Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 388
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3843

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 14. sep 2016, 19:33

ShuruQ skrev:Det hele startede med jeg var øm mandag aften. Så gik jeg i seng, vågnede en time senere og kunne nærmest ikke kravle ud af sengen i bare smerte. Det lykkes mig at komme ud og tisse som min mission var. Vraltede i seng igen, men var så tæt på at ringe ned til vagten, det der holdt mig tilbage var at jeg faldt i søvn. Vågnede tirsdag, godt øm men ikke i nærheden af der om natten. Op af dagen tog det til så jeg smuttede til lægen og den historie kender du. Tirsdag aften gjorde det ondt igen, men ikke nok til jeg tænkte jeg skulle handle på det. Onsdag morgen meget bedre, men det har været tiltagende her dagen igennem, uden af være oppe på natten til tirsdag stadiet.

Men ud fra hvad du skriver kan jeg se at det kan snyde. I og med min smertetærskel er høj, så kunne jeg nok nemt blive narret.

Det tør jeg ikke gøre mig klog på.
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 14. sep 2016, 19:43

Delfin skrev:
Det tør jeg ikke gøre mig klog på.

Heller ikke her. Nå, ikke mere sygdomssnak efter det her indlæg. Har ædt nogle smertestillende og er det status quo i morgen formiddag må jeg omkring lægen igen.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 328
Likede indlæg: 3687

Indlægaf Novella » 14. sep 2016, 20:31

Jeg kan ikke ligge nogen steder, fordi jeg har losset for meget igennem og nu både har 467 blå mærker, fordi jeg ramte min modstander og blev ramt, og muskelondt alle mulige steder. Jeg har især ondt oven på den højre fod pga et kæmpe blåt mærke, og nu kan jeg ikke ligge på maven. Æj.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11692

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. sep 2016, 07:30

Folk der starter hver anden sætning med "Det er ikke for noget, men..."
1
The more I eat the butter I feel
Sorenspige
Kort karma: 215
Likede indlæg: 1015

Indlægaf Sorenspige » 15. sep 2016, 07:37

At andre folks tanker og mening om mig åbenbart skal fylde så meget hos mig, at jeg får det dårligt af det.

At jeg ikke bare kan nyde min dejlige baby og min barsel, men at mit sind igen driller mig.
2
Sorenspige
Kort karma: 215
Likede indlæg: 1015

Indlægaf Sorenspige » 15. sep 2016, 07:39

At jeg har været vågen 6-7 gange i nat, selvom babyen kun var vågen 1 gang. Det er for åndssvagt!
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10260

Indlægaf icelady » 16. sep 2016, 08:34

At nogle folk på FB bare er...ja, dumme.

Opslag i lokal gruppe om skraldespande og problemer med den sættes ud og ikke bliver tømt fordi naboen er ansat ved skraldfirmaet og der er nabokrig.

Opslaget blev slettet. fordi de 2 naboer skød hinanden i sænk med div personangreb.

Den ene skriver og spørger mig hvorfor opslaget er slettet. Forklarer at vi i gruppen ikke gad lægge plads til deres nabostridigheder.
Jamen så var jeg da bare en "lille dum fascist, der på ægte stalin stil forsøger at holde sandheden nede." :stoned:
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1149
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9643

Indlægaf kidkomb » 16. sep 2016, 10:02

En ejendomsmægler som i sin beskrivelse af et hus, skriver at "på den store lukkede terrasse kan man grille i al slags vejr".
(Og den er lukket, som i med døre og vinduer)
Nej?! NEJ?
What the actual f*ck?
Det dør man af din kæmpe idiot!
Det svarer til at sætte en slange på sin udstødning, stikke den ind ad vinduet i sin tændte bil og sætte sig ind og lukke døren.
Hvor er det vanvittigt, at folk stadig ikke ved det altså *suk*

EDIT: Jeg skrev selvfølgelig en mail til mægleren.
Senest rettet af kidkomb 16. sep 2016, 13:27, rettet i alt 1 gang.
12
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Katarinka
Kort karma: 13
Likede indlæg: 126

Indlægaf Katarinka » 16. sep 2016, 10:29

At jeg simpelhen ikke selv kan se om min sikring er sprunget :rulle:

Min under to måneder gamle kogeplade døde lige pludseligt. Alt andet på den fase kører stadig, komfuret kan bare ikke tænde. Ringede til skousen - de bad mig ringe direkte til en servicemand. Jeg skal selv betale for at han kommer ud og konstaterer hvis der er noget galt med strømmen og ikke pladen. Manden er ikke hjemme så bliver nødt til at få venindens mand til at komme og tjekke mit strøm..

