Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1150
Likede indlæg: 6745

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Wizzze » 7. sep 2016, 11:42

FruDulle skrev:Men de er flotte

Hvilket "de" mener du?
Damens øjenbryn
Damens øhhmm.. brystparti
eller parret, som i manden og damen?
:-D
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
paint
Kort karma: 94
Likede indlæg: 2355

Indlægaf paint » 7. sep 2016, 12:42

Det må være ham, som SE&Hør, (lidet flatterende) kalder "Den liderlige smørtenor"

http://www.seoghoer.dk/nyheder/michael- ... enis-sagen
2
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Kort karma: 21
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 361

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 7. sep 2016, 12:44

Min læge :cuss:
Jeg var hos hende i december fordi jeg havde haft ondt i ryggen i 1 måned. Hun kunne ikke svare på hvorfor, men sendte mig så til røgten og ultralyd. Det gav heller ikke et svar, så jeg fandt aldrig ud af hvad der var galt.
Nu har jeg så kontaktet mit forsikringsselskab for at blive henvist til fysioterapeut, og skulle "bare lige" få min læge til at henvise.
Jeg skrev og spurgte min læge om jeg kunne få en henvisning, da jeg jo allerede har været deroppe og fortalt at jeg har ondt i ryggen. Der er jo intet der har ændret sig.
Men nej, det kan man ikke. Jeg skal bestille en tid, tage fri fra arbejde og bruge tid på at fortælle hende præcis det samme igen. Christ hvor er det dog stupidt og en total spild af både min og andre patienters tid :sur:
0
Brugeravatar
Vinaia
Kort karma: 12
Likede indlæg: 259

Indlægaf Vinaia » 7. sep 2016, 17:04

Når min næse piver, når jeg skal til at sove. Jeg kan ikke sove, når den gør det! Åndssvage næse! Det ender altid med at jeg bliver så hidsig, at jeg da SLET ikke kan falde i søvn.
0
Blessed with three dogs, a daughter, and the ability to find four-leaf clovers. :P
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8465

Indlægaf 2SHY » 7. sep 2016, 17:41

Vinaia skrev:Når min næse piver, når jeg skal til at sove. Jeg kan ikke sove, når den gør det! Åndssvage næse! Det ender altid med at jeg bliver så hidsig, at jeg da SLET ikke kan falde i søvn.

Åh det gør min også :sur: Og nogle gange kan jeg få den til at holde op og andre gange er det bare håbløst
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5093

Indlægaf ManicNinja » 7. sep 2016, 17:52

LadyFox skrev:
sigge skrev:
LadyFox skrev:
sigge skrev:
LadyFox skrev:Hvem et ham der? Hvad har han været med i?

Han og hans (daværende?) kone var med i et eller andet sangtalentprogram i TV for snart mange år siden, hvor de gjorde sig i nogle ret teatralske opsætninger. Siden har han vist været med i alskens realityprogrammer og er også kendt for at have sendt dickpics til en/flere kvinder, som ikke var hans kone, og som vist ikke nødvendigvis havde ønsket sig den slags billeder. (Sådan efter fri hukommelse.)

Reallitydeltager og dickpics får en lille klokke til at ringe et sted inde i baghovedet. :P

Der var vist også noget med en hund, der ved et uheld (?) var kommet med på et af omtalte dickpics. :tie:

Tissemand og hund, så bliver det da snart ikke bedre. :worship:

Synes nu stadig, verden mangler, at der dukker billeder af en hundetissemand op - sendt fra en kendis til en anden. Ønsket som uønsket. Begge dele er da skønne historier ...
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 522
Likede indlæg: 2427

Indlægaf Bøtte » 7. sep 2016, 18:46

En af hjælperne på min datters gymnastikhold.

(Min datter rykket et hold op, hvor det er uden forældre, og det er ikke noget man bare gør med hende, det kræver lidt tilvænning, hun er ikke så god tll sådan nogle ting, hvor hun er på udebane.)

Første gang kommenterede hun på at S da var alt for stor til at blive båret (hun er 3), da hun havde slået sig, anden gang sagde hun at ''mor da vist godt kunne trænge til at kappe båndet' og i aften sagde hun at vi da vist skulle tilbage på mor/barn holdet, så pylret som S var.

Ej men så luk da røven dame, det der hjælper i hvert fald intet :rulle:
3
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Vinaia
Kort karma: 12
Likede indlæg: 259

Indlægaf Vinaia » 7. sep 2016, 19:56

Bøtte skrev:En af hjælperne på min datters gymnastikhold.

(Min datter rykket et hold op, hvor det er uden forældre, og det er ikke noget man bare gør med hende, det kræver lidt tilvænning, hun er ikke så god tll sådan nogle ting, hvor hun er på udebane.)

Første gang kommenterede hun på at S da var alt for stor til at blive båret (hun er 3), da hun havde slået sig, anden gang sagde hun at ''mor da vist godt kunne trænge til at kappe båndet' og i aften sagde hun at vi da vist skulle tilbage på mor/barn holdet, så pylret som S var.

