Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11747

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 27. sep 2016, 13:26

Huxi Bachs stemme
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1151
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9688

Indlægaf kidkomb » 27. sep 2016, 13:27

At jeg er mega rygetrængende i dag. Faktisk i øjeblikket i det hele taget.
Øv!!
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 489
Likede indlæg: 1597

Indlægaf Spjaerten » 27. sep 2016, 14:14

Aviva skrev:Nå glædede mig for tidligt over elselskabet

Nu vil de have varmepenge (betalt til december) fra 1/11-31/12 for en lejlighed jeg ikke bor i længere.. Og konen skulle lige flette ind at at de jo ikke har opkrævet penge siden marts..

Øh nej, jeg er også pænt træt af, at jeg ikke kan få lov til at betale regninger pr måned istedetfor en masse penge få gange om året, som vælter min økonomi i de måneder hver gang

Hold nu op hvor er du latterlig - stop den der hetz med røde kort.
Jeg har ikke behov for at skjule hvad jeg mener, men du skal åbenbart svine mig til fordi jeg kommer med et synspunkt.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1151
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9688

Indlægaf kidkomb » 27. sep 2016, 14:56

Spjaerten skrev:

Nu vil de have varmepenge (betalt til december) fra 1/11-31/12 for en lejlighed jeg ikke bor i længere.. Og konen skulle lige flette ind at at de jo ikke har opkrævet penge siden marts..

Øh nej, jeg er også pænt træt af, at jeg ikke kan få lov til at betale regninger pr måned istedetfor en masse penge få gange om året, som vælter min økonomi i de måneder hver gang

Hold nu op hvor er du latterlig - stop den der hetz med røde kort.
Jeg har ikke behov for at skjule hvad jeg mener, men du skal åbenbart svine mig til fordi jeg kommer med et synspunkt.

Anmeld det til mod-teamet. Det der ligner hetz og er helt unødvendigt.
2
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10299

Indlægaf icelady » 27. sep 2016, 19:02

Det er vel ikke værre, end at du kan lægge penge fra i de måneder du ikke har regning til dem? :gruble:

Kan sagtens forstå det er træls at der er måneder, man skal af med flere penge end normalt, men så kan man da planlægge sig ud af det, så det ikke vælter ens budget de måneder.
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5102

Indlægaf ManicNinja » 27. sep 2016, 20:05

Dirtylittledevil skrev:Folk der tror det er sjovt at sige "Det er bare 10-4 og en skumbanan"

Den slags finder jeg normalt rigtigt sjovt, fordi det ikke er sjovt ...
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5102

Indlægaf ManicNinja » 27. sep 2016, 20:11

Ado skrev:Lange utrimmede indlæg i en tråd. Det er så drønirriterende og forstyrrende for øjet.

Nja. Det skal være meget slemt, før jeg studser over det. Hvis bare mænd trimmer deres skæg, er jeg godt tilfreds. Dét er til gengæld også vigtigt.
3
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 74
Likede indlæg: 798

Indlægaf Mangoness » 28. sep 2016, 00:42

At jeg den sidste måneds tid har været så træt, at jeg falder i søvn, så snart jeg kommer hjem :(
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. sep 2016, 07:48

En dame jeg har nævnt før, hun er i periferien af min bekendtskabskreds. Hun har så ud af det blå slået sig op som fotograf nu. Det promoverer hun heftigt på facebook og det er til at krumme tæer over. Hendes fotoeksempler er taget med smartphone. Alt hvad hun går rundt og knipser er pludselig en fotosession. Så har naboens hund været på fotosession. Så har søsterens baby sandelig også været på fotosession. Jamen så hold dog kæft dame.
Men selvtilliden fejler i hvert fald ikke noget :sarkasme:
7
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 267
Likede indlæg: 5089

Indlægaf Fyrst Eberhard » 28. sep 2016, 08:03

Dirtylittledevil skrev:En dame jeg har nævnt før, hun er i periferien af min bekendtskabskreds. Hun har så ud af det blå slået sig op som fotograf nu. Det promoverer hun heftigt på facebook og det er til at krumme tæer over. Hendes fotoeksempler er taget med smartphone. Alt hvad hun går rundt og knipser er pludselig en fotosession. Så har naboens hund været på fotosession. Så har søsterens baby sandelig også været på fotosession. Jamen så hold dog kæft dame.

Betegnelsen "fotosession" irriterer egentlig også mig, nu hvor jeg mærker efter, men skal man se positivt på det, og det skal man jo, så kunne det trods alt have været værre. Hun kunne også have kaldt det for "et gig".
2
Peace!
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. sep 2016, 08:20

Fyrst Eberhard skrev:
Dirtylittledevil skrev:En dame jeg har nævnt før, hun er i periferien af min bekendtskabskreds. Hun har så ud af det blå slået sig op som fotograf nu. Det promoverer hun heftigt på facebook og det er til at krumme tæer over. Hendes fotoeksempler er taget med smartphone. Alt hvad hun går rundt og knipser er pludselig en fotosession. Så har naboens hund været på fotosession. Så har søsterens baby sandelig også været på fotosession. Jamen så hold dog kæft dame.

Betegnelsen "fotosession" irriterer egentlig også mig, nu hvor jeg mærker efter, men skal man se positivt på det, og det skal man jo, så kunne det trods alt have været værre. Hun kunne også have kaldt det for "et gig".

Fotosession er i hvert fald et alt for fint ord at bruge om tarvelige små gnidrede fotos af en grim dreng som bare tilfældigvis var på besøg, og var indenfor hendes smartphones rækkevidde.
Jeg er sikker på at når hun snart springer ud som "professionel musiker", så skal hun nok fortælle om alle sine gigs (Som i virkeligheden bare er hver gang hun har slæbt sin koklokke med ned i Føtex)
3
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3334

Indlægaf Hunkat » 28. sep 2016, 08:23

Folk som stiller sig i midterdelen af en propfyldt bybus så resten af passagerne kan stå mast sammen i den ene ende og kigge langt efter al den gode, fri plads oppe i den anden ende.

Hvis man ikke selv gider stå op i bagenden af bussen så skal man som MINIMUM flytte sig så andre kan rykke forbi en.
7
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3436

Indlægaf dgd2007 » 28. sep 2016, 09:38

Hvor gammeldags! Ved hun ikke, at det hedder en "photo opp" :D
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. sep 2016, 09:41

dgd2007 skrev:

Hvor gammeldags! Ved hun ikke, at det hedder en "photo opp" :D

Hvis hun begynder på den slags udtryk så smadrer jeg hendes smartphone :cuss:
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 447
Likede indlæg: 3309

Indlægaf Kommodedyret » 28. sep 2016, 10:29

Jeg har i dag en næsten uærlig trang til at gå en tur i skoven.
Men jeg kan ikke finde ud af hvor jeg skal tage hen, og jeg får snart hovedpine af at spekulere.
0
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!

Tilbage til "Generelt"