Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5033

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fyrst Eberhard » 8. sep 2016, 06:56

Dirtylittledevil skrev:Altså. Hende der som kalder sig "Den lyserøde elefant". Jeg ville egentlig gerne sætte mig ind i hvad det er hun siger, så jeg opsøgte hendes Insta. Men ærlig talt, hendes sprog er så hæsligt at jeg mistede al lyst til læse videre.

dle.png

'FAT NU AT LIGEMEGET HVOR FUCKING ILD DU KAN SE UD MED LYSERØD ELEFANTHUE, ER DET STADIG IKKE DIT FUCKING FJÆÆÆÆÆÆS!!!!!!!!!!

Ps. INGEN gider at wife en kælling, der har så skideren på over andre kvinders udseende, at hun vil ydmyge sig selv så meget, ved at bruge en fucking ELEFANTHUE FOR AT OPTIMERE SIT BUDSKAB!!!!!!!!!'
- var det første jeg tænkte.
5
Peace!
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 519
Likede indlæg: 2412

Indlægaf Bøtte » 8. sep 2016, 07:04

Ligner det ikke noget vi har set før? Hende bloggeren der for et par år siden også svinede alt og alle. Hun huserede vist også på den gamle debat.
1
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 346
Likede indlæg: 2369

Indlægaf achillaxedprune » 8. sep 2016, 07:19

Bøtte skrev:Ligner det ikke noget vi har set før? Hende bloggeren der for et par år siden også svinede alt og alle. Hun huserede vist også på den gamle debat.

Ai, hun var da virkelig morsom... Betherny eller sådan noget var hendes alias, vist. Jeg har endda købt en af hendes bøger - som jeg skraldgrinede af mange gange. :-D jeg fulgte ikke med i hendes blog, og der har sikkert været lidt for meget af det samme, men hendes sprog, selvindsigt og finurligheder var helt i top... Hende her elefanten har slet ikke den samme charme. Hun minder mig som sådan en trailer trash/ghetto-type, der hidser sig op og råber og skriger af andre.
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
paint
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2341

Indlægaf paint » 8. sep 2016, 07:59

achillaxedprune skrev:
Bøtte skrev:Ligner det ikke noget vi har set før? Hende bloggeren der for et par år siden også svinede alt og alle. Hun huserede vist også på den gamle debat.

Ai, hun var da virkelig morsom... Betherny eller sådan noget var hendes alias, vist. Jeg har endda købt en af hendes bøger - som jeg skraldgrinede af mange gange. :-D jeg fulgte ikke med i hendes blog, og der har sikkert været lidt for meget af det samme, men hendes sprog, selvindsigt og finurligheder var helt i top... Hende her elefanten har slet ikke den samme charme. Hun minder mig som sådan en trailer trash/ghetto-type, der hidser sig op og råber og skriger af andre.

Aka, Bitterfissen? :slem:
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Brugeravatar
achillaxedprune

Indlægaf achillaxedprune » 8. sep 2016, 08:23

paint skrev:
achillaxedprune skrev:

Aka, Bitterfissen? :slem:

Ding ding ding!
1
Brugeravatar
TheAuthor
Kort karma: 51
Likede indlæg: 387

Indlægaf TheAuthor » 8. sep 2016, 09:22

Både elefanten og bitterfissen var da trættende at høre på. Hvis folk er så pissesure, så bliv dog inde og luk din dør og hold din munddiarré for dig selv.

Faldt over denne artikel på facebook;
http://www.kommunikationsforum.dk/artik ... efants-bog
4
Everyone Deserves Their Happy Ending ..
Brugeravatar
achillaxedprune

Indlægaf achillaxedprune » 8. sep 2016, 09:36

TheAuthor skrev:Både elefanten og bitterfissen var da trættende at høre på. Hvis folk er så pissesure, så bliv dog inde og luk din dør og hold din munddiarré for dig selv.

Faldt over denne artikel på facebook;
http://www.kommunikationsforum.dk/artik ... efants-bog

Jeg læste ikke med på bitterfissens blog, og jeg kan se at den bog, som jeg virkelig fandt morsom er skrevet fra hendes eget navn... Jeg morede mig! Elefanten er bare skinger og slet, slet ikke sjov i min optik.

