Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 317
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1689

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Æske » 20. aug 2016, 18:31

Sangius skrev:
Æske skrev:At blive blive disset af en veninde i morgen aften, der havde foreslået at vi spiste sushi fordi hun gerne vil se håndboldkampen.

Betyder det at 'disse' nogen ikke, at man taler grimt om dem/respektløst?

Muligvis :)

Hjælper "brændt af" på det? :-D
0
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3034

Indlægaf Sangius » 20. aug 2016, 18:33

Æske skrev:
Sangius skrev:
Æske skrev:At blive blive disset af en veninde i morgen aften, der havde foreslået at vi spiste sushi fordi hun gerne vil se håndboldkampen.

Det gør da veninden lidt flinkere - først læste jeg det som at hun både havde disset dig OG brændt dig af, eller noget i den stil. :D
1
Brugeravatar
Flora
Likede indlæg: 5615

Indlægaf Flora » 20. aug 2016, 18:41

Sangius skrev:
Æske skrev:
Sangius skrev:

Det gør da veninden lidt flinkere - først læste jeg det som at hun både havde disset dig OG brændt dig af, eller noget i den stil. :D

Hmm.. jeg ville også bruge ordet "disse" om at brænde nogen af :gruble:

Ikke dermed sagt at det nødvendigvis er korrekt. Bare at Æske i modsat fald ikke er alene om at være forkert på den :D
0
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3034

Indlægaf Sangius » 20. aug 2016, 18:43

Flora skrev:
Sangius skrev:
Æske skrev:
Sangius skrev:

Ikke dermed sagt at det nødvendigvis er korrekt. Bare at Æske i modsat fald ikke er alene om at være forkert på den :D

Det er i hvert fald ikke den korrekte definition af ordet på engelsk, tror jeg. Men det kan da være, at det har en ændret betydning på dansk.
Efter jeg fandt ud af, at bjørnetjeneste kan være en positiv ting, så er jeg ikke afvisende overfor noget :stoned:
1
Brugeravatar
Flora

Indlægaf Flora » 20. aug 2016, 18:58

Sangius skrev:
Flora skrev:
Sangius skrev:
Æske skrev:
Sangius skrev:

Det er i hvert fald ikke den korrekte definition af ordet på engelsk, tror jeg. Men det kan da være, at det har en ændret betydning på dansk.
Efter jeg fandt ud af, at bjørnetjeneste kan være en positiv ting, så er jeg ikke afvisende overfor noget :stoned:

Ved ikke om det har ændret betydning. Det kan sagtens bare være mig der har misforstået det til at starte med :lol:

Den med bjørnetjeneste har jeg det også svært med :wacko:
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1011
Likede indlæg: 14295

Indlægaf Dirtylittledevil » 20. aug 2016, 19:44

Måske tænkes der på ordet "Ditched" :)
6
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 241
Likede indlæg: 1804

Indlægaf Pityt » 20. aug 2016, 19:55

At jeg er så vanvittigt lækkersulten, at jeg ville være i stand til at begå mord for en snickers :(
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 20. aug 2016, 19:58

Jeg græder næsten og det er pga jeg ikke har noget kage :(
1
Brugeravatar
Flora

Indlægaf Flora » 20. aug 2016, 20:08

Dirtylittledevil skrev:Måske tænkes der på ordet "Ditched" :)

Ah ja. Det kan meget vel være :gogo:
1
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 333
Likede indlæg: 3368

Indlægaf Pandesteg » 20. aug 2016, 20:08

At jeg hver gang jeg skal skrive et indlæg herinde kommer til at trykke på noget, der sender mig op i søgefeltet øverst på siden. Every fucking time!
0
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
Persnikedy
Likede indlæg: 5150

Indlægaf Persnikedy » 20. aug 2016, 20:08

FruDulle skrev:
kidkomb skrev:
FruDulle skrev:
FruDulle skrev:Totalt uorganiserede mennesker som inviterer til arrangement med en uges varsel og 4 timer inden spørger til hvordan man laver hvad ift allergi. Altså tak for omtanken ift allergi... Men det kan du jo ikke nå at indordne dig under nu

