Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Aviva
Kort karma: 10
Likede indlæg: 67

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 12. sep 2016, 13:20

De idioter der smækker med døren hele tiden!

Så HOLD da op! :sur:
1
Palestine never existed!

Gud velsigne ISRAEL
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 496
Likede indlæg: 1901

Indlægaf Vira » 13. sep 2016, 09:18

Mit (over)-forbrug af vatpinde. Seriøst det er helt ude i hampen :lol2:
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
HappyQ
Kort karma: 112
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 754

Indlægaf HappyQ » 13. sep 2016, 09:22

Den idiot der fodrer måger, hold da kæft hvor de fugle kan larme :8:
4
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
malou_43
Kort karma: 87
Geografisk sted: Jylland
Likede indlæg: 561

Indlægaf malou_43 » 13. sep 2016, 09:26

Varmen - magter det ikke, sveder konstant og er klam!
1
Lulu
Kort karma: 55
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 564

Indlægaf Lulu » 13. sep 2016, 09:54

Jeg kan mærke at min pendlerrute irriterer mig mere og mere.

Nej, du har ikke ret til at trække ud i ydersporet bare fordi du blinker til det. Du indikerer at du gerne vil ud, hvis jeg i ydersporet ikke har mulighed for at lukke dig ud eller slet og ret ikke gider så bliv for fanden inde i din bane indtil en anden lukker dig ud eller der er plads.
2
computermus
Kort karma: 42
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 896

Indlægaf computermus » 13. sep 2016, 12:17

At jeg stadigvæk efter ca. 5 måneder, er lidt sur på min "veninde". Det sidder stadigvæk i mig at hun næsten har fortalt gud og hvermand, at hun, da jeg skulle flytte, ikke mente at jeg havde styr på noget som helst, og det nager mig at hun syntes det var nødvendigt at fortælle MIG at hun havde fortalt til andre at jeg ikke havde styr på noget (i hendes optik).
For det er nemlig den største løgn hun nogensinde har lukket ud.
På den anden side vil jeg ikke så gerne miste hende, da vi har kendt hinanden, siden 1986. Hun har været en god veninde i mange år, men jeg har så gennem de sidste par år , lagt mærke til at det kommer mere og mere frem at hun mener at ingen kan gøre tingene så godt som hun kan.
Måske er jeg så småt begyndt at tage lidt afsked med det der var, for tit er det mig der kontakter hende, hvis jeg ikke har hørt fra hende i lang tid. Nu må det være op til hende at tage teten.
0
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 230
Likede indlæg: 2454
Kontakt:

Indlægaf Annione » 13. sep 2016, 13:57

kidkomb skrev:At der med jævne mellemrum dukker artikler op, som fortæller at mange danskere er afhængige af smertestillende medicin og at det skal man passe på med.
Og jeg er fuldkommen enig.
Problemet er, at ingen af disse artikler på nogen måde berører, hvad der kan karakteriseres som værende et overforbrug.
Er det hver dag? Hver anden? Hver uge? 2 gange om måneden? Hvor meget er for meget?
Det irriterer mig virkelig, for selvom jeg kun tager smertestillende et par gange i løbet af en måned, omkring menstruation, så tænker jeg hver gang, at det burde jeg nok lade være med.
Gah, og det burde jeg bestemt ikke, for så ondt har jeg.
-det er ligesom, når politiet kører forbi og man uvilkårligt bliver nervøs for, om man nu også går lige på fortovet og ikke træder på stregerne.

