Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1502
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 13335

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 16. sep 2016, 10:02

En ejendomsmægler som i sin beskrivelse af et hus, skriver at "på den store lukkede terrasse kan man grille i al slags vejr".
(Og den er lukket, som i med døre og vinduer)
Nej?! NEJ?
What the actual f*ck?
Det dør man af din kæmpe idiot!
Det svarer til at sætte en slange på sin udstødning, stikke den ind ad vinduet i sin tændte bil og sætte sig ind og lukke døren.
Hvor er det vanvittigt, at folk stadig ikke ved det altså *suk*

EDIT: Jeg skrev selvfølgelig en mail til mægleren.
Senest rettet af kidkomb 16. sep 2016, 13:27, rettet i alt 1 gang.
11
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Katarinka
Kort karma: 13
Likede indlæg: 150

Indlægaf Katarinka » 16. sep 2016, 10:29

At jeg simpelhen ikke selv kan se om min sikring er sprunget :rulle:

Min under to måneder gamle kogeplade døde lige pludseligt. Alt andet på den fase kører stadig, komfuret kan bare ikke tænde. Ringede til skousen - de bad mig ringe direkte til en servicemand. Jeg skal selv betale for at han kommer ud og konstaterer hvis der er noget galt med strømmen og ikke pladen. Manden er ikke hjemme så bliver nødt til at få venindens mand til at komme og tjekke mit strøm..

Kvindefrigørelse min bare... :genert:
0
Når man nulrer på en tissemand bliver den større..
Men når man tisser på en nullermand bliver den mindre :gruble:
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 545
Likede indlæg: 2380
Kontakt:

Indlægaf Vira » 16. sep 2016, 10:36

At isbilen ikke kom i går :rulle: :nerve: :lol2:
2
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 273
Likede indlæg: 1881

Indlægaf Sophies-mor » 16. sep 2016, 11:59

At være overflyttet til salgsafdelingen.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Smiling_Goat
Kort karma: 563
Likede indlæg: 8184

Indlægaf Smiling_Goat » 16. sep 2016, 19:53

At det er umuligt at få en tid ved lægen, der ikke kommer i konflikt med ens arbejde. Bare det at ringe til dem kan være svært nok, synes jeg.

De snakker om at operere mig (ganske ukompliceret og bagatelagtigt) og vil godt have mig til samtale. Sygehusets telefon er kun åben mellem 8-15 og trods ihærdig indsats, kan jeg ikke få en tid tidligere end kl. 9 og senere end kl. 14.

Jeg forstår heller ikke, hvorfor den slags SKAL være med fysisk fremmøde. Jeg er udredt, de ved hvad de vil fjerne, hvorfor og hvordan - det fortalte kirurgen mig, da han udredte mig, så hvorfor kan man ikke bare klare det over telefonen?
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1124
Likede indlæg: 16577

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. sep 2016, 20:10

Folk der putter jordbær med stilke på i maden. Fjern dog de stilke! Jeg gider ikke spise stilke!
5
"This is the strangest life I've ever known."
Jim Morrison
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 264
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 4553

Indlægaf HappyPaww » 16. sep 2016, 20:15

kidkomb skrev:En ejendomsmægler som i sin beskrivelse af et hus, skriver at "på den store lukkede terrasse kan man grille i al slags vejr".
Nej?! NEJ?
What the actual f*ck?
Det svarer til at sætte en slange på sin udstødning, stikke den ind ad vinduet i sin tændte bil og sætte sig ind og lukke døren.

Ud over den åbenlyse dumme kommentar, hader jeg i øvrigt også den slags beskrivelser, som ejendomsmæglere bruger til at beskrive snart sagt alt - lige fra "det hyggelige toilet hvor det kan læses tegneserier i timevis", til "den skønne carport hvor det er plads til familiens cykler, lige klar til en dejlig søndagsudflugt".

Jeg tror jeg hader ejendomsmæglere...
7
OberstNasig
Kort karma: 57
Likede indlæg: 584

Indlægaf OberstNasig » 16. sep 2016, 21:57

Sådan nogle øko-piger irriterer mig helt vildt. Det er egentlig vildt unfair, for de gør mig ingenting, men jeg kan mærke, at jeg bare tænker "Ååååååååårh" :tie:

Det er den dér type med store, flagrende batikbukser i økologisk bomuld og en poset bluse. Begge dele i røvsyge farver. Kan de slippe afsted med det, går de i bare tæer, uanset hvor de befinder sig (yes, jeg har set dem flere steder i midtbyen), fordi de er så ih og åh naturlige. Over skulderen hænger en pose i hør, der tager hensyn til miljøet og kan genbruges, til den falder fra hinanden. De har naturligvis ingen make-up op, men til gengæld udsmykker de sig med henna tatoveringer eller næsepiercinger. Håret har ikke været vasket i et år, men er sat op i dreadlocks. Under armene stritter mørkt og kruset hår. Derfor lugter de også temmeligt krads, fordi sæbe heller ikke er velset i disse miljøer. Er denne kvinde blevet mor, bærer hun barnet i sådan en slynge om maven.
7
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 872
Likede indlæg: 6744

Indlægaf ManicNinja » 17. sep 2016, 07:12

OberstNasig skrev:Sådan nogle øko-piger irriterer mig helt vildt. Det er egentlig vildt unfair, for de gør mig ingenting, men jeg kan mærke, at jeg bare tænker "Ååååååååårh" :tie:

