Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dime
Kort karma: 356
Likede indlæg: 1438

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dime » 19. nov 2015, 18:52

Min overbo's latterlige, irriterende, klamme, vamle og ustyrligt HØJE latter!
0
Damn, I'm fucked...
- Dime, 1.52
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 19. nov 2015, 18:55

ShuruQ skrev:Min mor.

Jeg ved ærligt talt ikke hvem fanden hun tror hun er. Vi har jo vores tørklædekonflikt, med hver vores holdning og fred være med det. Men nu skriver hun i en mail omkring jul at det er synd for børnene, bla bla, og dit og dat men at de står fast og er enige, hvad angår tørklædet er no-go hjemme hos dem, både ude og inde. Inde fair nok, det er deres hjem, men jeg kommer der ikke. Men udenfor? Konen har jo storhedsvanvid i høj grad når hun mener at kunne bestemme over hele fucking Aalborg Øst.

Beklager mit sprog, men nøj, jeg er gal lige nu. Ydermere er jeg træt af ikke at være god nok som jeg er og synes sgu det er øretæveindbydende at mene hun kan bestemme over mig, egentligt i det hele taget, men mest udenfor. Jeg får helt lyst til at tage ud i området og gå en tur, bare fordi jeg kan (der var jeg lige tre år for en stund).

Nu kommer jeg pænt meget i Aalborg Øst. Og jeg har da set en pæn slat damer med tørklæde og.. hvad hedder det, når det dækker hele ansigtet pånær øjnene (jeg er altså ikke ignorant, jeg har bare ikke rigtigt nogle venner eller bekendte, der er muslimer)? Det får hun da rimelig svært ved at undgå :stoned:
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 20. nov 2015, 02:14

http://imdb.com/rg/an_share/news/news/ni59214790

Det er ondt. Jeg dør af nysgerrighed!
0
MissHelenaVon
Kort karma: 12
Likede indlæg: 131

Indlægaf MissHelenaVon » 20. nov 2015, 03:18

At jeg ikke kan sove :gab: :gab:
0
Firebird
Kort karma: 160
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1284

Indlægaf Firebird » 20. nov 2015, 19:10

At det skal blive ved med at pisse ned her i grænselandet. :sur: Det er sgu til at få knold og tot over. Øv øv øv.
1
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 556
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10356

Indlægaf icelady » 22. nov 2015, 08:43

Claus Hjorts´ ignorance og overlegenhed.

4 ud af 10 venstre byrødder,mener at det der omprioriteretingsbidrag giver ringere kernevelfærd.
Det bliver Claus Hjort spurgt ud om og han svarer noget i stil med "Nu har jeg hørt den klagesang i mange år, at besparelser går ud over handicaeppede, ældre, svage og der er ikke nogen der lider nød i DK."

Godt så!
6
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Pjeps
Kort karma: 261
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 2104

Indlægaf Pjeps » 22. nov 2015, 08:58

At det er koldt på altanen når jeg skal ud for at ryge, jeg forudser lavt forbrug af cigaretter i dag :lol:
2
:ninja:
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2147

Indlægaf sigge » 22. nov 2015, 14:53

At jeg for en gangs skyld ikke har været i god tid med at få vinterdæk på, og så kommer der sne. Og jeg eeeelsker ellers sne, men nu kan jeg ikke nyde det, fordi jeg går og bekymrer mig over køreturen til arbejde i morgen og overvejer, om jeg skal tage hjemmearbejdsdag (har dog ikke min telefon med hjem) eller bare møde lidt senere eller hvad. Iiiihhhh. :sur:
0
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1316

Indlægaf hotlips » 23. nov 2015, 02:55

Min mor til tider,hun er så ivrig efter at deltage omkring min dreng at hun bliver røvbelastende nogen gange,igår gik vi hjem,jeg kørte min dreng i klapvognen og hun spurgte 2 gange om hun ikke skulle køre den,jeg sagde nej tak men da jeg så stoppede 2 sekunder for at finde min lighter tog hun den alligevel og begyndte at køre så jeg blev irriteret og sspurgte om hun gad stoppe det,det er en stor hjælp at holde i den når det er så glat.