Kvindefrigørelse min bare... :genert:
0
Når man nulrer på en tissemand bliver den større..
Men når man tisser på en nullermand bliver den mindre :gruble:
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 496
Likede indlæg: 1901

Indlægaf Vira » 16. sep 2016, 10:36

At isbilen ikke kom i går :rulle: :nerve: :lol2:
2
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 200
Likede indlæg: 1341

Indlægaf Sophies-mor » 16. sep 2016, 11:59

At være overflyttet til salgsafdelingen.
0
Billede SÅ kom bananen!

:sur: Hævnrødbede :-D
Smiling_Goat
Kort karma: 466
Likede indlæg: 5880

Indlægaf Smiling_Goat » 16. sep 2016, 19:53

At det er umuligt at få en tid ved lægen, der ikke kommer i konflikt med ens arbejde. Bare det at ringe til dem kan være svært nok, synes jeg.

De snakker om at operere mig (ganske ukompliceret og bagatelagtigt) og vil godt have mig til samtale. Sygehusets telefon er kun åben mellem 8-15 og trods ihærdig indsats, kan jeg ikke få en tid tidligere end kl. 9 og senere end kl. 14.

Jeg forstår heller ikke, hvorfor den slags SKAL være med fysisk fremmøde. Jeg er udredt, de ved hvad de vil fjerne, hvorfor og hvordan - det fortalte kirurgen mig, da han udredte mig, så hvorfor kan man ikke bare klare det over telefonen?
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11692

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. sep 2016, 20:10

Folk der putter jordbær med stilke på i maden. Fjern dog de stilke! Jeg gider ikke spise stilke!
5
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3423

Indlægaf HappyPaww » 16. sep 2016, 20:15

kidkomb skrev:En ejendomsmægler som i sin beskrivelse af et hus, skriver at "på den store lukkede terrasse kan man grille i al slags vejr".
(Og den er lukket, som i med døre og vinduer)
Nej?! NEJ?
What the actual f*ck?
Det dør man af din kæmpe idiot!
Det svarer til at sætte en slange på sin udstødning, stikke den ind ad vinduet i sin tændte bil og sætte sig ind og lukke døren.
Hvor er det vanvittigt, at folk stadig ikke ved det altså *suk*

EDIT: Jeg skrev selvfølgelig en mail til mægleren.

Ud over den åbenlyse dumme kommentar, hader jeg i øvrigt også den slags beskrivelser, som ejendomsmæglere bruger til at beskrive snart sagt alt - lige fra "det hyggelige toilet hvor det kan læses tegneserier i timevis", til "den skønne carport hvor det er plads til familiens cykler, lige klar til en dejlig søndagsudflugt".

Jeg tror jeg hader ejendomsmæglere...
8
OberstNasig
Kort karma: 43
Likede indlæg: 396

Indlægaf OberstNasig » 16. sep 2016, 21:57

Sådan nogle øko-piger irriterer mig helt vildt. Det er egentlig vildt unfair, for de gør mig ingenting, men jeg kan mærke, at jeg bare tænker "Ååååååååårh" :tie:

Det er den dér type med store, flagrende batikbukser i økologisk bomuld og en poset bluse. Begge dele i røvsyge farver. Kan de slippe afsted med det, går de i bare tæer, uanset hvor de befinder sig (yes, jeg har set dem flere steder i midtbyen), fordi de er så ih og åh naturlige. Over skulderen hænger en pose i hør, der tager hensyn til miljøet og kan genbruges, til den falder fra hinanden. De har naturligvis ingen make-up op, men til gengæld udsmykker de sig med henna tatoveringer eller næsepiercinger. Håret har ikke været vasket i et år, men er sat op i dreadlocks. Under armene stritter mørkt og kruset hår. Derfor lugter de også temmeligt krads, fordi sæbe heller ikke er velset i disse miljøer. Er denne kvinde blevet mor, bærer hun barnet i sådan en slynge om maven.
7

Tilbage til "Generelt"