Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 527
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 6845

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 4. nov 2016, 19:08

Flora skrev:
Fyrst Eberhard skrev:..når Bubber skaber sig.

Hvornår mon de fraklip kommer frem hvor en eller anden har stukket ham en knytnæve eller skreget "Så holder du kraftedeme kæft, Bubber" ind i roen af ham? Ja, for de MÅ da findes :gruble:

Jeg kan ikke udelukke, at det bliver mig, hvis jeg støder ind i sådan en jubelidiot i toget
3
14 11 14 :banan:
Aviva
Kort karma: 17
Likede indlæg: 189

Indlægaf Aviva » 5. nov 2016, 13:50

At jeg ikke kan finde ud af at skifte temperatur på vaskemaskinen.. den står på koge/kulørt vask, og 60 grader..
Vil gerne have den til at stå på koge/kulørt og 40 grader.. -ved ikke om jeg kan vaske en bomuldsvask på syntetisk, der står den på 40 grader

Brugsanvisningen siger man skal trykker på temp, men der sker ingenting

14:58: Så lykkedes det :banan:
0
Palestine never existed!

Gud velsigne ISRAEL
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1273
Likede indlæg: 19588

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. nov 2016, 18:33

Jeg skal til en fest i næste uge og havde købt en stor æske lækker chokolade som værtindegave. Hvad sker der så? Jeg går i et svagt øjeblik ind og åbner æsken, æder cirka 10 stykker og smider resten væk :nej:
Jeg køber en ny æske, den ligger fint i nogle dage, men nu har jeg så også lige åbnet den :nej:
Det mest latterlige er, at jeg har fortalt nogle af de andre gæster om denneher lækre venindegave jeg havde købt (Dvs den første gang jeg købte den, inden jeg gik amok) så nu må jeg købe den tredje æske for ikke at tabe ansigt!
8
I'm a social vegan. I avoid meet.
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 412
Likede indlæg: 8088

Indlægaf Flora » 5. nov 2016, 18:52

Dirtylittledevil skrev:Jeg skal til en fest i næste uge og havde købt en stor æske lækker chokolade som værtindegave. Hvad sker der så? Jeg går i et svagt øjeblik ind og åbner æsken, æder cirka 10 stykker og smider resten væk :nej:
Jeg køber en ny æske, den ligger fint i nogle dage, men nu har jeg så også lige åbnet den :nej:
Det mest latterlige er, at jeg har fortalt nogle af de andre gæster om denneher lækre venindegave jeg havde købt (Dvs den første gang jeg købte den, inden jeg gik amok) så nu må jeg købe den tredje æske for ikke at tabe ansigt!

Et godt råd: vent med at købe den tredje æske til du er på vej til festen :D
7
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
TwoFace
Kort karma: 0
Likede indlæg: 40

Indlægaf TwoFace » 5. nov 2016, 19:15

At min bedstefar mener, at min oldemor skal holde en kommende fest i en bowlinghal.

Okay, min oldemor kan knapt gå, hun kan næsten ikke se længere og hun mangler pegefingeren på højre hånd. Det er da på ingen måde i hendes interesse at bowle. Hun kan jo ikke, for pokker. Og den egoisme irriterer mig grænseløst. Det er min bedstefars ønske at bowle, fordi han godt kan lide det. Det er ikke hendes. Og det sker efterhånden for tit, at han forventer, at der bliver taget særlige hensyn til ham, hvad han gerne vil og hvad han skal nå.

Og så irriterer det mig, at han ikke har nosser til selv at ringe og tale med hende om det. I stedet skal det gå gennem min mor. Eller faktisk igennem min mors samlever, som så kan give beskeden videre til min mor, som så kan ringe til min oldemor.
Sådan et cirkus, altså :rulle:
4
MissSpring
Kort karma: 14
Likede indlæg: 65

Indlægaf MissSpring » 5. nov 2016, 21:42

At den der tråd hedder 'grønt og frugt tråden', ikke hedder 'frugt og grønt tråden'..
10
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1684
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 15488

Indlægaf kidkomb » 5. nov 2016, 21:56

MissSpring skrev:At den der tråd hedder 'grønt og frugt tråden', ikke hedder 'frugt og grønt tråden'..

Ja! JA!
1
Walk tall and cry with dignity.
Lord Bendtner og Kong Christian :sol:
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 5. nov 2016, 21:58

vUlpeS skrev:At Sony har udeladt (glemt?) muligheden for at slå vibration helt og aldeles fra på Xperia modellerne.

Man kan åbenbart kun slippe fuldstændigt, hvis man går i do not disturb mode - Og så er der jo lige pludselig ikke noget lyd :S

Gal, jeg er træt af det evige bzz bzzzz bzzzz, når der f.eks. skal opdateres software og apps.