Jeg skyndte Mig jo så at bage boller jeg kunne tage med så der også var til barnet. Jeg havde 2 pressede timer til det hvor jeg også skulle bage en brunsviger jeg skulle have med. For så at komme til fødselsdag og opdage at hun havde helt droppet boller og vi skulle nøjes med kage...den kage jeg havde med :rulle:

Undskyld. Jeg grinede højlydt :blush:
Hvor er det grotesk og sjovt på samme tid :stoned:

Og det T Y P I S K hende. Altid. Vi var inviteret til kl 13 og der sagde hun at hun skulle til at bage boller, men kunne ikke lige overskue det, så det var droppet. Så der blev lavet te og kaffe og sag kage frem. Vi var 12. Det var sønnens fødselsdag.

Vi skulle ud på noget naturområde og grille burgere senere. "Ups, jeg har glemt at min søster i 40 år har været vegetar og sørge for et eller andet end kød hun kan putte i burgeren."

Hun er SÅ uorganiseret det menneske. Det er så vildt.

Jeg kender også sådan en. Det er min bror.
Hvert år får jeg opringningen om ikke jeg liiige kan bage nogle boller til hans fødselsdag og hvordan var det nu forresten man lavede lagkage?
Dyyyyyb indånding. Hvis jeg er i godt humør får han et ja, hvis han selv køber ind til det
Får også en opringning på dagen om ikke jeg kan komme lidt før for han kan ikke nå det hele (selvom jeg har bagt bollerne og lavet lagkage). Og med et menes der støvsugning.

Det er fordi han er en hattenål og dybt uorganiseret
Og det giver mig grå hår

Han kommer endda for sent til juleaften fordi han skulle jo liiiige skal.... Det ringer han og siger på det klokkeslet vi er inviteret til.
2
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 20. aug 2016, 20:15

Min bror er også sådan. Ringer læææænge før jul og kræver GRUNDIGE ønskesedler fra ALLE i familien, der skal mindst være 5 ønsker så han kan vælge det han mener er allerbedst og stakkels dem som ikke giver ham den skide ønskeseddel uha uha drama!

Juleaften: Værsgo alle i familien, her er helt ens hvide kuverter med pengesedler i til jer alle.
2
Brugeravatar
Persnikedy
Likede indlæg: 5150

Indlægaf Persnikedy » 20. aug 2016, 20:22

Dirtylittledevil skrev:Min bror er også sådan. Ringer læææænge før jul og kræver GRUNDIGE ønskesedler fra ALLE i familien, der skal mindst være 5 ønsker så han kan vælge det han mener er allerbedst og stakkels dem som ikke giver ham den skide ønskeseddel uha uha drama!

Juleaften: Værsgo alle i familien, her er helt ens hvide kuverter med pengesedler i til jer alle.

Min bror oppede sig et år. Der fik vi ikke alle et gavekort til Matas "for så kan i jo selv finde noget i kan lide", min mor fik en oplevelses gave som jeg havde sagt han skulle købe til hende. Ellers havde hun nok igen fået eet gavekort til matas
2
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 602
Likede indlæg: 3087

Indlægaf Bøtte » 20. aug 2016, 20:32

ShuruQ skrev:At GPS'en, samt GPS'erne i begge vores mobiler ikke kan finde rundt i Jellinge. Vi bliver sendt i ring til den samme vej der ikke tillader kørsel. Bliver vanvittig :stoned:

Det har vi også prøvet to gange. Tror ikke det er opdateret endnu. :rulle:
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 7837

Indlægaf ShuruQ » 20. aug 2016, 20:48

Bøtte skrev:
ShuruQ skrev:At GPS'en, samt GPS'erne i begge vores mobiler ikke kan finde rundt i Jellinge. Vi bliver sendt i ring til den samme vej der ikke tillader kørsel. Bliver vanvittig :stoned:

Det har vi også prøvet to gange. Tror ikke det er opdateret endnu. :rulle:

Jeg troede først det bare var os der var enten uheldige eller dumme, men vi besøgte så min kammerat i Vogne på vejen hjem og han fortalte han havde oplevet præcis det samme, og det har i så også. Nu tør jeg tro på at skidtet mangler updates.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.

Tilbage til "Generelt"