Det er den dér type med store, flagrende batikbukser i økologisk bomuld og en poset bluse. Begge dele i røvsyge farver. Kan de slippe afsted med det, går de i bare tæer, uanset hvor de befinder sig (yes, jeg har set dem flere steder i midtbyen), fordi de er så ih og åh naturlige. Over skulderen hænger en pose i hør, der tager hensyn til miljøet og kan genbruges, til den falder fra hinanden. De har naturligvis ingen make-up op, men til gengæld udsmykker de sig med henna tatoveringer eller næsepiercinger. Håret har ikke været vasket i et år, men er sat op i dreadlocks. Under armene stritter mørkt og kruset hår. Derfor lugter de også temmeligt krads, fordi sæbe heller ikke er velset i disse miljøer. Er denne kvinde blevet mor, bærer hun barnet i sådan en slynge om maven.

Jeg tror, de fleste mennesker har bestemte typer, der trigger dem uden egentlig grund. :)

Det interessante er efter min mening at finde ud af, hvad det er, der bliver aktiveret inden i én i mødet med en bestemt type. Det kan sgu tit være lidt af en øjenåbner ...
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 872
Likede indlæg: 6744

Indlægaf ManicNinja » 17. sep 2016, 07:14

kidkomb skrev:En ejendomsmægler som i sin beskrivelse af et hus, skriver at "på den store lukkede terrasse kan man grille i al slags vejr".
Nej?! NEJ?
What the actual f*ck?

Jeg er seriøst rystet! :tie:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 17. sep 2016, 09:34

Min veninde, der mener, hun har det sååååååå hårdt fordi hun er blevet mor.

Jeg er lige begyndt nyt fuldtidsarbejde og pendler ud over det 3 timer om dagen. Jeg er nærmest kronisk træt. Hun ringede kl. 20.30 om aftenen og min sengetid er kl. 21 - jeg kan simpelthen ikke holde ud at være vågen til længere. Så kl. 21 sagde jeg til hende, at jeg var træt og ville i seng, hendes svar var, at jeg slet ikke kender til træthed. Jeg skulle få et barn, SÅ ville jeg kende til træthed.

Hvis jeg så bare havde haft skyggen af tro på, at hun havde ret. Hun er arbejdssøgende, hendes mand arbejder på deltid, hendes barn går i vuggestue og de bor i en cigaræske, der tager 30 min. At gøre rent.

Jeg arbejder som sagt fuldtid og pendler tre timer om dagen, min kæreste gør det samme, og vi bor i en ret stor lejlighed, som ingen af os egentligt har tid til at gøre rent.

Når vi har lavet aftaler vil hun meget gerne, at de skal finde sted meget tidligt på dagen, fordi hendes barn jo vækker hende tidligt alligevel, og den ene gang jeg gik med på ideen, var hun ikke engang stået op, da jeg kom. Samtidig virker hun altid umanerligt frisk - også da hun belærte mig om, at jeg slet ikke kender træthed. Jeg var på vej i seng. Kl. 21. Det var hun ikke, men jeg kender bestemt ikke til træthed.

Og når det er sagt, er det så utroligt lige meget, hvem der er "mest træt." Jeg er så træt,som jeg tror jeg kan blive, og hun er sikkert det samme. Så er jeg egentligt ligeglad med alt andet.

Jeg skal virkelig have sagt noget næste gang hun gør træthed til en sær konkurrence. Jeg prøvede denne gang, men jeg tror ikke, hun fangede den. Men grrrrrr
4
hthy
Kort karma: 13
Likede indlæg: 162

Indlægaf hthy » 17. sep 2016, 09:53

ManicNinja skrev:
Nej?! NEJ?
What the actual f*ck?

Man kan da åbne de døre og vinduer mens man griller så der kommer luft ind. Fordelen er at grillen kan stå i tørvejr hvis det regner. Hvis man bruger kuglegrill skal man jo heller ikke være ved grillen hele tiden.
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1502
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 13335

Indlægaf kidkomb » 17. sep 2016, 09:55

hthy skrev:
ManicNinja skrev:
Nej?! NEJ?
What the actual f*ck?

Man kan da åbne de døre og vinduer mens man griller så der kommer luft ind. Fordelen er at grillen kan stå i tørvejr hvis det regner. Hvis man bruger kuglegrill skal man jo heller ikke være ved grillen hele tiden.

Er du seriøs?
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 17. sep 2016, 10:47

hthy skrev:
ManicNinja skrev:
Nej?! NEJ?
What the actual f*ck?

Vi grillede engang under en presenning (jeg kender sære mennesker,) der må siges at være mere ventileret end et rum med åbne døre og vinduer, og jeg syntes, det var ubehageligt at trække vejret. Jeg synes virkelig, man bare skal afholde sig fra at grille inden døre. Nogensinde.
4
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1124
Likede indlæg: 16577

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. sep 2016, 12:25

At når man ser på film eller i en dokumentar noget hvor en gruppe af fx politi/militær skal meget hurtigt ind i et hus, og de er begyndt at løbe derind, så er der altid en der skal brøle GO! GO! GO! og jeg tænker altid at det både må være irriterende og stressende, de ER jo begyndt at løbe, så hvad er problemet? Er personen bange for at de pludselig stopper fordi de har glemt de skal løbe?
2
"This is the strangest life I've ever known."
Jim Morrison

Tilbage til "Generelt"