Øjjjj jeg var blevet gal. Min datter på 5 er også sådan som du beskriver. Og den dames tone er da virkeligt uopdragen. Jeg ville have givet hende en spydig kommentar og så været gået hjem og tude (jeps, sådan håndterer jeg nemlig konflikter :fløjt:).
3
Blessed with three dogs, a daughter, and the ability to find four-leaf clovers. :P
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 522
Likede indlæg: 2427

Indlægaf Bøtte » 7. sep 2016, 20:08

Vinaia skrev:
Bøtte skrev:En af hjælperne på min datters gymnastikhold.

Øjjjj jeg var blevet gal. Min datter på 5 er også sådan som du beskriver. Og den dames tone er da virkeligt uopdragen. Jeg ville have givet hende en spydig kommentar og så været gået hjem og tude (jeps, sådan håndterer jeg nemlig konflikter :fløjt:).

Jeg sagde til hende, at S var alt for stor til mor/barn holdet, men at al begyndelse var svær for hende, og at det ikke var anderledes end opstart i dagpleje og børnehave. Og så fik jeg lige mast et 'og en forkølelse kan jo slå os alle ud af kurs' og så kørte vi hjem. Hun var helt mast af den forkølelse.

Vel hjemme havde jeg en masse smarte svar klar til hende :rulle:
1
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5997

Indlægaf LadyFox » 7. sep 2016, 20:21

ManicNinja skrev:
LadyFox skrev:
sigge skrev:
LadyFox skrev:
sigge skrev:
LadyFox skrev:Hvem et ham der? Hvad har han været med i?

Han og hans (daværende?) kone var med i et eller andet sangtalentprogram i TV for snart mange år siden, hvor de gjorde sig i nogle ret teatralske opsætninger. Siden har han vist været med i alskens realityprogrammer og er også kendt for at have sendt dickpics til en/flere kvinder, som ikke var hans kone, og som vist ikke nødvendigvis havde ønsket sig den slags billeder. (Sådan efter fri hukommelse.)

Reallitydeltager og dickpics får en lille klokke til at ringe et sted inde i baghovedet. :P

Der var vist også noget med en hund, der ved et uheld (?) var kommet med på et af omtalte dickpics. :tie:

Tissemand og hund, så bliver det da snart ikke bedre. :worship:

Synes nu stadig, verden mangler, at der dukker billeder af en hundetissemand op - sendt fra en kendis til en anden. Ønsket som uønsket. Begge dele er da skønne historier ...

Jeg sagde jo heller ikke at det ikke kunne blive bedre overhovedet. Jeg er klart med på idéen med et hunde-dickpic gerne med en semi-kendis der løser krydsord i baggrunden sendt til... Ja hvem som helst..

Men tissemand og hund er nu stadig en juicy historie. :P
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2307

Indlægaf Studsgaard » 7. sep 2016, 21:08

Folk der lader skrald og rester ligge i vasken. :puke:
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11708

Indlægaf Dirtylittledevil » 7. sep 2016, 23:48

Altså. Hende der som kalder sig "Den lyserøde elefant". Jeg ville egentlig gerne sætte mig ind i hvad det er hun siger, så jeg opsøgte hendes Insta. Men ærlig talt, hendes sprog er så hæsligt at jeg mistede al lyst til læse videre.

dle.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 717
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6829

Indlægaf Daine » 8. sep 2016, 03:05

Dirtylittledevil skrev:Altså. Hende der som kalder sig "Den lyserøde elefant". Jeg ville egentlig gerne sætte mig ind i hvad det er hun siger, så jeg opsøgte hendes Insta. Men ærlig talt, hendes sprog er så hæsligt at jeg mistede al lyst til læse videre.

dle.png

Men hun synes selv det er okay at gå med en lyserød ansigtsdækkende elefanthue ...

Jaja, man undres.
2
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2476

Indlægaf Pandesteg » 8. sep 2016, 05:59

Dirtylittledevil skrev:Altså. Hende der som kalder sig "Den lyserøde elefant". Jeg ville egentlig gerne sætte mig ind i hvad det er hun siger, så jeg opsøgte hendes Insta. Men ærlig talt, hendes sprog er så hæsligt at jeg mistede al lyst til læse videre.

dle.png

Hold da op et sprog :tie: :badr:
1
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 309
Likede indlæg: 5729

Indlægaf Animi » 8. sep 2016, 06:10

Jeg synes DenLyserødeElefant var sjov til at starte med, for der var hendes post mere neddæmpet, men stadigvæk satirisk spot-on.
Nu hvor hun er blevet populær er hendes posts blevet virkelig overdrevne, og det er da ironisk at hun sviner kvinder til fordi de vil have likes på deres udseende, mens DenLyserødeElefant selv er blevet en stor likehunter nu, og dermed prøver at skrive så grimt så muligt forsat få likes :tie:
6
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.

Tilbage til "Generelt"