Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 608
Likede indlæg: 3390

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf FruDulle » 18. aug 2016, 10:33

At jeg ikke kan kodeord til min backup computer som jeg har brug for at bruge NU!!!
0
Whatever
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 317
Likede indlæg: 3406

Indlægaf dgd2007 » 18. aug 2016, 10:38

Dirtylittledevil skrev:Fotograf i radioprogram i går, som konsekvent og mange gange fortalte om sine bedler.

Folk, der siger bedler, burde ikke have adgang til at tale i offentlige medier :gammel:
3
Brugeravatar
Vinaia
Kort karma: 12
Likede indlæg: 259

Indlægaf Vinaia » 18. aug 2016, 10:51

dgd2007 skrev:
Dirtylittledevil skrev:Fotograf i radioprogram i går, som konsekvent og mange gange fortalte om sine bedler.

Folk, der siger bedler, burde ikke have adgang til at tale i offentlige medier :gammel:

Folk, der siger bedler, burde ikke have adgang til at tale. Punktum.
4
Blessed with three dogs, a daughter, and the ability to find four-leaf clovers. :P
Brugeravatar
ina
Kort karma: 132
Likede indlæg: 709

Indlægaf ina » 18. aug 2016, 11:17

At jeg er så doven.

Og at jeg er negativ omkring mit frivillige arbejde (det ser ud til at være lidt noget andet, end der var blevet fortalt/hvad vi frivillige havde forventet).
0
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1447

Indlægaf Badesandalen » 18. aug 2016, 11:26

Bøtte skrev:At min veninde gang på gang antyder at jeg ikke har 'ret' til at synes noget er hårdt, fordi jeg kun har et barn, hun har to, og forspilder ikke en chance for at antyde, at jeg ikke aner hvad jeg snakker om, når jeg nogle gange synes hverdagen er hårdt.

Det går mig især på, fordi hun ved at jeg på nuværende tidspunkt burde have haft to børn :(

Det gør min mor også ved min søster, det er ret usympatisk. Bed hende om at flette næbbet hvis hun ikke har noget positivt at sige. :ae:
0
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 567
Likede indlæg: 5073

Indlægaf ManicNinja » 18. aug 2016, 14:30

Lemonella skrev:At Go' morgen Danmarks "madpakke-kok", står og siger "maronæse". Kom nu ind i kampen, hvor svært kan de være, at sige mayonnaise?

Christ!

Jeg overvejer at aflive hende dér kulturjournalisten Liv et-eller-andet på DR. Hun taler skrækkeligt skabet, overdrevent og tilmed med mange forkerte udtalevarianter (især 'formilie' i stedet for 'familie' irriterer mig indtil totalkløe!) Den eneste grund til, jeg ikke afliver og udstopper hende, er, at hun er en god kulturformidler.
3
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 567
Likede indlæg: 5073

Indlægaf ManicNinja » 18. aug 2016, 14:43

At rigtigt mange kunder skriver til min arbejdsplads og spørger til, om de "er berettet" til godtgørelse. Ajmen, brug nu for fanden den indvendige side af hovedet og læs, hvad du selv skriver.

... Hvis de tilmed tilføjer noget i retning af "vil I venligst tage og svarer hurtigt", får jeg den mest perfide lyst til at skrive til dem: "Det må være på sin plads, at du lærer at anvende fx nutids-r korrekt, før du kræver noget som helst. Af nogen". Eller til bare at overse deres henvendelse.

Men jeg opfører mig selvfølgelig professionelt og beretter, hvad de er berettiget til ... :fløjt:
3
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 317
Likede indlæg: 3406

Indlægaf dgd2007 » 18. aug 2016, 17:59

Jeg får fuldstændig pip af de indslag i tv-avis/nyheder, hvor journalisten taler Rip, Rap og Rup med sit indslag! Billede

Man kan næsten tælle, hvor mange stavelser journalisten siger, og hvor mange stavelser en person i indslaget siger. Og nogle gange er det nærmest én lang sætning, som siges på skift af journalisten og en i indslaget.
0
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1144
Likede indlæg: 6738

Indlægaf Wizzze » 18. aug 2016, 18:15

Vinaia skrev:
dgd2007 skrev:

Folk, der siger bedler, burde ikke have adgang til at tale. Punktum.

Måske var det ham der kanonfotografen, frede hed han vist, der var en tråd om på den gamle debat, han var vist arketypen på en der ville sige bedler :lol:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5950

Indlægaf LadyFox » 18. aug 2016, 18:17

Jeg siger bedler, men jeg siger også billeder, det svinger lidt :blush2:
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
paint
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2341

Indlægaf paint » 18. aug 2016, 18:45

ManicNinja skrev:
Lemonella skrev:At Go' morgen Danmarks "madpakke-kok", står og siger "maronæse". Kom nu ind i kampen, hvor svært kan de være, at sige mayonnaise?

Christ!

Jeg overvejer at aflive hende dér kulturjournalisten Liv et-eller-andet på DR. Hun taler skrækkeligt skabet, overdrevent og tilmed med mange forkerte udtalevarianter (især 'formilie' i stedet for 'familie' irriterer mig indtil totalkløe!) Den eneste grund til, jeg ikke afliver og udstopper hende, er, at hun er en god kulturformidler.

Hun er ingenting, i forhold til én af sportsjournalisterne, som siger "Hærehåndbold" og ikke 'Herrehåndbold". Og når cykelryttere, kører bjergkørsel, kører de, ifølge hans udtale 'bjævkørsel'. For slet ikke at nævne de journalister, der ikke kan sige 'fem', men siger 'føm' :whine:
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8452

Indlægaf 2SHY » 18. aug 2016, 18:54

Uh det er lidt som den der siger "stras" i stedet for "stress" eller "traning" i stedet for "træning"
5
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1709

Indlægaf Guilded_Lily » 18. aug 2016, 19:04

2SHY skrev:Uh det er lidt som den der siger "stras" i stedet for "stress" eller "traning" i stedet for "træning"

Haderhaderhaderhaderhaderhader! :cuss:
5
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 519
Likede indlæg: 2413

Indlægaf Bøtte » 18. aug 2016, 19:23

2SHY skrev:Uh det er lidt som den der siger "stras" i stedet for "stress" eller "traning" i stedet for "træning"

Eller terapøjt i stedet for terapeut. :tie:
5
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8452

Indlægaf 2SHY » 18. aug 2016, 19:23

Bøtte skrev:

Eller terapøjt i stedet for terapeut. :tie:

Jo tak. Jeg sidder og krummer tæer når jeg har borgere der siger det :tie:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:

Tilbage til "Generelt"