Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3443

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 10. okt 2016, 19:24

Hvad er det for en opdatering, I taler om? :gruble:
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 939
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8513

Indlægaf 2SHY » 10. okt 2016, 19:34

dgd2007 skrev:Hvad er det for en opdatering, I taler om? :gruble:

iOS opdatering til iPhone. Alt virkede fint på min mobil lige til den seneste opdatering og pludselig kan jeg ikke uploade billeder fordi de ligger i et eller andet png format :rulle:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3443

Indlægaf dgd2007 » 10. okt 2016, 20:20

2SHY skrev:iOS opdatering til iPhone. Alt virkede fint på min mobil lige til den seneste opdatering og pludselig kan jeg ikke uploade billeder fordi de ligger i et eller andet png format :rulle:

OK tak!
Vi har en iPad, der beder om at blive opdateret fra 9.etellerandet til 10. Men vi har ikke gjort det endnu. (Jeg hader opdateringer) ;)
0
Brugeravatar
sortkaffe
Kort karma: 41
Likede indlæg: 335

Indlægaf sortkaffe » 11. okt 2016, 10:56

tlf opkald hvor der bliver ringet med Hemmeligt nummer..
har nogle jobansøgninger ude, så tænkte først at det muligvis kunne være fra et af de steder, men så skulle man da mene at de
ville lægge en besked hvis jeg ikke nåede at tage tlf eller sende en mail.
Nå den ringede igen og den blev afbrudt lige efter jeg tog den..
ih altså
1
Aviva
Kort karma: 10
Likede indlæg: 68

Indlægaf Aviva » 11. okt 2016, 12:00

At "min" Fakta er ved at bygge om, så kunne ikke finde det snack jeg ville have, så købte ikke noget..

Nu er jeg så vild snacksulten uden noget i "huset"..
0
Palestine never existed!

Gud velsigne ISRAEL
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5105

Indlægaf ManicNinja » 11. okt 2016, 20:56

Jer, der har problemer med billedformater ... Kan I ikke hive en biledconverter ned på iPad'en/iPhonen? De fleste af dem kan klare at forvandle png til jpg. Men jeg ved så ikke, om de fås til Apples produkter. Gætter på, at sådan noget her kan bruges:

https://itunes.apple.com/us/app/jpeg-pn ... 17434?mt=8
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3442

Indlægaf HappyPaww » 11. okt 2016, 21:01

sortkaffe skrev:tlf opkald hvor der bliver ringet med Hemmeligt nummer..
har nogle jobansøgninger ude, så tænkte først at det muligvis kunne være fra et af de steder, men så skulle man da mene at de
ville lægge en besked hvis jeg ikke nåede at tage tlf eller sende en mail.
Nå den ringede igen og den blev afbrudt lige efter jeg tog den..
ih altså

Og når du endelig at tage den fordi "hvad nu hvis", er det med 99,9% sandsynlighed en eller anden overfrisk type fra Gul Strøm eller WSPA :sur:
1
Aviva
Kort karma: 10
Likede indlæg: 68

Indlægaf Aviva » 11. okt 2016, 21:33

Overboen der vist er fuld, han bumler rundt deroppe.. Godt jeg snart er fri for hans støjeri..
0
Palestine never existed!

Gud velsigne ISRAEL
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1151
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9692

Indlægaf kidkomb » 11. okt 2016, 21:42

Min krop.
Seriøst, jeg er 38 og jeg har i flere år haft ondt i mine led (har egentlig altid har ondt i leddene, det er bare blevet værre)
Mine discusser i nakken er fucked og jeg vågner hver dag og nat og har ondt i nakken. Når jeg vågner må jeg tit koncentrere mig for at slappe af, for jeg vågner med skuldrene oppe om ørene. Hvordan spænder man sådan mens man sover ?!
Jeg kan aldrig slappe ordentlig af.
Mine fingre gør ondt og jeg har ikke kræfter til at åbne sodavand og skruelåg altid. Det gør for ondt.
Gå nu væk! Jeg ved godt at jeg er arveligt belastet og det er ikke gigt. Jeg ved ikke hvad det så er, men det er virkelig irriterende.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Sevii
Kort karma: 61
Likede indlæg: 627

Indlægaf Sevii » 12. okt 2016, 08:08

At vigtige breve bliver sendt til en gammel adresse jeg havde for fire år siden.
Det er breve med tidspunkter hvor jeg skal møde, og jeg har ventet flere måneder på de her tider. Jeg har ændret min adresse, men alligevel bliver man ved med at sende breve til gammel adresse.

Den lejlighed hjemsøger mig.
1
:banan: :banan:
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 289
Likede indlæg: 4441

Indlægaf Rosa Espinosa » 12. okt 2016, 19:29

Tror kraftemne jeg er ved at blive forkølet :s Det er bare kommet fuldstændig ud af det blå. For en time siden begyndte jeg at få ondt i halsen og nu er min næse begyndt at føles stoppet og jeg har fået hovedpine. Det har jeg bare ikke tid til.

Det er da ikke allerede sæson for forkølelser. Det er for tidligt.
0
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3442

Indlægaf HappyPaww » 12. okt 2016, 19:58

Rosa Espinosa skrev:Tror kraftemne jeg er ved at blive forkølet :s Det er bare kommet fuldstændig ud af det blå. For en time siden begyndte jeg at få ondt i halsen og nu er min næse begyndt at føles stoppet og jeg har fået hovedpine. Det har jeg bare ikke tid til.

Det er i fuldt flor her :( Barn syg siden søndag, manden syg og jeg er også godt på vej :sur: Og jeg har virkelig heller ikke tid (og priser mig lykkelig for studerende kæreste der kan blive hjemme med snottedrengen...)!
0
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 524
Likede indlæg: 2441

Indlægaf Bøtte » 12. okt 2016, 20:02

HappyPaww skrev:
Rosa Espinosa skrev:Tror kraftemne jeg er ved at blive forkølet :s Det er bare kommet fuldstændig ud af det blå. For en time siden begyndte jeg at få ondt i halsen og nu er min næse begyndt at føles stoppet og jeg har fået hovedpine. Det har jeg bare ikke tid til.

Det er i fuldt flor her :( Barn syg siden søndag, manden syg og jeg er også godt på vej :sur: Og jeg har virkelig heller ikke tid (og priser mig lykkelig for studerende kæreste der kan blive hjemme med snottedrengen...)!

Her i huset er vi også alle tre hårdt ramt :(
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 311
Likede indlæg: 5759

Indlægaf Animi » 12. okt 2016, 20:35

Jeg er på min universitetsmail tilmeldt et nyhedsbrev. En studerende er så kommet til at sende en mail til alle andre tilmeldte, hvor h*n skriver at h*n stadigvæk modtager mails, selvom h*n har afmeldt nyhedsbrevet flere gange.
Jeg kan godt regne ud at det nok er en fejl at mailen er blevet sendt til alle os andre, og ikke kun redaktionen. Det er der også en anden der har skrevet til vedkommende, hvilket vi alle også modtog.
Alligevel er det åbenbart utrolig mange der ikke kan regne det ud - fordi jeg efterhånden har modtaget 15 mails af folk, der skriver "Hvorfor har jeg modtaget denne mail? Jeg har ikke sendt dig noget, jeg har ikke noget med det at gøre."

Virkelig irriterende.
8
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
sortkaffe
Kort karma: 41
Likede indlæg: 335

Indlægaf sortkaffe » 12. okt 2016, 21:15

Min hund!
fandme som en anden trodsalder han er i lige for tiden, jeg bliver træt!!
0

Tilbage til "Generelt"