Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 577
Likede indlæg: 5108

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 20. sep 2016, 12:19

At mit elskede radiostyrede armbåndsur én eller to gange om året pludselig beslutter sig for at gå forkert. Det kan være TIMER m at finde tilbage til korrekt tid igen. Jeg HADER at være uden ur ...
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Lykke
Kort karma: 45
Likede indlæg: 721

Indlægaf Lykke » 20. sep 2016, 13:26

Pixie88 skrev:At den bus jeg skal med, konsekvent et forsinket. Fucking altid!

Jeg bøvler med en bus som kommer for tidligt. Det er også problematisk.
0
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2147

Indlægaf sigge » 20. sep 2016, 13:36

At vi har ventet så længe med at komme ind og se "Find Dory", at det nu ikke er muligt at se den med engelsk tale her i nærheden. Jeg troede, det var sådan en film, der ville blive vist i en lille evighed, så det derfor ikke hastede.
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 427
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6083

Indlægaf LadyFox » 20. sep 2016, 14:30

Wizzze skrev:
LadyFox skrev:To timers frokostpause... Det er så spild af min dag.

Det lyder ellers nice :D er der spisning samfulde 2 timer? :savl:

Jeg havde ikke madpakke med. Og så fedt er det heller ikke at glo ud i luften i to timer, så ville jeg hellere have en time tidligere fri.
1
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1964

Indlægaf Mani » 20. sep 2016, 15:57

At jeg ikke kan få de forbandede metal klammer op, som sædet på den stol jeg vil renoverer er sat fast med. 2 er knækket og en er havnet i mit øje :tie:
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8524

Indlægaf 2SHY » 20. sep 2016, 17:05

Jeg er pænt træt af at nu der endelig er blevet anlagt noget terrasse, så er den blevet lagt lige præcis der hvor er ingen sol er, når man kommer hjem fra arbejde :rulle:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 20. sep 2016, 18:51

At min cykel er blevet stjålet :sur: .

Der er en der har lånt den, uden jeg vidst det. Men jeg ved heller ikke om han vidste cyklen var min, men han lånte den til købmanden og der fra er den så blevet stjålet. Han er så ked af det og har sagt han hjælper med en anden, så jeg er slet ikke gal eller irriteret på ham, nok også fordi han bare er så sød, men den klaphat der har taget den, må h*n vælte og få en masse hudafskrabninger når den hopper ud af gear som den gør nogle gange, det er en ting jeg ville fortælle hvis nogle spurgte om de måtte låne den, men det privilegie har man ikke når man stjæler den og jeg ved jo heller ikke hvem det er så den oplysning må de selv finde frem til.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9727

Indlægaf kidkomb » 20. sep 2016, 18:55

At DR har oversat programmet "Trump's angry America" med "Trumps vrede hvide vælgere".
Hold op hvor er det dog åndssvagt at ligefrem bidrage til racekonflikten. Og uprofessionelt!
Jeg har set interviews med nogle Trump-vælgere og der var bestemt andre farver end hvid repræsenteret :rulle:
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 20. sep 2016, 18:56

kidkomb skrev:At DR har oversat programmet "Trump's angry America" med "Trumps vrede hvide vælgere".
Hold op hvor er det dog åndssvagt at ligefrem bidrage til racekonflikten. Og uprofessionelt!
Jeg har set interviews med nogle Trump-vælgere og der var bestemt andre farver end hvid repræsenteret :rulle:

Men lige det program handlede det ikke om vælgerne i den der raceopdelte by?

(er dog enig i oversættelsen ikke er særlig professionel),
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 20. sep 2016, 19:00

ShuruQ skrev:
kidkomb skrev:At DR har oversat programmet "Trump's angry America" med "Trumps vrede hvide vælgere".

Men lige det program handlede det ikke om vælgerne i den der raceopdelte by?

(er dog enig i oversættelsen ikke er særlig professionel),

Uanset er det helt absurd at indikere at fremmedfrygt osv er forbeholdt hvide mennesker. Det er da racistisk.
0
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 20. sep 2016, 19:59

Jeg har tamrotter og der findes et par facebook grupper for netop ejere af disse fantastiske dyr.
Men det irriterer mig så meget, når folk skriver at deres rotte blev x antal år og man ved at det kan de overhovedet ikke blive.

"Min første rotte blev omkring 5 år bla bla bla"
NEJ, det gjorde den ikke. Den blev max 3 og det er endda sjældent. Stop dig selv.
2
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 427
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6083

Indlægaf LadyFox » 20. sep 2016, 20:31

kidkomb skrev:Jeg har tamrotter og der findes et par facebook grupper for netop ejere af disse fantastiske dyr.
Men det irriterer mig så meget, når folk skriver at deres rotte blev x antal år og man ved at det kan de overhovedet ikke blive.

NEJ, det gjorde den ikke. Den blev max 3 og det er endda sjældent. Stop dig selv.

Ja, det har jeg også undret mig over :rulle: På et tidspunkt var der faktisk en der blev næsten syv - Ja, som om....
Amen det er så dumt.
1
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3887

Indlægaf Delfin » 20. sep 2016, 23:22

kidkomb skrev:OG! Jeg lider af tilbagevendende kløe og irritation og faktisk også lugt (TMI I know, sorry) og har derfor fået taget en prøve hos lægen.
Men den viste ingenting og så kunne hun ikke hjælpe mig.
For fucks sake altså, hvad skal jeg så gøre? Jeg har lyst til at trampe derop og smide bukserne en dag, hvor det lugter. Det kan sgu da ikke være rigtigt.
Jeg spurgte om det så kunne være noget hormonelt eller tørhed eller noget og hun sagde at nej, det kan det ikke være når jeg stadig får mine menstruationer, for så er jeg ikke gået i overgangsalderen.
Så siger hun guddødemig "Prøv at smøre med noget mandelolie"....
Der var jeg sgu lige ved at græde. (Tænk hvis min hoohaa falder af. Med hår og hele molevitten. Jeg fik heller ikke spurgt om jeg skulle hælde det i en flad tallerken og lægge mig hen over den. Og hvor længe.)
"Jamen, det hjælper da ikke indeni?" fik jeg sagt og nej, det gør det ikke sagde hun, men hun kunne altså ikke hjælpe mig så.

Som om jeg ikke var pishamrende arrig nok i forvejen i dag.
Jeg bør ikke bevæge mig ud blandt mennesker tror jeg. For deres skyld.

Det har hun da vist ikke meget forstand på. Bed om at blive henvist til en gynækolog så.
Man lægger jo an til landing før menopausen, så der kan da sagtens være begyndende rod i hormonerne.
2
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3887

Indlægaf Delfin » 20. sep 2016, 23:27

LadyFox skrev:
kidkomb skrev:Jeg har tamrotter og der findes et par facebook grupper for netop ejere af disse fantastiske dyr.

Ja, det har jeg også undret mig over :rulle: På et tidspunkt var der faktisk en der blev næsten syv - Ja, som om....
Amen det er så dumt.

Jeg ved ikke vildt meget om almindelige tam-rotter, men en gambiansk kæmperotte kan godt blive 5-6 år.
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 21. sep 2016, 00:20

Delfin skrev:
LadyFox skrev:

Amen det er så dumt.

Jeg ved ikke vildt meget om almindelige tam-rotter, men en gambiansk kæmperotte kan godt blive 5-6 år.

Tamrotter bliver omkring 1½-2 år. Specielt hunnerne får cyster.
3 år er ca max.
2
Jeg gider ikke engang.
Give free love.

Tilbage til "Generelt"