Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1709

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 22. aug 2016, 04:57

Jeg har sovet virkelig dårligt i nat med lange, vågne perioder - og vi skal have taget personalefotos i dag. Jeps!
0
Brugeravatar
Bad Samaritan
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1519

Indlægaf Bad Samaritan » 22. aug 2016, 05:07

Gedelever til morgenmad - også selv om jeg godt ved at det er totalt luksus og meget overskudsagtigt. Men altså.... HVER morgen??? :(
1
Smiling_Goat
Kort karma: 466
Likede indlæg: 5880

Indlægaf Smiling_Goat » 22. aug 2016, 06:57

Min veninde er vildt irriterende på ét punkt. Jeg ved ikke, hvad det går ud på, men hun kan simpelthen ikke tage imod ting. Det er ligegyldigt hvad jeg vil give hende, så nægter hun at tage imod det. Jeg ved ikke, om hun selv tror, hun er høflig eller hvad hun har gang i, men det er vildt irriterende. Det er ofte bare små ting, en drink i byen, et hudplejeprodukt jeg faldt over billigt el.lign. men nææææh.. Det kan hun ikke tage imod, så hun skriver navnet på produktet ned og siger, hun selv vil gå ud at købe det :stoned:

Til gengæld giver hun gerne selv hele tiden. Jeg vil jo bare gerne give noget igen, men det må jeg så åbenbart ikke. Vildt irriterende.
4
Brugeravatar
Pixie88
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 22. aug 2016, 07:01

Mit hår. Det er typisk fint skandinavisk hår, men der er så fucking meget at det. Det er umuligt at sætte op, det glider lige så stille fra hinanden igen :sur:
1
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
IrmaPigen
Kort karma: 74
Likede indlæg: 927

Indlægaf IrmaPigen » 22. aug 2016, 08:28

didas skrev:
IrmaPigen skrev:Det sportsfly som nu i flere timer har kredset over min bopæl og har vækket mig. Kl. er to om natten, for helvede, og det er sommer og folk sover med åbne vinduer.

Hvis det er det på Amager, så er det først stoppet nu :rulle: Det var et af politiets fly åbenbart. Ingen fare på færde, så hvorfor fuck kredser man rundt på et ukristeligt tidspunkt natten til en hverdag.

Jeg har prøvet at google, men har ikke kunne finde noget om det. Hvorfra har du det med at det skulle være politiet?
0
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 116
Likede indlæg: 2135

Indlægaf sigge » 22. aug 2016, 08:33

At mine nye, dyre brilleglas med alskens hærdninger og belægninger er så megasvære at pudse helt fri for striber. De gamle, billige med kun lidt antirefleks var meget mere samarbejdsvillige på det punkt. Det er sidste gang, jeg bruger så mange penge på brilleglas!
0
Brugeravatar
Pjeps
Kort karma: 260
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 2095

Re: Hvad irriterer dig grænsel

Indlægaf Pjeps » 22. aug 2016, 08:41

At postdk har lagt min pakke til afhentning i Kvickly i Taastrup , WTF en stiv postsortering, jeg bor i Kbh NV :stoned:

Nå men postfyren jeg snakkede med, var ret enig at det dog var en højst besynderlig placering. Og han flytter den, men irriterende at der nu går et par ekstra dage før jeg får den!
2
:ninja:
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 187
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 4136

Indlægaf decibell » 22. aug 2016, 08:53

At vores nye opvaskemaskine driller. Den er 11 dage gammel og har kørt 4 gange. Midt i 5. vask i går gik den i stå og meldte en fejl, som vi ikke kan gøre noget ved. Så nu skal de ud og se på den igen på onsdag. Det lover da ikke godt for en ny maskine. :( Den anden, vi havde, blev næsten 15 år uden et eneste serviceeftersyn.
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Brugeravatar
didas
Kort karma: 223
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2269

Indlægaf didas » 22. aug 2016, 10:35

IrmaPigen skrev:
didas skrev:
IrmaPigen skrev:Det sportsfly som nu i flere timer har kredset over min bopæl og har vækket mig. Kl. er to om natten, for helvede, og det er sommer og folk sover med åbne vinduer.

