Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 357
Likede indlæg: 9517

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fyrst Eberhard » 29. sep 2016, 08:41

Den dér følelse af at være drænet for åndelig energi efter samvær med et spørgelystent barn, der egentlig ikke er videbegærligt, men bare udæsker én ved at stille dilemmaer op af typen: Hvad ville du helst? Spise en rådden pærebanan-yoghurt eller miste hørelsen? Og du skal svare ærligt, ellers falder din næse af.

Til at begynde med er det meget sjovt, og man forsøger at gå med på spøgen, men det ender som regel med at bringe én et sted hen, hvor man ikke aner sine levende råd og bare har lyst til skrige: Så hold dog kæft, for pokker.
7
Peace!
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 305
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 5483

Indlægaf HappyPaww » 29. sep 2016, 12:39

Anti-click baitere, der skal kommentere "stop click bait" på samtlige artikler osv. fx på Facebook. Kan vitterligt ikke se det store problem...
1
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1054
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 11755
Kontakt:

Indlægaf Ado » 29. sep 2016, 12:50

Internetproblemer i Silkeborg. Nu har det varet pænt længe. Godt nok har jeg mobilens net, men det er ikke just det samme.
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 418
Likede indlæg: 7169

Indlægaf Persnikedy » 29. sep 2016, 13:03

Jeg havde for første gang i denne sæson mine vinterstøvler på, jeg kan godt huske at de gjorde lidt nas sidste år men mine fødder må have fået smag for godt fodtøj for nøøøøj hvor gør de ondt nu.

Det er i hvert fald 3 vabler pr fod og jeg orker ikke at gå igennem det her i en måneds tid til mine fødder har vendet sig til det. Jeg må vist punge ud og få nogle sketchers som passer til vinteren
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 994
Likede indlæg: 7912

Indlægaf ManicNinja » 29. sep 2016, 13:11

[quote="Novella"]At jeg skal til kundemøde på Fyn om lidt. Ikke fordi det er Fyn og slet ikke på grund af kunden - det er totalt yndlingskunde - men jeg gider ikke køre derover og smalltalke med min kollega imens. Jeg vil være morgensur og stille om morgenen.[/quote]

Jeg føler med dig og synes som b-menneske, at dit behov lyder rimeligt og forståeligt. Selv har jeg det sværest med folk, der insisterer på at være morgensure om aftenen ... Og let's face it: De findes jo.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Aspargsen
Bortvist
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1380

Indlægaf Aspargsen » 29. sep 2016, 13:36

ManicNinja skrev:
Hunkat skrev:Folk som stiller sig i midterdelen af en propfyldt bybus så resten af passagerne kan stå mast sammen i den ene ende og kigge langt efter al den gode, fri plads oppe i den anden ende.

Hvis man ikke selv gider stå op i bagenden af bussen så skal man som MINIMUM flytte sig så andre kan rykke forbi en.

Er det så ikke bare det, man fortæller dem? Med sådan lidt myndig gennemtrængende stemme. Selv de mest evnesvagt-dvaske plejer at fange den, når jeg efter dette varsel sådan set bare tromler ned igennem bussen ... Ærgerligt-ærgerligt hvis folk bliver irriterede.
i sådanne situationer kunne man tænke sig bare af løbe gennem bussen, og placerer et perfekt cirkel spark lige i hoveder på dem, desværre kan det være lidt sværdet når man står med hovedet mast op af forruden
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Aspargsen
Bortvist

Indlægaf Aspargsen » 29. sep 2016, 15:01

Bad Samaritan skrev:Spam-notifikationer i Outlook...

"Hej du! Vi har detekteret en mail uden noget nævneværdigt indhold, som vil få dig til at tjekke din mail uden grund og alligevel bare vil ende med at fylde unødvendigt i din inboks. Så nu sender vi dig lige en FUCKING SPAM-MAIL, som får dig til at tjekke din mail uden grund og ender med at fylde unødvendigt i din inboks!"

Hvor fanden er logikken lige i dét???

Kan man putte omtalte e-mail
I spam filtret
0
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 265
Likede indlæg: 2221

Indlægaf Pityt » 29. sep 2016, 17:18

At der er gået et eller andet galt med lønudbetalingen, så lønnen ikke er gået ind.
Bliver gevaldig ked af det hvis pengene ikke går ind i morgen :rulle:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 518
Likede indlæg: 9633

Indlægaf Animi » 1. okt 2016, 17:18

Folk der kommenterer på en artikel, uden rent faktisk at have læst den...
Fx er der på Facebook en artikel der handler om at det nu er lovligt for norske børn at få en juridisk kønsskifte - altså, kun på papiret og ikke en fysisk operation.
Alligevel handler rigtig mange af de forarget kommentarer om at det er sindssygt at ville operere på børn osv.

