Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 265
Likede indlæg: 4471

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 21. aug 2016, 12:07

Jeg vågnede her til morgen med en slørret plet for det ene øje, da det forsvandt efter en halv times tid blev det erstattet af en kæmpe hovedpine. Jeg har kun cornflakes i huset, og det larmer at spise...

Det er heldigvis ikke migræne, bare hovedpine
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 265
Likede indlæg: 4471

Indlægaf Persnikedy » 21. aug 2016, 13:39

Argh, jeg får slæbt mig ned i den lokale rema for at købe noget mindre højlydt mad og finder bl.a kartofler. Da jeg kommer hjem er de rådne. De er både våde og slimede, og lugten... oh lord call the preacher.
De var i en lukkede pose og så fine, om end våde, ud.

Jeg ringer derned og siger at de nok skal fjerne samtlige af den slags kartofler, "ja ja" var svaret. Hun spurgte ikke engang om hvilke kartofler det var.
1
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 892
Likede indlæg: 12451

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. aug 2016, 23:48

Når en vittighed eller et sjovt citat skal placeres over en Minion, som om det lige sætter prikken over i'et mht sjovhed.

Eksempel:

fbui.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10
The more I eat the butter I feel
IrmaPigen
Kort karma: 103
Likede indlæg: 1171

Indlægaf IrmaPigen » 22. aug 2016, 00:06

Det sportsfly som nu i flere timer har kredset over min bopæl og har vækket mig. Kl. er to om natten, for helvede, og det er sommer og folk sover med åbne vinduer.
0
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7803

Indlægaf ShuruQ » 22. aug 2016, 00:34

Den flue der summer rundt som en vavittigt. Dem larmer af helvedes til og gør det umuligt at falde i søvn :rulle:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
didas
Kort karma: 233
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2388

Indlægaf didas » 22. aug 2016, 01:58

IrmaPigen skrev:Det sportsfly som nu i flere timer har kredset over min bopæl og har vækket mig. Kl. er to om natten, for helvede, og det er sommer og folk sover med åbne vinduer.

Hvis det er det på Amager, så er det først stoppet nu :rulle: Det var et af politiets fly åbenbart. Ingen fare på færde, så hvorfor fuck kredser man rundt på et ukristeligt tidspunkt natten til en hverdag.
1
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 239
Likede indlæg: 1958

Indlægaf Guilded_Lily » 22. aug 2016, 04:57

Jeg har sovet virkelig dårligt i nat med lange, vågne perioder - og vi skal have taget personalefotos i dag. Jeps!
0
Brugeravatar
Bad Samaritan
Kort karma: 146
Likede indlæg: 1677

Indlægaf Bad Samaritan » 22. aug 2016, 05:07

Gedelever til morgenmad - også selv om jeg godt ved at det er totalt luksus og meget overskudsagtigt. Men altså.... HVER morgen??? :(
1
Smiling_Goat
Kort karma: 496
Likede indlæg: 6613

Indlægaf Smiling_Goat » 22. aug 2016, 06:57

Min veninde er vildt irriterende på ét punkt. Jeg ved ikke, hvad det går ud på, men hun kan simpelthen ikke tage imod ting. Det er ligegyldigt hvad jeg vil give hende, så nægter hun at tage imod det. Jeg ved ikke, om hun selv tror, hun er høflig eller hvad hun har gang i, men det er vildt irriterende. Det er ofte bare små ting, en drink i byen, et hudplejeprodukt jeg faldt over billigt el.lign. men nææææh.. Det kan hun ikke tage imod, så hun skriver navnet på produktet ned og siger, hun selv vil gå ud at købe det :stoned:

Til gengæld giver hun gerne selv hele tiden. Jeg vil jo bare gerne give noget igen, men det må jeg så åbenbart ikke. Vildt irriterende.
4
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1268

Indlægaf Pixie88 » 22. aug 2016, 07:01

Mit hår. Det er typisk fint skandinavisk hår, men der er så fucking meget at det. Det er umuligt at sætte op, det glider lige så stille fra hinanden igen :sur:
1
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
IrmaPigen
Kort karma: 103
Likede indlæg: 1171

Indlægaf IrmaPigen » 22. aug 2016, 08:28

didas skrev:
IrmaPigen skrev:Det sportsfly som nu i flere timer har kredset over min bopæl og har vækket mig. Kl. er to om natten, for helvede, og det er sommer og folk sover med åbne vinduer.

Hvis det er det på Amager, så er det først stoppet nu :rulle: Det var et af politiets fly åbenbart. Ingen fare på færde, så hvorfor fuck kredser man rundt på et ukristeligt tidspunkt natten til en hverdag.

Jeg har prøvet at google, men har ikke kunne finde noget om det. Hvorfra har du det med at det skulle være politiet?
0
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 126
Likede indlæg: 2296

Indlægaf sigge » 22. aug 2016, 08:33

At mine nye, dyre brilleglas med alskens hærdninger og belægninger er så megasvære at pudse helt fri for striber. De gamle, billige med kun lidt antirefleks var meget mere samarbejdsvillige på det punkt. Det er sidste gang, jeg bruger så mange penge på brilleglas!
0
Brugeravatar
Pjeps
Kort karma: 267
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 2173

Re: Hvad irriterer dig grænsel

Indlægaf Pjeps » 22. aug 2016, 08:41

At postdk har lagt min pakke til afhentning i Kvickly i Taastrup , WTF en stiv postsortering, jeg bor i Kbh NV :stoned:

Nå men postfyren jeg snakkede med, var ret enig at det dog var en højst besynderlig placering. Og han flytter den, men irriterende at der nu går et par ekstra dage før jeg får den!
2
:ninja:
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 208
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 4610

Indlægaf decibell » 22. aug 2016, 08:53

At vores nye opvaskemaskine driller. Den er 11 dage gammel og har kørt 4 gange. Midt i 5. vask i går gik den i stå og meldte en fejl, som vi ikke kan gøre noget ved. Så nu skal de ud og se på den igen på onsdag. Det lover da ikke godt for en ny maskine. :( Den anden, vi havde, blev næsten 15 år uden et eneste serviceeftersyn.
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Brugeravatar
didas
Kort karma: 233
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2388

Indlægaf didas » 22. aug 2016, 10:35

IrmaPigen skrev:
didas skrev:

Jeg har prøvet at google, men har ikke kunne finde noget om det. Hvorfra har du det med at det skulle være politiet?

Der var en fra en Amager FB gruppe der havde ringet til politiet for at høre, om de vidste noget om det.
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:

Tilbage til "Generelt"