Hvis det er det på Amager, så er det først stoppet nu :rulle: Det var et af politiets fly åbenbart. Ingen fare på færde, så hvorfor fuck kredser man rundt på et ukristeligt tidspunkt natten til en hverdag.

Jeg har prøvet at google, men har ikke kunne finde noget om det. Hvorfra har du det med at det skulle være politiet?

Der var en fra en Amager FB gruppe der havde ringet til politiet for at høre, om de vidste noget om det.
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 161
Likede indlæg: 846

Indlægaf Daphne » 22. aug 2016, 11:23

At det gode vejr starter i morgen og varer "kun" ugen ud. Min kæreste skal til kemo i morgen og har det med al sandsynlighed dårligt resten af ugen, så vi ikke kan komme nogen steder, og vi har ingen have eller altan... Men selvfølgelig skal det da ramme sådan igen igen igen. Det bedste vejr denne sommer var under indlæggelsen osv. :boo: Han elsker sommer og vil så gerne ud, men det kan han ikke så godt..
Oveni det så kan han ikke drikke og spise kolde ting de næste 14 dage pga føleforstyrrelser :boo:
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1149
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9642

Indlægaf kidkomb » 22. aug 2016, 12:08

Et vennepar vi har, lad os kalde dem Yrsa og Henrik. Vi bor meget tæt på hinanden.
Yrsa fejler alt muligt. Som i, hun er lige hypokonder nok.
En gang imellem, så kunne det være fedt, hvis Yrsa lige kunne kappe navlestrengen til Henrik!
Igår aflyste de vores *lavbålogsnobrødoghygge* fordi Yrsa havde hovedpine.
Jeg kan ikke til min død forstå, hvorfor Henrik så ikke må komme?
Nogle gange, når vi sidder og hygger ude, så kan hun finde på at sige "Nu skal vi snart hjem, Henrik, jeg skal på arbejde imorgen"
-hvad har det med Henrik at gøre?
Jeg forstår det simpelthen ikke.
Min kæreste er meget glad for, at jeg ikke sidder sådan på ham altid. Det forstår jeg godt.
10
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Sevii
Kort karma: 61
Likede indlæg: 625

Indlægaf Sevii » 22. aug 2016, 12:18

At der står pædagoger på en græsplæne, lige udenfor mit vindue, der opmuntrer børnene til at skrige så højt som muligt. Og belønner det barn der kan skrige længst og højst.

HVORFOR!?

Og det er ikke engang første gang. Find en anden græsplæne, giv mig en pause. Forfærdelige mennesker :shock: (altså ikke børnene. De er måske også ofrene i den her historie)
3
:banan: :banan:
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 231
Likede indlæg: 2474

Indlægaf Pandesteg » 22. aug 2016, 13:45

Sevii skrev:At der står pædagoger på en græsplæne, lige udenfor mit vindue, der opmuntrer børnene til at skrige så højt som muligt. Og belønner det barn der kan skrige længst og højst.

HVORFOR!?

Og det er ikke engang første gang. Find en anden græsplæne, giv mig en pause. Forfærdelige mennesker :shock: (altså ikke børnene. De er måske også ofrene i den her historie)

OMFG! Det havde jeg på ingen måde fundet mig i! Hvad fanden er det for noget at lære børnene?!
5
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
Pjeps
Kort karma: 260
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 2095

Indlægaf Pjeps » 22. aug 2016, 16:33

Sevii skrev:At der står pædagoger på en græsplæne, lige udenfor mit vindue, der opmuntrer børnene til at skrige så højt som muligt. Og belønner det barn der kan skrige længst og højst.

HVORFOR!?

I den SFO der ligger her i nærheden, der er det en af de voksne der råber og skriger mest under leg :wacko:

Jeg har lyst til at gå over og bede dem dæmpe på pædagogen :P
5
:ninja:
Brugeravatar
Pixie88
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 23. aug 2016, 06:24

Hvorfor det er så umuligt, at lave to nogenlunde ens franske fletninger! Den i højre side sidder altid lavere end den i venstre :sur:
1
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!

Tilbage til "Generelt"