Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1687
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 15496

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 31. okt 2016, 22:10

Folk der ikke siger tak.
Sig nu tak!
Ubehøvlet. Jeg mister så meget respekt for folk, der ikke siger tak.
-Når man tager en vagt for dem, når man spørger om man skal tage kaffe med etc.
6
Walk tall and cry with dignity.
Lord Bendtner og Kong Christian :sol:
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 358
Likede indlæg: 3613

Indlægaf Guilded_Lily » 31. okt 2016, 22:39

Min mand snorker. KRAFTIGT!
0
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 580
Geografisk sted: Slagelse
Likede indlæg: 2932
Kontakt:

Indlægaf Vira » 1. nov 2016, 13:25

Rejsekortets kundeservice
0
I'm not limited edition, I'm weird.
bluetof1
Kort karma: 219
Likede indlæg: 1904

Indlægaf bluetof1 » 1. nov 2016, 19:38

Vira skrev:Rejsekortets kundeservice

Skal det forstås sådan at den rent faktisk findes?
Jeg var af den klare opfattelse at der var tale om en myte på linje med PostDanmarks kundeservice.
2
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.
Brugeravatar
Nicolait
Kort karma: 40
Likede indlæg: 1099

Indlægaf Nicolait » 1. nov 2016, 21:46

Lismaens skrev:Der er åbenbart blevet sat julepynt op i gaderne i dag, mens jeg har ligget så godt som nøgen på sofaen og været syg hele dagen. Jeg trækker aldrig mine gardiner for, de er kun hængt op for hyggens skyld. Der er jo ingen der normalt kommer op i de her højder og kan se ind ad vinduerne alligevel. :genert:
Jeg opdagde det, fordi jeg lige havde sat mig lidt op i sofaen og ud af øjenkrogen flere gange havde set nogle klamme, store skygger ude i mørket lige foran det ene vindue. Jeg skulle godt nok tage mod til mig for at rejse mig op og kigge ud. Jeg håber at jeg vænner mig til det, i løbet af de næste par måneder. Ellers må jeg lægge vådliggerlagen på sofaen. :blush:

Se på det sådan, at du har været med til at give dem en god dag, nu hvor de havde noget pænt at kigge på. :-D
1
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 528
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 6854

Indlægaf Delfin » 2. nov 2016, 01:29

At DSB's betalings-del skiftevis fejlmelder eller afviser begge mine betalingskort, selvom jeg lige har betalt med det ene i en webshop. I morgen er den orange billet garanteret udsolgt, bare fordi jeg er så pisseuheldig.
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Nicolait
Kort karma: 40
Likede indlæg: 1099

Indlægaf Nicolait » 2. nov 2016, 06:40

Lismaens skrev:
Nicolait skrev:
Lismaens skrev:Der er åbenbart blevet sat julepynt op i gaderne i dag, mens jeg har ligget så godt som nøgen på sofaen og været syg hele dagen. Jeg trækker aldrig mine gardiner for, de er kun hængt op for hyggens skyld. Der er jo ingen der normalt kommer op i de her højder og kan se ind ad vinduerne alligevel. :genert:
Jeg opdagde det, fordi jeg lige havde sat mig lidt op i sofaen og ud af øjenkrogen flere gange havde set nogle klamme, store skygger ude i mørket lige foran det ene vindue. Jeg skulle godt nok tage mod til mig for at rejse mig op og kigge ud. Jeg håber at jeg vænner mig til det, i løbet af de næste par måneder. Ellers må jeg lægge vådliggerlagen på sofaen. :blush:

Se på det sådan, at du har været med til at give dem en god dag, nu hvor de havde noget pænt at kigge på. :-D

Ja, jeg har helt sikkert været dagens højdepunkt, som jeg har ligget her i mine kæmpe mormortrusser, store, uglede, uvaskede hår, (flere)dag(s)gammelt makeup, et par chipsposer, en 1 1/2 l. cola (og et par tomme dåser), 1kg. bland selv slik, rodet hjem og store deller og patter all over på sofaen. :slem: :love:

:-D det er de små glæder i livet, der tæller.

God bedring.
1
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 802
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 12052

Indlægaf LadyFox » 2. nov 2016, 08:20

Jeg har fundet stedet jeg gerne vil bo, man må have min hund der, ventelisten er kort og plantegningen er lige i min smag...

Og så ligger huslejen 700 kroner over mit budget :(
0
"It was the beginning of the greatest Christmas ever. Little food. No presents. But there was a snowman in their basement."
Aesel82
Kort karma: 30
Likede indlæg: 391

Indlægaf Aesel82 » 2. nov 2016, 08:32

LadyFox skrev:Jeg har fundet stedet jeg gerne vil bo, man må have min hund der, ventelisten er kort og plantegningen er lige i min smag...

