Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Aviva
Kort karma: 17
Likede indlæg: 174

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 6. nov 2016, 22:48

At tøj er så længe om at lufttørre..

-savner en tørretumbler
2
Palestine never existed!

Gud velsigne ISRAEL
computermus
Kort karma: 62
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 1245

Indlægaf computermus » 7. nov 2016, 10:30

At en forkølelse har foretaget et bagholdsangreb på mig :cuss:
Jeg gider ikke at være forkølet. :sur: Så tag lige og fis af ,tak.
0
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 218
Likede indlæg: 4292

Indlægaf sigge » 8. nov 2016, 10:01

At det er blevet sæson for statisk elektricitet. Min bærbare computer har stål på fladen rundt om tastaturet, og jeg har laminatgulve i min lejlighed, hvilket resulterer i, at hver gang, jeg har været væk fra min computer og er blevet ladet op af de fordømte gulve, får jeg et kæmpe rap over nallerne, når jeg rører ved computeren. Og hvis jeg glemmer at aflade bevidst ved at røre yderst forsigtigt med en finger og bare sætter mig til at skrive, rører jeg før eller siden ved stålet med indersiden af håndledet, hvor huden er helt tynd. Auchy!
0
Brugeravatar
Aspargsen
Bortvist
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1380

Indlægaf Aspargsen » 8. nov 2016, 11:02

sigge skrev:At det er blevet sæson for statisk elektricitet. Min bærbare computer har stål på fladen rundt om tastaturet, og jeg har laminatgulve i min lejlighed, hvilket resulterer i, at hver gang, jeg har været væk fra min computer og er blevet ladet op af de fordømte gulve, får jeg et kæmpe rap over nallerne, når jeg rører ved computeren. Og hvis jeg glemmer at aflade bevidst ved at røre yderst forsigtigt med en finger og bare sætter mig til at skrive, rører jeg før eller siden ved stålet med indersiden af håndledet, hvor huden er helt tynd. Auchy!

Kokusgulvtæpper og stålreoler og også en dårlig kombo :O
især når hylderne lige har en højde så man kan få et rap på næsetippen :nerve:
1
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 313
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 3898

Indlægaf Studsgaard » 8. nov 2016, 14:47

At det skal være pisse besværligt, grænsende til det umulige at få indløst det gavekort jeg vandt i en konkurence sidste år.

Det var en konkurence i radioen hvor jeg vandt 1000kr til et værksted, jeg har ikke lige haft brug for det før nu, men nu hvor vi vil bruge det, skal vi så bevise at vi faktisk er de rigtige vindere. Ejeren af værkstedet har fået 12 gavekort retur men har kun lavet ti, så nu skal jeg bevise at jeg faktisk har vundet det.

Og det er ikke nok jeg har den konvolut hvori det blev sendt til mig, med poststempel og nordjyskemediers logo m.m. "For folk er jo så kreative" var han svar - dvs idioten insinuerede at jeg faktisk var ude på at snyde ham. :cuss:

Måske han skulle lade være med at lave sine gavekort på et helt almindeligt udskrevet A4 ark.

Jeg tvivler på at radiostationen her et år senere har navnene på dem der vandt sidste år.
1
Smiling_Goat
Kort karma: 607
Likede indlæg: 9148

Indlægaf Smiling_Goat » 8. nov 2016, 17:26

Jeg er SÅ træt af at fryse. Det er bogstaveligt talt hele tiden. Ude, hjemme, på arbejde. Jeg fryser. Jeg kan ikke engang skrue op for varmen, for jeg er åbenbart også den eneste, der fryser. I skrivende stund sidder jeg under et tykt tæppe og ved siden af en radiator, der står på 3 og jeg fryser helt vildt. Mine hænder og fødder er iskolde og nærmest umulige at varme op.

I nat sov jeg under to dyner, i morgenkåbe, tykke sokker og handsker (og så lufter jeg i øvrigt aldrig ud i soveværelset igen.)