Og jeg hader hader hader at blive sat i de der åndssvage situationer hvor det er mig der bliver gjort til en sur kælling og oveni kan få lov at stå med at lille flag hvor der står jeg er syg når der slet ikke var nogen grund til det kom op.
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 872
Likede indlæg: 11823

Indlægaf Dirtylittledevil » 23. nov 2015, 08:33

En person der sagde "Ja den mening har du jo lov til at have, vi er heldigvis alle forskellige" til mig, i stedet for at modargumentere til det jeg lige havde sagt. ÅH den slags kan irritere mig.
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 872
Likede indlæg: 11823

Indlægaf Dirtylittledevil » 23. nov 2015, 14:22

Dem som har svært ved at kende forskel på l/d så de fx siger "gravilitet" i stedet for graviditet.
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Pussikat82
Kort karma: 238
Likede indlæg: 975
Kontakt:

Indlægaf Pussikat82 » 23. nov 2015, 15:32

Er simpelthen så frustreret og vred! Som jeg skrev om i en anden tråd, har jeg fået lavet en skade på mine helt nye vinterstøvler. Jeg har haft skrevet til Skoringens mail for at høre, hvad jeg skulle gøre. Jeg havde givet støvlen læderfedt, fordi det jo er en læderstøvle. Jeg får svar fra dem i dag, og efter de fik at vide, hvilke støvler det drejede sig om, får jeg at vide, at det ikke er læder! Det er imiteret skind. Jeg fik at vide af manden i Skoringen, da jeg købte støvlerne, at støvlen jo tilpasser sig benet, som læder nu gør (det har han sagt til mig før med andre støvler, jeg har, som er i læder), og da jeg spurgte, om det da var nødvendigt at imprægnere støvlerne, som han gerne vil sælge mig i deres fancy maskine, sagde han, at en ko jo heller ikke er vandtæt, da dens hud skal kunne ånde, så alle lædersko har brug for ekstra pleje. I den forbindelse snakkede vi om mine nuværende lædersko, som ikke er vandtætte, selvom det er læder. På intet tidspunkt fik jeg at vide, at støvlerne ikke var af læder. Tværtimod gav han mig indtrykket, at det var en læderstøvle.

Har lige været nede i butikken og viser dem skaden. Jeg fortæller, hvordan jeg fra deres side fik at vide, at det var læder. At han havde sagt, hvordan de tilpasser sig benet, og det med koen. DET havde han i HVERT FALD ikke sagt! Og det var jo min egen skyld, at skoen var blevet skadet, ikke deres. Det sidste er rigtigt, men jeg ville gerne snakke med dem om, hvad der kunne gøres ved skaden. Men jeg fik bare stukket pengene i hånden og taget støvlerne fra mig. Jeg prøvede at få ham til at indrømme, at han havde ladet mig forstå, at støvlerne var lavet af læder, men det ville han overhovedet ikke. Hvorfor skulle han da lyve for kunderne? Det er jo dårlig forretning, fik jeg at vide. Ja, det er det sgu! Han ville jo bare gerne have tilfredse kunder, og derfor gav han mig pengene, sagde han. Selvom fejlen jo var min og han var helt uden skyld :cuss: :sur:

Så jeg endte altså med at se ud, som om jeg stod der og løj for ham, for jeg har jo mere at opnå ved det end ham (tilsyneladende) og at være totalt urimelig, når jeg ville have butikken til at bøde for min fejl. Når han intet ville indrømme. Det var en virkelig intens samtale midt i en fyldt butik, og jeg var ved at tude, før jeg gik ud derfra. Er simpelthen så frustreret over, at han ikke vil indrømme, at han har sagt, at støvlerne er lavet i læder. Jeg havde heller ikke nogen intention om, at jeg nødvendigvis skulle af med støvlerne, bare have dem repareret, men de rev dem bare ud af hænderne på mig og gav mig pengene og punktum. Så kunne jeg godt gå!

For helvede altså! Lortedag. :whine:
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.

Billede
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 320
Likede indlæg: 3474

Indlægaf dgd2007 » 23. nov 2015, 16:11

Dirtylittledevil skrev:Dem som har svært ved at kende forskel på l/d så de fx siger "gravilitet" i stedet for graviditet.

Ja, det er mærkeligt. Men sjovt nok var der en med forstand på fonetik, der engang overbeviste mig om, at det andet "d" (som fx i gravid) ... som jeg altid havde troet var det samme som englændernes th i the, at englænderne nærmere opfattede vores bløde D som en slags L.
1
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1285

Indlægaf Thestral » 23. nov 2015, 16:13

At der stadig ikke er kommet karakterer for vores eksamen for snart 3 uger siden
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Sorenspige
Kort karma: 215
Likede indlæg: 1017

Indlægaf Sorenspige » 23. nov 2015, 19:12

At min dreng stadig ikke sover.
0

Tilbage til "Generelt"