
Flora skrev:At to i familien fylder rundt/halvrundt i denne måned, så nu skal jeg bruge de næste to weekender på suppe-steg-is-familie-tamtam med hele den pukkelryggede. Magter det virkelig ikke :wacko: :panik: :nerve:

Det er da også ubetænksomt :D

Jep. Det kunne de eddermame godt have timet noget bedre :D
0
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 522
Likede indlæg: 2423

Indlægaf Bøtte » 10. nov 2015, 21:01

dgd2007 skrev:Det er da også ubetænksomt :D

Nu er han heldigvis blevet voksen, men vi har en nevø, der har fødseldag mellem jul og nytår ... så hver gang man lige troede, man skulle slappe af efter juleræset, så skulle man til føs'da' :wacko:

Stakkels barn, for øvrigt ... ikke lige det mest lukrative tidspunkt at fødselsdag på ... sådan rent gavemæssigt ;)

Med et barn, der har fødselsdag tre dage før jul, bliver jeg simpelthen så ked af sådanne udmeldinger. Det er sgu da ikke min datters skyld (og heller ikke min, for hun skulle faktisk først komme midt i januar), at hun har fødselsdag der lige før jul. Det er jo ikke noget man planlægger for at irritere familien, eller planlægger i det hele taget, ja, man kan planlægge udenom, men det gør man jo heller ikke, når man brændende ønsker sig et barn.
Og nu hvor vi har brugt et pænt stykke tid på at lave en søskende uden den store succes, er jeg faktisk fuldstændig ligeglad med hvornår den kommer, bare den kommer. Om så det er juleaften!

Og ja, der kom lige en masse (uberettiget) galde, men jeg har netop forklaret min datter, at farfar ikke kommer til hendes fødselsdag (han gider nemlig ikke fordi det er tæt på jul), endnu kan jeg sige at han ikke kan, fordi han skal noget andet, men om få år opfatter hun da hvorfor han melder afbud. Og det er synd, for hun er da om nogen uden skyld i, hvornår hun har fødselsdag.

... og nu skal jeg nok trække min kæphesttilbage i stalden :genert:
3
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6821

Indlægaf Daine » 10. nov 2015, 22:20

At jeg er nødt til at møde lidt i halv otte i morgen tidlig. Jeg havde lige planlagt at DENNE uge skulle være den første i flere måneder, hvor jeg mødte til normal tid hele ugen. Men nu kommer der så en TDC tekniker og skal skifte en internet-router-dims-noget og han kommer mellem 7.30 og 16 ...
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Flora

Indlægaf Flora » 10. nov 2015, 22:22

Daine skrev:At jeg er nødt til at møde lidt i halv otte i morgen tidlig. Jeg havde lige planlagt at DENNE uge skulle være den første i flere måneder, hvor jeg mødte til normal tid hele ugen. Men nu kommer der så en TDC tekniker og skal skifte en internet-router-dims-noget og han kommer mellem 7.30 og 16 ...

Det er altid så dejligt når den slags mennesker kan give SÅ præcist et tidspunkt :sarkasme:
1
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6821

Indlægaf Daine » 10. nov 2015, 22:26

Flora skrev:
Daine skrev:At jeg er nødt til at møde lidt i halv otte i morgen tidlig. Jeg havde lige planlagt at DENNE uge skulle være den første i flere måneder, hvor jeg mødte til normal tid hele ugen. Men nu kommer der så en TDC tekniker og skal skifte en internet-router-dims-noget og han kommer mellem 7.30 og 16 ...

Det er altid så dejligt når den slags mennesker kan give SÅ præcist et tidspunkt :sarkasme:

Jep. Jeg kan godt gå med til, at det kan være svært at komme med er nøjagtigt tidspunkt, men kunne de så ikke arbejde i 4-timers intervaller? Mellem 8 & 12 eller 12 & 16, det var noget nemmere at forholde sig til, fremfor dagsinterval.
2
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3540

Indlægaf Lemonella » 11. nov 2015, 09:52

At min gode gamle og særdeles trofaste juicer er afgået ved døden. :trist:

Stod lige og juicede gulerødder, æbler og lidt blåbær der skulle blandes med det friskpressede appelsinsaft jeg havde presset på min elektriske citruspresser. Først sagde den underlige lyde, så lugtede den meget grimt, derefter udstødte den et "suk" , smed en røgsky i hovedet på mig og til sidst døde den bare. :(

Nu skal der altså købes en ny og det meget hurtigt. Kan ikke undværer mine små vitaminbomer her i vinter-halvåret. :panik:
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.

Tilbage til "Generelt"