Jeg hader vinter så inderligt.
2
Brugeravatar
sortkaffe
Kort karma: 135
Likede indlæg: 909

Indlægaf sortkaffe » 8. nov 2016, 17:38

Smiling_Goat skrev:Jeg er SÅ træt af at fryse. Det er bogstaveligt talt hele tiden. Ude, hjemme, på arbejde. Jeg fryser. Jeg kan ikke engang skrue op for varmen, for jeg er åbenbart også den eneste, der fryser. I skrivende stund sidder jeg under et tykt tæppe og ved siden af en radiator, der står på 3 og jeg fryser helt vildt. Mine hænder og fødder er iskolde og nærmest umulige at varme op.

I nat sov jeg under to dyner, i morgenkåbe, tykke sokker og handsker (og så lufter jeg i øvrigt aldrig ud i soveværelset igen.)

jeg drømmer om at tage i svømmehallen, ikke for at svømme men for at bruge saunaen
1
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 518
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 6485

Indlægaf Delfin » 8. nov 2016, 17:45

At jeg er løbet tør for den brede pakketape
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
HappyQ
Kort karma: 156
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 1101

Indlægaf HappyQ » 8. nov 2016, 17:53

At mit højre knæ skaber sig, det har jeg ikke tid til nu :sur:
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Skorstenen
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1645

Indlægaf Skorstenen » 8. nov 2016, 18:02

Jeg sidder i en økonomiafdeling. Salgsafdeling ansætter ny chef og han har sat sine øjne på mig - han vil have mig til at hjælpe sig med at få en velfungerende og effektiv afdeling op at køre. Jeg er HELT vild efter at få det igang, men vores CEO tøver. Aaaargh....
0
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 193
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 3098

Indlægaf Purple Haze » 8. nov 2016, 18:13

At jeg muligvis kommer for sent til mit fly....
Og at det er min egen skyld ...
Set ville være SÅ DUMT!
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Lykke
Kort karma: 94
Likede indlæg: 1704

Indlægaf Lykke » 8. nov 2016, 18:42

Smiling_Goat skrev:Jeg er SÅ træt af at fryse. Det er bogstaveligt talt hele tiden. Ude, hjemme, på arbejde. Jeg fryser. Jeg kan ikke engang skrue op for varmen, for jeg er åbenbart også den eneste, der fryser. I skrivende stund sidder jeg under et tykt tæppe og ved siden af en radiator, der står på 3 og jeg fryser helt vildt. Mine hænder og fødder er iskolde og nærmest umulige at varme op.

Har du prøvet uldundertøj?
0
Smiling_Goat
Kort karma: 607
Likede indlæg: 9148

Indlægaf Smiling_Goat » 8. nov 2016, 18:45

Lykke skrev:

Kradser det ikke helt vildt?
0
Lykke
Kort karma: 94
Likede indlæg: 1704

Indlægaf Lykke » 8. nov 2016, 18:50

Smiling_Goat skrev:
Lykke skrev:

Nej slet ikke. Jeg har noget fra Føtex som er rigtig godt. Sådan en uldundertrøje gør underværker. Du kan også få det med bomuld inderst og uld yderst, men ren uld er så lækkert!
1
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 486
Likede indlæg: 5518

Indlægaf Novella » 8. nov 2016, 20:32

Lykke skrev:
Smiling_Goat skrev:
Lykke skrev:

Nej slet ikke. Jeg har noget fra Føtex som er rigtig godt. Sådan en uldundertrøje gør underværker. Du kan også få det med bomuld inderst og uld yderst, men ren uld er så lækkert!

Jeg elsker mit uldundertøj :love: Jeg har det på lige nu. Uhmmmm. Og jeg er ellers ekstremt sart med kradsuld, så jeg vil næsten garantere, at alle kan bruge det, hvis jeg kan. Jeg må også have fat nogle lange underhylere. Min kærestes uldne uniform-longjohns er virkelig fab.
3

Tilbage til "Generelt"