What? Hvordan får du den til at bzz bzzzz bzzzz?! Min vil kun sige bz. Ikke mere. Jeg har downloadet flere apps og gjort ved, men intet virker tilfredsstillende (en af apps'ene trak lige en lækker etellerandetspamspywaredims med sig).
Hold fast, hvor er det irriterende.
Og min buzzer vist ikke ved opdateringer? :gruble:
0
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 5. nov 2016, 23:08

vUlpeS skrev:
kidkomb skrev:
vUlpeS skrev:At Sony har udeladt (glemt?) muligheden for at slå vibration helt og aldeles fra på Xperia modellerne.

Man kan åbenbart kun slippe fuldstændigt, hvis man går i do not disturb mode - Og så er der jo lige pludselig ikke noget lyd :S

Gal, jeg er træt af det evige bzz bzzzz bzzzz, når der f.eks. skal opdateres software og apps.

What? Hvordan får du den til at bzz bzzzz bzzzz?! Min vil kun sige bz. Ikke mere. Jeg har downloadet flere apps og gjort ved, men intet virker tilfredsstillende (en af apps'ene trak lige en lækker etellerandetspamspywaredims med sig).
Hold fast, hvor er det irriterende.
Og min buzzer vist ikke ved opdateringer? :gruble:

Ja, ok, godt ord igen. "Bz" si'r den :lol:

Den gjorde det, opdatering for opdatering, hvert halve minut i en stiv klokketime hér tidligere på aftenen, og det forstyrrede ikke mit hurtigskak overhovedet, nej nej da!

Jeg kan i det hele taget ikke li' bzz. Hverken i hånd eller på overflader, der giver resonans, så det undrer mig meget, at jeg åbenbart skal hacke svinet for at blive bzz-fri.

Udover det har jeg intet at udsætte på apparatet - jeg holder så meget af den, at jeg sover sammen med den (lucid dreaming app :slem:)

Indstillinger-lyd og underretning-appunderretninger-Google play butik-blokér alle?
0
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 405
Likede indlæg: 6467

Indlægaf Rosa Espinosa » 6. nov 2016, 00:22

At jeg ikke kan finde ud af mine nye høretelefoner :sur: Det kan ikke være så forbandet svært. Kan ikke finde ud af at skrue op og ned på dem. Det er (næsten) det eneste de skal kunne.

Billede
0
Jeg trænger til et slumretæppe
HappyPaww
Kort karma: 316
Likede indlæg: 5730

Indlægaf HappyPaww » 6. nov 2016, 01:05

Dirtylittledevil skrev:Jeg skal til en fest i næste uge og havde købt en stor æske lækker chokolade som værtindegave. Hvad sker der så? Jeg går i et svagt øjeblik ind og åbner æsken, æder cirka 10 stykker og smider resten væk :nej:

Jeg undrer mig bare over at du smed resten væk? Jamen hvorfor? :panic:
5
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1273
Likede indlæg: 19588

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. nov 2016, 01:13

HappyPaww skrev:

Jeg undrer mig bare over at du smed resten væk? Jamen hvorfor? :panic:

Fordi jeg prøver at leve sundt :whine:
2
I'm a social vegan. I avoid meet.
Stormborn
Kort karma: 2
Likede indlæg: 9

Indlægaf Stormborn » 6. nov 2016, 02:06

Rosa Espinosa skrev:At jeg ikke kan finde ud af mine nye høretelefoner :sur: Det kan ikke være så forbandet svært. Kan ikke finde ud af at skrue op og ned på dem. Det er (næsten) det eneste de skal kunne.

Billede

Det ligner at der er en skru op/ned knap på ledningen? :)
0
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 405
Likede indlæg: 6467

Indlægaf Rosa Espinosa » 6. nov 2016, 02:15

Stormborn skrev:
Rosa Espinosa skrev:At jeg ikke kan finde ud af mine nye høretelefoner :sur: Det kan ikke være så forbandet svært. Kan ikke finde ud af at skrue op og ned på dem. Det er (næsten) det eneste de skal kunne.

Billede

Det ligner at der er en skru op/ned knap på ledningen? :)

Det er der også, men den virker ikke når jeg bruger den til min computer eller min mobil :forvirret:
0
Jeg trænger til et slumretæppe
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 6. nov 2016, 11:10

At INGEN af de hoteller i Østrig, som jeg har skrevet til, svarer!
Jeg er så IRRITERET!
Jeg har skrevet til 5 hoteller/pensioner nu. Både på deres opgivne mail og via deres kontaktformular.
Så svar dog!!
Senest rettet af kidkomb 7. nov 2016, 05:30, rettet i alt 1 gang.
0

Tilbage til "Generelt"