Billede
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11690

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. sep 2016, 11:01

Åh den boganmeldelse af Elefanten er jo guld værd :-D
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Q-beben
Kort karma: 35
Likede indlæg: 561

Indlægaf Q-beben » 8. sep 2016, 14:26

Når mænd taler om, at deres kvinder "afstraffer" ved at "nægte" at ville have sex.

Halloooo.... Hvad med, at I sammen finder ud af, hvordan I kan blive blive tændt sammen? I stedet for at lægge de der ækle motiver/syn ned over kvinden?
5
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 565
Likede indlæg: 5041

Indlægaf ManicNinja » 8. sep 2016, 14:40

Bitterfissens bøger var såmænd underholdende nok, om end lidt ensformige. Men meget sympatiske.

Bloggen - den smule jeg læste - var ikke det fjerneste morsom og virkeligt, virkeligt kedelig, fordi den med så tydeligt overlæg prøvede at provokere.

Personen bag er jeg dog efter at have læst bøgerne ret sikker på, jeg kan lide.

Hende elefanthatten dér derimod ... Det eneste, der provokerer mig dér, er hendes manglende nosser til at stå ved alle teenageudgydelserne. Om ikke før, så i hvert fald dér faldt det hele da til jorden. :rulle: Hun virket seriøst trættende. Og fuld af alle mulige komplekser.

Man kan nu engang ikke være Dolf inden i en lyserød elefanthue. Man kan være Dolf inden i en blå flodhest. Men dét er lissom set før ...
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 8. sep 2016, 15:39

Jeg har nævnt det før, men bær lige over med mig :fløjt:
Mennesker der ikke fatter "stå til højre - gå til venstre" konceptet på rulletrapper, er i alvorlig fare for at blive tør-fistet når jeg står bag dem :cuss:
5
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
achillaxedprune

Indlægaf achillaxedprune » 8. sep 2016, 15:43

Den freaking flue som flyver rundt og er total asshole lige nu. :cuss:
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11690

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. sep 2016, 17:16

Når aviserne citerer nogle ikke specielt geniale udbrud de har fundet på Facebook, for at beskrive hvad folk mener om en eller anden sag. Eksempelvis dem her, i forbindelse med at Baresso lukker:
'Hva fanden?? Hvor skal vi nu få vores iced coffee henne???,' lyder det blandt andet fra brugeren Camilla Overgaard Holm, mens Anne Ruby Arildsen konstaterer, at ’Det er jo en katastrofe’.
http://www.bt.dk/danmark/kunder-i-chok- ... t-ligesom-
3
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 608
Likede indlæg: 3390

Indlægaf FruDulle » 8. sep 2016, 17:18

Dirtylittledevil skrev:Når aviserne citerer nogle ikke specielt geniale udbrud de har fundet på Facebook, for at beskrive hvad folk mener om en eller anden sag. Eksempelvis dem her, i forbindelse med at Baresso lukker:
'Hva fanden?? Hvor skal vi nu få vores iced coffee henne???,' lyder det blandt andet fra brugeren Camilla Overgaard Holm, mens Anne Ruby Arildsen konstaterer, at ’Det er jo en katastrofe’.

Verden er jo intet mindre end af lava ... ...
4
Whatever
StripesAddict
Kort karma: 66
Likede indlæg: 561

Indlægaf StripesAddict » 8. sep 2016, 17:25

Dirtylittledevil skrev:Når aviserne citerer nogle ikke specielt geniale udbrud de har fundet på Facebook, for at beskrive hvad folk mener om en eller anden sag. Eksempelvis dem her, i forbindelse med at Baresso lukker:

.. men når det er sagt, så er det nu altså ret morsomt at læse nogle af de kommentarer der er kommet på Baresso's facebook side, efter det kom frem at Espresso House har opkøbt dem. For hvor skal de nu få deres pebermynte frappe, hva'? Det ER jo en katastrofe.
0

Tilbage til "Generelt"