Fyrst Eberhard skrev:ManicNinja skrev:Fyrst Eberhard skrev:ManicNinja skrev:Charly skrev:At der er så pissekoldt på min arbejdsplads. Jeg fryser hele tiden (og det er ikke kun mig, selvom jeg er en frossenpind). Og det trækker, så min nakke og min ryg er helt ødelagt - går til fys en gang om ugen for at få løsnet det op.
Arbejdsmiljørepræsentant?
Det ændrer ikke en skid, Ninja. Hvis chefens spenderbukser hænger i det dybeste skab, aflåst, og gravet ned, er der ikke noget at gøre. Jeg har selv været sådan et sted.
Charly, jeg foreslår at du stiller en terrassevarmer ved din plads. I protest.
Men nu kendte jeg jo ud fra Charlys indlæg alene netop ikke noget til baggrund eller chefs holdninger
Hos os har vi en fuldstændigt fantastisk arbejdsmiljørepræsentant. Vi har været afsindigt plagede af træk og støj. Hun har banket flere fine praktiske løsninger igennem til os og i det hele taget skabt fokus hos ledelsen på problemerne. Vores TR er til gengæld lige til at lukke op og skide i. Men det er så en anden historie ...
Det stod mellem linjerne. Og du skal slet ikke hidse dig op. Slet ikke. Jeg er i et godmodigt lune i dag.
Hidse mig op? Du må være vant til nogle letantændelige fruentimmere, Fyrst ... Frygt ej!