Som jeg har hørt det, så er det mere end 8 panodiler/anden smertestillende om ugen, som man sætter til "et for højt forbrug". Hvis man altså, vel at bemærke tager mere end 8 om ugen i en længere periode.
1
At rejse er at leve :love2:
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8455

Indlægaf 2SHY » 13. sep 2016, 16:39

Jeg synes det er sindssygt irriterende når folk bliver ved med at udeblive fra holdtræning uden at give bare det mindste lyd fra sig. Især fordi jeg altid ender med at sidde og overveje om jeg skal bruge tid på at kontakte vedkommende for at høre hvad der sker, eller om jeg skal være ligeglad. For jeg er ikke ligeglad og vil gerne være sikker på at vedkommende er okay. Omvendt kan det ikke blive mit problem at vedkommende hellere vil prioritere hyggearrangementer frem for sit helbred
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Lisva
Kort karma: 18
Likede indlæg: 392

Indlægaf Lisva » 13. sep 2016, 16:57

Ja, jeg er en lille person, der ikke har ret meget at gå op i, men hvorfor fanden er der altid så mange mennesker, der skriver "jeg kondolere" i RIP-tråde på Facebook. Spørgsmålet er retorisk.
1
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1381

Indlægaf Æske » 13. sep 2016, 18:00

At min far er verdens sværeste mand at lave en aftale med.
0
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 317
Likede indlæg: 3407

Indlægaf dgd2007 » 13. sep 2016, 18:02

Lisva skrev:Ja, jeg er en lille person, der ikke har ret meget at gå op i, men hvorfor fanden er der altid så mange mennesker, der skriver "jeg kondolere" i RIP-tråde på Facebook. Spørgsmålet er retorisk.

Jeg ved godt, man ikke skal svare på retoriske spørgsmål ... men jeg tror, det er, fordi fordi de har haft "sproglig opmærksomhed" i skolen i stedet for grammatik: skriv de lyde, du hører! Og man kan jo reelt ikke høre forskel på "kondolere" og "kondolerer".
De ville aldrig skrive "Jeg beklage" i stedet for "Jeg beklager", for der kan man sagtens høre forskel.
1
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1709

Indlægaf Guilded_Lily » 13. sep 2016, 19:06

Min mand. Han kom hjem lige før aftensmad og gik direkte i seng. Jeg var hjemme en time før og har pisket rundt siden. Jeg vil sgu også gerne snart sove!
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8455

Indlægaf 2SHY » 13. sep 2016, 19:18

Det irriterer mig (måske ikke ligefrem grænseløst men alligevel) at jeg har forædt mig i vindruer og stadig har lyst til at smide en baguette i ovnen og så køre den ind inden jeg skal i seng :genert:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 484
Likede indlæg: 1574

Indlægaf Spjaerten » 13. sep 2016, 19:19

Tænker det må være nogle nye der er flyttet ind et sted i opgangen eller nabo opgangen, men pludselig fra i fredags og til nu har der hver dag været den vildeste lugt fra nogen der ryger en fed på altanen :rulle:
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 571
Likede indlæg: 5086

Indlægaf ManicNinja » 13. sep 2016, 19:41

IrmaPigen skrev:
Smiling_Goat skrev:At bo i lejlighed. Jeg egner mig ikke til det her pjat. Jeg er simpelthen ikke rummelig nok til andres larm. Jeg har den sejeste nabo, der er virkelig cool omkring nabolarm. Jeg fatter ikke, hvordan hun gør. På den anden side af hende bor nogle unge fyre, der holder vilde fester og skruer så højt op for musikken, at vi nogle gange kan mærke bassen hos os. Hun er ligeglad, så længe de bare spiller et nummer hun kan lide engang imellem, siger hun. Hvordan gør man det?! Jeg ville blive vanvittig over larmen.

Jeg bliver vækket i weekenderne af en nabo kl. 6-7 om morgenen, hvorefter jeg ikke kan sove for høje dunk og brag. Det er jeg voldsomt irriteret over, og jeg gad virkelig godt være sådan en mellow type som min nabo. Gad vide om man kan træne sig mere rummelig? :gruble:

Det kan man ikke. Jo længere tid du bor i det, jo mere tyndhudet og irritabel bliver man. :fløjt:

Mennesker er vel - også på dette punkt forskellige. Selv kan jeg vænne mig til bestemte typer af lyde. Men nej, høj musik, især med gennemtrængende bas, er bare no go!
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".

Tilbage til "Generelt"