Har du trukket boligsikringen fra?
1
HappyPaww
Kort karma: 316
Likede indlæg: 5734

Indlægaf HappyPaww » 2. nov 2016, 08:42

Aesel82 skrev:
LadyFox skrev:Jeg har fundet stedet jeg gerne vil bo, man må have min hund der, ventelisten er kort og plantegningen er lige i min smag...

For kun 700 kr. ville jeg se, om jeg ikke kunne spare et eller andet sted. Det må næsten kunne lade sig gøre, med mindre dit budget er fuldstændig skrabet ned til et minimum... Det lyder som et rigtig fint sted - og svært at finde ikke mindst!

Så kig på forsikringer, telefoni/internet/tv, fagforening/a-kasse, fitness osv., og se hvad der er "need/nice to have", og hvor man evt. kan finde andre leverandører/muligheder, der er billigere.
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 802
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 12052

Indlægaf LadyFox » 2. nov 2016, 09:09

HappyPaww skrev:
Aesel82 skrev:

For kun 700 kr. ville jeg se, om jeg ikke kunne spare et eller andet sted. Det må næsten kunne lade sig gøre, med mindre dit budget er fuldstændig skrabet ned til et minimum... Det lyder som et rigtig fint sted - og svært at finde ikke mindst!

Så kig på forsikringer, telefoni/internet/tv, fagforening/a-kasse, fitness osv., og se hvad der er "need/nice to have", og hvor man evt. kan finde andre leverandører/muligheder, der er billigere.

Det er medregnet boligsikring - og det er hvis jeg lever skrabet. Lige nu er jeg på offentlig forsørgelse med regner stærkt med at begynde på uddannelse til sommer, og det er ikke lige til at regne ud om elevlønnen er højere eller lavere end den takst jeg får nu, og derudover vil jeg få udgifter i transport. Så det måtte helst gerne være lidt luft i min økonomi.
0
"It was the beginning of the greatest Christmas ever. Little food. No presents. But there was a snowman in their basement."
Aesel82
Kort karma: 30
Likede indlæg: 391

Indlægaf Aesel82 » 2. nov 2016, 11:26

LadyFox skrev:
HappyPaww skrev:
Aesel82 skrev:

Det er medregnet boligsikring - og det er hvis jeg lever skrabet. Lige nu er jeg på offentlig forsørgelse med regner stærkt med at begynde på uddannelse til sommer, og det er ikke lige til at regne ud om elevlønnen er højere eller lavere end den takst jeg får nu, og derudover vil jeg få udgifter i transport. Så det måtte helst gerne være lidt luft i min økonomi.

Så bliver det svært, kan jeg godt se. Øv :(
1
Brugeravatar
Vinaia
Kort karma: 26
Likede indlæg: 635

Indlægaf Vinaia » 2. nov 2016, 18:05

Min genbo pyntede sit hus med julelys i weekenden. Halvanden uge tidligere end normalt (hvilket i forvejen var for tidligt). Det er en monstrøs rædsel i en blanding af røde, gule, hvide og blå(!) lys, hvoraf halvdelen blinker.

Great. Just great. Glædelig jul.
4
So, tell me, where should I go?
To the left, where nothing is right
... or to the right, where nothing is left?
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 373
Likede indlæg: 5806

Indlægaf Joe » 2. nov 2016, 22:26

Alle mennesker.
Jeg har ligget syg i to dage, og selvom det har været rart at få sovet helt vildt meget, så er det simpelthen ikke så godt for mit humør at ligge herhjemme på sofaen. Så jeg har ligget og lavet en lang list over typer af menneske der irriterer mig, men blev enig med mig selv om at folk ikke ville kunne se joken i det, og i stedet bare stemple mig som et virkelig dårligt menneske. Så jeg slettede den, og nøjes med at sige alle mennesker. For så diskriminerer jeg ikke!
1
you did not break me
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 603
Likede indlæg: 7744

Indlægaf dgd2007 » 2. nov 2016, 22:40

Joe skrev:Alle mennesker.
Jeg har ligget syg i to dage, og selvom det har været rart at få sovet helt vildt meget, så er det simpelthen ikke så godt for mit humør at ligge herhjemme på sofaen. Så jeg har ligget og lavet en lang list over typer af menneske der irriterer mig, men blev enig med mig selv om at folk ikke ville kunne se joken i det, og i stedet bare stemple mig som et virkelig dårligt menneske. Så jeg slettede den, og nøjes med at sige alle mennesker. For så diskriminerer jeg ikke!

;)

1

Tilbage til "Generelt"