Ahmen altså...
6
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Aspargsen
Bortvist

Indlægaf Aspargsen » 2. okt 2016, 00:50

Animi skrev:Folk der kommenterer på en artikel, uden rent faktisk at have læst den...
Fx er der på Facebook en artikel der handler om at det nu er lovligt for norske børn at få en juridisk kønsskifte - altså, kun på papiret og ikke en fysisk operation.
Alligevel handler rigtig mange af de forarget kommentarer om at det er sindssygt at ville operere på børn osv.

Ahmen altså...

Nogle gange undrer jeg mig over hvem den slags personer har fået til af hjælpe med af lave deres konto, for deres IQ er helt klart for lav til af de kan lave en Facebook konto selv
1
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 994
Likede indlæg: 7912

Indlægaf ManicNinja » 2. okt 2016, 13:07

At der nu IGEN ikke er strøm i min ovn + to af fire kogeplader ... :gisp: :evil:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 745
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 10804

Indlægaf LadyFox » 2. okt 2016, 13:10

At jeg næsten ikke har fået sovet i nat, pga. skyderi og politihunde og derudover er jeg syg, Mit hoved er så tungt :(
0
"You used to call me on my cell phone,
Late night when you need my love"
computermus
Kort karma: 62
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 1245

Indlægaf computermus » 2. okt 2016, 13:23

Hvornår i alverden pædagogerne begynder at huske lige at tjekke alle børnetoiletterne,inden de stikker af på weekend? :cuss:
For endnu engang har jeg måttet gøre et par toiletter ekstra grundigt rent , og brugt lang tid på det,fordi der simpelthen havde stået afføring i dem siden fredag eftermiddag, og jeg først havde mulighed for at komme derud og gøre rent i børnehaven i dag, da der var møde derude i går . :boo:
De var ikke særligt populære,kan jeg hilse og sige.
Nogen forslag til hvad jeg kan banke dem med , for at det fiser ind på lystavlen at der er ting de skal huske at gøre før jeg kan komme til ?

Måske skulle man lave lidt om på den der hedder " Mor er ikke vred , mor er skuffet " så den kom til at hedde " Mor er ikke skuffet, mor er hamrende arrig " . :cuss:
1
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1180
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 10981

Indlægaf 2SHY » 2. okt 2016, 14:04

computermus skrev:Hvornår i alverden pædagogerne begynder at huske lige at tjekke alle børnetoiletterne,inden de stikker af på weekend? :cuss:
For endnu engang har jeg måttet gøre et par toiletter ekstra grundigt rent , og brugt lang tid på det,fordi der simpelthen havde stået afføring i dem siden fredag eftermiddag, og jeg først havde mulighed for at komme derud og gøre rent i børnehaven i dag, da der var møde derude i går . :boo:
Nogen forslag til hvad jeg kan banke dem med , for at det fiser ind på lystavlen at der er ting de skal huske at gøre før jeg kan komme til ?

Måske skulle man lave lidt om på den der hedder " Mor er ikke vred , mor er skuffet " så den kom til at hedde " Mor er ikke skuffet, mor er hamrende arrig " . :cuss:

Jeg kunne godt finde på enten at tage billeder af det og aflevere som en lille reminder eller bare undlade at gøre dem rene. Så kan det være de husker det
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
computermus
Kort karma: 62
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 1245

Indlægaf computermus » 2. okt 2016, 14:49

2SHY skrev:
computermus skrev:Hvornår i alverden pædagogerne begynder at huske lige at tjekke alle børnetoiletterne,inden de stikker af på weekend? :cuss:

Jeg kunne godt finde på enten at tage billeder af det og aflevere som en lille reminder eller bare undlade at gøre dem rene. Så kan det være de husker det

Ja, det kunne være. Og håbet er lysegrønt med små, blå prikker. :D . Hvis jeg så samtidig lagde en seddel hvorpå der står " Pædagogikken kan også sidde i en gulvklud ", så kunne man håbe på at de forstod det.
Citatet er fra min mor, som var pædagog i ca.34 år, for da hun var pædagog , da gjorde de selv rent der hvor hun arbejdede.
2

Tilbage til "Generelt"